Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA ELEKTROENERGETYCZNEGO PODZIEMNEGO PRZYŁĄCZA , STACJI TRANSFORMATOROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ELEKTROENERGETYCZNEJ PODZIEMNEJ LINII KABLOWEJ ZASILAJĄCEJ BUDYNKI PWSTE W JAROSŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNO-EKONOMICZNA IM. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650894385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Czarnieckiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwste@pwste.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwste.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA ELEKTROENERGETYCZNEGO PODZIEMNEGO PRZYŁĄCZA , STACJI TRANSFORMATOROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ELEKTROENERGETYCZNEJ PODZIEMNEJ LINII KABLOWEJ ZASILAJĄCEJ BUDYNKI PWSTE W JAROSŁAWIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4620127-e4e2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.pwste.edu.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień/informacji) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej dag@pwste.edu.pl, z zastrzeżeniem pkt 3. 2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania. 3. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4 składa się za pośrednictwem„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy – PWSTE Jarosław, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP, na którym jest dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.7. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań naminiPortalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PWSTE w Jarosławiu z siedzibą przy ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, a jego obowiązki wykonuje Rektor PWSTE w Jarosławiu.
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@pwste.edu.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG/TP/7/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Budowa elektroenergetycznego podziemnego przyłącza sn 15 kv, prefabrykowanej stacji transformatorowej 15/0,4 kv, wraz z przebudową elektroenergetycznej podziemnej linii kablowej n. n. 0,4 kv zasilającej budynki państwowej wyższej szkoły techniczno ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu przy ul. Czarnieckiego 16 zgodnie ze złożonym wnioskiem na roboty budowlane w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu w dniu 21.05.2021r. i zaświadczeniem o braku sprzeciwu z dnia 31.05.2021r.(zał.nr.1 i nr.2 do opisu zamówienia)
obejmujące:
1. budowę kontenerowej stacji transformatorowej typu STLmb-4,3b ;
2. budowę przyłącza kablowego SN, zasilającego stację transformatorową ;
3. przebudowę istniejącej sieci kablowej zasilającej budynki i oświetlenie znajdujące się na terenie Kampusu PWSTE w Jarosławiu przy ul. Czarnieckiego 16, oraz zewnętrzną linię kablową zasilającą punkty poboru energii poza Kampem PWSTE ;
obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Jarosław, dz. nr ewid. gr. 1048/19, 1048/23, 1048/24
1. część opisowa planowanego zadania:
1.1 stan istniejący:
Budynki PWSTE i oświetlenie zewnętrzne zlokalizowane na Kampie przy ul. Czarnieckiego 16 zasilane są liniami kablowymi nN 0,4 kV z istniejącej stacji będącej własnością PGE „ Jarosław 67” działka nr. ewid. 1048/22 znajdująca się na terenie Kampu PWSTE.
Uczelnia jest w posiadaniu zgody PGE na odkup w/w linii kablowych na podstawie dokonanej wyceny przez biegłego Rzeczoznawcę na warunkach opisanych w piśmie PGE.
1.2 Cel zadania;
Celem zadania jest budowa własnej stacji trafo z podłączeniem jej do istniejącej stacji trafo będącej własnością PGE zgodnie z otrzymanymi warunkami przyłączenia wydanymi przez PGE Dystrybucja i wykonanie robót niezbędnych do podłączenia istniejących linii kablowych nN do własnej stacji trafo, co pozwoli Uczelni na zmniejszenie kosztów dostawy energii elektrycznej.
1.3 Ogólny opis planowanego przedmiotu zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest:
a) budowa własnej stacji transformatorowej wraz z układem pomiarowym dwukierunkowym zgodnie z załączonym projektem budowlanym i wykonawczym
b) budowa elektroenergetycznego przyłącza kablowego od istniejącej stacji trafo będącej własnością PGE do projektowanej własnej stacji trafo zgodnie z załączonym projektem budowlanym i wykonawczym
c) przebudowa , budowa linii kablowej nN zasilającej zewnętrzne punkty poboru energii nie będące własnością PWSTE zgodnie z załączonym projektem budowlanym i wykonawczym
d) przebudowa istniejących przyłączy elektroenergetycznych odkupionych od PGE wraz ze złączami elektrycznymi usytuowanymi na budynkach i terenie PWSTE z wyłączeniem ich z istniejącej stacji trafo będącej własnością PGE i podłączenie ich do nowej stacji trafo będącej własnością Uczelni zgodnie z załącznikiem graficznym inwentaryzacji sieci kablowej (zał. nr1 do opisu zamówienia)
e) montaż w miejscu istniejących liczników pomiaru zużycia energii elektrycznej będących własnością PGE usytuowanych w szafkach przyłączeniowych własnych liczników PWSTE pomiaru zużycia energii w poszczególnych punktach
1.3 Lokalizacja:
Kampus Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej w Jarosławiu ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław,
Lokalizacja własnej projektowanej stacji trafo:
Jarosław, obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Jarosław, dz. nr ewid. gr. 1048/23
Lokalizacja istniejącej stacji trafo: obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Jarosław, dz. nr ewid. gr. 1048/22
Lokalizacja budynków i złącz elektrycznych zasilanych z projektowanej własnej stacji trafo: obręb ewidencyjny nr 5, jednostka ewidencyjna Miasto Jarosław, dz. nr ewid. gr. 1048/19, 1048/23, 1048/24 (załącznik graficzny)
1.4 Charakterystyczne parametry techniczne własnej prefabrykowanej stacji trafo;
• Powierzchnia zabudowy = 11,18 m2
• powierzchnia użytkowa = 9,84 m2
• kubatura brutto = 22,34 m3
1.5 Architektura planowanej stacji trafo;
Projektowana stacja trafo została zaprojektowana jako typowa prefabrykowana obudowa żelbetowa fundamentów, ścian i płyty dachowej z wariantem dachu kopertowego czterospadowego o nachyleniu 19 stopni o konstrukcji metalowej pokrytym blachodachówką w kolorze ceglanym nałożonym na prefabrykowany dach żelbetowy zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym Zamawiający, żąda minimalnej gwarancji na okres 48 miesięcy od daty zakończenia zadania.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) realizacje każda na kwotę: min. 200 000,00 zł brutto, każda polegająca na budowie lub przebudowie stacji transformatorowej.
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
posiadającej co najmniej 3 - letnie doświadczenie w uzyskanej specjalności na dzień składania ofert lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 148) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp -wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zamawiający wymaga od wykonawców odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty pod rygorem odrzucenia oferty .2. Ustala się termin wizji lokalnej dla wszystkich wykonawców na dzień 22.07.2021 r. godz. 10:00 ul. Czarnieckiego 16, budynek Rektoratu pokój nr 10.
3. Wzór oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej stanowi załącznik nr 10 do SWZ.