Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skawina

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skawina
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkawina
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta i Gminy w Skawinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-08
  • Numer ogłoszenia554685-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554685-N-2018 z dnia 2018-05-08 r.

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie: Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skawina
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie, krajowy numer identyfikacyjny 52392700000, ul. Rynek  1 , 32050   Skawina, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 764 680, e-mail zampub@um.skawina.net, faks 122 763 339.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaskawina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.malopolska.pl/umigskawina

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.malopolska.pl/umigskawina

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Skawina, Dziennik Podawczy, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. nr 1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skawina
Numer referencyjny: ZP.271.23.GK.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skawina podzielona na zadania: Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 600921 K – ulica Spacerowa w miejscowości Skawina. Zadania nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 2174 K – ulica Leśna w miejscowości Skawina. Zadania nr 3: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 600959 K – ulica Sadowa, dz. nr 4902/7 w miejscowości Skawina. Zadania nr 4: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej – ulica Podbory, dz. nr 327/4, 325, 323/11 w miejscowości Skawina. Zadania nr 5: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 2172 K – ulica Wyspiańskiego w miejscowości Skawina. Zadanie nr 6: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 600945 K – ulica Łanowa, dz. nr 1349/1 w miejscowości Skawina. Zadania nr 7: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 600955 K – ulica Bukowska w miejscowości Skawina. Zadania nr 8: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej – ulica Willowa w miejscowości Skawina, gmina Skawina Zadanie nr 9: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej (rejon dz. nr 469/16) w miejscowości Gołuchowice, gmina Skawina. Zadanie nr 10: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej (rejon dz. nr 251/8) w miejscowości Jurczyce, gmina Skawina. Zadanie nr 11: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych, podwieszeniu przewodu eN oraz montażu szafki SON na istniejących słupach przy drodze gminnej nr 601114 K – ulica Jaśminowa, dz. nr 173 w miejscowości Radziszów, gmina Skawina. Zadanie nr 12: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 1939 K – ulica Brzegi w miejscowości Radziszów, gmina Skawina. Zadanie nr 13: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 601116 K – ulica Kolorowa w miejscowości Radziszów, gmina Skawina. Zadanie nr 14: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych, podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej nr 601116 K – ulica Kolorowa, dz. nr 1338, 1106 w miejscowości Radziszów, gmina Skawina. Zadanie nr 15: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych, podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej nr 601192 K w miejscowości Wola Radziszowska, gmina Skawina. Zadanie nr 16: Budowa oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych nr 601192 w miejscowości Wola Radziszowska, gmina Skawina. Zadania nr 17: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej (rejon dz. nr 207/1) w miejscowości Grabie, gmina Skawina. Zadania nr 18: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz montażu szafki oświetleniowej SON na istniejącym słupie OSD przy drodze gminnej nr 601055 K (rejon dz. nr 1096) w miejscowości Krzęcin, gmina Skawina. Zadania nr 19: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz montażu szafki oświetleniowej SON na istniejącym słupie OSD przy drodze gminnej nr 601065 K (rejon dz. nr 1059) w miejscowości Krzęcin, gmina Skawina. Zadania nr 20: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej (w rejonie dz. nr 123, 142/1, 104/1 w miejscowości Krzęcin, gmina Skawina. Zadania nr 21: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych, montażu szafki SON oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej nr 601065 K (rejon dz. nr 1001) w miejscowości Krzęcin, gmina Skawina. Zadanie nr 22: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 601028 K w miejscowości Jaśkowice, gmina Skawina. Zadanie nr 23: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej nr 601029 K w miejscowości Jaśkowice, gmina Skawina. Zadanie nr 24: Budowa oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych nr 601151 K, 601086 K w miejscowości Wielkie Drogi, gmina Skawina. Zadanie nr 25: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze krajowej nr 44 w miejscowości Zelczyna, gmina Skawina.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegających na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówień polegających na powtórzeniu robót objętych zakresem zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 105
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty podobne do przedmiotu zamówienia, za które Zamawiający uzna wykonanie budowy lub rozbudowy linii kablowej i napowietrznej oświetlenia ulicznego o wartości, dla każdej części - minimum 150.000,00 zł brutto. W przypadku składania ofert na kilka części, doświadczenie Wykonawcy będzie sumowane, 2) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum 5-cioma robotami w zakresie posiadanych uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz Oferta, zgodnie z treścią załącznika do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 zł). W przypadku składania ofert częściowych, wadium wynosi: Część I – 150.000,00 zł, Część II – 150.000,00 zł, Część III – 150.000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina, Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Skawina Nr 36859100070020056000130005.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie kierownika budowy 20,00
długość okresu rękojmii i gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy: 1) gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, w tym kierownika budowy. Zmiana kierownika budowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i oświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 3) zmianę tych podmiotów, na zasobach których WYKONAWCA opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) odstąpienia przez zamawiającego od realizacji części zamówienia, w przypadku gdy Zamawiający uzna ich wykonanie za zbędne. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niżej wyszczególnionych: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót zgodnie z harmonogramem, c) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadania: nr 1 – nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Skawina podzielona na zadania: Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 600921 K – ulica Spacerowa w miejscowości Skawina. Zadania nr 2: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 2174 K – ulica Leśna w miejscowości Skawina. Zadania nr 3: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 600959 K – ulica Sadowa, dz. nr 4902/7 w miejscowości Skawina. Zadania nr 4: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej – ulica Podbory, dz. nr 327/4, 325, 323/11 w miejscowości Skawina. Zadania nr 5: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 2172 K – ulica Wyspiańskiego w miejscowości Skawina. Zadanie nr 6: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 600945 K – ulica Łanowa, dz. nr 1349/1 w miejscowości Skawina. Zadania nr 7: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 600955 K – ulica Bukowska w miejscowości Skawina. Zadania nr 8: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej – ulica Willowa w miejscowości Skawina, gmina Skawina
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie kierownika budowy 20,00
długość okresu rękojmii i gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadania: nr 9 – nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 9: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej (rejon dz. nr 469/16) w miejscowości Gołuchowice, gmina Skawina. Zadanie nr 10: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej (rejon dz. nr 251/8) w miejscowości Jurczyce, gmina Skawina. Zadanie nr 11: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych, podwieszeniu przewodu eN oraz montażu szafki SON na istniejących słupach przy drodze gminnej nr 601114 K – ulica Jaśminowa, dz. nr 173 w miejscowości Radziszów, gmina Skawina. Zadanie nr 12: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 1939 K – ulica Brzegi w miejscowości Radziszów, gmina Skawina. Zadanie nr 13: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 601116 K – ulica Kolorowa w miejscowości Radziszów, gmina Skawina. Zadanie nr 14: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych, podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej nr 601116 K – ulica Kolorowa, dz. nr 1338, 1106 w miejscowości Radziszów, gmina Skawina. Zadanie nr 15: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych, podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej nr 601192 K w miejscowości Wola Radziszowska, gmina Skawina. Zadanie nr 16: Budowa oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych nr 601192 w miejscowości Wola Radziszowska, gmina Skawina.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie kierownika budowy 20,00
długość okresu rękojmii i gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadania: nr 17 – nr 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadania nr 17: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej (rejon dz. nr 207/1) w miejscowości Grabie, gmina Skawina. Zadania nr 18: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz montażu szafki oświetleniowej SON na istniejącym słupie OSD przy drodze gminnej nr 601055 K (rejon dz. nr 1096) w miejscowości Krzęcin, gmina Skawina. Zadania nr 19: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz montażu szafki oświetleniowej SON na istniejącym słupie OSD przy drodze gminnej nr 601065 K (rejon dz. nr 1059) w miejscowości Krzęcin, gmina Skawina. Zadania nr 20: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej (w rejonie dz. nr 123, 142/1, 104/1 w miejscowości Krzęcin, gmina Skawina. Zadania nr 21: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych, montażu szafki SON oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej nr 601065 K (rejon dz. nr 1001) w miejscowości Krzęcin, gmina Skawina. Zadanie nr 22: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 601028 K w miejscowości Jaśkowice, gmina Skawina. Zadanie nr 23: Przebudowa istniejącej sieci eN polegająca na zabudowie lamp oświetleniowych oraz podwieszeniu przewodu eN na istniejących słupach OSD przy drodze gminnej nr 601029 K w miejscowości Jaśkowice, gmina Skawina. Zadanie nr 24: Budowa oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych nr 601151 K, 601086 K w miejscowości Wielkie Drogi, gmina Skawina. Zadanie nr 25: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze krajowej nr 44 w miejscowości Zelczyna, gmina Skawina.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie kierownika budowy 20,00
długość okresu rękojmii i gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI