Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogoźnicy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzec Podlaski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-25
  • ZamawiającyGMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00253408
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogoźnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (83) 371 24 96

1.5.8.) Numer faksu: (83) 371 48 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Międzyrzec Podlaski

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537-25-55-524

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Warszawska 20

1.11.4.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.11.5.) Kod pocztowy: 21-560

1.11.6.) Województwo: lubelskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.11.9.) Numer telefonu: (83) 371 24 96

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://miedzyrzecgmina.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogoźnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-999355f8-01c8-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027897/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogoźnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: https://miedzyrzecgmina.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykon. zamierzający wziąć udział w post. o udz. zam. publ., musi posiadać konto na ePUAP. Wykon. posiadający konto na ePUAP ma dostęp do nast. formularzy: „Formularz do złoż., zmiany, wycofa. oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunik.”.
2. Wymag. techn. i organiz. wysyłania i odbierania dok. elektron., elektron. kopii dok. i oświadczeń oraz info. przekaz. przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzyst. z syst. miniPortal oraz Warunkach korzyst. z elektron. platformy usług admin. publ. (ePUAP). Zasady skł. ofert oraz dok. skł. wraz z of. oraz Wymag. techn. i organiz. ich wysyłania opisane w Instr. użytkownika. Wykon. zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instr. i postęp. wg zasad w niej wskaz. Wykon. ubiegając się o udz. zam. w szczeg. składając ofertę akceptuje zasady korzyst. z systemu miniPortal wskazane w Instr. użytkown. i SWZ. W celu korzyst. z systemu miniPortal konieczne jest dysponow. przez użytkow. urządz. teleinformat. z dostępem do sieci Internet. Aplik. działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przyp. korzyst. z urz. mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonaln. systemu miniPortal może być ogranicz. Specyfik. połącz., formatu przesył danych oraz kodow. i oznacz. czasu odb. danych: specyfik. połącz. formularze udostęp. są za pomocą protok. TLS 1.2; format danych oraz kodow. miniPortal – Formul. dostępne są w formacie HTML z kodow. UTF-8; oznacz. czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie oper. opierają się o czas serwera i dane zapisyw. są z dokładn. co do setnej części sek.; integr. z syst. ePUAP jest wykon. w wykorzyst. standardow. mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykon. wysyłającego wn. do Zam., ESP Zam. automat. generuje Rodzaj Urzędow. Poświadcz. Odb. t.j. Urzędowe Poświadcz. Przedłoż. (UPP), kt. jest powiąz. z wysył. dok. W UPP w sekcji „Dane poświadcz.” jest zawarta info. o dacie dor.
System dostępny jest za pośredn. przeglądarek internet.: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0; Mozilla Firefox od wersji 15; Google Chrome od wersji 20.
3. Maksym. rozm. plików przesył. za pośredni. dedykow. formularzy: „Formularz złoż., zmiany, wycof. of. lub wn.” i „Formularza do komunik.” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekaz. oferty, wniosków, zawiadom., dok. elektron., oświadczeń lub elektron. kopii dok. lub oświadczeń oraz innych info. przyjmuje się datę ich przekaz. na ePUAP.
5. Zam. przekaz. identyfikator postępow. na miniPortalu jako zał. Nr 9 do SWZ. Dane post. można wyszukać też na liście wszystkich postęp. w miniPortalu, klikając opcję„Dla Wykonawców”lub ze str. gł. z zakł. Postępowania.
6. Wykon. skł. ofertę za pośredn. „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępn. również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykon. jest dostępna dla wykon. na miniPortalu, w szczeg. danego postępow. W formularzu oferty Wykon. zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na kt. prowadz. będzie korespond. zw. z post.
7. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
8. Ofertę skł. się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w postaci elektron. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania of. opisano w „Instrukcji użytkownika”, dost. na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
10. Jeżeli dokum. elektr., przekazyw. przy użyciu śr. kom. elektr., zawierają info stanow. tajemnicę przedsięb. wg ustawy z 16.04.1993 r. o zwalcz. nieuczciwej konkurencji, Wykon., w celu utrzym. w poufn. tych inf. przekazuje je w wydzielonym i opow. oznacz. pliku z jednoczesnym zaznacz. „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a nast. wraz z plikami stanow. jawną część należy ten plik zaszyfrować.
11. Do of. należy doł. oświadcz. o niepodleg. wykl., spełn. war. udz. w post., w zakr. wsk. w pkt 8.1.SWZ, w formie elektron. lub w postaci elektron. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nast. zaszyfrować wraz z plikami stanow. ofertę.
c.d. w SEKCJI:IX

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu - dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w cel związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogoźnicy prowadzonym w trybie podstawowym;
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zam. publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;
4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KS.271.19.2022.MT/AŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogoźnicy.
2.Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia - średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego:
1) Musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.)., wraz z przepisami wykonawczymi
2) Musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. Nr 85, poz. 553 z 2010 r.)
3) Musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. 2019 poz. 594)
4) Musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia.
5) Musi spełniać wymagania ogólne i szczegółowe zgodnie z normą PN-EN 1846-1 lub równoważnej oraz PN-EN 1846-2 lub równoważnej
6) Pojazd oraz podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji podwozia 2022, podwozie i kabina tego samego producenta.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, wyposażenia samochodu został opisany w Specyfikacji technicznej pojazdu stanowiącej załącznik Nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych nadal wykonuje) należycie: minimum jedno zamówienie obejmujące dostawę samochodu strażackiego o wartość min. 700 000,00 zł brutto.

UWAGA: W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie dostawy wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert Wykonawca dostarczył min. jeden samochód strażacki o wartość min. 700 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej (i w pkt 9.4 SWZ) potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
- w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
-w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Cd. Do Sekcji III pkt. 3.6.
12. Of. może być złożona tylko do upływu terminu skł. of.
13. Wykon. może przed upł. term.do skł. of. wycofać of. za pośr. „Formularza do złoż., zm., wycof. of. lub wniosku” dostępn. na ePUAP i udostęp. na miniPortalu. Sp. wycof. of. opisany w „Instr. użytkownika” dost. na miniPortalu.
14. Wykon. po upływie term. do skł. of. nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej of.
15. W post. o udz. zam. komunik. pom. Zam., a Wyk. w zakr. skł. dok., oświadczeń, wn. (innych niż ofert kt. mogą być przekazyw. tylko w sp. wsk. w pkt 11.8.SWZ) odbywa się elektr. za pośr. dedyk. form.: „Formularz do komunik.” dostęp. na ePUAP i udostępn. przez miniPortal lub poczty elektr. na: urzad@miedzyrzecgmina.pl
Zam. przekaz. dok. na adres poczty elektr. wsk. w form. of. Wyk., na co Wykon. wyraża zgodę wskaz. ten adres w of. i zobow. się do utrzym. jego funkcjonaln. i przez czas trwania postępow. Domniemywa się, że dok., oświadcz. i wn. przekaz. na adres poczty elektr. wskazany w form. of. zostały doręczone skutecznie, a Wykon. zapoznał się z ich treścią.
16. W przyp. korzyst. z rozw. wskaz. w rozdz. 11.17 lit a) SWZ dok.elektron. skł. są przez Wyk.za pośredni. „Formularza do komunikacji” jako zał.
17. Zam. dopuszcza też możliwość skł. dok. elektr. za pom. poczty elektr. na wsk. w Roz. 11.17 lit b) SWZ adres p. elektr.
18. Sposób sporządz. dok. elektron. musi być zgody z wymag. określ. w rozporządz. PRM z 30.12.2020 r. w spr. spos. sporządz. i przekazyw. info. oraz wymagań techniczn. dla dok. elektron. oraz śr. komunik. elektron. w post. o udz. zam. publ. lub konkursie oraz rozporządz. MRPiT z 2312.2020 r. w spr. podm. śr. dowod. oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać zam. od wyk.

Wykluczeniu z post. podl. Wyk. w stos., do kt. zachodzi którak. z okolicz. o kt. m. w art. 108 ust., a także:
1) wymien. w wyk. określ. w rozp. Rady (WE) nr 765/2006 z 18.05.2006 r. dot. śr. ogranicz. w zw. z syt. na Białorusi i udz. Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.) [dalej: rozp. Rady nr 765/2006] i rozporz. Rady (UE) nr 269/2014 z 17.03.2014 r. w spr. śr. ogranicz. w odnies. do dz. podważ. integr. terytor., suweren. i niezal. Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.) [dalej: rozp. Rady nr 269/2014] albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. z 13.04.2022 r. o szczeg. rozwiąż. w zakr. przeciwdz. wspier. agresji na Ukrainę oraz służ. ochr. bezpiecz. nar. [dalej: ust. o przeciwdz. agresji na UA] na podst. dec. w spr. wpisu na ww. listę rozstrzyg. o zastosow. śr.,o kt. m. w art. 1 pkt 3 pow. ust.;
2) wyk. kt. beneficj. rzeczyw. w rozum. ust. z 1.03.2018 r. o przeciwdz. praniu pien. oraz finans. terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest os. wymien. w wyk. określ. w rozp. Rady nr 765/2006 i rozp. Rady nr 269/2014 albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. o przeciwdz. agresji na UA lub będący takim beneficj. rzeczyw. od 24.02.2022 r. o ile zostali wpis. na ww. listę na podst. decyzji w spr. wpisu na listę rozstrzyg. o zastosow. śr. o kt. m. w art. 1 pkt 3 ust. o przeciwdz. agresji na UA;
3) wyk., kt. jednostką domin. w rozum. art. 3 ust. 1 pkt 37 ust. z 29.09.1994 r. o rachunkow. (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wym. w wyk. określ. w rozp. Rady nr 765/2006 i rozp. Rady nr 269/2014 albo wpis. na listę o kt. m. w art. 2 ust. o przeciwdz. agresji na UA lub będący taką jedn. domin. od 24.02.2022 r. o ile został wpis. na listę na podst. dec. w spr. wpisu na ww. listę rozstrzyg. o zastos śr. o kt. mowa w art. 1 pkt 3 ust. o przeciwdz. agresji na UA.
Wykl., o kt. m.w pkt 1-3 nast. na okres trwania ww. okoliczn. W przyp. wykon. wyklucz. na podst. ww. przesł. Zam. odrz of. takiego wykon. os. lub podm. podleg. wyklucz. na podst. ww. przesł., kt. w okr. tego wyklucz. ubieg. się o udz. zam. publ. lub biorą udział w postępow. o udz. zam. publ., podleg. karze pieniężnej, kt. nakł. Prezes UZP w dr. dec. w wys. do 20mln zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników i zestawy 13. 60 / 24 T - Leszno, Olsztyn, Lublin, Łodz
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Nawiążemy współpracę z przewoźnikami do pracy na terenie kraju. Poszukujemy przewoźników, posiadających zestawy 13. 60 / 24 T (firanka). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI