„Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla OSP w Kawęczynie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKawęczyn
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna w Kawęczynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-01
  • Numer ogłoszenia545899-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545899-N-2020 z dnia 2020-06-01 r.

Ochotnicza Straż Pożarna w Kawęczynie: „Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla OSP w Kawęczynie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Kawęczynie, krajowy numer identyfikacyjny 871548835, ul. Kawęczyn   13 D , 87-123  Kawęczyn, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 692367411, 692367411, e-mail ospkaweczyn1@gmail.com, slawek232810@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.obrowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.obrowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla OSP w Kawęczynie”
Numer referencyjny: ZP.OSPK.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu pożarniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla OSP w Kawęczynie z napędem uterenowionym 4x4.4.2. Zakup średniego samochodu pożarniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla OSP w Kawęczynie. – wymagania podstawowe Zamawiającego:4.2.1. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2020 r. poz. 110).Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1372.). Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Kompletne świadectwo dopuszczenia należy dołączyć najpóźniej w dniu odbioru techniczno-jakościowego. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji lub świadectwo zgodności WE, które należy dołączyć do oferty. W załączonym świadectwie homologacji lub świadectwie zgodności WE należy wskazać parametry dotyczące zaproponowanego podwozia. W przypadku przekroczenia dopuszczalnych parametrów obowiązuje świadectwo homologacji na cały pojazd wraz z zabudową4.2.2. Pojazd musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 85, poz. 553 z 2010 r.). Samochód oraz sprzęt który tego wymaga musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie ww. rozporządzania, które powinno być dostarczone najpóźniej w dniu odbioru techniczno- jakościowego.4.2.3. Pojazd musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. 2016 poz. 2022)4.3. Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kawęczynie – podwozie z kabiną4.3.1. Podwozie samochodu z napędem 4x4 z kabiną załogową 6 osobową. Dopuszczalna masa całkowita podana w świadectwie homologacji lub świadectwie zgodności WE. Samochód – fabrycznie nowy. Rok produkcji 2020, posiadający wszelkie dokumenty potrzebne do zarejestrowania zgodnie z przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym”. Pojazd musi posiadać manualną skrzynię biegów o 8 przełożeniach do przodu i bieg wsteczny. 4.3.2. Wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne oraz generator o mocy min. 200 W, dopuszcza się dwa głośniki min. 100 W każdy. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Sterowanie modulacją dźwiękową musi odbywać się zarówno poprzez manipulator urządzenia i włącznik sygnału dźwiękowego pojazdu. Dostęp do manipulatora powinien być z pozycji kierowcy jak i dowódcy. Belka zespolona na dachu kabiny i jedna niebieska lampa z tyłu samochodu. Dodatkowo światła błyskowe barwy niebieskiej po bokach pojazdu. Pojazd wyposażony w 2 dodatkowe sygnały pneumatyczne, włączane włącznikiem umieszczonym w kabinie w miejscu łatwo dostępnym dla kierowcy oraz dowódcy. Lokalizacja sygnałów pneumatycznych do uzgodnienia na etapie wykonywania zabudowy. Lampy sygnalizacyjne wykonane w technologii LED oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem konstrukcją ochronną, także dla sygnałów pneumatycznych.4.3.3. W przedziale autopompy musi być zainstalowany dodatkowy głośnik + mikrofon współpracujący z radiotelefonem przewoźnym. Musi mieć możliwość prowadzenia korespondencji, zabezpieczony przed działaniem wody, wyposażony w regulację głośności i wyłącznik.4.3.4. Dodatkowe:- 4 lampy sygnalizacyjne niebieskie pulsacyjne LED umieszczone z przodu pojazdu powyżej zderzaka;- 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z boku pojazdu;- fala świetlna LED z tyłu pojazdu- sterowanie z pozycji autopompy i/ lub kabiny kierowcy 4.3.5. Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym o mocy maksymalnej silnika nie mniej niż 290 KM, spełniający normy emisji spalin umożliwiające rejestrację pojazdu.4.3.6. Maksymalna wysokość stałych poziomów (półek) sprzętowych nie powinna przekraczać 1850 mm od poziomu obsługi. Pojazd winien posiadać na całej długości nadwozia pożarniczego w tym przy nadkolu kół tylnych podesty robocze umożliwiające łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Sprzęt powinien być rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii.Wytrzymałość wszystkich podestów roboczych powinna odpowiadać minimum wadze dwóch strażaków i mocowanego sprzętu.Szczegółowe rozmieszczenie i zamocowanie sprzętu podanego poniżej zostanie podane w trakcie realizacji zamówienia podczas odbioru pojazdu bazowego.W związku z ograniczoną wysokością bramy garażowej oraz długością garażu, wysokość pojazdu wraz z zamontowanymi drabinami nie może przekroczyć 3350 mm, a długość 7800 mm.4.3.7. Napęd stały 4x4, skrzynia redukcyjna do jazdy w terenie, blokady mechanizmów różnicowych min.:- międzyosiowego,- osi tylnej,- osi przedniej,- na osi przedniej i tylnej koła pojedyncze z bieżnikiem terenowym.Zawieszenie osi przedniej i tylnej mechaniczne, resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. 4.3.8. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zawieszona na poduszkach pneumatycznych samopoziomujących zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy).Dostęp do podstawowej obsługi silnika bez konieczności podnoszenia kabiny.Kabina wyposażona w:- indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy,- należy przewidzieć miejsce na przechowywanie dokumentacji operacyjnej - niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku (układ powinien posiadać oddzielny bezpiecznik umieszczony w miejscu łatwo dostępnym),- fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym i regulacją obciążenia, wysokości, odległości i pochylenia oparcia,- światła do jazdy dziennej uruchamiane po włączeniu silnika,- fotele wyposażone w zagłówki i bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa,- siedzenia powinny być pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości i odpornym na ścieranie,- przednią szybę warstwową (klejoną), a pozostałe szyby wykonane przynajmniej ze szkła bezodpryskowego,- kabina włącznie ze stopniem (-ami) do kabiny powinna być automatycznie oświetlana po otwarciu drzwi tej części kabiny; powinna istnieć możliwość włączenia oświetlenia kabiny, gdy drzwi są zamknięte,- drzwi kabiny zamykane centralnym zamkiem, wszystkie zamki otwierane tym samym kluczem,- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, min. główne,- elektrycznie sterowane szyby przednie,- przysłona przeciwsłoneczna, zewnętrzna,- 4 fotele lub siedziska dla załogi siedzącej w tylnym przedziale kabiny wyposażone w uchwyty do mocowania aparatów powietrznych jedno butlowych, z butlą stalową lub kompozytową, oraz 4 uchwyty na butle zapasowe w zabudowie pożarniczej,- odblokowanie każdego aparatu indywidualnie (dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowani np. podczas hamowania),- w przypadku, gdy aparaty nie są przewożone, wstawienie oparć w miejscu mocowania aparatów- pod siedzeniami schowek,- pojazd wyposażony w klimatyzację,- integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła o napięciu 230V oraz zintegrowane złącze prądu elektrycznego o napięciu 230V oraz sprężonego powietrza do uzupełnienia układu pneumatycznego samochodu z sieci stacjonarnej, automatycznie odłączające się w momencie uruchamiania pojazdu, umieszczone po lewej stronie w pobliżu drzwi kierowcy (w kabinie kierowcy świetlna i dźwiękowa sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła); wtyczka z przewodem elektrycznym i pneumatycznym o długości minimum 4m,- prostownik zamontowany na stałe w samochodzie,Na pulpicie między kierowcą a dowódcą należy zamontować:- 6 latarek elektrycznych indywidualnych z ładowarkami podłączonymi do instalacji elektrycznej samochodu,- wykonać miejsce na 6 radiotelefonów nasobnych, należy przygotować mocowania i instalację do ładowarek (radiotelefony dostarczy zamawiający)- kabina wyposażona w radio z głośnikami i CD oraz USB- na pulpicie należy wykonać gniazda zapalniczki na 12V, 24V i 24V po włączeniu zapłonu.4.3.9. Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V, z biegunem ujemnym na masie. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. Przetwornica napięcia 24V/12V do zasilania gniazda zapalniczki i pulpitu z ładowarkami oraz radiotelefonu samochodowego. Dodatkowo przetwornica z 24V na 230 V 500W z możliwością wyłączenia.Dodatkowo należy wykonać przyłącze dla nawigacji GPS oraz rejestratora jazdy.4.3.10. Samochód powinien być wyposażony w główny wyłącznik, umożliwiający odłączenie akumulatora od wszystkich systemów elektrycznych (z wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania).4.3.11. Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (DZ. Urz. KG PSP 2020 r. poz.3) Dane dotyczące oznaczenia (właściwy nr operacyjny) zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.4.3.12. W kabinie kierowcy zamontować radiotelefon przewoźny spełniający minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne określone w załączniku nr 3 do instrukcji w sprawie organizacji łączności radiowej, wprowadzonej Rozkazem Nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 kwietnia 2019 r. Dz. Urz. KG PSP 2019 r. poz. 7. Parametry szczególne: Zasilanie radiotelefonu poprowadzone bezpośrednio z akumulatora (w przypadku akumulatorów 24V poprzez przetwornicę napięcia 24V/12V). Obwód zasilania zabezpieczony oddzielnym bezpiecznikiem umieszczonym w miejscu łatwo dostępnym. Montaż zespołu nadawczo-odbiorczego oraz panelu należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia i wykonać w sposób umożliwiający swobodną obsługę. Radiotelefon musi uruchamiać się automatycznie po załączeniu głównego włącznika prądu.-antena radiotelefonu zamontowana na dachu pojazdu, w przypadku wykonania dachu z laminatu zamontować pod anteną ekran wykonany z blachy stalowej o wymiarach 50 cm. x 50 cm. Antena ze sprężyną u jej podstawy, umożliwiającą pełne wygięcie w każdym kierunku, co stanowi istotny element przystosowania do pracy w trudnym terenie (lasy, zarośla), zapobiegający złamaniu czy uszkodzeniu anteny.4.3.13. Sygnał dźwiękowy i świetlny włączonego biegu wstecznego jako sygnał świetlny akceptuje się światło cofania, natomiast dźwiękowy sygnał ostrzegawczy powinien mieć natężenie minimum 80 dB.4.3.14. Samochód wyposażony w kamerę monitorującą strefę „martwą” (niewidoczną dla kierowcy) z tyłu pojazdu. Kamera powinna być przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych mogących wystąpić na terenie Polski przez całą dobę oraz posiadać osłonę minimalizującą możliwość uszkodzeń mechanicznych. Monitor przekazujący obraz zamontowany w kabinie, w zasięgu wzroku kierowcy. Kamera włączająca się automatycznie w momencie załączenia biegu wstecznego z możliwością włączenia ręcznie podczas jazdy do przodu.4.3.15. Prześwit pod osiami min. 360 mm4.3.16. Pojazd musi być wyposażony w wyciągarkę o napędzie elektrycznym i sile uciągu min. 8 ton z liną o długości co najmniej 27 m wychodzącą z przodu pojazdu. Sterowanie pracą wyciągarki z pulpitu przenośnego podłączonego przewodowo. Zblocze o wytrzymałości dostosowanej do parametrów wyciągarki. Ruchy robocze wyciągarki powinny być płynne i bez gwałtownych szarpnięć w całym zakresie zwijania liny. Urządzenia sterownicze powinny zapewniać możliwość płynnego rozpoczęcia oraz zakończenia odwijania lub zwijania liny. Końcowy odcinek liny (pięć pełnych zwojów) powinien być malowany na kolor czerwony, informujący operatora o konieczności zakończenia rozwijania. Wyciągarka powinna zapewniać możliwość ręcznego rozwinięcia liny. Wyciągarka musi być zabezpieczona przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych osłoną wykonaną z kompozytu w kolorze zderzaka.4.3.17. Maksymalna prędkość pojazdu na najwyższym biegu, min.89 km/ h.4.3.18. Kolorystyka:- nadwozie – RAL 3000,- błotniki i zderzaki – białe,- drzwi żaluzjowe – naturalny kolor aluminium,- podest roboczy – aluminium,- podwozie – czarne, lub ciemnego koloru4.3.19. Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewniająca możliwość wyjazdu w ciągu 60 s, od chwili uruchomienia silnika samochodu, po 12 godzinnym postoju bez uzupełniania zbiorników powietrza. Równocześnie musi być zapewnione prawidłowe funkcjonowanie hamulców.4.3.20. Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz musi zapewnić ochronę przez oparzeniami podczas normalnej pracy załogi. Układ przystosowany do podłączenia do układu odprowadzania spalin w garażu. Wlot filtra powietrza umieszczony w górnej części kabiny.4.3.21. Wszelkie funkcje układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturze od – 25 do +50 stopni C4.3.22. Podstawowa obsługa silnika możliwa bez podnoszenia kabiny.4.3.23. Silnik zdolny do ciągłej pracy przez min 4 h w normalnych warunkach pracy. W tym czasie w normalnej temperaturze eksploatacji, temperatura silnika i układu przeniesienia napędu nie powinny przekroczyć wartości określonych przez producenta. Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać przejazd min. 300 km lub 4 godzinną pracę na postoju. 4.3.24. Silnik pojazdu powinien być przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta. Silnik spełniający normy czystości spalin Euro VI zgodnie z przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym”.4.3.25. Zawieszenie osi przedniej:- mechaniczne- resory paraboliczne,- amortyzatory teleskopoweZawieszenie osi tylnej: - mechaniczne- resory paraboliczne lub trapezowe- amortyzatory teleskopowe- stabilizator przechyłówKonstrukcja zawieszenia ze względu na stałe obciążenie powinna być wzmocniona, w sposób zapewniający pracę pojazdu bez uszkodzeń we wszystkich warunkach eksploatacji należy podać zastosowanie rozwiązań wzmocnień4.3.26. Pojazd wyposażony w system ABS z możliwością odłączenia podczas pracy w terenie. Dopuszcza się samochód bez odłączonego ABS-u.4.3.27. Ogumienie uniwersalne z bieżnikiem terenowym dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. Możliwość montażu urządzeń antypoślizgowych np. łańcuchy. Wartości nominalne ciśnienia w ogumieniu trwale umieszczone nad kołami.4.3.28. Pełnowymiarowe koło zapasowe mocowane w samochodzie do przewożenia awaryjnego (miejsce uzgodnić z zamawiającym).4.3.29. Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy z tyłu pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej min. 10 ton, posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa oraz złącza elektryczne i pneumatyczne. Złącza elektryczne i pneumatyczne muszą współpracować z przyczepą wyposażoną w systemy ABS i EBS. Pojazd wyposażony w urządzenie (zaczep holowniczy i szekle z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu. Urządzenie powinno mieć taką wytrzymałość, aby umożliwić holowanie po drodze pojazdu obciążonego masą całkowitą maksymalną oraz wytrzymać siłę zarówno ciągnącą, jak i ściskającą. 4.3.30. Pojazd wyposażony w:- klucz do kół,- podnośnik hydrauliczny dostosowany do zamawianego samochodu- zestaw do pompowania kół,- kliny pod koła,- trójkąt ostrzegawczy,- apteczkę,- gaśnicę proszkową min. 2 kg.4.4. Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kawęczynie – zabudowa pożarnicza 4.4.1. Wykonana z materiałów odpornych na korozję lub trwale zabezpieczonych antykorozyjnie.4.4.2. Dach zabudowy w formie podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia, wykonana z materiału odpornego na korozję (wymiary skrzyni do uzgodnienia z zamawiającym w czasie realizacji zamówienia). Skrzynia wyposażona w oświetlenie typu LED oraz system wentylacji. Pojazd powinien być wyposażony w dwuprzęsłową drabinę pożarniczą z podporami posiadającą wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia. Dodatkowo na dachu pojazdu należy zamontować 2 drabiny nasadkowe DN 2,73. Ponadto na dachu zabudowy powinien być zamontowany pływak z zatrzaśnikiem do linii ssawnej. Producent musi wykonać mocowanie do drabin oraz uchwyty na sprzęt dostarczony przez zamawiającego. Dach zabudowy oświetlony z wykorzystaniem technologii LED.4.4.3. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym.4.4.4. Drabina do wejścia na dach ,,składana” wykonana z materiałów nierdzewnych, z powierzchniami stopni w wykonaniu antypoślizgowym, umieszczoną po lewej stronie. W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. Odległość pierwszego szczebla od podłoża nie może przekroczyć 600 mm4.4.5. Skrytki na sprzęt i wyposażenie muszą być zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wykonanymi z anodowanego aluminium, wspomaganymi systemem sprężynowym, wyposażonymi w zamki zamykane na klucz, jeden klucz pasujący do wszystkich zamków. Zamknięcia żaluzji typu rurkowego.Dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii. Skrytki wyposażone w min. 3 wysuwane lub obrotowe szuflady na sprzęt ratowniczy. Umiejscowienie, ilość rodzaj i wymiary szuflad, tac, półek itp. podane zostaną w trakcie realizacji zamówienia.4.4.6. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie (główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy). Sygnalizację świetlną otwartych skrytek oraz podestów która powinna znajdować się w kabinie kierowcy. Oświetlenie całej powierzchni skrytek wykonane w technologii LED włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki.4.4.7. Pojazd wyposażony w: - listwy LED umieszczone na każdym boku pojazdu w górnej części zabudowy pożarniczej, - oświetlenie włączane z przedziału autopompy oraz miejsca kierowcy pojazdu,- oświetlenie powierzchni roboczej dachu lampami typu LED,- oświetlenie typu LED umieszczone nad drzwiami wejściowymi kabiny załogi.4.4.8. Szuflady, podesty i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej oraz całkowicie otwartej i posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic). Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek w zależności od potrzeb.4.4.9. Szuflady, podesty i tace oraz inne elementy pojazdu wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. Wymagane otwierane lub wysuwane podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwiają łatwy dostęp do sprzętu. 4.4.10. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach.4.4.11. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza.4.4.12. Zbiornik wody o pojemności 3000 litrów wykonany z kompozytu. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatacje, oraz układ zabezpieczającym przed wypływem wody podczas jazdy. Zbiornik posiadać powinien otwierany właz rewizyjny oraz falochrony. 4.4.13. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wody, wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów.Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatacje.Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i dachu pojazdu. 4.4.14. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Przedział autopompy ogrzewany niezależnym od pracy silnika urządzeniem, tego samego producenta jak w kabinie kierowcy, zabezpieczającym układ wodno pianowy przez zamarzaniem w temperaturach do -25 0C. 4.4.15. Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 2800l/min. przy ciśnieniu 0,8 MPa dla głębokości ssania 1,5 m. Wydajność stopnia wysokiego ciśnienia min. 400 l/min. przy ciśnieniu 4 MPa. Automatyka musi być wyposażona w system utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia.4.4.16. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób, aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m.4.4.17. Samochód musi być wyposażony w linię szybkiego natarcia o długości węża minimum 60 m na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. Linia szybkiego natarcia wyposażona w instalację umożliwiającą jej odwodnienie sprężonym powietrzem przy wykorzystaniu układu pneumatycznego podwozia. Łączącą układ sprężonego powietrza pojazdu z linią szybkiego natarcia. Sterowanie odwodnieniem z przedziału autopompy lub przedziału szybkiego natarcia.4.4.18. Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna oraz napęd elektryczny oraz mechaniczny (awaryjny). Zwijadło wyposażone w rolki prowadzące ułatwiające rozwijanie i zwijanie linii. Zwijadło z linią zamontowane w ostatniej skrytce po prawej stronie pojazdu.4.4.19. Autopompa musi umożliwiać podawanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum:- dwóch nasad tłoczonych 75 umiejscowionych wewnątrz zabudowy, z tyłu pojazdu po jednym z każdej strony,- linii szybkiego natarcia,- działka wodno-pianowego,- instalacji zraszaczowej.Nasady tłoczne i zasilające schowane w schowku. 4.4.20. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu.4.4.21. Autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody:- z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.,- z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek.4.4.22. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno – sterownicze:- urządzenia kontrolno-sterownicze autopompy,- wskaźnik pracy silnika,- manowakuometr,- manometr niskiego ciśnienia,- manometr wysokiego ciśnienia,- wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu,- wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,- regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu,- wyłącznik silnika pojazdu,- kontrolka awarii silnika,-kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika,- włącznik i kontrolka załączenia autopompy,- schemat układu wodno-pianowego oraz oznaczenie zaworów.-licznik motogodzin pracy autopompy,W kabinie kierowcy powinny znajdować się następujące urządzenia kontrolno-pomiarowe:- manometr niskiego ciśnienia,- wskaźnik poziomu wody w zbiorniku,- wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,- włącznik i kontrolka załączenia autopompy,4.4.23. Zbiornik wody musi być wyposażony w dwie nasady zasilające 75 mm z zaworami kulowymi do napełniania z hydrantu, umiejscowione w tylnej części pojazdu. Instalacja napełniania powinna mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika oraz zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika.Instalacja wyposażona w automatyczny zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną. Nasady zasilające zabezpieczone przed przedostaniem się zanieczyszczeń stałych.4.4.24. Autopompa musi być wyposażona w dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie minimum stężeń 3% i 6% (tolerancja +- 0,5%) w pełnym zakresie wydajności pompy.4.4.25. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów.4.4.26. Konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej dwóch dodatkowych zaworów nie wliczając zaworów do spustu wody ze zbiornika.4.4.27. Przedział autopompy musi być wyposażony w system do ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przez zamarzaniem w temperaturze do -25 stopni C. Działający niezależnie od pracy silnika.4.4.28. Na wlocie ssawnym pompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatacje pompy.4.4.29. Instalacja zraszaczowa zamontowana w podwoziu do usuwania i ograniczania stref skażeń chemicznych lub do celów gaśniczych:- instalacja taka powinna być wyposażona w min. 4 zraszacze, - dwa zraszacze powinny być umieszczone przed przednią osią, dwa zraszacze po bokach pojazdu,- powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przed przednią osią, drugi dla zraszaczy bocznych), uruchamiane z kabiny kierowcy,- powinna być tak skonstruowana, aby jej odwodnienie było możliwe po otwarciu zaworów odcinających.4.4.30. Maszt oświetleniowy:- Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy zasilany z instalacji elektrycznej podwozia zabudowany na stałe w samochodzie z min. dwoma reflektorami o mocy min 210 W każdy i łącznym strumieniu świetlnym min. 30 000 lm. Wysokość min. 4,5 m od podłoża, na którym stoi pojazd do opraw czołowych reflektorów ustawionych poziomo, z możliwością sterowania reflektorami w pionie i w poziomie bezprzewodowo z poziomu gruntu. Stopień ochrony masztu i reflektorów min. IP 56. Złożenie masztu do pozycji transportowej przy użyciu jednego przycisku. Umiejscowienie masztu nie powinno kolidować z działkiem wodno-pianowym, skrzynią sprzętową oraz drabiną.4.4.31. Na dachu zabudowy (podeście roboczym) zamontowane działko wodno-pianowe typ DWP 16 o regulowanej wydajności i regulowanym kształcie strumienia. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający, (końcówka do podawania piany zamontowana na dachu pojazdu obok działka lub w innym miejscu wskazanym przez zamawiającego). Zamawiający wymaga również zastosowania zaworu odcinającego (na rurze dolotowej do działka wodno-pianowego) umieszczonego w ogrzewanym przedziale autopompy ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym.4.4.32. Pojazd powinien być wyposażony w kącik sanitarny dla strażaków, w którym będzie możliwość umyć i zdezynfekować ręce oraz miejsce na papier (typu ZZ) do wytarcia rąk. Miejsce montażu do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.4.4.33 Pojazd powinien mieć wykonane przyłącze pneumatyczne z wężem spiralnym długości min. 10m oraz pistoletem do przedmuchiwania oraz pompowania kół. Dokładna lokalizacja do ustalenia na etapie realizacji zamówienia.4.4.34 Pojazd powinien być wyposażony w wysuwany poza pojazd zawijak do węży strażackich W52, W75 i W110.4.4.35 Pojazd musi być wyposażony w pojemnik na sorbent suchy, osobno zużyty oraz preparat (dyspergent) do usuwania substancji ropopochodnych.4.4.36 Pojazd powinien być wyposażony w kurtynę wodną z przyłączem na wąż W52 i miejsce do zamontowania kurtyny z przyłączem na wąż W75.4.5. Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kawęczynie – wyposażenie pożarnicze4.5.1. Pojazd powinien być wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 2 kliny, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny, linę holowniczą o długości min. 5 m, dostosowaną do wagi pojazdu, zamocowaną na dachu zabudowy.4.5.2. Na pojeździe należy zapewnić miejsce oraz wykonać mocowanie na sprzęt, określony w tabelach nr IV-4 i IV-5 „Wymagania dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych – CNBOP – 2 marzec 2006”. Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.4.6. Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kawęczynie - oznaczenie4.6.1. Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy i dowódcy – logo OSP, w umówionym miejscu herb Gminy Obrowo oraz oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP numer operacyjny zostanie przekazany na etapie realizacji umowy.4.7. Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kawęczynie – dodatkowe wyposażenie4.7.1. Wykonawca zamontuje dostarczone przez Zamawiającego wyposażenie na samochodzie ratowniczo – gaśniczym przy pomocy swoich mocowań i na swój koszt. Szczegóły dotyczące rozmieszczenia i typów poszczególnych elementów wyposażenia do uzgodnienia na etapie realizacji zamówienia.4.8. Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kawęczynie – ogólne4.8.1. Gwarancja:Na podwozie samochodu min. 24 miesiąceNa nadwozie pożarnicze min. 24 miesięcy.Na zbiornik wody i środka pianotwórczego min. 24 miesięcy gwarancji.Brak konieczności wykonywania przeglądów gwarancyjnych autopompy oraz zabudowy, bez utraty gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  1   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: realizacja zamówienia; 30 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 2 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Załącznik nr 4 do SIWZ - projekt umowy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin dostawy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
18.1.Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 1) Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 2) Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w oparciu o art. 144 ust. 1 PZP, może dotyczyć: a) wystąpienia zmian według zasad zapisanych we wzorze umowy, b) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiany daty terminu wykonania umowy, d) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki podatku VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów usług po stronieWykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotęstanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, e) danych osobowych, przedstawicieli i osób upoważnionych – tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego. 3) W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 18.2.Umowa wiąże Wykonawcę do naprawienia powstałej szkody w całości i pokrycia kosztów w razie nienależytego wykonania zamówienia, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.18.3. O planowanym terminie i miejscu zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę na piśmie lub telefonicznie.18.4.Umowę zawiera wybrany Wykonawca lub osoba posiadająca jego pełnomocnictwo do wszelkich czynności związanych z zawieraniem umowy.18.5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:1) za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego,2) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień przekroczenia terminu wykonania umowy, ale nie więcej niż 50% wynagrodzenia umownego,3) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku wypełnienia obowiązku, wynikającego z terminu wykonania umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego, za każdy kolejny dzień, licząc od dnia upływu terminu na jego wykonanie, ale nie więcej niż 50% wynagrodzenia umownego.4) w razie opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze w wysokości 1% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad.18.6. Odstąpienie od umowy nie powoduje utraty możliwości dochodzenia wyżej wskazanych kar umownych przez Zamawiającego.18.7. Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OSP Kawęczyn, Kawęczyn 13D, 87-123 Dobrzejewice ;1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Wiesław Wernerowicz, kontakt: w.wernerowicz@jumi2012.pl;1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.OSPK..271.1.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1.8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.2.15. Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a. ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r, poz. 1843 ze zm.), zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę złomowanie samochodu - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę złomowanie samochodu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI