Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa i rozbudowa instalacji i jednostek wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą powiązaną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Ciechanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236722210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminaciechnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaciechanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i rozbudowa instalacji i jednostek wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą powiązaną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-112e8204-d650-4dbd-8a29-dbaf61eae1bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072502/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Budowa i rozbudowa instalacji i jednostek wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą powiązaną
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.gminaciechanow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gminaciechanow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r o świadczeniu usług drogą elektroniczna Dz.U. z 2020 r poz344
2. W postepowaniu o udzielenie zamówienia – ofertę, oświadczenia , o których mowa w art. 125 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe , pełnomocnictwa ,zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby- składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej , lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu odbywa się w języku polskim przy użyciu platformy przetargowej Gminy Ciechanów
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożone przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z www.logintrade.pl w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez platformę określoną w punkcie 8.3 SWZ. Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.
5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Ciechanów: ma dostęp do możliwości złożenia , zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
6. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Ciechanów:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
2) pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Jawa SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane są za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie paragrafu 2 ust. 1i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji, oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych, oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz .U z 2020 r poz 2452)
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. RODO obowiązek informacyjny: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej RODO, informuje, że administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Ciechanów ul Fabryczna 8 06-400 Ciechanów. Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gmin, lub adres Ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/pana danych osobowych będą osoby, lub podmioty ,którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi, a w szczególności kategorię archiwalną (dokumentacja postępowania 5 lat, umowa 10 lat).
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. RODO (ograniczenia stosowania) Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa i rozbudowa instalacji i jednostek wytwarzania energii elektrycznej i cieplnej ze źródeł odnawialnych wraz z infrastrukturą powiązaną, polegająca na dostawie i montażu 67 szt. punktów oświetleniowych LED solarnych oraz 3 szt. punktów oświetleniowych LED hybrydowych:
1. Punkt oświetleniowy wyposażony w oprawę LED, panel fotowoltaiczny i akumulator litowo-jonowy (bez czujnika ruchu)
1.1 Słup oświetleniowy
Słup oświetlenia solarnego projektuje się jako stalowy, stożkowy, zbieżny, sześciokątny lub ośmiokątny o grubości ścianki minimum 4 mm i wysokości całkowitej wraz z konstrukcją wsporczą dla panelu PV 6,2 – 6,8 m. Nie dopuszcza się słupów rurowych jednolitych, teleskopowych, stopniowanych. Oprawa oświetleniowa zawieszona na wysokości 5,6 - 6 m na wysięgniku wykonanym, ze stali ocynkowanej o długości min. 1m. Nie dopuszcza się umieszczenia panelu PV poniżej oprawy LED. Słup, konstrukcję wsporczą oraz wysięgnik należy ocynkować ogniowo. Drzwiczki wnęki rewizyjnej słupa, zabezpieczone za pomocą zamka lub śruby z łbem ampulowym wpuszczanym w drzwi wnęki. Słup i konstrukcja wsporcza musi posiadać obliczenia wytrzymałościowe dla I, II i III strefy wiatrowej, dokonane przez konstruktora z uprawnieniami. Przewody do sterownika prowadzić wewnątrz słupa. Zarówno słup i jak i konstrukcje wsporcze muszą posiadać znak CE oraz certyfikat zgodności z normą PN-EN 40-5 na słup oświetleniowy oraz PN-EN 1090 na konstrukcję wsporczą oraz wysięgnik, wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą.
1.2 Fundament
Fundament prefabrykowany o wysokości minimum 1500 mm – zgodny z norma PN-EN 14991:2010. Trwałość fundamentu zgodna z norma EN 13369 4.7.3 Zabezpieczony abizolem. Śruby do mocowania słupa oświetleniowego zabezpieczone kapturkami z tworzywa sztucznego. Wysokość fundamentu 1500mm, szerokość minimum 320mm, średnica śrub 24mm. Należy sprawdzić rzędne posadowienia i poziom górnej powierzchni, do której przytwierdzona jest płyta mocująca. Maksymalne odchylenie górnej powierzchni fundamentu od poziomu nie powinno przekroczyć 1:1500, z dopuszczalną tolerancją rzędnej posadowienia ± 2cm. Ustawienie fundamentu w pionie powinno być dopasowane do kształtu gruntu ( rowu, skarpy). Fundament wyprodukowany na terenie UE.
1.3 Moduł fotowoltaiczny
Projektuje się do każdego punktu oświetleniowego jeden moduł fotowoltaiczny o mocy minimalnej 200 W. Panel musi posiadać ramę aluminiową i winien być zabezpieczony od frontu szkłem hartowanym. Panel od tyłu zabezpieczony nieprzepuszczalną wilgoci folią. Nie dopuszcza się stosowania dwóch paneli fotowoltaicznych.
1.4 Oprawy oświetleniowe
Źródło światła – korpus (obudowa) wykonana metodą odlewu ciśnieniowego z aluminium, malowany metodą proszkową. Moc oświetlenia max 30W, strumień świetlny oprawy minimum 3600 lm, sprawność źródła światła minimum 120 lm/W, temperatura barwowa 6000 K. Żywotność ponad 50 000h. Stopień ochrony IP65.
1.5 Akumulator
Do każdego stanowiska słupowego projektuje się jeden akumulator litowo-jonowy pojemności minimum 500 Wh każdy. Akumulatory montowany w oprawie oświetleniowej. Nie dopuszcza się montowania akumulatorów pod powierzchnią gruntu.
1.6 Regulator ładowania
Solarny regulator ładowania z systemem zarządzania energią. Kontroler fabrycznie zaprogramowany umieszczony w obudowie oprawy oświetleniowej. Kontroler powinien uruchamiać latarnie automatycznie po spadku napięcia wytwarzanego przez panel fotowoltaiczny. Pierwsze uruchomienie latarni powinno polegać na połączeniu przewodu wychodzącego z obudowy oprawy oświetleniowej z modułem fotowoltaicznym.
2. Punkt oświetleniowy wyposażony w oprawę LED, panel fotowoltaiczny, turbinę wiatrową i akumulator żelowy.
2.1 Słup oświetleniowy
Słup oświetlenia hybrydowego projektuje się jako stalowy, stożkowy, zbieżny o przekroju poprzecznym sześciokąta lub koła, o ściance grubości min. 4 mm, wysokości całkowitej wraz z konstrukcjami wsporczymi dla panelu PV i turbiny 8 – 8,3 m. Nie dopuszcza się słupów rurowych, teleskopowych, lub o przekroju poprzecznym prostokąta. Oprawa oświetleniowa zawieszona na wysokości 5,8-6 m. Słup, konstrukcję wsporczą oraz wysięgnik na oprawę LED o długości 1-1,5 m. należy ocynkować ogniowo. Wysięgnik do mocowania turbiny wiatrowej odstawiony od osi słupa, tak aby turbina nie zacieniała modułu fotowoltaicznego. Turbina wiatrowa montowana do wysięgnika za pomocą dwustronnej kryzy i śrub nierdzewnych min. M12. Panel fotowoltaiczny mocowany w orientacji poziomej. Płaszczyzna panelu PV nachylona do osi trzonu słupa pod kątem 30-35˚ tak, aby środek ciężkości panelu fotowoltaicznego znajdował się w osi trzonu słupa. Drzwiczki wnęki rewizyjnej słupa, zabezpieczone za pomocą zamka z kluczem, z systemem klucza generalnego. Przewody do sterowników prowadzić wewnątrz słupa. Uchwyt do mocowania turbiny odstawiony od osi słupa. Wysięgnik na oprawę LED musi posiadać możliwość regulacji kąta świecenia. Zarówno słup i jak i konstrukcje wsporcze muszą posiadać znak CE oraz certyfikat zgodności z normą PN EN 40 oraz PN EN 1090 wydane przez niezależną jednostkę certyfikującą.
2.2 Fundament
Fundament prefabrykowany F-150/43 – zgodny z normą PN-EN 14991:2010. Trwałość fundamentu zgodna z norma EN 13369 4.7.3 Zabezpieczony abizolem. Śruby do mocowania słupa oświetleniowego zabezpieczone kapturkami z tworzywa sztucznego. Wysokość fundamentu 1500mm, szerokość 430mm, średnica szpilek 24mm. Montaż fundamentów należy wykonywać zgodnie z wytycznymi montażu dla konkretnego fundamentu, zamieszczonymi w dokumentacji producenta. Należy sprawdzić rzędne posadowienia i poziom górnej powierzchni, do której przytwierdzona jest płyta mocująca. Maksymalne odchylenie górnej powierzchni fundamentu od poziomu nie powinno przekroczyć 1:1500, z dopuszczalną tolerancją rzędnej posadowienia ± 2cm. Ustawienie fundamentu w pionie powinno być dopasowane do kształtu gruntu (rowu, skarpy).
2.3 Moduły fotowoltaiczne
Planuje się do każdego punktu oświetleniowego jeden moduł fotowoltaiczny o mocy minimalnej 340W. Panel musi posiadać ramę aluminiową i winien być zabezpieczony od frontu szkłem hartowanym o grubości 3,2mm. Panel od tyłu zabezpieczony nieprzepuszczalną wilgoci folią.
2.4 Turbina wiatrowa
Znamionowa moc wyjściowa min: 300W, 3 – łopatowa o poziomej osi obrotu ze sterem tylnym. Moc maksymalna turbiny 330W. Napięcie znamionowe 24V. Średnica wirnika ok. 130cm. Łopaty wirnika nylonowe, wzmocnione włóknami szklanymi. Prędkość startowa turbiny 2m/s. Waga turbiny max 15kg. Obudowa wykonana ze stopu aluminium i zabezpieczona antykorozyjnie, przystosowana do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych. Zakres pracy turbiny : -40ºC do +60ºC. Ze względów bezpieczeństwa turbina musi posiadać kryzę montażową. Nie dopuszcza się turbin wpuszczanych w szczyt słupa i nakładanych na słup.
2.5 Oprawy oświetleniowe LED
Źródło światła – korpus (obudowa) wykonana metodą odlewu ciśnieniowego z aluminium, malowany metodą proszkową, szyba hartowana transparentna. Oprawa o rozsyle asymetrycznym, moc oświetlenia maksimum 40W, strumień świetlny oprawy minimum 5200 lm, sprawność źródła światła minimum 130 lm/W, temperatura barwowa 4000 K. Żywotność ponad 50 000h. Stopień ochrony IP65, współczynnik oddawania barw CRI >70, temperatura pracy: -40ºC do +50ºC.
2.6 Akumulator
Planuje się dwa akumulatory żelowe 12 V o pojemności 100 Ah każdy. Akumulatory bezklemowe – z fabrycznie wyprowadzonymi przewodami o przekroju minimum 6mm2. Miejsca łączenia przewodów ze złączami akumulatora winny być fabrycznie zalane substancją uniemożliwiającą wpływ wody na styki akumulatora (np. żywicą). Akumulatory wyposażone w zawory jednokierunkowe VRLA. Pojemność C20/C5 minimum 100/80 Ah. Akumulatory montowane przy fundamencie, pod ziemią w szczelniej skrzyni wykonanej z tworzywa sztucznego wzmocnionej poprzecznymi wręgami. Nie dopuszcza się montowania akumulatorów na słupie oświetleniowym. Nie dopuszcza się akumulatorów litowych i ich odmian.
2.7 Solarny regulator ładowania
Solarny regulator ładowania z zaawansowanym układem śledzenia punktu mocy MPPT. Możliwość ustawienia minimum 3 okresów pracy o różnych poziomach jasności lampy. Automatyczne dostosowywanie do długości trwania nocy. Minimalny prąd ładowania: 20 A. Napięcie baterii: 24 V. Pełna pyłoszczelność i wodoszczelność - stopień ochrony minimum IP67. Wymaga się aby kontroler ładowania posiadał funkcjonalność programowania minimum 3 okresów z możliwością redukcji mocy oprawy w każdym w okresów. Nie dopuszcza się aby zarówno sam kontroler jak i cała latarnia posiadała czujnik ruchu.
2.8 Wiatrowy regulator ładowania
Wiatrowy kontroler ładowania z wejściem trzyprzewodowym (trójfazowym) i z zabezpieczeniem przed nadmiernym przeładowaniem akumulatorów. Kontroler wyposażony w hamulec elektryczny oraz kontrolki informujące o zasilaniu, pracy i działaniu hamulca. 1.10 Przewody Należy użyć przewodów typu linka o żyłach miedzianych izolowanych i dodatkowej oponie poliwinylowej o przekrojach kolejno: dla turbiny wiatrowej OWY 3 x 2,5 mm2 , dla oprawy LED OWY 2x1,5 mm2 , dla paneli fotowoltaicznych OWY 2 x 2,5 mm2 .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy pzp.
2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:
a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót o podobnym zakresie o wartości minimum 300 000,00 zł każda.
b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję:
• Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz posiadać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
2) sytuacji ekonomicznej
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie powinno zawierać informacje wynikające z art. 118 ust.4 pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określone w paragrafie 2 projektu umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaciechanow.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni