Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego wraz z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego wraz z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b1498da-65b7-4b40-8614-b4db0bbe889f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057741/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego wraz z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b1498da-65b7-4b40-8614-b4db0bbe889f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy UZP: https://ezamowienia.gov.pl.
2) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@zabiawola.pl (NIE DOTYCZY
SKŁADANIA OFERT).
5) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.
6) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem: RI.271.2.15.2024
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żabia Wola,
b) Inspektor ochrony danych osobowych: email: iod@zabiawola.pl tel.: 46 857 81 81.
Pozostałe informacje dot. RODO znajdują się w SWZ.
2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego wraz z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola
3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.) Przedmiotem zamówienia jest Budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego wraz z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola, w podziale na następujące zadania:
Zadanie nr 1:
Przebudowa drogi gminnej w zakresie oświetlenia drogowego ul. Dębowej w miejscowości Osowiec gm. Żabia Wola
- Montaż 11 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 50 W, strumieniu oprawy 7228 lm temperaturze barwowej 4000k, zaprogramowaną z redukcją strumienia o 50% w godzinach 22.00-5.00
- Montaż 10 wysięgników zgodnie z dokumentacją projektową
- Demontaż 1 oprawy oświetleniowej
- Adaptacja układu sterowania SON
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Powyższa dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko podwieszenie opraw na istniejących stanowiskach słupowych w ulicy Dębowej w miejscowości Osowiec, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Zadanie nr 2
Przebudowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV montaż energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego na istniejących stanowiskach słupowych w miejscowości Siestrzeń ul. Objazdowa
- Montaż 6 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 79,6 W
- Montaż 6 wysięgników
- Adaptacja układu sterowania SON
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą
dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Powyższa dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko podwieszenie opraw na istniejących stanowiskach słupowych PGE Dystrybucja S.A w ulicy Objazdowej w miejscowości Siestrzeń, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Zadanie nr 3
Budowa linii elektroenergetycznej 0,23 kV energooszczędnego oświetlenia drogowego w miejscowości Bolesławek ul. Dzikiej Kaczki.
1. Budowa 5 stanowisk słupowych (typ: P-10/ŻN – 2 szt.; E10,5/4,3 – 2 szt., E10,5/6 – 1 szt.)
2. Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x35 mm² - długość - 221 m;
3. Montaż 5 szt. wysięgników pojedynczych;
4. Montaż 5 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 50 W;
5. Adaptacja układu sterowania SON
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą
dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Powyższa dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wskazany zakres robót budowlanych w ul. Dzikiej Kaczki w miejscowości Bolesławek, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Zadanie nr 4
Montaż oprawy oświetlenia drogowego w linii elektroenergetycznej 0,23 kV na istniejącym stanowisku słupowym w miejscowości Grzegorzewice ul. Bajeczna, Gmina Żabia Wola
- Montaż 1 szt. oprawy oświetleniowej typu LED o mocy 40 W
- Montaż 1 wysięgnika dł.=1,0 m zgodnie z dokumentacją projektową
- Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x25 mm² - długość – 237 m + YDY 2x25 mm²
- Adaptacja układu sterowania SON
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą
dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Zadanie nr 5
Budowa sieci elektroenergetycznej 0,23 kV oświetlenia drogowego w miejscowości Piotrkowice ul. Tarczyńska, gm. Żabia Wola
- Budowa 1 stanowiska słupowego (typ E 10,5/4,3)
- Montaż 1 szt. oprawy oświetleniowej typu LED,
- Montaż 1 wysięgnika dł.=1,5 m zgodnie z dokumentacją projektową
- Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x25 mm² - długość:43 m
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą
dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Zadanie nr 6
Budowa linii elektroenergetycznej 0,23 kV oświetlenia drogowego w miejscowości Skuły ul. Mszczonowska, gm. Żabia Wola
- Budowa stanowisk słupowych typu (typ: E10,5/4,3 –1szt; E10,5/2,5 – 6szt. )
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą
dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Powyższa dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko budowę stanowisk słupowych w ulicy Mszczonowskiej w miejscowości Skuły, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Zadanie nr 7
Budowa linii elektroenergetycznej 0,23 kV oświetlenia drogowego w miejscowości Słubica Dobra ul. Słoneczna, gm. Żabia Wola
- Budowa stanowisk słupowych (typ E10,5/2,5 – 7szt. )
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą
dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Powyższa dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko budowę stanowisk słupowych w ulicy Słonecznej w miejscowości Słubica Dobra, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Zadanie nr 8
Budowa sieci elektroenergetycznych obejmujących napięcie znamionowe nie wyższe niż 1 kV dla zadania budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ojrzanów, gmina Żabia Wola
- Budowa stanowisk słupowych (typ E10,5/4,3– 6szt.; E10,5/10 – 1 szt.)
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą
dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Powyższa dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko budowę stanowisk słupowych w ulicy Kresowej w miejscowości Ojrzanów, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Zadanie nr 9
Budowa linii elektroenergetycznej 0,23kV oświetlenia drogowego w miejscowości Zaręby ul. Kasztanowa, ul. Zięby i Ojrzanów ul. Suchodolska, gmina Żabia Wola
- Budowa 9 stanowisk słupowych (typ: E10,5/4,3 – 1 szt., E10,5/6 – 1 szt.; E10,5/2,5 – 7 szt.)
- Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x35 mm² - długość - 354 m;
- Montaż 9 szt. wysięgników pojedynczych;
- Montaż 9 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 40 W;
- Adaptacja układu sterowania SON
Szczegółowo zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą
dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SWZ:
1. Projekty budowlane i wykonawcze
2. STWiORB
3. Przedmiary robót
Powyższa dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wskazany zakres robót budowlanych w ul. Zięby w miejscowości Zaręby, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie:
Zdolności zawodowej: jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
1) co najmniej 1 osobą posiadającą:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) uprawnienia zawodowe, o których mowa powyżej, co najmniej 3 lata, pod warunkiem braku zawieszenia w tym okresie prawa do wykonywania zawodu, a jeśli do takiego zawieszenia doszło, to suma okresów wykonywania zawodu (z wyłączeniem zawieszeń) musi wynosić do najmniej 3 lat
2) co najmniej 2 osobami posiadającymi:
a) świadectwo kwalifikacyjne E i D grupy 1 punkt 7,
b) szkolenie Pracy Pod Napięciem – uprawnienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ – załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca
wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3) Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
4) Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane świadczenia. W takim przypadku w dniu zawarcia umowy wykonawca jest zobowiązany wnieść co najmniej 30% kwoty zabezpieczenia, a wniesienie pełnej wysokości zabezpieczenia nie może nastąpić później niż do połowy okresu, na który została zawarta umowa. Zamawiający wpłaca kwoty potrącane na rachunek bankowy w tym samym dniu, w którym dokonuje zapłaty faktury).
5) Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 451 ustawy Pzp.
6) Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach: ⎯ 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane; ⎯ 30% wysokości zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym upływa okres gwarancji i rękojmi, liczony zgodnie z postanowieniami zawartej umowy.
7) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 66 9291 0001 0046 3049 2000 0030 tytuł przelewu: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – dot. RI.271.2.15.2024
8) Zabezpieczenie wnoszone w formie innej niż w pieniądzu powinno być dostarczone w formie oryginału, przez wykonawcę do siedziby zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy – do chwili jej podpisania.
9) Treść oświadczenia zawartego w gwarancji lub w poręczeniu musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
10) Jeżeli okres, na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie, przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
11) W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych
określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności. Możliwość dokonania zmian w Umowie została określona w projekcie umowy- Załącznik
nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-24