Zakup z dostawą na plac Zamawiającego remontera drogowego wraz z montażem na ramie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup z dostawą na plac Zamawiającego remontera drogowego wraz z montażem na ramie głównej samochodu ciężarowego Zamawiającego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBraniewo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-21
  • Numer ogłoszenia576886-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576886-N-2020 z dnia 2020-08-21 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Zakup z dostawą na plac Zamawiającego remontera drogowego wraz z montażem na ramie głównej samochodu ciężarowego Zamawiającego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 17081813100000, ul. ul. Królewiecka  55 , 14-500  Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 055 644 22 32, e-mail zdp@braniewo.waw.pl, faks 055 644 22 32.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpbraniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zdpbraniewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdpbraniewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Oferta na: „Zakup z dostawą na plac Zamawiającego remontera drogowego wraz z montażem na ramie głównej samochodu ciężarowego Zamawiającego. Nie otwierać przed dniem 31.08.2020 r. godz. 09:00”
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą na plac Zamawiającego remontera drogowego wraz z montażem na ramie głównej samochodu ciężarowego Zamawiającego
Numer referencyjny: ZDP.7.252.30.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup z dostawą na plac Zamawiającego remontera drogowego wraz z montażem na ramie głównej samochodu ciężarowego Zamawiającego”. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego remontera drogowego wraz z montażem na ramie głównej samochodu ciężarowego (Mercedes Benz 2527B rok prod. 1997) Zamawiającego, przeznaczonego do likwidacji ubytków i dużych spękań w nawierzchniach drogowych przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, które odpowiednio dozowane i mieszane ze sobą w głowicy roboczej wbudowane są pod ciśnieniem w miejsca uszkodzeń. 3. Wymagane parametry i wyposażenie remontera: 1) Remonter fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 roku; 2) Napęd: silnik wysokoprężny o mocy przynajmniej 45 KM chłodzony cieczą, mocowany na poduszkach gumowych, nie przenoszący drgań na konstrukcję, napędzający dmuchawę, pompy hydrauliczne do podawania emulsji i grysu; 3) Zasobnik na kruszywo: dwukomorowy, o łącznej pojemności komór przynajmniej 6m3,Podawanie kruszywa dwoma niezależnymi podajnikami ślimakowymi umożliwiającymi pracę na bazie dwóch frakcji kruszywa; wyposażony w osłonę przeciwdeszczową 4) Zbiornik na emulsję o pojemności w zakresie 1300 do 1400 litrów, izolowany, wyposażony we wskaźniki poziomu emulsji oraz temperatury emulsji; 5) Ogrzewanie emulsji palnikiem olejowym z zamkniętą komorą spalania sterowanym automatycznie z precyzyjną regulacją temperatury emulsji; 6) Paliwo palnika: olej napędowy 7) Pompa do emulsji bitumicznej z napędem hydraulicznym, poza zbiornikiem emulsji ogrzewana cieczą silnika remontera. 8) Głowica z dyszami mieszającymi podająca grys, emulsję i powietrze; 9) Ramię robocze umożliwiające pracę w promieniu nie mniejszym niż 3,5 m, zamontowane w tylnej części pojazdu, przegubowe i uchylne, z przewodami doprowadzającymi kruszywo i emulsję bitumiczną, z bezstopniową regulacją wysokości głowicy roboczej realizowaną siłownikiem pneumatycznym, z pulpitem sterującym. Wysięgnik na czas przejazdu samochodu składany. 10) System redukcji powietrza z głowicy roboczej umożliwiający redukcję prędkości podawanego grysu, wyłączanie i włączanie pneumatycznie, sterowany z pulpitu przy głowicy roboczej; 11) Pulpit sterujący wszystkimi funkcjami remontera oraz silnika spalinowego wyposażony we wskaźniki i funkcje robocze: - umiejscowiony na stanowisku pracy operatora przy głowicy roboczej ( sterowanie podajnikami grysu, sterowanie pompą emulsji, regulacją wysokości głowicy roboczej, sygnał dźwiękowy dla kierowcy), - umiejscowione na remonterze (wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu i temperatury emulsji, stacyjka i kontrolki silnika spalinowego); 12) Lampa błyskowa ostrzegawcza pomarańczowa zamontowana u góry remontera; 14) Nogi odstawcze umożliwiające demontaż remontera, bez użycia dźwigu; 15) Montaż remontera drogowego:a) na ramie głównej samochodu ciężarowego marki Mercedes Benz 2527B rok prod. 1997 Zamawiającego w miejscu garażowania samochodu (siedziba ZDP ul. Królewiecka 55 w Braniewie), b) remonter drogowy powinien być zamontowany na samochodzie w sposób „nie na stałe” tzn. z możliwością łatwego demontażu,c) zamawiający wymaga, aby remonter drogowy był wyposażony we wszelkie elementy niezbędne do jego zamontowania na ramie głównej samochodu ciężarowego marki Mercedes-Benz, typ 2527 B, rok produkcji 1997.4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia urządzenia montowane fabrycznie; 2) Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę ( min. 12 miesięcy ); 3) Naprawy gwarancyjne bezpłatne w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia; 4) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 12 godzin; 5) Serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez wykonawcę; 6) Przeszkolenie operatorów pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym,. w cenie oferty; 7) Naprawy, przeglądy i przeszkolenie wykonywane w siedzibie ZDP ul. Królewiecka 55 w Braniewie; 8) Zamawiający zastrzega, że w całym okresie gwarancji będzie ponosił koszty dojazdu serwisu do wykonania wymaganych przeglądów w wysokości za dojazd do 100 kilometrów.5. Ponadto dostarczony remonter musi posiadać następujące dokumenty: a) Certyfikat CE, b) Gwarancje, c) Instrukcje obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych, d) Książka serwisowa w języku polskim. 6. Miejsce dostawy – plac Zamawiającego, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo. 7. Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy.

II.5) Główny kod CPV: 34920000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-15

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.5. Wykonawca wskaże w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (wraz z podaniem nazw podwykonawców). W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy.6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych oraz zmiana w składzie personelu Wykonawcy.7. Adres strony internetowej Zamawiającego: www.zdp.zdpbraniewo.pl; e-mail: zdp@zdpbraniewo.pl 8. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.9. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) oraz rozporządzenia do tej Ustawy.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia, weryfikacji oferowanych parametrów i stanu technicznego sprzętu. W przypadku stwierdzenia usterek lub wad, które nie będą mogły być zaakceptowane przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona, jako niespełniająca warunków SIWZ.11. Klauzula informacyjna (RODO):Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 2016: L.119/1), (dalej: RODO) informuję, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo (dalej: Administrator). Może się Pani/Pan z nim skontaktować w następujący sposób:- listownie na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo- lub przez e-mail: zdp@zdpbraniewo.plAdministrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych. Taki kontakt może odbyć się drogą elektroniczną na adres e-mail: finanse@zdpbraniewo.pl lub pisemnie na adres Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie, ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo;Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w celu: - wykonywania zadań związanych z wykonywaniem zadań zarządcy drogi,Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:- obowiązek prawny ciążący na Administratorze - Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych,Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom administracji samorządowej oraz organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) W pozostałym zakresie Administrator nie przekazuje Pani/ Pana danych osobowych do odbiorców w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.Administrator w ramach prowadzonego postępowania nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego, czyli poza obszar Europejski Obszar Gospodarczy.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym przepisy nakazują Administratorowi przechowywać dokumentację sprawy, zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:Może Pani/Pan złożyć do Administratora wniosek o:- dostęp do danych, czyli o informację o przetwarzanych przez Administratora danych lub ich kopię na podstawie Art. 15 RODO, - sprostowanie, czyli poprawienie danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, - ograniczenie przetwarzania danych osobowych w przypadkach opisanych w Art. 18 RODO, Aby skorzystać z powyższych praw może Pani/Pan napisać do Administratora lub skontaktować się bezpośrednio z inspektorem ochrony danych.Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.12.Oferty zostaną otwarte w dniu 2020.08.31 r. o godz. 09:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; pokój nr 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) dostawę co najmniej 18 remonterów drogowych o parametrach porównywalnych do parametrów wymaganych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 70% wynagrodzenia brutto określonego w ofercie, poparte referencjami prawidłowej realizacji Wykonawcy. Zamawiający wymaga przedstawienia jedynie dostaw w zakresie wymaganym dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku. Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Warunek ten nie zostanie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni oddania zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wydłużenie czasu gwarancji na okres dłuższy niż 12 m-cy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-31, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa sieci wodociągowej w Jabłonnie Pierwszej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Braniewo: dostawa miału
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Sukcesywna dostawa elementów barier sprężystych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI