Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSanniki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-26
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Sanniki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00260270
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c01591bc-0371-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019081/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

- https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej sekretariat@sanniki.pl lub poczty elektronicznej wskazanej w części „Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami” SWZ. 2.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1) Honorata Kaźmierczak- e-mail: h.kazmierczak@sanniki.pl
2) Agata Urbanek- e-mail: a.urbanek@sanniki.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U z 2021 r. poz.2070 ze zm)), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (§ 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) - w skrócie „rozporządzenie”).
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia (§ 2 ust. 2 rozporządzenia).
3. Dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez zamawiającego zgodnie z art. 67 Pzp(§ 3 ust. 1 rozporządzenia).
4. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski (§ 5 rozporządzenia).
5. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument (§ 6 ust. 1 rozporządzenia).
6. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (§ 6 ust. 2 rozporządzenia). Dodatkowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdz. XV
pkt C SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Miasto i Gmina Sanniki, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki
z siedzibą: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, tel. 24 277 68 51, e-mail: sekretariat@sanniki.pl,
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki jest Paweł Modrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: inspektor@kiodo.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki”.
4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 poz.1129 ze zm. ) Prawo Zamówień publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
7. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 365853,65 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki. Zamówienie polega na dostawie i montażu łącznie 27 szt. lamp solarnych bez turbiny wiatrowej.
Lampy solarne zostaną wybudowane w następujących miejscowościach:
1) Lasek – 11 lamp solarnych,
2) Brzezia -12 lamp solarnych,
3) Sielce -4 lampy solarne.
Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy, na koszt
i ryzyko Wykonawcy oraz rozładunek i montaż w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca, w oferowanej cenie, zobowiązany jest uwzględnić wszystkie materiały, czynności i wszelkie koszty, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami i normami, a także zgodnie z własnym doświadczeniem i wiedzą techniczną.
Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę uliczne lampy solarne będą fabrycznie nowe, co oznacza, że urządzenia będą nieużywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., kompletne, oznakowane znakiem CE oraz będą posiadały niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.
Zamówienie obejmuje oznakowanie i zabezpieczenie terenu w trakcie montażu lamp, montaż -osadzenie fundamentu, ustawienie słupa oświetleniowego.

2. Zadanie p.n. " Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Sanniki" jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Adaptacji do Zmian Klimatu - Mazowsze dla klimatu 2022.
3. Zamawiający wymaga:
a) udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone
i zamontowane lampy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone
i zamontowane lampy, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno
z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi uwzględniony do oceny przez Zamawiającego wynosi 60 m-cy (wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji niż 60 miesięcy, w takim przypadku do oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy).
Okres gwarancji jakości i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.
b) usunięcia awarii w ciągu 2 dni od momentu jej zgłoszenia pod sankcją kary umownej określonej we wzorze umowy,
c) przeprogramowania lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji na życzenie Zamawiającego/użytkownika.
4. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy
o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami
5. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy.
6. Minimalne wymagane parametry techniczne:
Parametr Wartość minimalna
Panel Moc 200 W / 18V
Materiał Ogniwa monokrystaliczne
Uchwyt / stelaż panelu PV Umożliwiający skierowanie go w kierunku południowym oraz pod odpowiednim kątem w stosunku do ziemi
Materiał obudowy aluminium
Bateria litowa Pojemność 570 Wh
Ilość cykli ładowania 2 000
Umiejscowienie Zabudowana w głowicy lampy
Głowica lampy Strumień świetlny 4 800 lm
Moc świetlna 30 W
Wydajność led 160 lm / W
Barwa światła 6000 K ÷ 6500 K
Temperatura pracy od - 20 do + 60º C
Żywotność 50 000 h
System Rozkład światła W kształcie skrzydeł nietoperza
Czas świecenia (pełne naładowanie) 2 – 3 deszczowe dni
Instalacja Lampy należy zamontować na wysięgniku (ramieniu) nie krótszym niż 1m (stal ocynkowana), słup (stal ocynkowana) o wysokości od 6m do 8m, kable łączące lampę z panelem PV winny być umieszczone wewnątrz wysięgnika. Odległość między lampami – minimum 30 metrów (pełne pokrycie światłem)
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10º ÷ 20º w celu właściwego doświetlenia terenu
Unifikacja (jednolitość wyglądu) - lampy należy zamontować na wysięgniku,
- panele PV należy zamontować na szczycie słupa,
Montaż w gruncie Montaż/ Osadzenie fundamentów należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo Budowlane.
Sterowanie /
Zarządzanie trybami pracy lampy Czujnik zmierzchu
sterowanie pilotem – 4 tryby pracy.
Możliwość programowania indywidualnych trybów pracy adekwatnie do pory roku i potrzeb klienta:
- czas i moc świecenia w określonych godzinach po zmierzchu, przerwa nocna
- opóźnienie załączenia po zachodzie słońca
Czujnik ruchu pozwalający na zwiększenie natężenia światła
w przypadku wykrycia ruchu
Słupy, wysięgnik Słup stalowy, ocynkowany o wysokości od 6m do 8m.
Słupy muszą posiadać certyfikaty oraz DWU dla pierwszej strefy wiatrowej, adekwatnie do masy i powierzchni wiatrowej zamontowanych opraw świetlnych paneli fotowoltaicznych, ich stelaży oraz wysięgników.
Wymagane jest również oświadczenie producenta o możliwości montażu na słupie oprawy świetlnej wraz z panelem oraz o dopuszczalnej masie i powierzchni bocznej wiatrowej
Wysięgnik stalowy, ocynkowany, nie krótszy niż 1 m, musi dawać możliwość wewnętrznego (wewnątrz wysięgnika) przeprowadzenia przewodu łączącego lampę z panelem PV.
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10 – 20 stopni, w celu właściwego doświetlenia terenu.
Fundament betonowy, prefabrykowany.
Montaż/osadzenie fundamentu należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo budowlane.

4.2.5.) Wartość części: 164634,12 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
1) cena – 60%,
2) okres gwarancji jakości i rękojmi- 40%,
W każdym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 pkt.
2. Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
C min
C = ---------- X 100 pkt = …........... pkt
Co
gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej
Co - cena brutto oferty ocenianej
3. Kryterium " okres gwarancji jakości i rękojmi " będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości i rękojmi na zamontowane lampy solarne objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 36 m-cy.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony i rękojmi do oceny przez Zamawiającego –60 m-cy (wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji i rękojmi niż 60 miesięcy, w takim przypadku do oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy).
Okres gwarancji jakości i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
G o - G min
G = ----------------- X 100 pkt = …........... pkt
G max - G min
gdzie: G max – maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi (60 m-cy)
G min – minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi (36 m-cy)
G o – okres gwarancji jakości i rękojmi oferty ocenianej (w miesiącach)
P = C x 60%+ G x40%
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „okres gwarancji jakości
i rękojmi”,
P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej.
4. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego i oświetlenie terenu w ramach funduszu sołeckiego. Zamówienie polega na dostawie i montażu łącznie 33 szt. lamp solarnych bez turbiny wiatrowej w ramach następujących zadań.
1). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Brzezia” (1 lampa)
2). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Czyżew” (1 lampa)
3). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Działy” (2 lampy)
4). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lasek” (2 lampy)
5). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Lwówek” (3 lampy)
6). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Mocarzewo” (2 lampy)
7). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowy Barcik” (1 lampa)
8). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Osmólsk” (3 lampy)
9). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Sanniki” (7 lamp)
10). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Staropol” (3 lampy)
11). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Barcik” (1 lampa)
12). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szkarada” (3 lampy)
13). „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wólka Wysoka” (3 lampy)
14). „Oświetlenie terenu Remizy OSP w miejscowości Wólka Wysoka” (1 lampa)
Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia, transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz rozładunek i montaż w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego.
Wykonawca, w oferowanej cenie, zobowiązany jest uwzględnić wszystkie materiały, czynności i wszelkie koszty, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami i normami, a także zgodnie z własnym doświadczeniem i wiedzą techniczną.
Dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę uliczne lampy solarne będą fabrycznie nowe, co oznacza, że urządzenia będą nieużywane oraz nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022r., kompletne, oznakowane znakiem CE oraz będą posiadały niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym oraz jakościowym.
Zamówienie obejmuje oznakowanie i zabezpieczenie terenu w trakcie montażu lamp, montaż -osadzenie fundamentu, ustawienie słupa oświetleniowego.
3. Zamawiający wymaga:
a) udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone
i zamontowane lampy - minimum 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone
i zamontowane lampy, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno
z kryteriów oceny ofert. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi uwzględniony do oceny przez Zamawiającego wynosi 60 m-cy (wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji niż 60 miesięcy, w takim przypadku do oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy).
Okres gwarancji jakości i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.
b) usunięcia awarii w ciągu 2 dni od momentu jej zgłoszenia pod sankcją kary umownej określonej we wzorze umowy,
c) przeprogramowania lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji na życzenie Zamawiającego/użytkownika.
4. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami
5. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy.
6. Minimalne wymagane parametry techniczne:
Parametr Wartość minimalna
Panel Moc 200 W / 18V
Materiał Ogniwa monokrystaliczne
Uchwyt / stelaż panelu PV Umożliwiający skierowanie go w kierunku południowym oraz pod odpowiednim kątem w stosunku do ziemi
Materiał obudowy aluminium
Bateria litowa Pojemność 570 Wh
Ilość cykli ładowania 2 000
Umiejscowienie Zabudowana w głowicy lampy
Głowica lampy Strumień świetlny 4 800 lm
Moc świetlna 30 W
Wydajność led 160 lm / W
Barwa światła 6000 K ÷ 6500 K
Temperatura pracy od - 20 do + 60º C
Żywotność 50 000 h
System Rozkład światła W kształcie skrzydeł nietoperza
Czas świecenia (pełne naładowanie) 2 – 3 deszczowe dni
Instalacja Lampy należy zamontować na wysięgniku (ramieniu) nie krótszym niż 1m (stal ocynkowana), słup (stal ocynkowana) o wysokości od 6m do 8m, kable łączące lampę z panelem PV winny być umieszczone wewnątrz wysięgnika. Odległość między lampami – minimum 30 metrów (pełne pokrycie światłem)
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10º ÷ 20º w celu właściwego doświetlenia terenu
Unifikacja (jednolitość wyglądu) - lampy należy zamontować na wysięgniku,
- panele PV należy zamontować na szczycie słupa,
Montaż w gruncie Montaż/ Osadzenie fundamentów należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo Budowlane.
Sterowanie /
Zarządzanie trybami pracy lampy Czujnik zmierzchu
sterowanie pilotem – 4 tryby pracy.
Możliwość programowania indywidualnych trybów pracy adekwatnie do pory roku i potrzeb klienta:
- czas i moc świecenia w określonych godzinach po zmierzchu, przerwa nocna
- opóźnienie załączenia po zachodzie słońca
Czujnik ruchu pozwalający na zwiększenie natężenia światła
w przypadku wykrycia ruchu
Słupy, wysięgnik Słup stalowy, ocynkowany o wysokości od 6m do 8m.
Słupy muszą posiadać certyfikaty oraz DWU dla pierwszej strefy wiatrowej, adekwatnie do masy i powierzchni wiatrowej zamontowanych opraw świetlnych paneli fotowoltaicznych, ich stelaży oraz wysięgników.
Wymagane jest również oświadczenie producenta o możliwości montażu na słupie oprawy świetlnej wraz z panelem oraz o dopuszczalnej masie i powierzchni bocznej wiatrowej
Wysięgnik stalowy, ocynkowany, nie krótszy niż 1 m, musi dawać możliwość wewnętrznego (wewnątrz wysięgnika) przeprowadzenia przewodu łączącego lampę z panelem PV.
Wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła pod kątem 10 – 20 stopni, w celu właściwego doświetlenia terenu.
Fundament betonowy, prefabrykowany.
Montaż/osadzenie fundamentu należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami określonymi przez producenta fundamentu oraz ustawą Prawo budowlane.

4.2.5.) Wartość części: 201219,48 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
1) cena – 60%,
2) okres gwarancji jakości i rękojmi- 40%,
W każdym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 pkt.
2. Kryterium "Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
C min
C = ---------- X 100 pkt = …........... pkt
Co
gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej
Co - cena brutto oferty ocenianej
3. Kryterium " okres gwarancji jakości i rękojmi " będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości i rękojmi na zamontowane lampy solarne objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 36 m-cy.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony i rękojmi do oceny przez Zamawiającego –60 m-cy (wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji i rękojmi niż 60 miesięcy, w takim przypadku do oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy).
Okres gwarancji jakości i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
G o - G min
G = ----------------- X 100 pkt = …........... pkt
G max - G min
gdzie: G max – maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi (60 m-cy)
G min – minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi (36 m-cy)
G o – okres gwarancji jakości i rękojmi oferty ocenianej (w miesiącach)
P = C x 60%+ G x40%
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „okres gwarancji jakości
i rękojmi”,
P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej.
4. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej spełni wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej:
2 dostawy lamp solarnych wraz z montażem, z których każda obejmowała dostawę i montaż co najmniej 30 lamp solarnych.
2.Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się udzielenie zamówienia to niniejszy warunek spełnia co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz powinien potwierdzać, iż wykonawca wykonał lub wykonuje 2 dostawy lamp solarnych wraz z montażem, z których każda obejmowała dostawę i montaż co najmniej 30 lamp solarnych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą Załącznika nr 7 „Parametry techniczne urządzeń zaoferowanych przez wykonawcę” wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie minimalnych parametrów dotyczących przedmiotu zamówienia np:
a) Słup – certyfikat właściwości użytkowych, DWU, rysunek techniczny, Oświadczenie producenta słupów wskazujące, iż może być on przeznaczony do montażu na nim lamp solarnych oraz wskazujące na maksymalne, dopuszczalne obciążenie słupa masą oraz powierzchnią wiatrową oprawy solarnej wraz z panelem PV, stelażem oraz wysięgnikiem,
b) Wysięgnik – dokumentacja warsztatowa (z informacją o masie produktu) wraz z rysunkiem technicznym i deklaracją zgodności,
c) Stelaż panelu PV – dokumentacja warsztatowa (z informacją o masie produktu) wraz z rysunkiem technicznym i deklaracją zgodności,
d) Fundament - certyfikat właściwości użytkowych, DWU, rysunek techniczny,
e) Oprawa świetlna – certyfikat CE, deklaracja zgodności, karta produktu wystawiona przez producenta (zawierająca informacje o masie oraz wymiarach oprawy wraz z panelem PV) – oryginał (w przypadku karty sporządzonej w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski - w razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 7 „Parametry techniczne urządzeń zaoferowanych przez wykonawcę” wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie minimalnych parametrów dotyczących przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa:
- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego
z wykonawców osobno.
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego
z wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy- załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego na miniPortalu dostępnego pod adresem: https:/miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiot zamówienia będzie finansowany ze środków zabezpieczonych w budżecie Miasta i Gminy Sanniki (część 1, część 2), ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego (część 1) oraz ze środków przeznaczonych na ten cel w poszczególnych funduszach sołeckich (część 2).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI