Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą 3 szt. fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie elektrycznym na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.8.) Numer faksu: +48683280332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą 3 szt. fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie elektrycznym na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a31eafd-e945-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006421/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pojazdów elektrycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w: a) Instrukcji
korzystania
zminiPortalupodadresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf,
b)Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg
Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 ,65-042 Zielona Góra . Pozostałe informacje znajdują się w SWZ w
rozdziale VI.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3318-23/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. samochodów osobowych o napędzie w 100% elektrycznym.
2. Samochody fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2020 lub 2021, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, kompletne, gotowe do użytku.
3. Samochody muszą spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów poruszających się po drogach publicznych, potwierdzone świadectwem homologacji typu pojazdu, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, oraz posiadać parametry i wyposażenie nie gorsze, niż wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – „Specyfikacji technicznej” będącej załącznikiem nr 1 do SWZ.
4. Samochody muszą być dostarczone z pełnym pakietem ubezpieczeń na okres 12 miesięcy.
5. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla użytkowników pojazdów w zakresie właściwego użytkowania i obsługi pojazdów.
6. Wykonawca udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny w autoryzowanej stacji obsługi na terenie miasta Zielona Góra.
7. Wykonawca wyrazi zgodę na montaż wskazanego przez Zamawiającego systemu GPS przez serwis producenta systemu w Zielonej Górze, bez utraty całości lub części gwarancji na oferowane samochody.
8. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z kompletną dokumentacją w języku polskim wymaganą do ich zarejestrowania, w tym książki serwisowe i gwarancyjne, aktualne świadectwo homologacji oraz instrukcję obsługi, dotyczącą oferowanych samochodów, do wskazanej siedziby Zamawiającego.
9. Koszty transportu i ubezpieczenia dostawy na czas transportu do Zamawiającego obciążają Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium
najniższej ceny. 2.Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3.Zanajkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacjiekonomicznej i finansowej zamawiający wymaga:posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 300 000,00 zł;
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymogu składania dokumentów podmiotowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potw. spełniania przez wyk. warunków udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokum.:1.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 15.1.c)1) Instrukcji SWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wyk.nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podm. środków dowodowych, o których mowa w pkt.1.1.wykonawca składa inne podm. środki dow., które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie
opisanego przez zam. warunku udziału w post. lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonom. lub finansowej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia zamawiający żąda od wykonawców złożenia tj.:a) opisy- specyfikacja techniczna samochodu- zał. nr 3 do formularza oferty,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
opisy- specyfikacja techniczna samochodu- zał. nr 3 do formularza oferty,5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
.Oferta winna zawierać:1) wypełniony formularz oferty
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzory oświadczeń stanowią Załącznik nr 1 i 1a do SWZ. W przy¬padku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16 ppkt 1.1 SWZ przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5) przedmiotowe środki dowodowe:
5.1) w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia zamawiający żąda od wykonawców złożenia tj.:
a) opisy- specyfikacja techniczna samochodu- zał. nr 3 do formularza oferty,