Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu towarowo - osobowego dla Arboretum w Bolestraszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Arboretum i Zakład Fizjografii w Bolestraszycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650967049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolestraszyce 130
1.5.2.) Miejscowość: Wyszatyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-722
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arboretum@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolestraszyce.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu towarowo - osobowego dla Arboretum w Bolestraszycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-228d7d0d-1a35-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071566/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu towarowo - osobowego dla Arboretum w Bolestraszycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej arboretum@poczta.onet.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych,
oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez
miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy nadanym przez Zamawiającego.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczenia, składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem formularza do komunikacji, jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania innych niż oferta dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej,
na adres email: arboretum@poczta.onet.pl (wpisując w tytule wiadomości: sprawa nr AG 226/18/2022).
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) zwanego dalej RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Arboretum i Zakład Fizjografii w Bolestraszycach Bolestraszyce 130, 37 – 722 Wyszatyce; w sprawach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, tj. Piotr Gaweł, za pośrednictwem adresu e-mail:
arboretum@poczta.onet.pl lub tel. 16 671 64 25; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia; odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p.; Ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu), dotyczących tych osób jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.; W odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO. Osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym
postępowaniu posiadają: na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do własnych danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO
– prawo do sprostowania własnych danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników), na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw); prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy
RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom fizycznym, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu, nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG 226/18/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu towarowo – osobowego typu Furgon.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagane parametry techniczne został szczegółowo określony w Załączniku nr 4 do SWZ tj. „Opisie przedmiotu zamówienia”.
3. Samochód musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r. oraz w stanie wolnym od ograniczeń w używaniu oraz zastawów na rzecz stron trzecich.
4. Samochód ma być objęty przez Wykonawcę co najmniej 18-mięsieczną gwarancją mechaniczną (na silnik i podzespoły).
UWAGA: Gwarancja mechaniczna stanowi kryterium oceny ofert.
Wykonawca ma możliwość zaoferowania dłuższego terminu gwarancji, zgodnie z Rozdziałem XVII pkt 2 SWZ oraz zgodnie z deklaracją Wykonawcy określoną w pkt. 4 Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Wyłączenie gwarancji na elementy mechaniczne obejmuje części, których zużycie jest skutkiem prawidłowej eksploatacji lub upływu przebiegu/czasookresu, określonego przez producenta, zgodnie z dokumentacją samochodu, w szczególności:
a) klocki/okładziny hamulcowe,
b) tarcze/bębny hamulcowe,
c) płyny eksploatacyjne,
d) bezpieczniki, żarówki,
e) pióra wycieraczek,
f) opony.
6. Samochód ma być objęty przez Wykonawcę co najmniej 60-mięsieczną gwarancją na perforację nadwozia. Gwarancja na perforację nadwozia zapewnia ochronę – bez ograniczeń przebiegu – przed perforacją korozyjną, czyli penetracją korozyjną nadwozia od wewnątrz na zewnątrz, która wynikła z tytułu wad materiałowych lub błędnego wykonania.
7. Pojazd musi spełniać warunki techniczne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać świadectwo homologacji typu WE pojazdu lub świadectwo homologacji typu pojazdu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do odbioru przez Zamawiającego samochodu technicznie sprawnego, o parametrach zgodnych ze szczegółową specyfikacją techniczną samochodu, stanowiącą załącznik do złożonej przez Wykonawcę oferty.
9. Odbiór samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy.
10.Wraz z samochodem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do pierwszej rejestracji pojazdu.
11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc
w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia, funkcjonalności itp. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazw producentów lub nazw materiałów konkretnego producenta, Wykonawca może zastosować ww. materiały/produkty lub rozwiązania/produkty równoważne. Przez produkty/rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie produkty/rozwiązania posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak produkty/rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku proponowania produktów/rozwiązań równoważnych przez Wykonawcę, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wykazu produktów/rozwiązań równoważnych, wraz z ich opisem.
Zamawiający nie uzna proponowanych produktów/rozwiązań za równoważne w stosunku do produktów/rozwiązań opisanych w dokumentach zamówienia, jeżeli będą o parametrach gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechaniczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość emisji dwutlenku węgla
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia
podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający
żąda złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:
a. Opisu technicznego (specyfikacji technicznej) oferowanego samochodu umożliwiającego porównanie parametrów
oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
b. wykazu zastosowanych produktów/rozwiązań równoważnych wraz z opisem – jeżeli Wykonawca je zastosuje
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Opis techniczny (specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia
2. Wykaz zastosowanych produktów/rozwiązań równoważnych
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ, stanowiące dowód
potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Ww. oświadczenie składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy: Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców; Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p. , a także art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Sposób złożenia
dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w Rozdziale X SWZ.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców, tworzących konsorcjum w celu wspólnego ubiegania się o
udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia będą mieli obowiązek złożyć
Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę, zawierającą co najmniej: zobowiązanie do wspólnej realizacji
przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych Stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie
może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wspólników spółki cywilnej, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia, przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W oparciu o art. 455 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy w niżej podanym zakresie: zmiany
wartości brutto umowy określonej w § 4 ust. 1 projektowanych postanowień umowy w przypadku zmiany podatku VAT, o
kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w
czasie trwania umowy; zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o czas, jaki oddziaływanie siły wyższej wpłynęło na realizację przedmiotu umowy; zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany np. rodzaju/modelu/marki, a parametry te są nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie samochodu.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w razie wystąpienia okoliczności związanych z COVID-19, mogących mieć wpływ na należyte wykonanie umowy na zasadach i w trybie odrębnie uregulowanym w przepisach prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.p
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj: wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.