Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup trenażerów typu Unitrain z oprzyrządowaniem oraz urządzeń typu Elotrain do pracowni technika elektryka Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. NARODÓW ZJEDNOCZONEJ EUROPY W POLKOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390557996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalników 6
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 51 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs@zs.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspolkowice.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szkoła publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup trenażerów typu Unitrain z oprzyrządowaniem oraz urządzeń typu Elotrain do pracowni technika elektryka Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc582bd-3728-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00074065/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup trenażerów typu Unitrain z oprzyrządowaniem oraz urządzeń typu Elotrain wraz z kursami do pracowni technika elektryka Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wspieramy zawodowców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://zs.polkowice.pl/index.php/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują przy użyciu: poprzez Platformę, dostępną pod adresem www.miniportal.uzp.gov.pl
ePUAPu – https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Zamawiający przekazuje za pośrednictwem poczty elektronicznej zs@zs.polkowice.pl.
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga posiadania konta na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza komunikacji.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu.
6. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu miniPortalu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu dostępnym pod adresem http://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania przez ePUAP.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postepowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice tel: 76 746 51 01, e-mail: zs@zs.polkowice.pl.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym skontaktować można się pod adresem adresem e-mail: p.blazejczyk@zs.polkowice.pl, bądź ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice; pod numerem tel. 76 746 51 01
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP/163/2021/ZSP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń typu Unitrain z oprzyrządowaniem oraz urządzeń typu Elotrain wraz z kursami do pracowni technika elektryka Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w ramach realizacji Projektu pn.: „Wspieramy zawodowców”, nr projektu RPDS.10.04.01-02-0002/20 realizowanego w ramach działania 10.4 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu Powiatu Polkowickiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części Zamawiający
będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń typu Unitrain z oprzyrządowaniem oraz urządzeń typu Elotrain wraz z kursami do pracowni technika elektryka Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w ramach realizacji Projektu pn.: „Wspieramy zawodowców”, nr projektu RPDS.10.04.01-02-0002/20 realizowanego w ramach działania 10.4 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu Powiatu Polkowickiego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń typu Unitrain z oprzyrządowaniem oraz urządzeń typu Elotrain wraz z kursami do pracowni technika elektryka Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w ramach realizacji Projektu pn.: „Wspieramy zawodowców”, nr projektu RPDS.10.04.01-02-0002/20 realizowanego w ramach działania 10.4 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu Powiatu Polkowickiego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń typu Unitrain z oprzyrządowaniem oraz urządzeń typu Elotrain wraz z kursami do pracowni technika elektryka Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w ramach realizacji Projektu pn.: „Wspieramy zawodowców”, nr projektu RPDS.10.04.01-02-0002/20 realizowanego w ramach działania 10.4 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu Powiatu Polkowickiego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
karty katalogowe, dokumenty z parametrami odpowiadającymi parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku gdy dokumentacja odpowiada dla więcej niż 1 urządzenia – wykonawca zobowiązany jest to zaznaczyć i opisać. Dołączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez oferowany asortyment minimalnych wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. DOKUMENTY WYDANE W JĘZYKU OBCYM MUSZĄ BYĆ DOSTARCZONE WRAZ Z ICH TŁUMACZENIEM NA JĘZYK POLSKI.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
karty katalogowe, dokumenty z parametrami odpowiadającymi parametrom określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następujących przypadkach i warunkach:
1) w przypadku wystąpienia przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego, powodującej zwłokę w realizacji przedmiotu Umowy;
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej* utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
3) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
4) przedłużającego się stanu epidemicznego uniemożliwiającego realizacje przedmiotu umowy lub w przypadku wprowadzenia aktów władzy publicznej nakazujących zaniechanie pracy, celem ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się w populacji epidemii,
5) niezależnego od Wykonawcy opóźnienia w realizacji dostaw związanych z przedmiotem umowy
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może być przedłużony o czas trwania tych okoliczności.
4. W przypadku konieczności zmiany terminu zakończenia umowy Strony ustalą nowy termin zakończenia robót objętych niniejszą umową na wniosek określający co najmniej przyczynę uzasadniająca zmiany, okres występowania okoliczności, proponowany termin zmiany umowy. Zmiana terminu umowy nastąpi w formie aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę dostępną pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 70 dni (10 tygodni) od udzielenia zamówienia.
Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.