Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa energooszczędnego oświetlenia na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa energooszczędnego oświetlenia na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego – etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9170b1f2-eac9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003168/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Budowa oświetlenia ulic: Cisowej, Wiązowej, Bartka Las, Sasankowej, Jarzębinowej, Cienistej, Modrzewiowej, Zagajnikowej w Białej Podlaskiej
1.1.27 Budowa oświetlenia ulic na osiedlu Pieńki Grzybowa: ul. Ceglana, Jesionowa, Jałowcowa, Poziomkowa w Białej Podlaskiej
1.1.31 Budowa oświetlenia ulicy Gromadzkiej, Dalekiej, Twardej, Witorskiej w Białej Podlaskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków na realizację projektu „Budowa energooszczędnego oświetlenia na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Biała Podlaska – II etap”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), za pośrednictwem Platformy zakupowej https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@bialapodlaska.pl lub za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja”. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Prezydent Miasta Biała Podlaska z siedzibą: Urząd Miasta Biała Podlaska ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, tel. 83 341 61 00, adres e-mail: sekretariat@bialapodlaska.pl.
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska jest możliwy pod adresem email: iod@bialapodlaska.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawą prawną przetwarzania art. 6 ust. 1 lit c) RODO w związku z przepisami prawa krajowego:
ustawa z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych, zwana dalej „p.z.p.”
ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres przeprowadzenia postępowania, a następnie zostaną zarchiwizowane na okres 5 lat.
8. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji danych, określonych w wytycznych dotyczących danego projektu.
9. Posiada Pani/Pan prawo:
dostępu do danych, na mocy art. 15 RODO,
prawo do sprostowania danych, na mocy art. 16 RODO,
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, na mocy
art. 18 RODO.
10. Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
11. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
12. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;.
13. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania danych może być odrzucenie oferty;
14. W oparciu o przetwarzane dane administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2021.MCH2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - budowa energooszczędnego oświetlenia na ulicy Dolnej w Białej Podlaskiej:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Wykop pod kabel oświetleniowy zgodne planem zagospodarowania terenu kpl.
b) Przeciski mechaniczne pod ist. utwardzeniami kpl.
c) Układanie kabla YAKY 4x25 o dł. ok 404 m
d) Układanie rura fi 75 o dł. ok 353 m
e) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=8 8 kpl.
f) Montaż wysięgników L-1,5m, h=0,1m, kąt= 5st. 8 szt
g) Montaż oprawa drogowych Typ: 54W - 8szt.
h) Posadowienie fundamentów pod słupy 8 szt.
i) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych kpl.
j) Montaż złączy fazowych izolowanych kpl.
k) Montaż złączy zerowych izolowanych kpl.
l) Wciąganie przewód w słupach YDY 3x1,5mm2 w RL 8 kpl.
m) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
n) Odtworzenie chodnika z kostki betonowej kpl.
o) Wyposażenie ist. szafy oświetleniowa 1kpl.
Szafa oświetlenia wyposażona w urządzanie: Montaż urządzeń z przystosowaniem szafy oświetleniowej SzO -18 przy ul. Nowej w sterownik z analizatorem energii, umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane: Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej 1kpl.
Całość robót wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) „Cena ofertowa brutto” – C
2) „Gwarancja” – G
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium ]
Cena ofertowa brutto
Waga [%] 60%
Liczba punktów 60
Sposób oceny
C = Cena najtańszej oferty / Cena badanej oferty x 60pkt
Kryterium
Gwarancja
Waga [%] 40%
Liczba punktów 40
Za udzielenie gwarancji na okres dłuższy niż minimalny wymagany, Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
48 miesięcy – 0 pkt
60 miesięcy i powyżej – 40 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G – gdzie: L –całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - budowa energooszczędnego oświetlenia przy ul. Jana II Kazimierza w Białej Podlaskiej
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykop pod kabel oświetleniowy zgodne planem zagospodarowania terenu kpl.
b) Przeciski mechaniczne pod ist. utwardzeniami kpl.
c) Układanie kabla YAKY 4x16 o dł. ok 571 m
d) Układanie rura fi 50 o dł. ok 80 m
e) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=7 13 szt
f) Montaż wysięgników L-1,5m, h=0,1m, kąt= 5st. 12 szt
g) Montaż wysięgników L-1,5m, h=0,1m, kąt= 15st. 1 szt
h) Montaż oprawa drogowych Typ: 60W - 4szt.
i) Montaż oprawa drogowych Typ: 80W - 1 szt.
j) Montaż oprawa drogowych Typ: 55W - 8 szt.
k) Posadowienie fundamentów pod słupy 13 szt
l) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych kpl.
m) Montaż złączy fazowych izolowanych kpl.
n) Montaż złączy zerowych izolowanych kpl.
o) Wciąganie przewód w słupach YDY 3x1,5mm2 w RL 13 kpl.
p) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
q) Wyposażenie ist. szafy oświetleniowa 1kpl.
Szafa oświetlenia wyposażona w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane: Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej 1kpl.
Całość robót wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) „Cena ofertowa brutto” – C
2) „Gwarancja” – G
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium ]
Cena ofertowa brutto
Waga [%] 60%
Liczba punktów 60
Sposób oceny
C = Cena najtańszej oferty / Cena badanej oferty x 60pkt
Kryterium
Gwarancja
Waga [%] 40%
Liczba punktów 40
Za udzielenie gwarancji na okres dłuższy niż minimalny wymagany, Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
48 miesięcy – 0 pkt
60 miesięcy i powyżej – 40 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G – gdzie: L –całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - budowa energooszczędnego oświetlenia ulicy Gromadzkiej, Dalekiej, Twardej, Witoroskiej w Białej Podlaskiej
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykop pod kable o dł. ok 448 m
b) Układanie kabla YAKY 5x25 o dł. ok 719 m
c) Układanie kabla YAKY 4x120 o dł. ok 10,0 m
d) Układanie taśma koloru niebieskiego o dł. ok 719 m
e) Układanie rura fi 75 o dł. ok 558 m
f) Układanie rura osłonowa sztywnych fi 75 - przecisk o dł. ok 160 m
g) Układanie rura osłonowa dwudzielna 110 - niebieska o dł. ok 11 m
h) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=8 16 szt
i) Montaż wysięgników pojedynczych L-1,5m, h=0,1m, kąt= 5st. 16 szt
j) Montaż oprawa drogowych Typ: 1 - 11 szt.
k) Montaż oprawa drogowych Typ: 2 - 5 szt.
l) Posadowienie fundamentów F-150 16 szt
m) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych 16 szt
n) Montaż złączy fazowych izolowanych 54 szt
o) Montaż złączy zerowych izolowanych 17 szt
p) Wciąganie przewód w słupach YDY 3x1,5mm2 w RL 22 o dł. ok 160 m
q) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
r) Montaż i posadowienie szafa oświetleniowa wg. z treścią projektu II 1kpl.
Szafa oświetlenia wyposażona w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane: Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego wraz z zgłoszeniem zalicznikowej instalacji do PGE Dystrybucja 1kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) „Cena ofertowa brutto” – C
2) „Gwarancja” – G
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium ]
Cena ofertowa brutto
Waga [%] 60%
Liczba punktów 60
Sposób oceny
C = Cena najtańszej oferty / Cena badanej oferty x 60pkt
Kryterium
Gwarancja
Waga [%] 40%
Liczba punktów 40
Za udzielenie gwarancji na okres dłuższy niż minimalny wymagany, Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
48 miesięcy – 0 pkt
60 miesięcy i powyżej – 40 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G – gdzie: L –całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - budowa energooszczędnego oświetlenia ulica Ceglana, Jesionowa, Jałowcowa, Poziomkowa, Borówkowa, Paprociowa, Jaworowa, Iglasta, Zawilcowa w Białej Podlaskiej.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykop i przeciski mechaniczne pod kable kpl.
b) Układanie kabla YAKY 4x35 o dł. ok 40 m
c) Układanie kabla YAKY 5x35 o dł. ok 4145 m
d) Układanie rury osłonowej fi 110 o dł. ok 178 m
e) Układanie rury osłonowej karbowanej fi 75 o dł. ok 3505 m
f) Układanie rura osłonowej sztywna fi 75 - niebieska o dł. ok 83m
g) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=8 113 szt.
h) Montaż wysięgników pojedynczych W-1m 113 szt.
i) Montaż oprawa drogowych Typ: 55W - 113 szt.
j) Posadowienie fundamentów 113 szt.
k) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych kpl.
l) Montaż złączy fazowych izolowanych kpl.
m) Montaż złączy zerowych izolowanych kpl.
n) Wciąganie przewód w słupach YKY 3x1,5mm2 w RL 22 w 113 słupach
o) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
p) Montaż i posadowienie szafay oświetleniowa w g rys. oraz wyposażonej w zegar
o następujących parametrach 2kpl.
Szafa oświetleniowa SzO-21 zgodnie z projektem wyposażona dodatkowo
w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Szafa oświetleniowa SzO-5 zgodnie z projektem wyposażona dodatkowo
w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane:
Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego wraz z zgłoszeniem zalicznikowej instalacji do PGE Dystrybucja 1kpl.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla obu szaf oddzielnie 2kpl.
Dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej z legendą opisującą ilość zabudowanego kabla, rur, słupów opraw, wysięgników, szafy oświetleniowej z podziałem na ulice 3 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) „Cena ofertowa brutto” – C
2) „Gwarancja” – G
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium ]
Cena ofertowa brutto
Waga [%] 60%
Liczba punktów 60
Sposób oceny
C = Cena najtańszej oferty / Cena badanej oferty x 60pkt
Kryterium
Gwarancja
Waga [%] 40%
Liczba punktów 40
Za udzielenie gwarancji na okres dłuższy niż minimalny wymagany, Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
48 miesięcy – 0 pkt
60 miesięcy i powyżej – 40 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G – gdzie: L –całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - budowa energooszczędnego oświetlenia na osiedlu Pieńki Grzybowa ul. Cisowa, Wiązowa, Bartka Las, Sasankowa, Jarzębinowa, Cienista, Modrzewiowa, Zagajnikowa, w Białej Podlaskiej
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykop i przeciski mechaniczne pod kable kpl.
b) Układanie kabla YAKY 4x25 o dł. ok 1957 m
c) Układanie kabla YAKY 4x16 o dł. ok 1296 m
d) Układanie rury osłonowej gładkościennej fi 110 o dł. ok 98 m
e) Układanie rury osłonowej karbowanej, dwuściennej fi 110 o dł. ok 455 m
f) Układanie rura osłonowej dwudzielnej 110 - niebieska o dł. ok 98m
g) Montaż i stawianie słupów stalowych oświetleniowych h=8 86 szt.
h) Montaż wysięgników pojedynczych W-1m 86 szt.
i) Montaż oprawa drogowych Typ: 22W - 86 szt.
j) Posadowienie fundamentów 86 szt.
k) Montaż złączy bezpiecznikowe izolowanych kpl.
l) Montaż złączy fazowych izolowanych kpl.
m) Montaż złączy zerowych izolowanych kpl.
n) Wciąganie przewód w słupach YKY 3x1,5mm2 w RL 22 w 68 słupach
o) Wykonanie uziemień ochronnych kpl.
p) Montaż i posadowienie szafa oświetleniowa w g rys E-6 i E-7 oraz wyposażonych
w zegar o następujących parametrach 2kpl.
Szafa Oświetleniowa SZ.O. CISOWA Montaż szafa oświetleniowa wg. projektu E-6 wyposażona dodatkowo w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Szafa Oświetleniowa SZ.O. MODRZEWIOWA Montaż szafy oświetleniowa wg. projektu E-7 wyposażona dodatkowo w urządzanie: sterowniki z analizatorem energii umożliwiający zdalne zarządzanie oświetleniem drogowym, modem internetowy z kartą SIM. Wykonawca zapewni dla Zamawiającego przez 5 lat od daty odbioru końcowego bezpłatny dostęp do platformy zapewniający zdalne zarządzanie wybudowanym oświetleniem w postaci: pozyskania danych z poboru zużycia energii elektrycznej, powiadomieniach o awariach oświetlenia ( sms adres e-mail) oraz zarządzanie ustawionym harmonogramem oświetlenia. System musi zapewnić bezawaryjne sterowanie, podgląd zużytej energii elektrycznej oraz utrzymanie transmisji danych, wszystkie koszty związane z tym systemem przez okres 5lat ponosi Wykonawca.
Wymagane:
Podłączenie i uruchomienie wybudowanego oświetlenia ulicznego wraz z zgłoszeniem zalicznikowej instalacji do PGE Dystrybucja 1kpl.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla obu szaf oddzielnie 2kpl.
Dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej z legendą opisującą ilość zabudowanego kabla, rur, słupów opraw, wysięgników, szafy oświetleniowej z podziałem na ulice 3 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. - dokumentacja projektowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) „Cena ofertowa brutto” – C
2) „Gwarancja” – G
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium ]
Cena ofertowa brutto
Waga [%] 60%
Liczba punktów 60
Sposób oceny
C = Cena najtańszej oferty / Cena badanej oferty x 60pkt
Kryterium
Gwarancja
Waga [%] 40%
Liczba punktów 40
Za udzielenie gwarancji na okres dłuższy niż minimalny wymagany, Wykonawca otrzyma następującą ilość punktów:
48 miesięcy – 0 pkt
60 miesięcy i powyżej – 40 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G – gdzie: L –całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, od dnia w którym upływa termin składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 1 (jedno) zamówienie polegające na budowie oświetlenia ulicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg wymogów Załącznika nr 7 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Do wykorzystania wzór wykazu robót budowlanych (druk), stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3a (część 1), 3b (część 2), 3c (część 3), 3d (część 4), 3e (część 5) do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ
3) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 7 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
2) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 8 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku,
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do części zamówienia).2. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy, w zakresie:
1) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;
2) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej
w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ
na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) zawieszenia robót przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem zapisów § 13 ust. 4 umowy,
c) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
e) gdy wystąpią niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
f) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
g) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
h) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
i) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-11 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający nie korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 p.z.p.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).2. Wykonawca będzie zobowiązany nie później niż w terminie wprowadzenia na budowę, o którym mowa w § 6 ust. 2 wzoru umowy, posiadać umowę ubezpieczenia, ustanawiającą ochronę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia nie będzie mogła być niższa niż kwota brutto, o której mowa w postanowieniu § 7 ust. 1 wzoru umowy, a suma gwarancyjna nie może być niższa niż 100% tej kwoty. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie może obejmować cały okres realizacji zamówienia lub krótszy, pod warunkiem dostarczenia jej kopii na kolejny okres ubezpieczenia w czasie, na który zostanie zawarta umowa.
3. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy p.z.p.
4. Środkami ochrony prawnej są odwołanie i skarga do sądu.
5. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
6. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.