IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Umowa Nr ....................../2020zawarta w dniu ...........................2020r. pomiędzy:Gminą Wierzbno, 07-111 Wierzbno 90, NIP 824-180-37-04, zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez Emila Wąsowskiego – Wójta Gminy,przy kontrasygnacie Marty Haładaj – Skarbnika Gminya ……………………………………w imieniu którego działają…………………………………….. zwaną dalej Wykonawcąprzy udziale Ochotniczej Straży Pożarnej w Wierzbnie, 07-111 Wierzbno 90, reprezentowanej przez………….W rezultacie wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego, na podst. art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.) została zawarta umowa o następującej treści: § 1. 1. Przedmiotem umowy jest dostawa nowego (rok produkcji 2020), nieużywanego, kompletnego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego na podwoziu z napędem 4 x 4, który spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z wytycznymi określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Minimalne wymagania techniczno-użytkowe.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do inspekcji produkcyjnej w liczbie 3-4 h, polega- jącej na tym, że w momencie montażu dodatkowego sprzętu przedstawiciele Zamawia- jącego będą mieli możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu inspekcji, wejść na halę produkcyjną i zobaczyć jak został rozplanowany w zabudowie pojazdu zamontowany sprzęt.4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych a także odpowiada wszelkim normom bezpieczeństwa oraz wymaganiom technicznym przewidzianym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, dopuszczających go do użytkowania.§ 2.1. Termin dostawy przedmiotu umowy ustala się do dnia 3 grudnia 2020r.2. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy przedmiotu umowy, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.§3. 1. Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest siedziba Zamawiającego (07-111 Wierzbno 90), wszelkie koszty związane z dostawą ponosi Wykonawca.2. Z czynności dostawy przedmiotu umowy sporządzony zostanie protokół zdawczo- odbiorczy, podpisany przez obie Strony umowy. Ze strony Zamawiającego osobą upoważnioną do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego będzie………………. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia parametrów technicznych dostar- czonego przez Wykonawcę samochodu, w celu zbadania zgodności z wymaganymi parametrami technicznymi określonymi w SIWZ oraz w złożonej ofercie. W protokole odbioru zostaną także wymienione numery fabryczne samochodu: nadwozia oraz silnika. 4. Samochód, który nie spełni warunków odbioru w zakresie jakości i/lub zgodności z parametrami, o których mowa w ust. 4, zostanie wymieniony na nowy wolny od wad i /lub zgodny z parametrami, w terminie 7 dni roboczych od pierwotnej daty odbioru. Koszt wymiany pokrywa Wykonawca. 5. Wykonawca ponosi koszty i pełną odpowiedzialność za transport samochodu do siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie od ryzyka – w szczególności utraty lub uszkodzenia samochodu. 6. Wraz z samochodem Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, w szczególności: 1) fakturę VAT ze wskazaniem Zamawiającego, jako właściciela pojazdu,2) kartę pojazdu,3) książkę gwarancyjną wraz z listą Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO),4) instrukcję obsługi w języku polskim,5) komplet kluczyków,6) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu,7) indywidualne wyposażenie zgodnie z parametrami technicznymi,8) niezbędną dokumentację techniczną w tym min. świadectwa homologacji samochodu,9) aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej dla pojazdu.7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w ust. 6 w chwili podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.8. Prawa własności do sprzętu przejdą na Zamawiającego z chwilą podpisania bezusterko- wego protokołu odbioru.§4. 1. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy określonego w określonego w § 1 umowy wynosi: - netto.......................... zł. (słownie:......................................................................) - VAT.........%.............. zł. (słownie:......................................................................) - brutto.......................... zł. (słownie:......................................................................) 2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dostawę zrealizowaną zgodnie z § 1 w terminie do 30 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę stosownej faktury – przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto.3. Za dzień zapłaty faktury uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.4. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, wskazany na fakturach, wystawionych w związku z realizacją umowy jest numerem podanym do Urzędu Skarbowego i jest właściwym dla dokonania rozliczeń na zasadach podzielonej płatności (split payment), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.).§ 5.1. Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania będą kary umowne.2. Kary, o których mowa w ust. 1 będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:1) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a) za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 0,3% ustalonej w § 4 ust. 1 ceny, b) za każdy dzień zwłoki w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub w okresie rękojmi za wady (liczonej od dnia wyznaczonego na usuniecie wad) – w wysokości 0,3% ustalonej w § 4 ust. 1 ceny, c) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy – w wysokości 25% ustalonej w § 4 ust.1 ceny.3. Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, jeżeli szkoda przewyższy wysokość kar umownych.§ 6.1. Wykonawca udziela na dostarczony samochód oraz jego wyposażenie......... miesięcznej gwarancji.2. Wykonawca oświadcza, że sprzęt objęty przedmiotem Umowy:1) jest w pełni sprawny i nieuszkodzony,2) może być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem i udziela gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu na okres zgodny z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w treści oferty licząc od dnia podpisania bez żadnych uwag protokołu odbioru.3.Na dostarczony samochód i sprzęt dołączone będą karty gwarancyjne zawierające numery seryjne, terminy i warunki ważności gwarancji.4. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy warunkami ważności gwarancji, a postanowieniami niniejszej umowy, bezwzględnie pierwszeństwo mają postanowienia niniejszej umowy.5. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia OSP Wierzbno. W przypadku uznania przez Wykonawcę, że dokonanie naprawy nie jest możliwe z przyczyn technicznych, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport na własny koszt i ryzyko do punktu serwisowego.6. Wykonawca wykona na własny koszt wymagane przeglądy okresowe oraz zapewni niezbędne materiały eksploatacyjne potrzebne do wykonania tych przeglądów przez okres gwarancyjny.7. W przypadku nie wykonania naprawy w okresie gwarancyjnym, Wykonawca pokryje wszelkie koszty naprawy przez inny podmiot - bez utraty gwarancji i naprawi szkodę poniesioną przez Zamawiającego z tego wynikającą.8. Ryzyko i koszty wadliwej naprawy przez podmiot trzeci ponosi Wykonawca.9. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć nieodpłatnie wszelkie wady, usterki i nieprawidłowości w działaniu. Wykonawca obowiązany jest używać do naprawy wyłącznie nowych części zamiennych, zgodnych ze specyfikacją producenta sprzętu 10.Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny dostępny, co najmniej trzy lata od daty przekazania samochodu.11.Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany sprzętu lub jego wadliwego elementu na nowy, wolny od wad, o parametrach nie gorszych jak sprzęt podlegają wymianie.1) w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia czwartej awarii/ wady w działaniu sprzętu po trzech kolejnych naprawach dowolnego typu przy wystąpieniu wady w jego działaniu.2) w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia awarii, gdy usunięcie wady nie jest możliwe.12. W przypadku gdy niemożliwe będzie dokonanie naprawy sprzętu w terminie, o którym mowa w ust.11 lub wymiana sprzętu lub jego wadliwego elementu na nowy w terminie o którym mowa w ust.11, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż podlegający naprawie, który pozostanie u Zamawiającego do czasu dokonania naprawy lub wymiany na nowy.13. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.14. Okres rękojmi równa się okresowi gwarancji.§ 7. 1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie kosztorysowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT. 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania w przypadku opóźnienia w dostawie sprzętu który ma zostać dostarczony do montażu. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana ta zostanie dokonana w formie pisemnej w drodze aneksu. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy§ 8.Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których administratorem danych jest Zamawiający, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Zamawiającego.§ 9.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązujące, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych .§ 10.Strony zgodnie oświadczają, że w wypadku powstania sporów wynikających z realizacji niniejszej umowy, rozstrzygać je będzie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.§ 11.Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa otrzymuje Zamawiający a jeden Wykonawca.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie kosztorysowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT. 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania w przypadku opóźnienia w dostawie sprzętu który ma zostać dostarczony do montażu. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana ta zostanie dokonana w formie pisemnej w drodze aneksu. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-03, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: