1.„Adap. ist. instal. grzew. w bud. Szkoły Podst. w Leśnicy wraz z wykon. przyłącza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1.„Adap. ist. instal. grzew. w bud. Szkoły Podst. w Leśnicy wraz z wykon. przyłącza do sieci gaz.2. Adap. ist. instal. grzew. w bud. Centrum Eduk. Ekol. w Leśnicy wraz z wykon. przył. do sieci gaz.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeśnica
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyGmina Leśnica
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00013257
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1.„Adap. ist. instal. grzew. w bud. Szkoły Podst. w Leśnicy wraz z wykon. przyłącza do sieci gaz.2. Adap. ist. instal. grzew. w bud. Centrum Eduk. Ekol. w Leśnicy wraz z wykon. przył. do sieci gaz.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Leśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-150

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774615281

1.5.8.) Numer faksu: 774615342

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1.„Adap. ist. instal. grzew. w bud. Szkoły Podst. w Leśnicy wraz z wykon. przyłącza do sieci gaz.2. Adap. ist. instal. grzew. w bud. Centrum Eduk. Ekol. w Leśnicy wraz z wykon. przył. do sieci gaz.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2deb64cf-7673-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002353/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Adaptacja instalacji grzewczej w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Leśnicy wraz z wykonaniem przyłącza do sieci gazowej

1.1.4 Adaptacja instalacji grzewczej w budynku Szkoły Podstawowej w Leśnicy wraz z wykonaniem przyłącza do sieci gazowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.lesnica.pl/8299/2142/przetarg.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal za pośrednictwem formularzy udostępnianych także za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ w zakładce „dla Wykonawców”, „Formularze do komunikacji” oraz poczty elektronicznej – um@lesnica.pl3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się w Wykonawcami jest:a. w zakresie proceduralnym Danuta John, tel. 774639859 wew. 49b. w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia – Małgorzata Urbańczyk, tel. 774639856 wew. 48 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na e-PUAP. Wykonawca posiadający konto na e-PUAP ma dostęp do formularzy: złożenia oferty, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Regulaminie e-PUAP (dostępnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin). 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia bądź wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów, lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na e-PUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Leśnica reprezentowana przez Burmistrza Leśnicy, ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica;2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Leśnica można skontaktować się: e-mail: iod@lesnica.pl, telefon: 77 461 52 81 wew. 49; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1.„Adaptacja istniejącej instalacji grzewczej w budynku Szkoły Podstawowej w Leśnicy wraz z wykonaniem przyłącza do sieci gazowej; 2.Adaptacja istniejącej instalacji grzewczej w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Leśnicy wraz z wykonaniem przyłącza do sieci gazowej” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), dalej „ustawa PZP”; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej dostępnej na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt).10) W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja istniejącej instalacji grzewczej w budynku Szkoły Podstawowej w Leśnicy wraz z wykonaniem przyłącza do sieci gazowej oraz Adaptacja istniejącej instalacji grzewczej w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Leśnicy wraz z wykonaniem przyłącza do sieci gazowej. 2. Zakres prac dot. adaptacji istniejącej instalacji grzewczej w budynku Szkoły Podstawowej w Leśnicy wraz z wykonaniem przyłącza do sieci gazowej przy ul. Zdzieszowickiej 23, obejmuje w szczególności: 1) demontaż technologii istniejącej kotłowni olejowej wraz z utylizacją odpadów; 2) wykonanie przyłącza gazu ziemnego do kotłowni; 3) montaż technologii kotłowni gazowej wraz z instalacją wewnętrzną; 4) wykonanie instalacji odprowadzania spalin oraz wentylacji wywiewnej i nawiewnej; 5) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej technologię kotłowni; 6) wykonanie przyłącza gazu ziemnego do kuchni; 7) montaż technologii kuchni obejmującej: taborety gazowe, kuchenkę gastronomiczną 6-ci palnikową, gazowy przepływowy podgrzewacz wody, wraz z wewnętrzną instalacją gazową i wodociągową;8) wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do uruchomienia kotłowni gazowej oraz kuchni technologicznej gazowej; 9) bezpłatny serwis i konserwację systemu grzewczego w okresie gwarancji; Wyżej określony zakres robót w pkt: 3,7 i 9 Wykonawca musi wykonać samodzielnie.3. Zakres prac dot. adaptacji istniejącej instalacji grzewczej w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Leśnicy wraz z wykonaniem przyłącza do sieci gazowej przy ul. Nad Wodą 15, obejmuje w szczególności: 1) demontaż technologii istniejącej kotłowni olejowej wraz z utylizacją odpadów; 2) wykonanie przyłącza gazu ziemnego do kotłowni; 3) montaż technologii kotłowni gazowej wraz z instalacją wewnętrzną; 4) wykonanie instalacji odprowadzania spalin oraz wentylacji wywiewnej i nawiewnej; 5) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej technologię kotłowni; 6) wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do uruchomienia kotłowni gazowej; 7) bezpłatny serwis i konserwację systemu grzewczego w okresie gwarancji; Wyżej określony zakres robót w pkt. 3 i 7 Wykonawca musi wykonać samodzielnie. Wykonanie obu zadań obejmuje dodatkowo: 1) zapewnienie nadzoru nad prowadzonymi robotami przez kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami wraz z wszystkimi obowiązkami wynikającymi z prawa budowlanego;2) przeprowadzenie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika; 3) złożenie w zakładzie gazowniczym zgłoszenia gotowości do napełnienia paliwem gazowym instalacji, wraz z wymaganymi załącznikami;4) kompleksową obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację geodezyjna powykonawczą. 5) wykonanie dokumentacji budowlanej powykonawczej;6) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; 7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; 8) organizację i oznakowanie budowy;9) zapewnienie dostępu do obiektów w czasie prowadzenia robót, dla personelu oraz uczniów; 10) zapewnienie możliwości funkcjonowania kuchni szkoły podstawowej do 30.06.2021 r.; 11) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w drogach i chodnikach. 12) zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane.13) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-04 do 2021-08-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert. Kryteria podlegają ocenie: Cena - waga kryterium 90%. Okres gwarancji i rękojmi - waga kryterium 10%. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie wpisać w Formularzu Oferty oferowany okres gwarancji: od 36 do 60 miesięcy. UWAGA: zaproponowanie okresu za wady krótszego niż 36 miesięcy, będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy. Jeśli Wykonawca zaproponuje okres rękojmi za wady dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do wyliczenia przyjmie 60 miesięcy. 3. Zamawiający zsumuje punkty otrzymane przez Wykonawcę we wszystkich kryteriach. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ramach wszystkich kryteriów – 100 pkt. Jeżeli Zamawiający nie może wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Oferty z ceną wyższa niż kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podaną przed otwarciem ofert nie będą badane, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej: - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie nie mniej niż 2 zadania o podobnym charakterze prac o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowym środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe) Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 3; 2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, 1086), i innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4; 3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 oraz z Dz. U. z 2019 r. poz. 1446).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.,2) Kosztorys ofertowy zawierający zestawienie i koszty materiałów, tabelę wartości elementów scalonych z podziałem na poszczególne branże, stawki robocizny, kosztów pośrednich i zysku zgodnie z pkt III. Kosztorys ofertowy będzie się składał z 3 kosztorysów określających wartość netto i brutto dla robót określonych w przedmiarze robót jako:1) instalacja gazowa dla kotłowni (Szkoła Podstawowa w Leśnicy), ul. Zdzieszowicka 23); 2) instalacja gazowa dla kuchni technologicznej (Szkoła Podstawowa w Leśnicy, ul. Zdzieszowicka 23); 3) instalacja gazowa z remontem kotłowni (Centrum Edukacji Ekologicznej w Leśnicy, ul. Nad Wodą 15).2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowym środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe) Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 3;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia lub dokumenty przekazywane przez Wykonawcę:1. Formularz ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;2. Kosztorys ofertowy zawierający zestawienie i koszty materiałów, tabelę wartości elementów scalonych z podziałem na poszczególne branże, stawki robocizny, kosztów pośrednich i zysku zgodnie z pkt III – (składane razem z ofertą). Kosztorys ofertowy będzie się składał z 3 kosztorysów określających wartość netto i brutto dla robót określonych w przedmiarze robót jako:1) instalacja gazowa dla kotłowni (Szkoła Podstawowa w Leśnicy), ul. Zdzieszowicka 23); 2) instalacja gazowa dla kuchni technologicznej (Szkoła Podstawowa w Leśnicy, ul. Zdzieszowicka 23); 3) instalacja gazowa z remontem kotłowni (Centrum Edukacji Ekologicznej w Leśnicy, ul. Nad Wodą 15).3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ- (składane razem z ofertą). 4. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - załącznik nr 5 do SWZ. – jeżeli dotyczy - (składane razem z ofertą). 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy - (składane razem z ofertą).Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt. XIX2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do|:1) przedstawienia Zamawiającemu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowo – kontraktowej na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. z rozszerzeniem o odpowiedzialność za działania podwykonawcy ( w przypadku zatrudnienia podwykonawców); 2) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu funkcji kierownika budowy; 3) dostarczenia Zamawiającemu aktualnego zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa; 4) dostarczenia Zamawiającemu kopii dokumentu potwierdzającego kwalifikacje kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy bez ograniczeń w specjalności odpowiedniej do zakresu robót; 5) dostarczenie harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego podział na: 1) instalacja gazowa dla kotłowni (Szkoła Podstawowa w Leśnicy), ul. Zdzieszowicka 23);2) instalacja gazowa dla kuchni technologicznej (Szkoła Podstawowa w Leśnicy, ul. Zdzieszowicka 23);3) instalacja gazowa z remontem kotłowni (Centrum Edukacji Ekologicznej w Leśnicy, ul. Nad Wodą 15).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt. 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczenia techniczne, zamawiający informuje, iż zmiany umowy zostały określone w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17

2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mixokreta do wypożyczenia w czerwcu na 2 doby-Tułowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam mixokreta do wypożyczenia w czerwcu na 2 doby. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI