Budowa hybrydowego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Udanin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa hybrydowego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Udanin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUdanin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Udanin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-17
  • Numer ogłoszenia586387-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586387-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.

Gmina Udanin: Budowa hybrydowego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Udanin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Podniesienie bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Udanin
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin, krajowy numer identyfikacyjny 39064810900000, ul. Udanin  26 , 55-340  Udanin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 744 28 70, e-mail ug@udanin.pl, faks 76 8709242.
Adres strony internetowej (URL): www.udanin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.biuletyn.net/udanin

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.biuletyn.net/udanin

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
55-340 Udanin 26

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hybrydowego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Udanin
Numer referencyjny: 271.1.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa hybrydowego i solarnego oświetlenia ulicznego na działkach numer: - 391, obręb Ujazd Górny, - 10/4, obręb Piekary,- 116/2, obręb Pichorowice, - 316/19, obręb Udanin (osiedle),- 245/4, obręb Udanin (PKP),- 267, obręb Udanin (osiedle),1. Słup lampy hybrydowej:- stalowy, grubościenny, obustronnie cynkowany, stal S235,- konstrukcja trzonu słupa oparta na ośmiokącie foremnym o zmiennym przekroju (ostrosłup zbieżny), zakończony teleskopowo,- wysokość trzonu słupa: minimum 6,50m,- bez rewizji - wnęki zamykanej pokrywą czy drzwiczkami, przeliczony (ze względu na wagę systemu, powierzchnię paneli fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej oraz powierzchnię boczną oprawy oświetleniowej) do montażu proponowanego systemu hybrydowego w I strefie wiatrowej zgodnie z normą PN EN 1991-1-4 (Vref = 22?[1+ 0,0006?(H-300)] m/s) dla wysokości H do 300m n.p.m. II kategoria terenu),- certyfikat potwierdzający spełnianie przez konstrukcję słupa wymagania norm: EN 1993-3-1: 2008, EN 1993-3-2: 2008 lub ich późniejszych rozszerzeń (nowelizacji),- dokument potwierdzający spełnienie przez konstrukcję słupa wymagania normy: PN-EN 40-5: 2002 lub ich późniejszych rozszerzeń (nowelizacji), jeśli takie były,- dokument potwierdzający zgodność z obowiąz. normami i aktami normatywnymi wyd. zgodnie z Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dn. 9 marca 2011r,- świadectwo jakości powłoki cynkowej >500g/m2 wg ISO 1461,- certyfikat dopuszczający do stosowania na terenie UE,- proces spawania zgodny z PN-ISO 3834-2: 2006,- Europejski Certyfikat Spawalnictwa Spawania konstrukcji stalowo-aluminiowych,- certyfikat na słupy stalowe dla elektrowni wiatrowych, wydany przez notyfikowaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą,- certyfikat wydany przez notyfikowaną zewn. jednostkę certyfikującą potwierdzający zgodność z normą EN 1090-1: 2009+A1: 2011 lub jej późniejszych rozszerzeń (nowelizacji).2. Wysięgnik do montażu oprawy oświetleniowej ( do oferty załączyć dokument potwierdzający wymienione poniżej wymagania):- stalowy, obustronnie cynkowany,- długość min. 1,0m,- możliwość zmiany kąta nachylenia (w zakresie 5°÷25°) względem płaszczyzny podłoża, po montażu oprawy oświetleniowej na wysięgniku i słupie,- możliwość obrotu wokół pionowej osi słupa - masztu po zamontowaniu oprawy oświetleniowej na wysięgniku i słupie.3. Fundament pod słup lampy hybrydowej:- prefabrykowany przeliczony (ze wzgl. na wagę systemu oraz powierzchnię paneli fotowoltaicznych i siłowni wiatrowej oraz szafki sterowniczej i powierzchni bocznejoprawy oświetleniowej) pod montaż systemu lampy hybrydowej w I strefie wiatrowej na słupie stalowym o wys. 6.5m- wymiary minimalne fundamentu: 450 x 450 x 1800mm- zgodny z PN-EN 14991: 2010 (beton C25/30, klasa ekspozycji XF2)- zgodność z obowiązującymi normami i aktami normatywnymi wydany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dnia 9 marca2011r.- certyfikat na zgodność z normą PN-EN 14991: 2010 lub jej późniejszych rozszerzeń (nowelizacji), jeśli takie były wydany przez notyfikowaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą.4. Akumulator - 2szt. ( parametry dla jednego akumulatora): - do oferty załączyć kartę katalogową potwierdzającą wszystkie wymagane parametry:- akumulator bezobsługowy głębokiego rozładowania - żelowy o projektowanej żywotności 12 lat- pojemność: minimum 220 Ah (C20 - 20 godzinny tryb rozładowania)- wymiary: minimum 520mm x 235mm x 240 mm- waga: max 67 kg- minimum 1300 cykli przy 30% głębokości cyklicznego dobowego rozładowania- akumulatory muszą posiadać oryginalne naklejki lub nadruki z danymi znamionowymi pozwalające na ich identyfikacje.- deklaracja na zgodność z obowiązującymi normami i aktami normatywnymi w zakresie: wymagań ogólnych, badań, charakterystyk oraz warunków bezpieczeństwa,- cykliczne, dobowe rozładowanie akumulatorów żelowych przy świeceniu lampy zgodnie z wymaganym i opisanym na wstępie czasie świecenia (bez ładowania w tymczasie) nie może być większe niż wartość 15% pojemn. znamionowej (należy uwzględnić parametry podzespołów proponowanej przez oferenta konfiguracji - kompletacjilampy hybrydowej).- nie dopuszcza się montażu akumulatorów i regulatorów: w ziemi, wewnątrz trzonu słupa oraz na półkach (w skrzynkach) poniżej górnej krawędzi słupa.5. Mikroprocesorowy układ wyrównywania napięć:- do oferty załączyć kartę katalogową i rzeczywiste zdjęcie potwierdzającą wszystkie podane poniżej parametry:W układzie sterowania lampy hybrydowej należy zamontować działający w trybie ciągłym automatyczny, mikroprocesorowy system wyrównywania wartości napięć naakumulatorach w tym układzie połączeń (różnica max. 20mV). Pobór prądu układu w stanie jałowym: nie więcej niż 3mA. Układ musi posiadać kontrolki LED informująceo aktualnym stanie pracy. Wymagany minimalny zakres prądu optymalizacji (wyrównywania) układu: 0-5A.6. Szafka sterownicza i konstrukcja nośna paneli fotowoltaicznych oraz wspornik siłowni wiatrowej. Szafka (skrzynia) sterownicza - do oferty załączyć rzeczywiste zdjęcie produktu i kartę techniczną (katalogową) potwierdzającą wszystkie opisane poniżej parametry iwymiary szafki sterowniczej:- stalowa wykonana w technologii nierdzewnej z blachy głęboko profilowanej,- ścianki boczne i podstawa perforowane zapewniające wentylację przestrzeni wewnętrznej, w której są zamontowane akumulatory i układy elektroniczne wchodzące wskład lampy,- płaszczyzna podstawy, na której umieszczone są akumulatory zorientowana w pozycji równoległej do płaszczyzny modułów fotowoltaicznych - tzn. akumulatory wszafce ( skrzynce) montowane są pod kątem,- wyposażona w pokrywę (drzwiczki) zamykane z zabezpieczeniem przed ingerencją osób trzecich,- posiada blokadę akumulatorów przed swobodnym przemieszczaniem się,- montaż skrzyni jest realizowany poprzez umieszczenie jej na szczycie centralnie i symetrycznie względem osi pionowej słupa (masztu) oraz bezpośrednio pod panelamifotowoltaicznymi,- szafka sterownicza stanowi równocześnie konstrukcję nośną i płaszczyznę montażową wsporników wykonanych w technologii nierdzewnej, które służą do zamocowaniapaneli fotowoltaicznych,- umożliwia płyną zmianę ustawienia modułów względem słońca w osi pionowej słupa (masztu) w za-kresie 0÷360 stopni.- minimalne wymiary szafki (skrzyni) sterowniczej: 1300 mm x 270 mm x 270mmWspornik siłowni wiatrowej - do oferty załączyć rzeczywiste zdjęcie produktu i kartę techniczną (katalogową) potwierdzającą wszystkie opisane poniżej parametry wspornika:- konstrukcja montażowa siłowni wiatrowej musi zapewniać zamocowanie siłowni wiatrowej w taki sposób, że zarówno siłownia wiatrowa, łopaty rotora jak i jej układ mocowania nie powodują zacieniania - padania cienia słonecznego z żadnego uchwytu czy wspornika systemu lampy hybrydowej na moduły fotowoltaiczne, niezależnie od pory dnia i wysokości słońca nad horyzontem.- konstrukcja wspornika (górny wolny koniec do montażu siłowni wiatrowej) musi mieć podparcie (Mocowanie) w odległości nie większej niż 850mm, aby uniknąć drgań i odchylania się siłowni wiatrowej od linii pionowej wspornika w przypadku występowania większych podmuchów wiatru.7. Moduły fotowoltaiczne - 2szt. ( parametry dla jednego modułu) - do oferty załączyć kartę katalogową potwierdzającą wszystkie opisane poniżej parametry modułu fotowoltaicznego:- typ cel: polikrystaliczne- moc maksymalna [Pmax]: minimum 260 Wp,- napięcie w punkcie mocy maksymalnej [Vmp]: minimum 32,14V,- natężenie prądu w punkcie mocy maksymalnej [Imp]: minimum 8,09A,- napięcie bez obciążenia (jałowe) [Voc]: minimum 38,34 V,- prąd zwarciowy [Isc]: minimum 8,57A,- tolerancja mocy modułu: maksymalnie +3%,- wymiary minimalne: 1668 x 994 x 40mm,- front modułu: szkło hartowane o niskiej zawartości żelaza z powłoką antyrefleksyjną o grubości min. 3.9mm,- tył modułu - wielowarstwowa folia zabezpieczająca,- wytrzymałość mechaniczna: minimum 8000 N/m2 (815 kg/m2)- stopień ochrony puszki przyłączeniowej: minimum IP67- moduły muszą posiadać oryginalne naklejki lub nadruki z danymi znamionowymi pozwalające na ich identyfikacje.- dokument potwierdzający zgodność z obowiąz. normami i aktami normatywnymi wydany zgodnie z Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z 9 marca 2011r.- certyfikat wydany przez niezależne laboratorium na zgodność z normami:- IEC EN 61215, EN 61730-1, EN 61730-2 - do oferty załączyć dokument potwierdzający- proces produkcji zgodny z systemami ISO 9001: 2008 oraz ISO 14001: 2004- gwarancja producenta na wady fabryczne i materiałowe min. 10 lat,- gwarancja producenta na sprawność modułów: 90% - 10 lat, 80% - 25 lat.8. Oprawa oświetleniowa LED o parametrach - do oferty załączyć rzeczywiste zdjęcie produktu, kartę katalogową potwierdzającą wszystkie opisane poniżej parametryoprawy oświetleniowej:- oprawa zamontowana na wysokości min. 6.3m nad gruntem poniżej modułów fotowoltaicznych- korpus oprawy wykonany z materiałów nierdzewnych,- montaż na wysięgnikach o średnicy 60mm,- stopień ochrony oprawy: minimum IP65,- stopień ochrony złącza oprawy: IP 68,- oprawa ma posiadać: minimum 4 segmenty LED posiadające 4÷6 diod LED w każdym segmencie- strumień świetlny pojedynczej diody LED: minimum 176 lm /W przy If=350mA i Tj= 25°C- diody LED wyposażone w soczewki wykonane z PMMA- prąd diod LED: max 480 mA- zasilacz LED o sprawności minimum 92%.- zasilacz LED oprawy oświetleniowej z funkcjami:- ciągła kontrola temperatury diod LED- zabezpieczenie przeciążeniowe- zabezpieczenie zwarciowe- zabezpieczenie napięciowe- przy uszkodzeniu jednego modułu pozostałe moduły nadal będą świecić- przy uszkodzeniu jednej diody LED (zwarcie) w module pozostałe diody modułu muszą świecić- oprawa wyposażona w szybę wykonaną ze szkła hartowanego o grubości minimum 4mmrozsył światła: asymetryczny- całkowita moc pobierana przez oprawę LED: 36W ± 0.5W- temperatura barwy światła: 4000 K ± 100K,- żywotność diod LED w oprawie: minimum 60 000 godzin pracy zgodnie z: L70 (10k) - T =85°C,- strumień świetlny oprawy LED: minimum 4 460 lm- oprawa wyposażona w zewnętrzny radiator w celu optymalizacji pracy diod LED i ochrony temperaturowej,- oprawa przygotowana do pracy z automatyczną redukcją mocy przy współpracy z regulatorem solarnym- oprawa wyposażona w zewnętrzną kontrolkę zasilania (dioda LED)- oprawa wykonana w III klasie ochronności- oprawa musi posiadać oryginalną naklejkę lub nadruk z danymi znamionowymi pozwalający na jej identyfikacje- dokument potwierdzający zgodność z poniższymi normami i aktami normatywnymi wydany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r:EN 55015, EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 61547, EN 61347-2-13, EN 62384, EN 62031,EN 60838-2-2, EN 62471, EN60598-1, EN60598-2-3, dyrektywa EMC- dla oprawy LED o mocy źródła światła 36W ±0.5W w wersji asymetrycznej dostarczyć wydruk bryły światłości - krzywych rozsyłu strumienia świetlnego ( cd/klm ) wdwóch płaszczyznach: poprzecznej C0 - C180 oraz osiowej C90 - C2709. Siłownia wiatrowa o parametrach i funkcjach - do oferty załączyć rzeczywiste zdjęcia produktu,- kartę katalogową potwierdzającą wszystkie opisane poniżej parametry i funkcje siłowni wiatrowej:- pozioma oś obrotu ze sterem tylnym- prąd ładowania: minimum 6A przy prędkości wiatru 16 m/s- ilość łopat wirnika: nie mniej niż 6- prędkość startowa wiatru: 2,6 m/s lub mniejsza- maksymalna prędkość wiatru: dostosowana do danej strefy wiatrowej- generator 3-fazowy, bez szczotkowy na magnesach neodymowych stałych z nieruchomym wałkiem- wyprowadzenie mocy z siłowni - 2 przewodowe ("+" i "-")- zabezpieczenie elektryczne przed zbyt silnym wiatrem- zabezpieczenie mechaniczne przed zbyt silnym wiatrem ( samoczynne odstawianie od kierunku wiatru przy prędkości powyżej 16 m/s lub automatyczna regulacja kąta natarcia łopat i ograniczenie mocy wyjściowej)- korpus siłowni wiatrowej zabezpieczony przed korozją.- łopaty wirnika wykonane z włókna szklanego z dodatkiem nylonu- waga turbiny wiatrowej: max 17 kg- dokument potwierdzający zgodność z dyrektywą EMC dla siłowni wiatrowej wydany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r Certyfikat ISO 9001 producenta10. Regulator do siłowni wiatrowej - do oferty załączyć rzeczywiste zdjęcie produktu, kartę katalogową potwierdzającą wszystkie opisane poniżej parametry i funkcje regulatora:- regulator wyposażony w algorytm kompensacji wpływu temperatury na wartość napięcia ładowania- automatyczny trzy stopniowy tryb sterowania pracą siłowni wiatrowej- automatyczny dwu-stopniowy tryb ładowania akumulatorów- zabezpieczenie przed przeładowaniem- zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem siłowni wiatrowej- przełącznik ręczny "PRACA - STOP"- funkcja automatycznego zabezpieczenia siłowni przed rozbieganiem się (automatyczne hamowanie przy braku odbioru energii)- funkcja automatycznej detekcji napięcia 12 / 24 VDC- możliwość pracy równoległej z innym regulatorem ładowania- 3-kolorowa kontrolka LED informująca o aktualnym trybie pracy siłowni wiatrowej- 3-kolorowa kontrolka LED informująca o stanie naładowania akumulatora- sygnalizacja rozładowania akumulatorów przez pulsowanie kontrolki LED- stopień ochrony obudowy: minimum IP66,- dokument potwierdzający zgodność z dyrektywą EMC dla regulatora ładowania wydany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r- Certyfikat ISO 9001 producenta - do oferty załączyć dokument potwierdzający11. Regulator solarny o parametrach i funkcjach - do oferty załączyć rzeczywiste zdjęcie produktu oraz kartę katalogową producenta potwierdzającą wszystkie opisaneponiżej parametry regulatora:- prąd znamionowy modułów fotowoltaicznych: minimum 13 A,- moc wejściowa modułów fotowoltaicznych: minimum 520W / 24VDC- znamionowe napięcie pracy 12 / 24 VDC wybierane automatycznie,- algorytm działania regulatora MPPT (Multi Point Power Tracking),- funkcja automatycznego sterownika zmierzchowego oprawy oświetleniowej- zakres napięcia wejściowego z modułów fotowoltaicznych: 100V ± 2V,- sprawność regulatora: minimum 95% przy podłączeniu dwóch modułów po 260 Wp każdy- stopień ochrony obudowy: minimum IP66,- współczynnik kompensacji temperatury 48 mV / 1?C dla napięcia 24VDC,- pobór prądu w stanie jałowym: maksymalnie 17,7 mA,- zakres dobowy dowolnie programowanych godzin włączenia / wyłączenia oprawy LED w normalnym trybie pracy od 1 do 16 godzin z pełną lub zredukowaną mocą oprawy- możliwość wyboru trybu "AUTO" - włączenia automatycznej funkcji redukcji mocy oprawy w zależności od stanu naładowania akumulatorów bez zmiany czasu świecenia,- wbudowany bezprzewodowy moduł komunikacyjny Bluetooth - komunikacja z aplikacją do programowania i serwisowania ( programem) po wprowadzeniu indywidualnego kodu regulatora- zabezpieczenia komunikacji ( dostępu) przez indywidualny kod PIN.- zewnętrzna antenka do komunikacji- zabezpieczenie przed zwarciem,- zabezpieczenie przed przeciążeniem,- zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją,- zabezpieczenie termiczne,- sterowanie redukcją poboru mocy oprawy oświetleniowej,- zewnętrzny czujnik temperatury mocowany do korpusu akumulatorów służący do kompensacji wpływu temperatury na wartość napięcia ładowania,- możliwość zdalnego programowania i serwisowania przy użyciu aplikacji (programu) przez wbudowany moduł komunikacyjny Bluetooth. Minimalny zasięg komunikacji: 20m- wbudowany rejestrator danych historycznych (data-logger) z pamięcią pozwalającą na przechowywanie danych z okresu: minimum 10 lat.- możliwość automatycznego sterowania redukcją mocy oprawy LED. Zamawiający nie dopuszcza wyłączania modułów LED, jako redukcji mocy.- optyczna sygnalizacja:- napięcia pracy,- stanu zewnętrznego czujnika temperatury- załączenia oprawy oświetleniowej,- redukcji mocy,- ładowania akumulatorów na zasadzie kodu pulsacyjnego- awaryjnych trybów pracy z kodem pulsacyjnym usterkiminimalna sygnalizacja awaryjnych trybów pracy:- zbyt wysokie napięcie- zbyt wysoka temperatura- przeciążenie lub zwarcie- niskie napięcie akumulatorów- dokument potwierdzający zgodność z poniższymi normami i aktami normatywnymi wydany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/ 2011 z 9 marca 2011r: EN 50081-1, EN 55014, EN 50082-1, EN 61000-4-2, EN60335-1, EN60335-2-29.Oprawa lampy solarnej jest zasilana energią zgromadzoną w akumulatorze. Akumulator posiada solarne źródło zasilania z modułu fotowoltaicznego. Moduł fotowoltaiczny poprzez regulator solarny ładuje akumulator. Regulator pełni również funkcję automatycznego układu sterowania (włączania / wyłączania) oprawy LED na zasadzie wyłącznika zmierzchowego. Wartość tego napięcia jest sygnałem sterującym włączaniem i wyłączaniem lampy. Po obniżeniu się napięcia do progu dolnego (zmierzch) regulator włącza lampę. W momencie, kiedy napięcie z modułu zaczyna wzrastać i po osiągnięciu górnego progu (świt), regulator solarny wyłącza lampę. Zapotrzebowanie terenu na prowadzenie robót Powierzchnia terenu do przeprowadzenia prac ziemnych i montażowych wynosi ± 1,00 x 1,00m. W obrębie tego pasa zostaną wykonane n/w prace: - zdjęcie humusu (alt. rozbiórki terenu utwardzonego), - wykonanie wykopu punktowego, - wykonanie podsypki, - montażowe, - obsypki wokół fundamentu, - zasypanie wykopu z zagęszczeniem warstwami oraz rekultywacją terenu. Roboty ziemne Do montażu lampy hybrydowej oświetlenia ulicznego niezbędne jest wykonanie punktowego wykopu o ścianach pionowych pod wbudowanie indywidualnego fundamentu słupa oświetleniowego. Wymiar dna wykopu wynosić będzie max 1,00 x 1,00m. Na dnie wykopu należy wykonać podsypkę np. z podsypki nie zawierającej cząstek większych niż 20mm. Wypoziomowaną podsypkę należy zagęścić do ID=0,30 (wskaźnik zagęszczenia Is=0,95), aby zapewnić prawidłowe posadowienie fundamentu słupa. Ustawiony fundament prefabrykowany należy zastabilizować poprzez wykona-nie zasypki. Zasypkę należy wykonać z mieszanki pisakowo-żwirowej z zagęszczeniem - do uzyskania stopnia zagęszczenia Is=0,85 (ZM wg Proctora). Grubość zagęszczanych warstw należy dobrać odpowiednio do stosowanej metody zagęszczenia. Bezwzględnie do zasypki nie należy stosować gruntów spoistych takich jak: gliny, pyły czy iły. Wykop należy zasypać warstwami nie większymi niż 20cm z jednoczesnym zagęszczaniem każdej z warstw. Wykop można zasypać ziemią wydobytą z wykopu jedynie wtedy, gdy jest on piaszczysty, bez kamieni. Gruz i ziemię nienadająca się do zasypywania wykopu wywieźć do utylizacji. Szalowanie wykopu należy zastosować, gdy głębokość wykopu będzie większa niż 1,20m. Deskowanie wykopu powinno wystawać 0,05÷0,10m ponad teren. Wykonanie i rozbiórkę szalowania wy-konać zgodnie z PN-75/B-0238. Wykopy winny być prowadzone zgodnie z przepisami określonymi w BN-83/8836-02 „Przewody podziemne – roboty ziemne”. Podczas realizacji inwestycji rzędne górnej części projektowanego prefabrykatu fundamentowego należy dostosować do rzędnej terenu istniejącego / projektowanego (w przypadku projektowanej korekty).Elementy systemu solarnego Fundament pod słup oświetleniowy lampy solarnej Fundament pod słup oświetleniowy lampy solarnej projektuje się, jako: - prefabrykowany przeliczony (ze względu na wagę systemu, powierzchnię modułu fotowoltaicznego oraz szafki sterowniczej i powierzchnię boczną oprawy oświetleniowej) pod montaż systemu lampy solarnej w I strefie wiatrowej na słupie stalowym o wysokości 5,0m. - wymiary minimalne fundamentu: 430mm x 430mm x 1600mm - zgodny z PN-EN 14991:2010 (beton C25/30, klasa ekspozycji XF2). - dokument potwierdzający zgodność z obowiązującymi normami i aktami normatywnymi wydany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z 9 marca 2011r. - certyfikat na zgodność z normą PN-EN 14991:2010 lub późniejszych rozszerzeń (nowelizacji) jeśli takie były wydany przez notyfikowaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą. Całość prac wykonać zgodnie z przepisami BHP, „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych cz. II – Instalacje sanitarne i przemysłowe”, Polskimi Normami (w tym PN-92/B-10735, PN-EN1610), technologią montażu określoną przez producentów materiałów używanych do budowy oraz zaleceniami ujętymi w uzgodnieniach i STWiOR. Wykopy należy zabezpieczyć i oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu pojazdów i pieszych. Wykopy o ścianach pionowych należy zabezpieczyć przez odeskowanie. Wykonawca robót powinien przestrzegać i stosować wszystkie przepisy, które są związane z realizacją robót lub mogą wpływać na sposób prowadzenia robót. O terminie przystąpienia do wykonywania robót ziemnych należy powiadomić pisemnie wszystkich właścicieli działek oraz zarządców dróg, użytkowników obcych sieci, pozostałe instytucje opiniujące projekt, w celu uzgodnienia wraz z nimi warunków prowadzenia robót, nadzoru nad ich przebiegiem i zlokalizowania położenia uzbrojenia istniejącego. Elementy systemu solarnego Fundament pod słup oświetleniowy lampy solarnej Fundament pod słup oświetleniowy lampy solarnej projektuje się, jako: - prefabrykowany przeliczony (ze względu na wagę systemu, powierzchnię modułu fotowoltaicznego oraz szafki sterowniczej i powierzchnię boczną oprawy oświetleniowej) pod montaż systemu lampy solarnej w I strefie wiatrowej na słupie stalowym o wysokości 5,0m. - wymiary minimalne fundamentu: 430mm x 430mm x 1600mm - zgodny z PN-EN 14991:2010 (beton C25/30, klasa ekspozycji XF2). - dokument potwierdzający zgodność z obowiązującymi normami i aktami normatywnymi wydany zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z 9 marca 2011r. - certyfikat na zgodność z normą PN-EN 14991:2010 lub późniejszych rozszerzeń (nowelizacji) jeśli takie były wydany przez notyfikowaną zewnętrzną jednostkę certyfikującą. Uwagi końcowe Całość prac wykonać zgodnie z przepisami BHP, „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych cz. II – Instalacje sanitarne i przemysłowe”, Polskimi Normami (w tym PN-92/B-10735, PN-EN1610), technologią montażu określoną przez producentów materiałów używanych do budowy oraz zaleceniami ujętymi w uzgodnieniach i STWiOR. Wykopy należy zabezpieczyć i oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu pojazdów i pieszych. Wykopy o ścianach pionowych należy zabezpieczyć przez odeskowanie. Wykonawca robót powinien przestrzegać i stosować wszystkie przepisy, które są związane z realizacją robót lub mogą wpływać na sposób prowadzenia robót. O terminie przystąpienia do wykonywania robót ziemnych należy powiadomić pisemnie wszystkich właścicieli działek oraz zarządców dróg, użytkowników obcych sieci, pozostałe instytucje opiniujące projekt, w celu uzgodnienia wraz z nimi warunków prowadzenia robót, nadzoru nad ich przebiegiem i zlokalizowania położenia uzbrojenia istniejącego.Wykonawca robót budowlanych zapewni obsługę geodezyjną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót- stanowią one załączniki do siwz.Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca.Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, nazw itp., które zostały wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w projekcie dodaje się słowa: „lub równoważne”.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-02
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-02

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 200.000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie oświetlenia drogowego hybrydowego o wartości co najmniej 200.000 PLN brutto,b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą pełnić funkcję: kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w spec. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Dotyczy kierownika budowy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.b) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,c) wykazu osób wykonujących zamówienie kierownik budowy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;7) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp;8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp;9) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000zł na zasadach określonych w siwz.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik do siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-02, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zostały określone w siwz wraz z załącznikami do niej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI