Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu Wuko do usuwania i oczyszczania ścieków oraz udrażniania kanalizacji i przepompowni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stromiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaski 4
1.5.2.) Miejscowość: Stromiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-804
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 610 10 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstromiec@ugstromiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstromiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu Wuko do usuwania i oczyszczania ścieków oraz udrażniania kanalizacji i przepompowni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4c800c-b4b6-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035219/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu Wuko do usuwania i oczyszczania ścieków oraz udrażniania kanalizacji i przepompowni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZWZ.271.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu specjalistycznego do ciśnieniowego mycia i czyszczenia kanalizacji spełniającego następujące parametry techniczne:
1). Podwozie:
Rok produkcji min 2003
Moc silnika min 300 KM
Napęd 4x2
Blokada mostów
Emisja spali min. EURO 3
Skrzynia biegów: Manualna
Tempomat
2). Zabudowa:
Rok produkcji: nie starsza niż 2003 rok.
Pojemność zbiornika: min. 8000 litów
Pompa próżniowa wydajność min 1200 m3/h
Pompa wysokiego ciśnienia min 150 Bar
System ogrzewania wody
Wysięgnik teleskopowy obrotowy, podnoszony i wysuwany hydraulicznie
Zbiornik otwierany hydraulicznie do góry na pełny przekrój poprzeczny
Przegroda ruchoma, pneumatyczna
Zbiornik podnoszony hydraulicznie
Ssanie górne i dolne
Fartuch wypływu nieczystości
Komora wody i szlamu o zmiennych objętościach
Opróżnianie poprzez tłok wygarniający
Uchylny bęben wys. ciśnienia dla węża o średnicy 1" min. długość 100 m
Mały bęben wys. ciśnienia dla węża 1/2" min długość 90 m
Wskaźniki napełnienia zbiornika wody i osadu.
Opróżnianie zbiornika osadu przez tłok przesuwny.
Dennica tylna wyposażona w dwie zasuwy DN100 do spuszczania nieczystości z korytem zlewczym pod nim.
Sterowanie z szafki z tyłu samochodu oraz z szafki na bębnie ciśnieniowym.
Samochód po obu stronach wyposażony w skrzynki boczne i koryta na węże
Komplet zapasowych dysz do czyszczenia sieci kanalizacyjnej do węży wysokociśnieniowych
3). Wyposażenie: koło zapasowe wraz z kluczem, podnośnik min. 10 000 kg udźwigu, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka – zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,
4). W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wraz z ofertą należy załączyć:
- aktualne zdjęcie przedmiotu zamówienia
- zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i wyposażenia zabudowy i ich charakterystyki
5). W dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
- aktualny przegląd techniczny
- komplet potrzebnych do użytkowania pojazdu kluczyków
- dokumentację techniczno-obsługową wyposażenia pojazdu, instrukcję w języku polskim, schematy
- kompletną dokumentację niezbędną do rejestracji pojazdu.
- dokument potwierdzający udzielenie przynajmniej 3 miesięcznej gwarancji
6). Szkolenie dla kierowców i operatorów z zakresu użytkowania i obsługi technicznej.
7). Punkty serwisowe zlokalizowane na terenie kraju właściwego dla Zamawiającego w zakresie podwozia jak i zabudowy.
8). Gwarancja udzielona na okres nie mniejszy niż trzy miesiące.
9). Kabina wyposażona w odbiornik radiowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni