Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczebrzeska 69
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 63 32
1.5.8.) Numer faksu: 84 639 63 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp.zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zamosc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZDP jako jednostka organizacyjna powiatu wykonuje zadania zarządcy dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Zamojskiego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fcf09ad-4209-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002062/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.zdp.zamosc.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .odti opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 1 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TT.III.3430/27/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego zgodnie z załączonym opisem technicznym – w przypadku braku rejestracji samochodu w kraju stan prawny musi gwarantować natychmiastową rejestrację bez ponoszenia dodatkowych opłat – w przypadku konieczności ponoszenia dodatkowych opłat zostaną one potrącone z faktury Wykonawcy bez jego zgody.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podany w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt VI SWZ,
2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty (formularz oferty wraz z uzupełnionym opisem technicznym w odniesieniu do przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do oferty) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie załącznik nr 3A do SWZ .
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty (formularz oferty wraz z uzupełnionym opisem technicznym w odniesieniu do przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do oferty) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie załącznik nr 3A do SWZ .
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Do oferty (formularz oferty wraz z uzupełnionym opisem technicznym w odniesieniu do przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do oferty) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz oświadczenie załącznik nr 3A do SWZ .
a. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty zdjęć:
- dowodu rejestracyjnego
- książki pojazdu
- stanu licznika
- numeru VIN
- obrazujących ogólny wygląd pojazdu, silnik , stan ramy , stan opon, stan kabiny kierowcy, stan skrzyni ładunkowej ( wewnątrz i „pod spodem” – uniesionej na podnośniku. Stan zdjęć musi być wyraźny umożliwiający odczytanie danych znajdujących się w dokumentach , Nr VIN (na pojeździe) oraz stanu licznika.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenie danych samochodu z centralną ewidencją pojazdów oraz sprawdzenia go w Policji (weryfikacja autentyczności podanych danych ze zdjęć z historią pojazdu).
b. W przypadku niezgodności podanych danych (ze zdjęć) z historią pojazdu danymi z Policji oraz wiarygodnymi danymi możliwymi do sprawdzenia na ogólnodostępnych stronach Państwa z którego pochodzi pojazd ( typu centralna ewidencja pojazdów jej odpowiednikami w krajach UE) Zamawiający może odrzucić ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
c. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie , że samochód ciężarowy będący przedmiotem zamówienia stanowi jego wyłączną własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich, że nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest przedmiotowy samochód ciężarowy, że nie stanowi on również przedmiotu żadnego zabezpieczenia - załącznik nr 3A do SWZ.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia przedmiotu zamówienia u Wykonawcy i sprawdzenia jego stanu technicznego na wybranej stacji kontroli pojazdów . W przypadku stwierdzenia wad, usterek lub niezgodności z opisem technicznym Zamawiający może odrzucić ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
W przypadku braku w/w oświadczeń lub zdjęć (przedmiotowe środki dowodowe) Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty zdjęć:
- dowodu rejestracyjnego
- książki pojazdu
- stanu licznika
- numeru VIN
- obrazujących ogólny wygląd pojazdu, silnik , stan ramy , stan opon, stan kabiny kierowcy, stan skrzyni ładunkowej ( wewnątrz i „pod spodem” – uniesionej na podnośniku. Stan zdjęć musi być wyraźny umożliwiający odczytanie danych znajdujących się w dokumentach , Nr VIN (na pojeździe) oraz stanu licznika.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenie danych samochodu z centralną ewidencją pojazdów oraz sprawdzenia go w Policji (weryfikacja autentyczności podanych danych ze zdjęć z historią pojazdu).
b. W przypadku niezgodności podanych danych (ze zdjęć) z historią pojazdu danymi z Policji oraz wiarygodnymi danymi możliwymi do sprawdzenia na ogólnodostępnych stronach Państwa z którego pochodzi pojazd ( typu centralna ewidencja pojazdów jej odpowiednikami w krajach UE) Zamawiający może odrzucić ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
c. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie , że samochód ciężarowy będący przedmiotem zamówienia stanowi jego wyłączną własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich, że nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest przedmiotowy samochód ciężarowy, że nie stanowi on również przedmiotu żadnego zabezpieczenia - załącznik nr 3A do SWZ.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia przedmiotu zamówienia u Wykonawcy i sprawdzenia jego stanu technicznego na wybranej stacji kontroli pojazdów . W przypadku stwierdzenia wad, usterek lub niezgodności z opisem technicznym Zamawiający może odrzucić ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
W przypadku braku w/w oświadczeń lub zdjęć (przedmiotowe środki dowodowe) Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w punkcie VII SWZ, składa każdy z wykonawców.
3) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Podany we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-17