I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
27020829200000, ul.
ul. J. Lompy
19
,
40038
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 002 050, e-mail
zamowienia@slaska.policja.gov.pl, faks
322 002 060.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 2. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: a) Zmiany obowiązującej stawki VAT z zachowaniem kwoty brutto wynikającej z realizacji umowy, b) Zmiany nazwy handlowej przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem utrzymania parametrów wskazanych w ofercie lub ich podwyższenia w zakresie pełnej dostawy przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-23, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Rozdziału 4 Ustawy z dnia 10 stycznia 2018 r. (z późniejszymi zmianami) o szczególnych rozwiązaniach związanych z organizacją w Rzeczypospolitej Polskiej sesji Konferencji Stron Ramowej konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu. Ustawa nie przewiduje środków odwoławczych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu A/B w ilości 10 sztuk. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.1. Zadanie nr 1 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu A/B w ilości 10 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 2 pojazdów. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C w ilości 17 sztuk. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.2. Zadanie nr 2 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C w ilości 17 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 3 pojazdów. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C o podwyższonych parametrach w ilości 5 sztuk. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.3. Zadanie nr 3 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu C o podwyższonych parametrach w ilości 5 sztuk. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu D w ilości 8 sztuk. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.4. Zadanie nr 4 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu D w ilości 8 sztuk. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu SUV w ilości 5 sztuk. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.5. Zadanie nr 5 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu SUV w ilości 5 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnego 1 pojazdu. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu furgon 9 osobowy w ilości 5 sztuk. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla jednostek Policji. W ramach zakupu podstawowego planowany jest zakup 50 samochodów nieoznakowanych, dodatkowo w ramach prawa opcji przewidywany jest zakup 8 samochodów nieoznakowanych, szczegółowe wymagania taktyczno – techniczne pojazdów zawarte zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.1 Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć zadań: 1.1.6. Zadanie nr 6 – zakup pojazdów samochodowych osobowych nieoznakowanych segmentu furgon 9 osobowy w ilości 5 sztuk. Dodatkowo w ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zakup kolejnych 2 pojazdów. 2. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu. 3. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji silnikowej oferowanych samochodów. Zamawiający dopuszcza aby oferowane pojazdy w ramach poszczególnych zadań były różnych wersji wyposażeniowych, przy czym wszystkie pojazdy dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji silnikowej. 4. W miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy w ramach każdego zadania były objęty gwarancją na okres: 6.1 minimum 24miesięcy bez limitu kilometrów – na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, na którym wykonano zabudowę, 6.2 minimum 24 miesięcy – na powłokę lakierniczą, 6.3 minimum 72 miesięcy – na perforację elementów nadwozia, 6.4 minimum 36 miesięcy – na całość zabudowy i wyposażenia pojazdu, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego. 7. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w specyfikacjach technicznych. 8. CPV: 34 11 00 00-1 UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie procedury, a także odstąpienia od zawarcia umowy (w tym w zakresie wybranych zadań) - w przypadku braku środków finansowych na realizację tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: