Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wózek medyczny ( DK/III KRA) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.1 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wózek funkcyjny (DK/KCHO) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.2 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wózek na historie chorób (DL/CDLP) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.3 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wózek funkcyjny zabiegowy z szufladami (DL/CDLP) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.4 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wózek inwalidzki (DL/CDLP, DO/DID) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.5 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wózek do transportu w pozycji leżącej (DL/CDLP) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.6 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wózek z 2 koszami (DN/CBT) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.7 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wózek do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej (DL/ZMN dla PET) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.8 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wózek platformowy (DK/ZMN) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.9 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Modyfikowany wózek z koszem na odpady radioaktywne (DK/ZMN) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.10 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Wózek reanimacyjny z nadstawką (DK/KTS) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.11 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Wózek biurowy z dwoma koszykami (DL/PRH) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.12 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Wózek transportowy platformowy (DA/AA) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.13 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Wózek/ kontener na brudne pranie (DA/AA) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.14 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 63
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Wózek do transportu prania lub odpadów (DA/AA) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.15 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 63
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Wózek metalowy ogólnozabiegowy (DK/ZAIT) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.16 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Wózek asystor dwu blatowy (DL/PP) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.17 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Wózek medyczny (DL/PP) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.18 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Wózek na odpady (DL/PP) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w formularzach:1) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załączniki nr 2.19 do SIWZ2) Wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34911100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:a) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE dla zaoferowanego asortymentu,b) opisów zaoferowanego asortymentu wystawionych przez producenta zaoferowanego asortymentu lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w formie np. folderów, katalogów , ulotek informacyjnych, prospektów wraz ze zdjęciami zaoferowanego asortymentu.2. Dokumenty o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.