„Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy J

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarocin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyGMINA JAROCIN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044240
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627499502

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db1fa5f0-a989-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000710/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu:1) w zakresie ofert – Platformy Zakupowej MARKETPLANET podadresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl,2) w pozostałym zakresie: poczty elektronicznej:stachowska@jarjarocin.pl.2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy doSystemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem https://jarocin.ezamawiajacy.pl lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.3.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego:podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.4. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy Zakupowejznajdują się w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” - Instrukcja dla Wykonawcy.5.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) Wymagania sprzętowo – aplikacyjne:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) zainstalowany programAcrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2) Dopuszczalne formaty przesyłanychdanych:Pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv,jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3)Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:Plik załączony przez Wykonawcę naPlatformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowaniaUTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.4) Oznaczenie czasu odbioru danych:Oznaczenie czasu odbioru danychprzez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowychjest: Gmina JarocinAl. Niepodległości 10, 63-200 JarocinTel.: 62 749 95 00Fax.: 62 747 2225Pocztaelektroniczna: office@jarocin.pl2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, zktórymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@jarocin.pl 3) Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybiepodstawowym beznegocjacji.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowaniao udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) wzwiązku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo doprzenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesieniaskargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowychprzezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Jarocin. Ilość używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów, które Zamawiający ma zamiar zakupić w oparciu o przeprowadzone postępowanie:- 6 450 szt. pojemników o pojemności 80 l wykonanych z tworzywa sztucznego,- 72 szt. pojemników 660 l wykonanych z blachy1.1. Parametry techniczne pojemników 80l:• Pojemniki wykonane są z zastosowaniem technologii wtrysku polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości.• Pojemniki odporne na działanie UV, warunki atmosferyczne i temperaturę, uszkodzenia mechaniczne, a także działania chemikaliów.• Pojemniki muszą posiadać solidne ogumienie tj. pełne gumowe opony.• Części metalowe zainstalowane w pojemnikach nie mogą ulegać korozji.• Pojemniki muszą być stabilne po napełnieniu odpadami, nie przechylające się, nie wywracające, podłoga pojemników nie może być zlokalizowana wyżej niż 15 cm od podłoża.• Korpus pojemników musi zostać wykonany w odcieniu szarości. Odcień szarości pojemników musi być zgodny z jednym, z kolorów według palety kolorów RAL tj. nr. 7003 lub 7005, lub 7006.• Pokrywa pojemnika musi być w odcieniu fioletu, odcień fioletu zgodny z jednym, z kolorów według palety kolorów RAL tj. nr. 4001 lub 4006 lub 4008. • Pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez śmieciarki. • Wszystkie pojemniki powinny być wykonane zgodnie z normą PN – EN 840.• Wszystkie pojemniki powinny posiadać certyfikat jakości RAL-GZ 951/1 lub równoznaczny. • Wszystkie pojemniki powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny.• Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. • Stan techniczny używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów musi pozwalać na dalsze użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.• Każdy pojemnik powinien być wyposażony w nośnik (chip) danych RFID do identyfikacji i ważenia pojemników typu „Bin Tag” o częstotliwości pracy tagów 125kHz. • Nośnik danych RFID powinien być zamontowany w lewym, górnym rogu korpusu pojemnika patrząc od jego czoła, w specjalnie przygotowanym do tego celu gnieździe.• Pojemniki muszą być oznaczone napisem POPIÓŁ zlokalizowanym na ścianie czołowej pojemnika, w połowie jego wysokości. Napis powinien posiadać wysokość liter: - nie mniej niż 3 cm każda. • Na klapie musi być umieszczony napis „Uwaga! Nie wrzucać gorącego popiołu”.1.2. Parametry techniczne pojemników 660l:• pojemniki mają być wykonane z blachy o gr. 2 - 1,5 mm wzmocnienia, płaszcz pojemnika o gr. 1,25 mm. • pojemniki powinny być wykonane zgodnie z normą PN/EN 840-2.• pokrywa wierzchnia pojemnika powinna być dzielona w połowie. • pojemniki muszą posiadać solidne ogumienie tj. pełne gumowe opony.• pojemniki powinny być oznaczone fioletową naklejką w formacie A4 z białym napisem POPIÓŁ zlokalizowanym na stronie czołowej pojemnika.• każdy pojemnik powinien być wyposażony w nośnik (chip) danych RFID do identyfikacji i ważenia pojemników typu „Bin Tag” o częstotliwości pracy tagów 125kHz 1.3. Wymagania ogólne dla pojemników 80l i 660l.• Wszystkie pojemniki muszą być dostarczone do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.• Wymienione wyżej oznaczenia muszą znajdować się na pojemnikach w momencie przekazywania ich Zamawiającemu w miejsca wskazane.• Pojemniki powinny mieć zamontowane klapy wsypowe. • Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi za wady na zakupione pojemniki.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:Cena – „C”-60%Gwarancja jakości i rękojmia – „G”- 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia – „G”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 100 tys. zł lub posiada zdolność kredytową w takiej wysokości.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy muszą wykazać samodzielnie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 7 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ,c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nw. Przedmiotowych środków dowodowych: 1) Dla pojemników do popiołów 80 l:a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie pojemników zgodnie z normą PN - EN 840 - załącznik nr 7 do SWZ,b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie pojemników zgodnie z certyfikatem jakości RAL-GZ 951/1 lub równoznacznym - załącznik nr 7 do SWZ,c) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu atestu Państwowego Zakładu Higieny - załącznik nr 7 do SWZ.2) Dla pojemników do popiołów 660l:a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie pojemników zgodnie z normą PN - EN 840-2 - załącznik nr 7 do SWZ.Uwaga!W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z wyłączeniem przypadku, gdy przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo braku złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Dla pojemników do popiołów 80 l:a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie pojemników zgodnie z normą PN - EN 840 - załącznik nr 7 do SWZ,b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie pojemników zgodnie z certyfikatem jakości RAL-GZ 951/1 lub równoznacznym - załącznik nr 7 do SWZ,c) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu atestu Państwowego Zakładu Higieny - załącznik nr 7 do SWZ.2) Dla pojemników do popiołów 660l:a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie pojemników zgodnie z normą PN - EN 840-2 - załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM – „Zakup używanych pojemników przeznaczonych do zbiórki popiołów z terenu Gminy Jarocin”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia naformularzu oferty złożą oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególniwykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy,stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://jarocin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami.1) w sprawachprzedmiotu zamówienia: Pani Marta Mazurek-Dębska, tel. 62 749 95 462) w sprawachprocedury: Pani Alicja Stachowska, tel. 535 157 419.2. Ofertę składa się na FormularzuOfertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ poza aplikacją. Formularz generowany przez Platformę Zakupową jest ,,narzędziem technicznym” niezbędnym do złożenia oferty naPlatformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza ofertowego. 3. Wraz z ofertąWykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1SWZ;2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżelidotyczy);3) dowód wniesienia wadium;4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisaniaoferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 5) Przedmiotowe środki dowodowe – októrych mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ.
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę auto Fiat 125p - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, czy istnieje opcja poprowadzenia auta? Wynajem na np 2h, ale z umożliwieniem jazdy jako kierowca? Miałby to być prezent ze względu na ogromny sentyment do fiata 125p. Jeśli tak, to jakie terminy w grudniu wchodzą w grę?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI