Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ARTYKUŁY ELEKTRYCZNO-ELEKTROTECHNICZNYCH W BRANŻY BUDOWLANEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340901725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OKÓLNA 37
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-103
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 12wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://12wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ARTYKUŁY ELEKTRYCZNO-ELEKTROTECHNICZNYCH W BRANŻY BUDOWLANEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-619ee894-f125-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020145/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów elektrycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.12wog.wp.mil.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/34/12WOG/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 167459,92 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział IV SWZ
4.2.5.) Wartość części: 145137,51
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31532910-6 - Świetlówki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy liczony od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektryczno-elektrotechnicznych w branży budowlanej (dalej jako artykuły elektryczno-elektrotechniczne lub artykuły) w asortymencie
i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia – dalej jako OPZ) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ w oparciu o zasady ujęte w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 4.
2. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w OPZ, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3. Miejsce realizacji (dostawy) przedmiotu zamówienia:
3.1. Magazyn 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Toruniu (12.WOG), ul. Okólna 37,
87-103 Toruń;
3.2. Magazyn Jednostki Wojskowej w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73, 88-100 Inowrocław.
4. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówienia CPV: 31680000-6 – elektryczne artykuły
i akcesoria, 31520000-7 – Lampy oprawy oświetleniowe, 31532910-6 – Świetlówki
5. Wykonawca oferujący w niniejszym postępowaniu artykuły elektryczno-elektrotechniczne musi przestrzegać zasady określonych w Ustawie z dnia z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobów budowlanych (tj. Dz. U z 2020 r. poz. 215 z późn. zm.).
6. Oferowane artykuły elektryczno-elektrotechniczne w szczególności muszą:
6.1. być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2020 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich;
6.2. posiadać certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;
6.3. oznakowanie CE zgodnie z ustawą wymienioną w pkt 5.
7. Wykonawca, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zamieszczonego w kolumnie nr 2 Formularza ofertowego, zobowiązany jest do uzupełnienia kolumn nr 3 i 4 tegoż Formularza odnośnie nazwy i indeksu producenta oraz nazwy handlowej (o ile taką posiada) stosownie do zaproponowanego artykułu elektryczno-elektrotechnicznych.
4.2.5.) Wartość części: 27450 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31532910-6 - Świetlówki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy liczony od dnia otrzymania od Zamawiającego zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Wpis lub odwołanie się do strony internetowej do dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział IX SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment spełnia określone przez Zamawiającego wymagania cechy określone w rubryce nr 2) OPZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy w oparciu o art. 107 ust. 1 dołączenia do oferty:1.1. kopii karty wyrobu dla: wszystkich artykułów wyszczególnionych w części nr 1 OPZ;
1.2. kopia atestu Atest PZH dla artykułów wyszczególnionych w poz. 3,4,10,11 i 12 części nr 1 OPZ;
1.3. kopię świadectwa CNBOP dla artykułów wyszczególnionych w poz. 11 i 12 z części nr 1 OPZ.;
2. Jeżeli Wykonawca złoży formularz ofertowy niekompletny:
2.1. Zamawiający nie wezwie Wykonawcy w celu jego uzupełnienia;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Na część nr 1 – 2 600,00 PLN; Na część nr 2 – 400,00 PLN;6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie:
2.1. zmiany numeru konta, adresu firmy w przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie;
2.2. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy;
2.3. zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawa (np., VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia;
2.4. zmiany oferowanych materiałów na materiały o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowane materiały zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią.
3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku o zmianę wraz z uzasadnieniem pod rygorem nieważności.
4. Oprócz zmian przewidzianych w ust. 2 możliwe są zmiany umowy przewidziane w art. 455 ust. 1 pkt 1)-4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem zaistnienia przesłanek w nich określonych.