Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego oraz budowa oświetlenia z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego oraz budowa oświetlenia z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3867ec08-eec3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa oświetlenia energooszczędnego na terenie Gminy Żabia Wola
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, e-mail przetargi@zabiawola.pl. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.32.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego oraz budowa oświetlenia z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola, w tym:
Część 1: Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Gminie Żabia Wola ul. Mazowiecka w miejscowości Wycinki Osowskie – Etap III:
a) Budowa 6 stanowisk słupowych typu E-10,5/6 zgodnie z załącznikiem graficznym;
b) Montaż 6 szt. wysięgników pojedynczych;
c) Montaż 6 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 77 W z regulatorem mocy;
d) Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x25 mm² na nowych konstrukcjach;
e) Montaż złącza pomiarowego SON;
f) Montaż szafki ZK 2 + 1TL.
Dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko budowę oświetlenia w ulicy Mazowieckiej w miejscowości Wycinki Osowskie na wskazanym odcinku, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Część 2: Budowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV energooszczędnego oświetlenia drogowego w miejscowości Władysławów ul. Główna – Etap I:
a) Budowa 4 stanowisk słupowych typu E-10,5 (2 szt.) ŻN-10 (2 sz.)
b) Montaż 4 szt. wysięgników pojedynczych;
c) Montaż 4szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 50 W z regulatorem mocy;
d) Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x25 mm² na nowych konstrukcjach;
e) Adaptacja układu sterowania SON.
Dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko budowę oświetlenia w ulicy Przejazdowej w miejscowości Władysławów na wskazanym odcinku, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Część 3: Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Gminie Żabia Wola ul. Kasztanowa w miejscowości Zaręby:
a) Budowa 5 stanowisk słupowych typu E-10,5 (1 szt.) ŻN-10 (4 sz.) zgodnie z załącznikiem graficznym;
b) Montaż 5 szt. wysięgników pojedynczych;
c) Montaż 5 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 37 W z regulatorem mocy;
d) Budowa linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x25 mm² na nowych konstrukcjach;
e) Adaptacja układu sterowania SON.
Dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko budowę oświetlenia w ulicy Kasztanowej w miejscowości Zaręby na wskazanym odcinku, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Część 4: Przebudowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV, montaż energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego na istniejących stanowiskach słupowych w Gminie Żabia Wola ul. Fiołkowa w miejscowości Pieńki Zarębskie – Etap I:
a) Montaż 10 opraw oświetleniowych LED o mocy 50 W na istniejących stanowiskach słupowych zgodnie z załącznikiem graficznym;
b) Montaż 10 szt. wysięgników pojedynczych;
c) Montaż złącza pomiarowego SON.
Dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko budowę oświetlenia w ulicy Fiołkowej w miejscowości Pieńki Zarębskie na wskazanym odcinku, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
Część 5: Przebudowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV, montaż energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego na istniejących stanowiskach słupowych w Gminie Żabia Wola ul. Objazdowa w miejscowości Siestrzeń:
a) Montaż 10 opraw oświetleniowych LED o mocy 50 W na istniejących stanowiskach słupowych zgodnie z załącznikiem graficznym;
b) Montaż 10 szt. wysięgników pojedynczych;
c) Montaż linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x25 mm² na istniejących stanowiskach słupowych;
d) Montaż złącza pomiarowego SON.
Część 6: Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Gminie Żabia Wola ul. Mszczonowska w miejscowości Skuły Etap I:
a) Montaż 7 opraw oświetleniowych LED o mocy 57 W na istniejących stanowiskach słupowych zgodnie z załącznikiem graficznym;
b) Montaż 7 szt. wysięgników pojedynczych;
c) Montaż linii napowietrznej niskiego napięcia typu AsXSn 2x25 mm² na istniejących stanowiskach słupowych;
d) Montaż złącza pomiarowego SON.
Dokumentacja obejmuje szerszy zakres robót budowlanych. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje tylko budowę oświetlenia w ulicy Mszczonowskiej w miejscowości Skuły na wskazanym odcinku, tylko ten zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wycenić.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
dotyczy wszystkich części (każdej z osobna)
1. Cena - 60 %
2. Test umiejętności - 40 %
Razem - 100 %
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej (1 % = 1 pkt).
1) CENA – 60 %
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 punktów. Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej
2) TEST UMIEJĘTNOŚCI – 40%
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 punktów.
a) Osoba zaproponowana do objęcia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zostanie zaproszona z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem do przybycia do siedziby Zamawiającego w celu rozwiązania testu znajomości treści SWZ oraz oferty wykonawcy, a także przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
b) Zamawiający przedłoży kandydatowi test do rozwiązania z liczbą 10 pytań (udzielenie 1 poprawnej odpowiedzi na 1 pytanie = 4 punkty).
- Kandydat otrzyma 4 pytania z wiedzy ogólnej z elektrotechniki, 4 pytania z wiedzy topograficznej terenu Żabiej Woli oraz 2 pytania z wiedzy pracy pod napięciem.
- Kandydat otrzyma 15 minut na rozwiązanie testu.
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za test umiejętności (maks. 40)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Test umiejętności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
dotyczy wszystkich części (każdej z osobna)
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
1) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia ulicznego w ciągu drogi o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.
2) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych;
b) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą:
- świadectwo kwalifikacyjne E i D grupy 1 punkt 7,
- szkolenie Pracy Pod Napięciem – uprawnienia.
Osoby wskazane powyżej winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) lub:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
c) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ,
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 4 do SWZ,
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Szczegółowe informacje dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia są opisane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Pzp (art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp) Zamawiający przewiduje zmiany wskazane w § 14 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ad. 4.2.10.):
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie:
1) dot. części 1 – 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy;
2) dot. części 2-6 – 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Ad. 5.6).:
Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.