Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów dostawczych wyposażonych w windy załadunkowe...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów dostawczych wyposażonych w windy załadunkowe oraz dostawa do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Usług Komunalnych w Częstochowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-09
  • Numer ogłoszenia548875-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548875-N-2020 z dnia 2020-06-09 r.

Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie: Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów dostawczych wyposażonych w windy załadunkowe oraz dostawa do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny 385768056 , ul. Feliksa Nowowiejskiego   10/12 , 42-217  Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48343226037, +48343226037, e-mail cuk@cuk.czestochowa.pl, cuk@cuk.czestochowa.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.cuk.czestochowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.cuk.czestochowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
inny sposób: Osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie, ul. Feliksa Nowowiejskiego 10/12, 42-217 Częstochowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów dostawczych wyposażonych w windy załadunkowe oraz dostawa do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
Numer referencyjny: CUK.N.26.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę samochodów dostawczych typu furgon z pojedynczą kabiną w zabudowie L3H2 – 2 sztuki oraz L4H3 – 1 sztuka (ETAP I – Tabela Nr 1 i Nr 2), oraz montaż we wszystkich pojazdach wind załadunkowych (3 sztuki) i dostawa samochodów dostawczych wyposażonych w windy załadunkowe (ETAP II – Tabela Nr 3) o parametrach technicznych opisanych w poniższych tabelach:--- TABELA Nr 1 Wymagana specyfikacja dla samochodów o zabudowie L3H2 – 2 sztuki1. Samochód nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku2. Nadwozie typu van 3-miejscowe, homologacja ciężarowa3. Ilość drzwi – 4, w tym drzwi suwane prawe oraz tylne drzwi dwuskrzydłowe4. Kolor nadwozia biały, lakierowany fabrycznie5.. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego6 Napęd na koła przednie7. Maksymalna długość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 3450 mm8. Maksymalna szerokość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 1750 mm9. Maksymalna wysokość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 1850 mm10. Dopuszczalna masa całkowita 3400-3500 kg11. Ładowność nie mniejsza niż 1200 kg (bez dodatkowego wyposażenia typu winda)12. Silnik diesla o pojemności nie mniejszej niż 1950 ccm, nie większy niż 2100 ccm13. Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 614. Maksymalna moc nie mniejsza niż 125 KM15. Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 360 Nm16. Poduszka powietrzna kierowcy17. Układ bezpieczeństwa: ABS z EBD18. Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy19. Klimatyzacja20. Centralny zamek z pilotem21. Immobiliser22. Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie23. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne24. Czujniki parkowania przednie i tylne montowane fabrycznie25. Fabryczne radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth26. Dywaniki gumowe27. Koło zapasowe pełnowymiarowe28. Kolumna kierownicy regulowana na wysokość i głębokość29. Kierownica z możliwością obsługi radia i komputera pokładowego samochodu30. Komputer pokładowy31. Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem32. Światła do jazdy dziennej33. Przednie światła przeciwmgielne 34. Reflektory przednie z opcją doświetlania zakrętów35. Wszystkie siedzenia z pokrowcami z materiału o podwyższonej trwałości – ciemnej barwy36. Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy – 2 szt.37. Uchwyt na telefon/tablet wyświetlający trasę dzienna przejazdu kierowcy 38. Podłoga przestrzeni ładunkowej zabezpieczona sklejką antypoślizgową o grubości minimum 15 mm, zakończenie podłogi przy drzwiach bocznych i tylnych winno być zabezpieczone np. kątownikiem aluminiowym39. Zaczepy do mocowania ładunku – minimum 12 szt.40. Zabezpieczenie tylnego progu załadunkowego – np. blachą aluminiową41. Ściany przestrzeni ładunkowej zabezpieczone przed możliwymi uszkodzeniami powstałymi podczas transportu towarów/pojemników – np. płytą sklejkową/PCV. Dodatkowe odboje/zabezpieczenie w postaci wzdłużnych paneli bocznych na ścianach na wysokości 90 cm oraz 150 cm wykonanych ze sklejki lub blachy aluminiowej42. Na dachu zamontowane w sposób stały dwie lampy ostrzegawcze LED o barwie pomarańczowej – uwzględniające wysokość pojazdu. Włącznik lamp w zasięgu pracy kierowcy.43. Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)44. Hak holowniczy kulowy45. Okres gwarancji min. 6 lat lub 120 000 km na każdy pojazd z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 14 Ad 4 SIWZ--- TABELA Nr 2 Wymagana specyfikacja dla samochodu o zabudowie L4H3 – 1 sztuka1. Samochód nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku2. Nadwozie typu van 3-miejscowe, homologacja ciężarowa3. Ilość drzwi – 4, w tym drzwi suwane prawe oraz tylne drzwi dwuskrzydłowe4. Kolor nadwozia biały, lakierowany fabrycznie5. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego6. Napęd na koła tylne7. Maksymalna długość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 4200 mm8. Maksymalna szerokość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 1750 mm9. Maksymalna wysokość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 2000 mm10. Dopuszczalna masa całkowita 3400-3500 kg11. Silnik diesla o pojemności nie mniejszej niż 1950 ccm, nie większy niż 2100 ccm12. Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 613. Maksymalna moc nie mniejsza niż 125 KM14. Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 360 Nm15. Poduszka powietrzna kierowcy16. Układ bezpieczeństwa: ABS z EBD17. Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy18. Klimatyzacja19. Centralny zamek z pilotem20. Immobiliser21. Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie22. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne23. Fabryczne radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth24. Dywaniki gumowe25. Koło zapasowe pełnowymiarowe26. Kolumna kierownicy regulowana na wysokość i głębokość27. Kierownica z możliwością obsługi radia i komputera pokładowego samochodu 28. Komputer pokładowy29. Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem30. Światła do jazdy dziennej31. Reflektory przednie z opcją doświetlania zakrętów32. Wszystkie siedzenia z pokrowcami z materiału o podwyższonej trwałości – ciemnej barwy33. Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy – 2 szt.34. Podłoga przestrzeni ładunkowej zabezpieczona sklejką antypoślizgową o grubości minimum 15 mm, zakończenie podłogi przy drzwiach bocznych i tylnych winno być zabezpieczone np. kątownikiem aluminiowym35. Zaczepy do mocowania ładunku – minimum 12 szt.36. Zabezpieczenie tylnego progu załadunkowego – np. blachą aluminiową37. Ściany przestrzeni ładunkowej zabezpieczone przed możliwymi uszkodzeniami powstałymi podczas transportu towarów/pojemników – np. płytą sklejkową/PCV. Dodatkowe odboje/zabezpieczenie w postaci wzdłużnych paneli bocznych na ścianach na wysokości 90 cm oraz 150 cm wykonanych ze sklejki lub blachy aluminiowej38. Na dachu zamontowane w sposób stały dwie lampy ostrzegawcze LED o barwie pomarańczowej – uwzględniające wysokość pojazdu. Włącznik lamp w zasięgu pracy kierowcy.39. Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)40. Hak holowniczy kulowy 41. Okres gwarancji min. 6 lat lub 120 000 km z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 14 Ad. 4 SIWZ.---TABELA Nr 3 Wymagania dotyczące windy załadunkowej 1. Winda załadunkowa zamontowana na tyle samochodów2. Ilość - 3 szt.3. Wymiary platformy nie mniejszych niż 1800x1300 mm4. Platforma aluminiowa 5. Co najmniej 450 kg udźwigu6. Sterowanie pilotem bezprzewodowe – radiowe ( wyklucza się naruszanie karoserii auta celem montażu sterowania dodatkowego )7. Blokada ładunku – roll stop, blokada uniemożliwiająca zjechanie ładunku z platformy8. Ciężar windy nie przekraczający 200 kg9. Włącznik windy w kabinie kierowcy10. Montaż windy nie może mieć wpływy na gwarancje samochodu w którym jest montowana11. Złożona winda nie może ograniczyć dostępu do co najmniej jednego skrzydła drzwi tylnych 12. Odbiór windy na podstawie wpisu Urzędu Dozoru Technicznego13. Okres gwarancji min. 24 miesiące--- Dodatkowe informacje:a) Miejsce dostawy:Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.Częstochowa Al. Niepodległości 3042- 216 Częstochowab) Sprzedaż, dostawa i montaż, przedmiotu zamówienia nastąpi w dwóch etapach. - Etap I – sprzedaż i dostawa samochodów dostawczych (3 szt.) - Etap II – montaż wind załadunkowych (3 szt.) i dostawa samochodów dostawczych wyposażonych w windy załadunkowe (3 szt.) oraz załatwienie niezbędnych formalności z nimi związanych. Każda dostawa winna nastąpić w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 14 Ad 2 i 3 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34136100-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 49
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu,2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.--- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca może skorzystać z Zał. Nr 3 do SIWZ.--- Inne dokumenty, które Wykonawca musi dołączyć do oferty:1. Formularz ofertowy wraz z załącznikiem – wypełniony i podpisany przez osoby (osobę) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. (Zał. Nr 1 do SIWZ). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty (KRS lub inny). Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.2. Pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP (jeżeli dotyczy) – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium--- Oferta wspólna (Konsorcjum): (pkt 7.6 -pkt 7.10 SIWZ)--- Forma dokumentów (pkt 7.11.-pkt 7.13 SIWZ)--- Podwykonawstwo (pkt 19 SIWZ)--- Klauzula informacyjna dot. RODO ( pkt 21 SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Więcej informacji patrz pkt 9 SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Wartość brutto - A 60,00
Termin dostawy zamówienia - ETAP I -B 20,00
Termin dostawy zamówienia - ETAP II - C 10,00
Okres gwarancji na samochody dostawcze - D 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy w zakresie odnoszącym się do terminu jest dopuszczalna w przypadku wystąpienia siły wyższej o której mowa w §10 Wzoru Umowy o czas w którym siła wyższa rzeczywiście występowała.2. Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.3. Wszelkie zmiany inne niż wymienione w pkt 1, niniejszej umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski (PL)
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI