Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Nowogród
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska, 41
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-414
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862175528
1.5.8.) Numer faksu: 862175520
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnowogrod@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Nowogród
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef3db3eb-7ff7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003073/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.nowogrod.com http://bip.um.nowogrod.wrotapodlasia.pl/zamowienia-publiczne/przetargi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - umnowogrod@wp.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowogród ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, tel. 862175520, umnowogrod@wp.pl; kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nowogród pod iod@um.nowogrod.wrotapodlasia.pl, 862175520;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Nowogród”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przebudowa elektroenergetycznej kablowej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego przy ul. Radosnej w miejscowości Nowogród na działkach o numerach geodezyjnych 948/1 oraz 990 w obrębie miasta Nowogród.Zakres robóta. - budowa kablowej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego YAKXS 4x25 mm2, b. - montaż słupa oświetlenia drogowego GALAXIE wysokości 7m ( lub o parametrach niegorszych) z wysięgnikiem pojedynczym OC S 1/1,5/10c. - montaż opraw oświetlenia drogowego – oprawa IZYLUM1 / 20LED / 700mA / NW740 / 5301/45,5W d. - montaż rury osłonowej SRS 75e. - wykonanie przecisku rurą osłonową SRS 75f. - zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego odbywać się będzie z istniejącego obwodu wyprowadzonego z szafki oświetlenia drogowego zawieszonej na słupowej stacji transformatorowej nr 2-1969 w ramach istniejącego przydziału mocy.2. Budowa elektroenergetycznej napowietrznej i kablowej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego przy ul. Ziemowita w Nowogrodzie na działkach 1063/1, 1536/2, 1536/1, 1146/1, 1539, 1155, 1156 w obrębie miasta Nowogród.Zakres robót:a) Budowa napowietrznej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego AsXSn 2x25 mm3 ( trasa)b) Budowa kablowej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego YAKXS 4x25 mm2c) Montaż słupa oświetlenia drogowego GALAXIE wysokości 7m ( lub o parametrach niegorszych )d) Montaż słupa linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego typy K-10,5/4,3e) Montaż opraw oświetlenia drogowego IZYLUMI1 /10LED/500mA/NW 740 /5300/17W ( lub o parametrach niegorszych )f) Montaż rury osłonowej SRS75g) Wykonanie przecisku rura osłonową SRS 75h) Zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego odbywać się będzie z istniejących szafek oświetlenia drogowego zawieszonych na istniejących słupowych stacjach transformatorowych nr 2-1369 i 2-614, w ramach istniejącego przydziału mocy.3. Przebudowa elektroenergetycznej napowietrznej linii niskiego napięcia polegającego na dowieszeniu przewodu i opraw oświetlenia drogowego w miejscowości Jankowo Skarbowo gmina Nowogród na działkach 212, 253, 255, 256, 257, 258.Zakres robót:a) Dowieszenie przewodu oświetlenia drogowego na istniejącej linii niskiego napięcia –AsXSn 2x25 mm2 (trasa)b) Montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED, TECEO S /24LED / 54W z możliwością redukcji mocy do 70% c) Zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego odbywać się będzie z istniejącej szafki oświetlenia drogowego zawieszonej na istniejącym słupie stacji transformatorowej nr 2-501, w ramach istniejącego przydziału mocy.4. Budowa elektroenergetycznej napowietrznej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego na działce o numerze geodezyjnym 35 w miejscowości MątwicaZakres robót:a) budowa napowietrznej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego -przewód AsXSn 2x25mm2,b) montaż opraw oświetleni drogowego -IZYLUM/20LED/452Ma/NW740/5301/29W (lub o parametrach niegorszych )c) zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego odbywać się będzie z projektowanej szafki SO zawieszonej na słupie nr 10. Natomiast zasilanie zaprojektowanej szafki SO odbywać się będzie przyłączem napowietrznym z istniejącej napowietrznej linii niskiego napięcia nn 0.4kV5. Budowa elektroenergetycznej napowietrznej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego na działce o numerze geodezyjnym 107/1 w miejscowości Sulimy.Zakres robót:a) budowa napowietrznej linii niskiego napięcia oświetlenia drogowego -przewód AsXSn 2x25mm2,b) montaż oprawy świetlenia drogowego IZYLUM1/20LED/550A/NW 740/5301/35W (lub o parametrach niegorszych)c) zasilanie projektowanego oświetlenia drogowego odbywać się będzie z obwodu oświetlenia zasilanego z istniejącej szafki oświetleniowej w ramach istniejącego przydziału mocy.6. Budowa elektroenergetycznej kablowej linii oświetlenia ulicznego przy ul. Profesora Franciszka Piaścika i Leśnej w Nowogrodzie.Zakres prac:a) budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKXS 4x35mm2b) montaż słupa oświetlenia ulicznego typu ORION PS o wysokości 8m ( lub o parametrach niegorszych) z wysięgnikiem pojedynczym o wysięgu wysięgnika 1,0 mi kącie nachylenia 0oc) montaż opraw oświetlenia ulicznego SCHREDER AMPERA MINI /5118/24LEDS 700mA NW / 356232/55W ( lub o parametrach niegorszych z możliwością redukcji mocy do 50% w porze nocnej )d) montaż szafki oświetlenia ulicznego S) 2 ( wyposażenie wg schematu )e) Zasilanie projektowanego oświetlenia ul. Profesora Franciszka Piaścika odbywać się będzie z projektowanej szafki oświetlenia ulicznego SO 2, usytuowanej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Projektowana szafka oświetlenia ulicznego SO 2 zasilana będzie ze złącza kablowo-pomiarowego (wykonanego przez PGE Dystrybucja S.A.), zlokalizowanego obok wyżej wymienionej szafki. Zasilanie projektowanego oświetlenia ul. Leśnej odbywać się będzie poprzez istniejący obwód napowietrzny oświetlenia ulicznego z istniejącej szafki oświetlenia ulicznego zamontowanej na słupie nr 7 przy ul. Zygmunta Glogera w ramach istniejącej mocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: – cena 60%- okres gwarancji i rękojmi 40%Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: 1) Cena 60 % (oznaczona jako C)Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: cena najniższa ------------------------------------------------ x100 pkt x 60 % cena oferty ocenianej 2) Okres gwarancji i rękojmi 40 % (oznaczony jako G)Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”: a) udzielenie 5 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem – 0 pkt b) udzielenie 6 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem – 20 pkt c) udzielenie 7 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem – 40 pkt O – oferta badanaC- suma punktów w kryterium cenaG – suma punktów w kryterium okres gwarancji i rękojmi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4