Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBolesławiec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-30
  • ZamawiającyGMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00453312
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1953ff-6f08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028461/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f1953ff-6f08-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
6.10 Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w ust. 10 SWZ) odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
„dodaj załącznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.14 Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa §12 Regulamin Platformy e-Zamówienia i określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZI-II.271.54.2023.DW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Roboty konserwacyjne oświetlenia dróg, ulic, placów, iluminacji obiektów zabytkowych
Szczegółowy zakres robót (prac) przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik A do specyfikacji (SWZ), zawierający:

3.2 dla CZĘŚCI 1:
-Załącznik 1 - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
-Załącznik 2 – Wykaz lamp znajdujących się na zapleczach w Bolesławcu, wrzesień 2023 r.
-Załącznik 3 - Wykaz punktów świetlnych, przewidzianych do wykonania usługi, zasilanych liniami napowietrznymi nn na konstrukcjach wsporczych TAURON Dystrybucja S.A,
-Załącznik 4 – Mapa - szafki oświetlenia ulicznego, lokalizacja szafek zgodnie z mapą,
-Załącznik 5 - Obiektów objętych iluminacją świetlną wraz z zainstalowanymi projektorami
na okres 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r.
-Załącznik 6 - Roboty konserwacyjne oświetlenia ulicznego oraz iluminacji obiektów zabytkowych na terenie miasta Bolesławiec PRZEDMIAR ROBÓT/KOSZTORYS OFERTOWY.
- Załącznik 7 – Wzór umowy dla CZĘŚCI 1.

3.3 Określony przez Wykonawcę koszt jednostkowy czynności eksploatacyjnych oświetlenia drogo-wego zawierać musi również opłaty za dopuszczenie do prac i wstęp do urządzeń, będących własnością TAURON Dystrybucja S.A. Oddział Dystrybucji w Jeleniej Górze Rejon Dystrybucji w Bolesławcu, oraz opłaty za niezbędne usługi dodatkowe związane z konserwacją oświetlenia, świadczone przez TAURON Dystrybucję S.A. na dodatkowe zlecenia. Wykonawca winien ująć w cenie ofertowej wszystkie koszty i opłaty związane ze współpracą z TAURON Dystrybucja S.A. w zakresie eksploatacji oświetlenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót (prac) dla CZĘŚCI 2 w szczególności obejmuje:

Usługi w zakresie podstawowych czynności konserwacyjnych sygnalizacji świetlnych.

3.5 Szczegółowy zakres robót (prac) przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik B do specyfikacji (SWZ), zawierający:

3.6 dla CZĘŚCI 2:
-Załącznik 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
-Załącznik 2 - Roboty konserwacyjne sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Bolesławiec, PRZEDMIAR ROBÓT/KOSZTORYS OFERTOWY,
-Załącznik nr 3 – wzór umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

17.1 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:

- DLA CZĘŚCI 1: Wykonawca winien posiadać uprawnienia/zezwolenie Tauron Dystrybucja pkt. 1.4 w zakresie samodzielnego wstępu do pomieszczeń i na teren ruchu energetycznego. Zamawiający zastrzega sobie wezwać wykonawcę, na każdym etapie, do udokumentowania posiadania uprawnień Tauron Dystrybucja pkt. 1.4 w zakresie samodzielnego wstępu do pomieszczeń i na teren ruchu energetycznego.

17.2 Zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:

17.2.1 W zakresie doświadczenia DLA CZĘŚCI 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi polegającej na konserwacji oświetlenia ulicznego dla ilości min. 1500 punktów świetlnych, jednocześnie (w tym samym czasie u jednego lub wielu zamawiających) przez okres minimum 6 miesięcy następujących po sobie miesięcy, w sposób należyty.

Pod pojęciem punku świetlnego zamawiający rozumie kompletną oprawę oświetleniową, a oprawą oświetleniową jest urządzenie służące do rozsyłania, filtrowania lub przekształcania światła wysyłanego przez źródło światła, zawierające elementy niezbędne do mocowania i ochrony źródła światła oraz do przyłączenia go do obwodu zasilającego. Definicja punktu świetlnego nie obejmuje zatem m.in. słupów oświetleniowych, czy kabli sterowniczych.

17.2.2 W zakresie doświadczenia DLA CZĘŚC 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi polegającej na konserwacji co najmniej 4 sygnalizacje świetlne przez okres minimum 6 miesięcy następujących po sobie miesięcy, w sposób należyty.

17.2.3 W zakresie dysponowania osobami DLA CZĘŚCI 1:
Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia energetyczne uprawniające do czynności konserwacyjnych w przedmiocie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie wezwać wykonawcę, na każdym etapie, do udokumentowania posiadania tych uprawnień.

17.2.4 W zakresie dysponowania osobami DLA CZĘŚCI 2:
Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia:
- ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci, eksploatacji i pomiarów E oraz dozoru D,
- osoby posiadające uprawnienia do obsługi maszyn i sprzętu wymaganego do wykonania zadań, a wymienionych w punkcie 17.2.6 dla CZĘŚCI 2.
Zamawiający zastrzega sobie wezwać wykonawcę, na każdym etapie, do udokumentowania posiadania tych uprawnień.
17.2.5 W zakresie wyposażenia zakładu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia DLA CZĘŚCI 1:
Dysponowanie w celu wykonania zamówienia, urządzeniami technicznymi, takimi jak:
- zalegalizowane przyrządy do wykonywania pomiarów elektrycznych wyszczególnionych w zamówieniu,
- sprzęt do wykrywania miejsc uszkodzeń linii kablowych (lokalizowanie miejsc uszkodzeń kabla należy wkalkulować w cenę ofertową wszystkich robót konserwacyjnych),
- podnośnik z koszem izolowanym o zasięgu minimum 27 m niezbędnym do bezpiecznej wymiany źródeł światła na masztach znajdujących się na rondach (użycie ww. sprzętu należy wkalkulować w cenę ofertową wszystkich robót konserwacyjnych). Zamawiający będzie uprawniony do wezwania Wykonawcy na każdym etapie do udokumentowania dysponowania ww. urządzeniami.
17.2.6 W zakresie wyposażenia zakładu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia DLA CZĘŚCI 2:
Dysponowania w celu wykonania zamówienia, urządzeniami technicznymi takimi jak:
- zalegalizowanymi przyrządami do wykonywania pomiarów elektrycznych wyszczególnionych
w zamówieniu sygnalizacji świetlnych.
- dysponowanie sprzętem:
Opis (Typ/ Marka/ Model)
minimalna wymagana wydajność Wymagana minimalna ilość

Oznakowane samochody „Pogotowie sygnalizacji” 1
Podnośnik koszowy 1
Samochód dostawczy 0,9 t 1
Pilarka spalinowa do nawierzchni 1
Młot pneumatyczny 1
Zagęszczarka 1
Przyrząd do strojenia pętli indukcyjnych 1
Agregat prądotwórczy 1
Zestaw zabezpieczający roboty 1
Sygnalizację awaryjną i wahadłową 1
Kompletnie wyposażony warsztat elektroniczny,
przystosowany do sprawdzania sterowników 1

W razie wystąpienia większej awarii, wykonawca musi mieć możliwość wynajęcia większej ilości sprzętu specjalistycznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18.1 Zamawiający nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca w Załączniku nr 2 do SWZ, złoży stosowne oświadczenie, zgodnie z paragrafem 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r (Dz. U. poz. 2415). w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

18.2 Zamawiający będzie również wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku złożenia takiej informacji w pkt 14 w Załączniku nr 1 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą dla każdej części zamówienia:

9.1.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

9.1.2 Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 - wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenia odpowiednio: wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów, na zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp (punkt 11 SWZ), w art. 7 ust. 1 ustawy u.o.s.r (punkt 11 SWZ) oraz w art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 16 SWZ).

9.1.3 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum, spółka cywilna) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

9.1.4 Wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą Zobowiązanie (Załącznik nr 3 do SWZ) podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

9.1.5 Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.

9.1.6 KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony na podstawie Załącznika nr 6 – KOSZTORYS OFERTOWY dla CZĘŚCI 1,

9.1.7 KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony na podstawie Załącznika nr 2 – KOSZTORYS OFERTOWY dla CZĘŚCI 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli ogrodowych w naturalnym drewnie- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli ogrodowych w naturalnym drewnie chodzi o bejce / lakier naturalny kolor jasny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI