ZP-2380-374/2018 Zakup pojazdów samochodowych nieoznakowanych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP-2380-374/2018 Zakup pojazdów samochodowych nieoznakowanych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-15
  • Numer ogłoszenia636480-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636480-N-2018 z dnia 2018-10-15 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach: ZP-2380-374/2018 Zakup pojazdów samochodowych nieoznakowanych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27020829200000, ul. ul. J. Lompy  19 , 40038   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 002 050, e-mail zamowienia@slaska.policja.gov.pl, faks 322 002 060.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-374/2018 Zakup pojazdów samochodowych nieoznakowanych
Numer referencyjny: ZP-2380-374/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.1. Zadanie nr 1 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu A/B w ilości 10 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 2 pojazdów. 1.1.2. Zadanie nr 2 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C w ilości 17 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 3 pojazdów. 1.1.3. Zadanie nr 3 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C o podwyższonych parametrach w ilości 5 sztuk. 1.1.4. Zadanie nr 4 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu D w ilości 8 sztuk. 1.1.5. Zadanie nr 5 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu SUV w ilości 5 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnego 1 pojazdu. 1.1.6. Zadanie nr 6 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu furgon 9 osobowy w ilości 5 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 2 pojazdów. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-26

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: zamówienie podstawowe - od dnia zawarcia umowy do 26 listopada 2018 r. zamówienie w ramach prawa opcji - od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2018 r. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie Rozdziału 4 Ustawy z dnia 10 stycznia 2018 r. (z późniejszymi zmianami) o szczególnych rozwiązaniach związanych z organizacją w Rzeczypospolitej Polskiej sesji Konferencji Stron Ramowej konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji dla pojazdów w ramach poszczególnych zadań złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 4. Oświadczenie, że w przypadku nie podania okresu gwarancji Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej określonej przez Zamawiającego, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów w ramach poszczególnych zadań, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia w ramach poszczególnych zadań jest fabrycznie nowy i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 7. Wyciąg ze świadectwa homologacji analogicznego (ten sam typ, model, marka, wersja silnikowa) do zaoferowanego typu pojazdu bazowego lub świadectwo zgodności WE pojazdu analogicznego do zaoferowanego typu pojazdu bazowego w ramach poszczególnych zadań. 8. Oficjalny katalog (w języku polskim) producenta/importera pojazdu oferowanego dla danego zadania, zawierający dane techniczne pojazdu bazowego. Katalog może być przedłożony w formie kserokopii lub oryginału. Katalog nie musi być podpisany przez Wykonawcę. 9. Lista autoryzowanych stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu dla zdanego zadania. Niniejsza lista jest elementem oferty. 10. Oświadczenie Wykonawcy że wartość oferty obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją umowy, w tym związane z dostarczaniem pojazdów do siedziby Zamawiającego, cena uwzględnia wszystkie opłaty w szczególności koszty dojazdu i rozładunku oraz wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT) oraz że ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy złożone na załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w niniejszym rozdziale. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia we wskazanym w Rozdziale II terminie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 2. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: a) Zmiany obowiązującej stawki VAT z zachowaniem kwoty brutto wynikającej z realizacji umowy, b) Zmiany nazwy handlowej przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem utrzymania parametrów wskazanych w ofercie lub ich podwyższenia w zakresie pełnej dostawy przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Rozdziału 4 Ustawy z dnia 10 stycznia 2018 r. (z późniejszymi zmianami) o szczególnych rozwiązaniach związanych z organizacją w Rzeczypospolitej Polskiej sesji Konferencji Stron Ramowej konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu. Ustawa nie przewiduje środków odwoławczych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu A/B w ilości 10 sztuk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.1. Zadanie nr 1 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu A/B w ilości 10 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 2 pojazdów. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C w ilości 17 sztuk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.2. Zadanie nr 2 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C w ilości 17 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 3 pojazdów. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C o podwyższonych parametrach w ilości 5 sztuk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.3. Zadanie nr 3 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C o podwyższonych parametrach w ilości 5 sztuk. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu D w ilości 8 sztuk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.4. Zadanie nr 4 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu D w ilości 8 sztuk. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu SUV w ilości 5 sztuk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.5. Zadanie nr 5 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu SUV w ilości 5 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnego 1 pojazdu. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu furgon 9 osobowy w ilości 5 sztuk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.6. Zadanie nr 6 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu furgon 9 osobowy w ilości 5 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 2 pojazdów. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiąże współpracę z Przewoźnikami w zakresie transportu międzynarodowego dysponującymi zestawami ciągnik + naczepa typu plandeka/firana. Trasy: Polska - Francja / Benelux - Polska. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa samochodu ciężarowego o dmc. pow. 3,5 t.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MERCEDESA ACTROS 3336
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI