Bieżące utrzymanie instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS firmy KIEBACK&PETER realizowane poprzez stałe przeglądy, konserwacje i naprawy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-30
  • Numer ogłoszenia604376-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604376-N-2020 z dnia 2020-10-30 r.

Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich: Bieżące utrzymanie instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS firmy KIEBACK&PETER realizowane poprzez stałe przeglądy, konserwacje i naprawy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Jana Pawła II  2 , 41-100  Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 7357654, , e-mail clo@clo.com.pl, , faks 32 2288220.
Adres strony internetowej (URL): www.clo.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.clo.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.clo.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
dostarczyć do siedziby Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
Adres:
ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS firmy KIEBACK&PETER realizowane poprzez stałe przeglądy, konserwacje i naprawy.
Numer referencyjny: CLO/ZP/44/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegająca na:− stałym utrzymaniu w ruchu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS przedsiębiorstwa KIEBACK&PETER, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;− wykonywaniu napraw, remontów i usuwaniu bieżących awarii urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS przedsiębiorstwa KIEBACK&PETER;− dostawie i wymianie filtrów powietrza do układów klimatyzacji i wentylacji, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania stałej konserwacji całości instalacji klimatyzacji i wentylacji z systemem monitoringu komputerowego zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń w zakresie:− bieżących i okresowych sprawdzeń poprawności działania oraz przeglądów poszczególnych podzespołów instalacji klimatyzacji i wentylacji wynikających z DTR urządzeń;− wykonywanie napraw oraz remontów urządzeń ujętych w umowie;− pomiarów kontrolnych parametrów powietrza w obiekcie klimatyzowanym;− kontroli i wymian filtrów powietrza;− utrzymywania ustalonych kaskad ciśnienia;− pomiarów, jakości wody w układach nawilżających;− czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjnych;− regulacji w układach sterowania oraz kontroli nastaw i sprawdzenia skuteczności działania układów sygnalizacyjnych i zabezpieczających;− przyjazdu do siedziby Zamawiającego w ciągu 6 godzin na każdorazowe wezwanie telefoniczne w przypadku awarii.3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić całodobowy dyżur serwisowy we wszystkie dni tygodnia, pracowników wyposażonych w środki transportu oraz podstawowe części zamienne, zdolnych do przyjazdu w przypadku awarii.4) Wykonawca zobowiązany jest do:− ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody spowodowane niewłaściwie przeprowadzonym przeglądem, konserwacją lub niewłaściwie przeprowadzoną naprawą;− usunięcia wyrządzonych szkód, na własny koszt i ryzyko w terminie do 2 dni od dnia otrzymania pisemnego powiadomienia od Zamawiającego;− utylizacji na własny koszt zużytych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, dodatkowych oraz innych wymagających tego elementów, na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa;− w przypadku sygnalizacji systemu zabrudzenia filtrów Wykonawca zobowiązuje się do wymiany filtrów w ciągu 24 godzin bez odrębnego wezwania Zamawiającego;− w przypadku konieczności dostawy/wymiany elementów eksploatacyjnych, uszkodzonych części Wykonawca przed podjęciem pracy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji protokół konieczności oraz proponowaną kalkulację kosztów naprawy zawierającą: ilość i cenę części i podzespołów niezbędnych do wykonania naprawy;− w przypadku konieczności wykonania remontu lub dokonania naprawy urządzeń objętych umową Wykonawca przed podjęciem pracy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji protokół konieczności oraz proponowaną kalkulację kosztów wykonania remontu zawierającą ilość i cenę części i podzespołów niezbędnych do wykonania remontu;− podstawą wykonania naprawy będzie Protokół konieczności podpisany przez uprawnionych przedstawicieli obu Stron;− materiały (części i podzespoły) niezbędne do przeprowadzenia napraw dostarczy Wykonawca;− po wykonaniu naprawy/remontu Wykonawca sporządzi Protokół odbioru wykonanej naprawy podpisany przez uprawnionych przedstawicieli obu Stron;− koszty za materiały pomocnicze niezbędne do przeprowadzenia przeglądów ponosi Wykonawca.W skład materiałów pomocniczych wchodzą:• żarówki i lampki sygnalizacyjne w układach sterowań;• bezpieczniki;• materiały i płyny czyszczące, konserwujące, zabezpieczające i dezynfekujące;• wkręty, śruby, nakrętki.Zakres usług serwisu i konserwacji i napraw obejmuje:1. Centrale klimatyzacyjne WOLF – 29 szt. oparte na sterownikach firmy KIEBACK & PETER typu:• DDC-3000• DDC-4000• MPR• BMS• BMR.2. Oprogramowanie i monitoring BMS firmy KIEBACK&PETER - 2 kpl.3. Agregat ziębniczy QC VITE 301 – 1 szt.4. Agregat ziębniczy CLIVET WSAT-XSC220F – 1 szt.5. Centrale VTS serii VENTUS:• VS-30-R-CH – 1 szt.(układy automatyki oparte na regulatorze MNL – 200 Satchwell.) agregat chłodniczy marki McQuay M4MC075D-F9AA-R• VS-10-R-CH-D – 1 szt. (układy automatyki oparte na regulatorze MNL – 200 Satchwell.) agregat chłodniczy marki McQuay M5LC025C-ACPOC-R6. Centrale Clima Produkt serii HYGIENOS:• D-2-P-S – 1 szt. z pompą ciepła (układ automatyki oparty na sterownikach DDC – 3000 i oprogramowaniu z monitoringiem BMS firmy KIEBACK&PETER)7. Centrale wentylacyjne FRAPOL nawiewno – wywiewne:• Typu AF – 12 szt.8. Centrale wentylacyjne FRAPOL nawiewne:• Typu AF – 6 szt.9. Centrale wentylacyjne FRAPOL podwieszane:• Typu Mini 01 – 10 szt.10. Nagrzewnica elektryczna kanałowa Termex typ: ENO – 7 szt.11. Nawilżacze elektrodowe Pego seria ES – 8 szt.12. Wentylatory kanałowe Harman – 24 szt.13. Wentylatory osiowe – 7 szt.14. Wentylatory dachowe – 1 szt.15. Regulatory przepływu VAV firmy SMAY16. Klimatyzatory typu Split:• Fujitsu – 41 szt.• Fujitsu DUAL – 5 szt.• Fujitsu TRIAL – 1 szt.• Fuji – 10 szt. • MDV MULTI (11 jednostek wewnętrznych) – 1 szt.• Vivax – 3 szt.• York – 1szt.• Airwell – 2 szt.• Rotenso – 5 szt.• McQuay – 5 szt.17. Agregat chłodniczy Rivacold Hucera 26A – 1 szt.18. Centrale wentylacyjne Ciecholewski:• CWDH6000_6000 – 1 szt.(układy automatyki oparte na sterownikach DDC420)• CWDH2200_2200 – 1 szt.(układy automatyki oparte na sterownikach DDC420)• CWD720_720 – 1 szt.(układy automatyki oparte na sterownikach DDC420)19. Regulatory przepływu VAV – 24szt.20. Agregat ziębniczy AWL Aermec ANL620 – 1szt21. Nawilżacze parowe Neptronic: SF SKE4-E60M-400-3 – 1szt, SF SKE4-E20M-400-3 – 1szt.

II.5) Główny kod CPV: 50730000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.Warunek zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:I. doświadczenie, tj. wykonanie co najmniej jednej usługi przeglądów, konserwacji, naprawy instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, automatyki oraz systemów zarządzania budynkami BMS firmy KIEBACK&PETER o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;II.posiadanie potencjału kadrowego tj:1) dysponowanie min. 5 osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (uprawnienia SEP typu D lub E)*;2) dysponowanie min. 5 osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia w zakresie uprawnień do instalacji, konserwacji i serwisowania wszystkich stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane lub substancje kontrolowane (imienne certyfikaty FGAZ kategorii I)*.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: *Jeżeli wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia określone w rozdziale 5.2.2. pkt. 1 i pkt. 2 SIWZ Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobą z uprawnieniami określonymi w rozdziale 5.2.2. pkt. 1 SIWZ oraz dysponuje osobą z uprawnieniami określonymi w rozdziale 5.2.2. pkt. 2 SIWZ. W takim przypadku Wykonawca w załączniku nr 7 do SIWZ i załączniku nr 8 do SIWZ zamieszcza informację o tej samej osobie, tj. że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia określone w rozdziale 5.2.2. pkt 1 SIWZ oraz dysponuje osobą posiadającą uprawnienia określone w rozdziale 5.2.2. pkt. 2 SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:1) certyfikatu w zakresie uprawnień f-gazowych wydanych na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 284.);2) oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu klucza serwisowego do programowania sterowników i systemów BMS firmy KIEBACK&PETER.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadiumZamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 złWadium może być wnoszone w:- pieniądzu- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- gwarancjach bankowych- gwarancjach ubezpieczeniowych- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:ING BS O/Siemianowice 57105013571000001001565462Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemianowice Śląskie: „Dostawa pojemników na odpady komunalne”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemianowice Śląskie: materiały i testy do sterylizacji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Miasteczka Studenckiego AGH KC-zp.272-401/20
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: DOSTAWA JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W MIĘDZYRZECZU
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI