Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUPU FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO-RATOWNICZEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawoja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zawoja.ug.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUPU FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO-RATOWNICZEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e375ca02-d1c6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zawoja
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zawoja
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komputer
PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome
lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
GMINA ZAWOJA/2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2022.AW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ZAKUPU FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO-RATOWNICZEGO zgodnie z opisem technicznym:
Lp. Wymagania minimalne
1 2
1. Samochód musi spełniać wymagania prawa o ruchu drogowym (ważna homologacja na samochód podstawowy). Pojazd musi posiadać wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji jako pojazd specjalny.
2. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2022, nadwozie typu PICK UP, napęd 4x4
3. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” tekst jednolity (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy.
4. Spełnia wymagania dla pojazdu straży pożarnej uprzywilejowanego w ruchu drogowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
5. Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski, a w przypadku samochodów wyprodukowanych lub dopuszczonych do obrotu w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej albo w Republice Turcji, jak również wyprodukowanych w innym państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), dopuszczenie wydaje się po ustaleniu przez jednostkę dopuszczającą, że wyrób zapewnia bezpieczeństwo publiczne lub ochronę zdrowia i życia oraz mienia na poziomie nie niższym niż jest to określone w Polskich Normach. Kompletne świadectwo dopuszczenia oraz sprawozdanie z badań należy dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru techniczno - jakościowego. Jeżeli na oferowany pojazd zgodnie z obowiązującymi przepisami świadectwo dopuszczenia nie jest wymagane to Wykonawca przedłoży oświadczenie, że masa rzeczywista pojazdu nie przekracza 3000,00 kg najpóźniej w dniu odbioru techniczno-jakościowego.
6. Wymiary pojazdu:
a. długość całkowita co najmniej 5330 mm,
b. szerokość całkowita (bez lusterek) co najmniej 1855 mm,
c. wysokość całkowita (bez urządzeń sygnalizacyjnych na dachu) co najmniej 1815 mm,
d. rozstaw osi co najmniej 3085 mm.
7. Parametry trakcyjne:
a) kąt natarcia min. 20 st.
b) kąt zejścia min. 20 st.
c) kąt rampowy min. 20 st.
8. Ilość drzwi – 4, drzwi pełnowymiarowe, posiadające możliwość niezależnego otwierania, ilość miejsc – 5, wszystkie siedzenia wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, fotel kierowcy z regulacją wysokości. Fotele wykonane z materiału łatwo zmywalnego lub pokrowce łatwo zmywalne zachowujące kształt i właściwości foteli kierowcy oraz pasażerów posiadające zabezpieczenie przed samoczynnym zsuwaniem podczas użytkowania pojazdu przez kierowcę i pasażerów jednocześnie nieograniczające możliwości regulacji fotelów we wszystkich płaszczyznach regulacji, które posiadają fotele (kanapy i oparcia).
9. Prześwit minimalny bez obciążenia co najmniej 205 mm.
10. Wymiary przestrzeni ładunkowej – co najmniej 1500 x 1450 mm.
11. Napęd - silnik wysokoprężny o mocy min. 165 KM /121 kW/ i momentem obrotowym min 400 Nm.
Spełniający wymagania w zakresie czystości spalin, zgodne z wymogami obowiązującymi w czasie dostawy.
12. Skrzynia biegów – manualna, minimum 6-cio biegowa + wsteczny. Wraz z reduktorem.
13. Samochód wyposażony w napęd obu osi z możliwością odłączenia jednej z osi oraz blokadą ułatwiającą poruszanie się w terenie.
Reduktor, blokada tylnego mostu
14. Układ kierowniczy – ze wspomaganiem,
15. Układ hamulcowy – hydrauliczny ze wspomaganiem, wyposażony w ABS,
16. Obręcze kół aluminiowe (fabryczne), ogumienie uniwersalne (szosowo-terenowe) minimum 17 cali, z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych .
Powinna istnieć możliwość zainstalowania urządzeń przeciwpoślizgowych np. łańcuchów.
17. Pełnowymiarowe koło zapasowe ( taki sam jak na kołach podstawowych), podnośnik, klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy, fabryczny zestaw narzędzi przewidzianych do wyposażenia pojazdu przez producenta, gaśnica proszkowa ABC o masie środka gaśniczego 2 kg – przewożone w pojeździe.
18. Kolorystyka i oznaczenia pojazdu:
a. kolor nadwozia czerwony (RAL 3000 lub zbliżony), (dopuszczalna okleina z tworzyw sztucznych odporna na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV),(dopuszczalna okleina z tworzyw sztucznych odporna na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV),
b. pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Ochotniczej Straży Pożarnej zgodnie z Zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP z dnia 30.01.2020 r.)
Dane dotyczące oznaczenia zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia.
19. Dodatkowe wyposażenie samochodu:
a) poduszki powietrzne przednie i boczne kierowcy i pasażera,
b) centralny zamek + immobiliser,
c) kierownica po lewej stronie z regulacją w co najmniej jednej płaszczyźnie,
d) klimatyzacja,
e) radioodtwarzacz cd/ mp3/usb,
f) elektrycznie sterowane (regulowane) i podgrzewane lusterka,
g) elektryczne sterowanie (opuszczanie i podnoszenie) szyb w drzwiach przednich i tylnych,
h) gniazda zapalniczki 2 sztuki w przestrzeni pasażerskiej i 1 sztuka w przestrzeni ładunkowej,
i) oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego w ruchu: belka sygnałowa nisko profilowa typu LED koloru niebieskiego i czerwonego (zapewniająca możliwość poruszania się pojazdu w kolumnie), z podświetlanym napisem pośrodku „STRAŻ”,
j) dwie lampy typu LED koloru niebieskiego zamontowane z przodu pojazdu w grillu lub za grillem pojazdu,
k) 1 lampa typu LED koloru niebieskiego zamontowane z tyłu pojazdu na hardtopie.
l) generator sygnałów dźwiękowych o mocy wzmacniacza min. 150 W umożliwiający emitowanie modulowanych sygnałów dźwiękowych (min. 3 modulacje) i nadawanie komunikatów głosowych na zewnątrz pojazdu, zamontowany tak, aby w przestrzeni pasażerskiej znajdował się tylko mikrofon ze zintegrowanymi przyciskami sterującymi modulacją dźwięku, światłami błyskowymi na dachu i z przodu), głośnik urządzenia zamontowany z przodu pojazdu w przestrzeni silnikowej za grillem, skierowany do przodu,
m) w kabinie kierowcy montaż jednej sztuk radiotelefonu samochodowego wraz z anteną dostarczoną przez zamawiającego OSP Skawica Centrum. Radiotelefon zamontowany w specjalnej konsoli dachowej wyposażonej w schowek dodatkowy, niezależne oświetlenie LED dla kierowcy i pasażerów oraz posiadający uchwyt do „szczekaczki”.
Urządzenia fabryczne samochodu oraz pozostałe zamontowane w trakcie zabudowy pojazdu nie mogą powodować zakłóceń w pracy urządzeń łączności.
n) homologowany hak holowniczy kulowy ze złączami elektrycznymi do przyczepy 7 i 13 pin (dopuszcza się przejściówkę), dopuszczalna masa przyczepy zgodna z homologacją pojazdu (przyczepa z hamulcem),
o) dywaniki gumowe z wysokimi brzegami
przód i tył,
p) chlapacze przód, tył,
q) światła przeciwmgielne przednie,
r) fabryczne światła do jazdy dziennej,
s) czujniki parkowania tył pojazdu.
20. Wyciągarka o napędzie elektrycznym, zamontowana z przodu pojazdu w zderzaku, minimalna siła uciągu na pierwszym zwoju co najmniej równa 120% dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu /DMC/, wyciągarka wyposażona w: linę syntetyczną o długości minimum 20 m zakończoną kauszą sterowana przewodowo i bezprzewodowo, dopuszcza się linę stalową.Siła liny zamontowanej do wciągarki powinna mieć siłę uciągu przynajmniej 2x uciąg wciągarki oraz przynajmniej siłę uciągu 3x DMC pojazdu.
Nie dopuszcza się zamontowania wyciągarki wystającej poza obrys pojazdu za wyjątkiem kausza oraz rolek wciągarki. Wyciągarka powinna posiadać niezależne zabezpieczenie zasilania elektrycznego, zabezpieczające instalacje elektryczną pojazdu przed uszkodzeniem w momencie przeciążenia wyciągarki. Gniazdo sterowania wyciągarką z pilota przewodowego winno być zamontowane /umiejscowione/ na wciągarce lub w przedziale kabiny /pasażerów/ pojazdu. Długość przewodu pilota sterującego wyciągarką powinna umożliwiać sterowanie wyciągarką z kabiny pojazdu.
21. Zabudowa skrzyni ładunkowej typu hardtop na całej jej długości w kolorze samochodu z możliwością łatwego dostępu do wnętrza przestrzeni ładunkowej przez klapy boczne i klapę tylną, klapy otwierane do góry z listwami oświetleniowymi LED, klapy wyposażone w uchwyty z zamkiem na klucz.do otwierania umożliwiające ich otwarcie w rękawicy ochronnej, klapy unoszone przy pomocy amortyzatorów gazowych, (nie dopuszcza się klap bocznych wykonanych ze szkła i materiałów przeźroczystych). Otwór każdej z klap bocznych nie może być mniejszy niż długość: 85 cm; szerokość: 50 cm – dopuszcza się większy otwór klapy bocznej.
Zabudowa wykonana z aluminium lub laminatu na zabudowie możliwość zamontowania relingów dachowych.
Dach zabudowy nie wyższy niż zamontowana galeryjka /światła błyskowe na dachu pojazdu/ dopuszcza się zabudowę równą wysokości z dachem kabiny pojazdu załogi.
Przedział sprzętowy, ładunkowy, bagażowy winien być wyposażony w oświetlenie LED włączane z kabiny pojazdu.
22. Dodatkowy wyłącznik prądowy pozwalający odłączyć zasilanie radiotelefonu samochodowego, modulatora sygnałów dźwiękowych oraz belki sygnałowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wskazuje na dwa kryteria oceny ofert cena 60% i okres
gawarancji 40%, 7) Łączna ilość punktów = punkty uzyskane w kryterium „CENA” + punkty uzyskane w
kryterium „GWARANCJA”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz.U. z 2020r. poz. 1076, 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ,
2) Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy
Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
W postępowaniu przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości: 3 000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
d) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie następującym:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie
przedmiotu umowy,
b) zdarzeń losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia
wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.
a) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość
sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu,
b) zmiany formy organizacyjnej / prawnej Wykonawcy (przekształcenie itp.).
c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana
numeru rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych),
d) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy,
uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie.
Zmiany jak powyżej wymagają pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zawoja
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie prowadzone jest przez Gminę Zawoja w imieniu i na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Skawicy Centrum z siedzibą 34-221 Skawica 700, , NIP: 5521464319 , na podstawie otrzymanego upoważnienia.