Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Pl. 3-go Maja 12 oraz budowa instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach S. R. w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza 12.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 15 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jelenia-gora.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie Wymiaru Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Pl. 3-go Maja 12 oraz budowa instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach S. R. w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza 12.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-397aa57a-f41d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011090/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Montaż klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu przy ul. 3-go Maja 12, znajdującym się w rejestrze zabytków oraz w budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza 12.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, w tym o wymaganiach technicznych i organizacyjnych jak w punkt VI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik nr 8 do SWZ - Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych .
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OG 2502/ZP-3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Na przedmiot zamówienia składa się:
a) Budowa instalacji klimatyzacji i odprowadzenia skroplin w wybranych pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach archiwum oraz na salach rozpraw Sądu Rejonowego w Lubaniu przy Pl. 3-go Maja 12,
b) Zabudowa instalacji oraz jednostek wewnętrznych (klimatyzatorów). Zabudowa jednostek zewnętrznych (agregaty freonowe), zlokalizowanych na dachu budynku.
2) Klimatyzację przewidziano dla kondygnacji 0, +1 według wytycznych Inwestora w podziale na:
a) układ K1.1: W skład układu wchodzi jedna jednostka zewnętrzna np. typu AJY108LELAH lub równoważna oraz 8 ściennych jednostek wewnętrznych dla przyziemia i 2 ścienne jednostki wewnętrzne dla piętra (montaż na ścianie obsługiwanych pomieszczeń) np. produkcji Fujitsu General lub równoważnej. Moc chłodnicza znamionowa jednostki zewnętrznej dla układu nr K1.1 wynosić będzie 33,50kW.
b) układ K1.2: W skład układu wchodzi jedna jednostka zewnętrzna np. typu AJY108LELAH lub równoważna oraz 7 ściennych jednostek wewnętrznych dla przyziemia i 4 ścienne jednostki wewnętrzne dla piętra (montaż na ścianie obsługiwanych pomieszczeń) np. produkcji Fujitsu General lub równoważnej. Moc chłodnicza znamionowa jednostki zewnętrznej dla układu nr K1.2 wynosić będzie 33,50kW. Moc chłodnicza klimatyzatorów będzie w granicach od 2,2 kW do 5,6 kW.
3) Jednostki zewnętrzne i wewnętrzne zasilane będą z istniejącej rozdzielnicy klimatyzacji RK zlokalizowanej w pomieszczeniu 3/19 na poddaszu. Rozdzielnicę klimatyzacji RK należy rozbudować o dodatkowe aparaty umożliwiające wyprowadzenie nowych obwodów.
4) W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać :
a) przebudowę rozdzielni głównej RG,
b) rozbudowę rozdzielni klimatyzacji RK,
c) instalacje zasilające jednostki zewnętrzne,
d) instalacje zasilające jednostki wewnętrzne,
e) instalację sterowania klimatyzacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Na przedmiot zamówienia składa się:
a) budowa instalacji klimatyzacji i odprowadzenia skroplin w pomieszczeniach archiwum, pomieszczeniach biurowych oraz na salach rozpraw Sądu Rejonowego przy ul. Jaśkiewicza 12 w Lwówku Śląskim,
b) zasilanie jednostek wewnętrznych (klimatyzatorów) w czynnik chłodniczy poprzez jednostki zewnętrzne (agregaty freonowe) zlokalizowane na poziomie przyziemia na elewacji północno -zachodniej budynku (układ K1.1) oraz na dachu budynku (układy K1.2 i K1.3.) Lokalizacja jednostek wewnętrznych w pomieszczeniach objętych opracowaniem zgodnie z częścią rysunkową.
2) Układy klimatyzacji podzielono na strefy.
3) Klimatyzację przewidziano w wybranych pomieszczeniach archiwów, biurowych i na salach rozpraw dla kondygnacji -1, 0, 1, 2, 3, 4 budynku, wg wytycznych inwestora, w podziale na:
a) układ K1.1 (PRZYZIEMIE/PARTER).
W skład układu wchodzi jedna jednostka zewnętrzna np. typu AJY90LELAH lub równoważna oraz 4 ścienne jednostki wewnętrzne dla przyziemia i 5 ściennych jednostek wewnętrznych dla parteru (montaż na ścianie obsługiwanych pomieszczeń) np. produkcji Fujitsu General lub równoważnej.
Moc chłodnicza znamionowa jednostki zewnętrznej dla układu nr K1.1 wynosić będzie 28,00kW.
b) układ K1.2 (PIĘTRO I i II).
W skład układu wchodzi jedna jednostka zewnętrzna np. typu AJY108LELAH jednostek wewnętrznych dla piętra I-go i 5 ściennych jednostek wewnętrznych dla piętra II-go (montaż na ścianie obsługiwanych pomieszczeń) np. produkcji Fujitsu General lub równoważnej.
Moc chłodnicza znamionowa jednostki zewnętrznej dla układu nr K1.2 wynosić będzie 33,50kW.
c) układ K1.3 (PIĘTRO III i IV)
W skład układu wchodzi jedna jednostka zewnętrzna np. typu AJY90LELAH lub równoważna oraz 5 ściennych jednostek wewnętrznych dla piętra III-go i a ściennych jednostek wewnętrznych dla piętra IV-go (montaż na ścianie obsługiwanych pomieszczeń) np. produkcji Fujitsu General lub równoważnej.
Moc chłodnicza znamionowa jednostki zewnętrznej dla układu nr K1.3 wynosić będzie 28,00kW.
4) Moc chłodnicza klimatyzatorów będzie w granicach od 2,2 kW do 3,6 kW.
5) Poziom dźwięku jednostek wewnętrznych na najniższym biegu nie może być większy niż 35dB w trybie chłodzenia. Pobór mocy elektrycznej jednostek wewnętrznych nie może być większy niż 60W. Masa jednostek wewnętrznych nie może być większa niż 15 kg.
6) W układach klimatyzacyjnych temperatura powietrza nawiewanego będzie regulowana przez automatykę w funkcji temperatury w pomieszczeniach.
7) Przejścia przez przegrody budowlane będą uszczelniane.
8) Po zmontowaniu instalacji klimatyzacji należy wykonać pomiary skuteczności działania instalacji.
9) Jednostki zewnętrzne i wewnętrzne zasilane będą z projektowanej rozdzielnicy klimatyzacji RK zlokalizowanej w piwnicy obok tablicy licznikowej. Rozdzielnicę klimatyzacji RK należy zasilić z rozdzielnicy głównej RG, którą należy przebudować.
10) W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać :
a) przebudowę rozdzielni głównej RG,
b) zabudowę rozdzielni klimatyzacji RK,
c) instalacje zasilające rozdzielnie RK,
d) instalacje zasilające jednostki zewnętrzne,
e) instalacje zasilające jednostki wewnętrzne,
f) instalacje sterowania klimatyzacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał certyfikat dotyczący f-gazów, wydany przez UDT.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400.000,00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych).
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędne doświadczenie przy montażu klimatyzacji w obiektach budowlanych. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył co najmniej 2 zamówienia na budowę instalacji klimatyzacji , o wartości co najmniej 300 000,00 zł każde,
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w trakcie realizacji zamówienia:
W budynku Sądu Rejonowego w Lubaniu Pl. 3-go Maja 12 (część I postępowania)
• osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi, o specjalności instalacje sanitarne zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
• osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami – w specjalności instalacyjnej o specjalności elektrycznej bez ograniczeń zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
W budynku Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza 12 (część II postępowania)
• osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi, o specjalności instalacje sanitarne zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
• osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami – w specjalności instalacyjnej o specjalności elektrycznej bez ograniczeń zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XII niniejszej specyfikacji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producentów, nazw materiałów, urządzeń lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenia, materiały i rozwiązania o parametrach nie niższych jak określone w dokumentacji postępowania. Jeżeli Wykonawca zamierza zaoferować urządzenia lub rozwiązania równoważne jest zobowiązany do wypełnienia załącznika nr 9 do SWZ – zestawienie urządzeń równoważnych oraz dołączyć do oferty PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE potwierdzające równoważność oferowanego urządzenia takie jak np: karta produktu, atest, certyfikat. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do ich uzupełnienia lub złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE potwierdzające równoważność oferowanego urządzenia takie jak np: karta produktu, atest, certyfikat
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
1) 5.000,00 zł. (słownie pięć tysięcy 00/100 zł) w I części postępowania,
2) 7.000,00 zł. (słownie siedem tysięcy 00/100 zł) w II części postępowania.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 23 sierpnia 2021 r. i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, w wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego:
Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze.
Bank Gospodarstwa Krajowego 75 1130 1017 0021 1001 8090 0004.
W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu OG 2502/ZP-3/2021. Część……
6. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, t.j. do dnia 23 sierpnia 2021 r. do godziny 10.00.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy następować będą na zasadach podanych w art 455 Ustawy PZP oraz we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-21