ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BORKOWICACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBorkowice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-09
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna w Borkowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-01
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO
DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BORKOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Borkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672760590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. Jana Wiśniewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Borkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 603821013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospksrgborkowice@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://borkowice.osp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Ochotnicza Straż Pożarna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Borkowice

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6010085857

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ks. Jana Wiśniewskiego 42

1.11.4.) Miejscowość: Borkowice

1.11.5.) Kod pocztowy: 26-422

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.11.9.) Numer telefonu: 486757910

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gmina@borkowice.asi.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://borkowice.bip.gmina.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO
DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BORKOWICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-793585f5-0b2c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://borkowice.bip.gmina.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://borkowice.bip.gmina.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: http://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem http://epuap.gov.pl/wps/portal , adres skrzynki EPUAP 52ai71ryoo miniportal dostepny pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem http://epuap.gov.pl/wps/portal , adres skrzynki EPUAP 52ai71ryoo, http://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: http://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem http://epuap.gov.pl/wps/portal , adres skrzynki EPUAP 52ai71ryoo miniportal dostepny pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Borkowice jest: Wójt Gminy Borkowice, siedziba Administratora: Borkowice, ul. ks. Jana Wiśniewskiego 42, 26 – 422 Borkowice; tel. (48) 675-79-10.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Panią Agnieszkę Radtke, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez przesłanie wiadomości e-mail: iod@gminaborkowice.pl lub tradycyjną pocztą na wyżej podany adres urzędu.
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja obowiązków Wójta Gminy Borkowice nałożonych przez przepisy prawa, w tym w szczególności: ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym oraz innych przepisów prawa, w tym także prawa miejscowego, nakładające na Wójta realizację zadań publicznych. Podanie danych wynikających z przepisów prawa jest obowiązkowe.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych w związku z wykonywaniem zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO oraz w przypadku danych osobowych szczególnie chronionych – art. 9 ust. 2 lit. g, gdy przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym.
5. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celów, o których mowa powyżej.
6. Administrator na mocy przepisów prawa uprawniony jest do pozyskiwania i przetwarzania danych osobowych z zasobów (rejestrów) administracji publicznej.
7. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „NA ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BORKOWICACH „
CD w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSP.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 600000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Borkowicach.
2. Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe pojazdu, które stanowią wymagania minimalne
Zamawiającego, zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, by dostarczany pojazd (wraz z dostarczanym wyposażeniem) był
fabrycznie nowym – rok produkcji 2021, a także posiadał wszystkie wymagane prawem certyfikaty dopuszczające pojazd do ruchu i użytkowania jako uprzywilejowany pojazd.
4. Oferowany pojazd musi spełniać wymagania:
a. polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów
uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi;
b. określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca
2007 r. „w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub
ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do
użytkowania” (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002) oraz Rozporządzeniu MSWiA z dnia
27 kwietnia 2010 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących
zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także
zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 85 poz. 553);
c. określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia parametrów techniczno-
użytkowych;
d. urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe muszą spełniać wymagania określone w odrębnych przepisach krajowych;
e. pojazd oraz podwozie musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2021;
f. posiadać, na dzień odbioru techniczno-jakościowego, świadectwo dopuszczenia doużytkowania oferowanego samochodu CNBOP – PIB, wydane przez polską jednostkę certyfikującą;
g. posiadać aktualne świadectwo homologacji ;
h. posiadać, na dzień odbioru techniczno-jakościowego, komplet dokumentów do rejestracji jako
pojazd uprzywilejowany – specjalny, pożarniczy.
5. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie parametrów techniczno-użytkowych poprzez wypełnienie
załącznika nr 4 do SWZ.
6. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie
Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych norm
i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji i oceny zgodności z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 4 do SWZ.
7. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producentów produktów lub
rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub
szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty i usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych,
użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie
gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Przy czym, jeśli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone w SWZ.
8. Odbiór pojazdu nastąpi w siedzibie Wykonawcy lub miejscu przez niego wskazanym na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej.
9. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
34144210-3 – Wozy strażackie

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
-zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawę (dostawy) co najmniej jednego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 o wartości min. 750 000,00zł brutto .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - aktualne na dzień złożenia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 2 swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu dostaw (zał. nr 7 swz), o których mowa w dziale VI ust.1 pkt 4 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający określa, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, następujące warunki dokonania zmiany
umowy:
1) w razie zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, których treść oddziałuje
pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy - poprzez dostosowanie treści umowy
do tych zmian,
2) w razie zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a) wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia
przed zawarciem umowy, w tym siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego
wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub
grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach,
b) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są
konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
2. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
3. Wniosek Wykonawcy o zmianę umowy wymaga wykazania i uzasadnienia okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W formie elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego http://borkowice.bip.gmina.pl oraz za pośrednictwem portalu http://miniportal.uzp.gov.pl Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem http://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem http://epuap.gov.pl/wps/portal , adres skrzynki EPUAP 52ai71ryoo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI