Zakup samochodu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-28
  • Numer ogłoszenia664696-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 664696-N-2018 z dnia 2018-12-28 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej: Zakup samochodu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, krajowy numer identyfikacyjny 49076171300000, ul. ul. 11 Listopada  , 38300   Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 353 56 34, e-mail a.dabrowska@mpgkgorlice.hg.pl, faks 18 353 67 89.
Adres strony internetowej (URL): www.mpgkgorlice.hg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mpgkgorlice.hg.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Numer referencyjny: DZS/13/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zbiornik • Cylindryczny zbiornik stalowy (typu S235JR+AR) z wypukłymi dennicami i wodoszczelnymi pierścieniami wzmacniającymi wspawanymi na początku i końcu zbiornika • Grubość blachy min. 6 mm • Objętość min. 8.000 litrów • Posadowiony na ramie pomocniczej w siodle stabilizacyjnym i na łożyskach przegubowych • Rama pomocnicza uniwersalna – cynkowana ogniowo Podziały zbiornika • Pojemność komór: całkowita min. 8.000 Litrów. Ze zmienną pojemnością komór(ruchomy tłok). Przykładowy podział komór: Komora szlamu ok. 6.000 l – Komora wody ok. 2.000 l Komora szlamu ok. 4.000 l – Komora wody ok. 4.000 l • Końcowe ustawienie tłoka bez blokady, możliwość napełnienia całego zbiornika wodą • Pneumatyczne ryglowanie tłoka w pozycjach podziału. Siłowniki blokujące muszą znajdować się na zewnątrz zbiornika. Napełnianie komory wody • Rurociąg min. DN 50 z zasuwą odcinającą • Sprzęgło do węża strażackiego typu Storz C • Pomiar ilości wody w zbiorniku w grubościennej rurze ze szkła organicznego z pływakiem • Spust wody ze zbiornika rurociągiem min. DN80 wyposażonym w sprzęgło strażackie Storz B i zasuwę odcinającą Opróżnianie komory szlamu • Tłokiem oddzielającym komory, przesuwanym nadciśnieniem pompy ssącej • Zamykany otwór kontrolny min. DN500 w tłoku zbiornika • Regulacja ciśnienia w pneumatycznej uszczelce tłoka z głównego pulpitu sterowniczego • Tłok musi posiadać tylko jedną uszczelkę z NBR Dennica zamykająca/opróżniająca • Otwierana do góry, z tyłu na całym przekroju zbiornika, wzmocniona na zewnątrz • Uszczelnienie pomiędzy płaszczem a dennicą – olejoodporna uszczelka gumowa ułożona w szczelinie ustalającej • Dennica unoszona do góry siłownikami hydraulicznym z automatycznym zabezpieczeniem przed opadaniem • Ryglowanie dennicy hydraulicznymi zaciskami przegubowymi z automatycznym zabezpieczeniem przed niekontrolowanym otwarciem • Stanowisko z zaworami dla sterowania dennicy w miejscu umożliwiającym ciągłą obserwację czynności • Zabezpieczenie zbiornika przed otwarciem do czasu zniwelowania ciśnienia do 0 Koryto zrzutowe szlamu • Z blachy nierdzewnej ze wzmocnionymi krawędziami • Zamontowana pod dennicą opróżniającą jako przedłużenie płaszcza zbiornika • Ochrona podwozia pojazdu przed zabrudzeniem Kontrola napełnienia komory szlamu • Wskaźnik poziomu osadu w zbiorniku mechaniczny ze skalą pomiaru poziomu osadu co 1000ltr Króćce ssania i opróżniania • W dolnej części dennicy opróżniającej DN 125 • Górny DN125 kołowrót • Sprzęgło do węża typu V System Perrot z zaślepką transportową Zrzut wody z nad szlamu • Możliwość odpompowania wody z nad szlamu z komory poprzez oddzielny system pływakowy i wąż ssący na wysięgniku • Rura zbierająca min. DN80 z pływakiem, wewnątrz komory szlamu • Odpompowanie wody nadciśnieniem pompy ssącej Pompa ssąca łopatkowa • Chłodzenie cieczą • Wydajność ssania: min 1.300 m³/h (w swobodnym przepływie) • System orurowania min DN 100 • Smarowanie automatyczne • Ogrzewanie zimowe (praca do – 10) Napęd pompy ssącej • Z przystawki mocy podwozia poprzez wał przegubowy i przekładnię wielopasową • Osłony bezpieczeństwa pasów klinowych i napinacza • Przyjazny w obsłudze i łatwy dostęp obsługowy, prosty system napinania pasów • Sprzęgło pneumatyczne załączane z pulpitu sterowniczego System zabezpieczający pompę ssącą (pompa łopatkowa) • Komora zabezpieczająca przed przelaniem z układem zaworów kulowych pływających • Separator (centryfuga) oczyszczający ssane powietrze dodatkowo z cząstek stałych z zaworem kulowym odcinającym • System rurociągów ssących z zaworem zwrotnym i z atestowanym zaworem bezpieczeństwa 0,5 bar. • Zawór ograniczający podciśnienie usprawniający prace pompy • System dodatkowych zaworów umożliwiających krótkotrwałą pracę z wysokim podciśnieniem • Czterodrożny zawór regulacji przebiegu strumienia powietrza zasysanego • Pneumatyczne sterowanie zaworem czterodrożnym • Punkty smarowania wysunięte na zewnątrz ułatwiające obsługę Pompa wodna ciśnieniowa: • Pompa nurnikowa • Wydajność min. 315 l/min przy min. 170 bar • Zabudowana na stabilnej konsoli po prawej stronie pojazdu • Ogrzewanie zimowe umożliwiające pracę do „–„ 10 stopni C Napęd pompy ciśnieniowej • Z przystawki mocy podwozia, poprzez wał kardana i przekładnię pasową • Pasy i koła napędowe w osłonach bezpieczeństwa • Łatwy w obsłudze system napinania pasów klinowych • sprzęgło pneumatyczne załączane z pulpitu sterowania Rurociągi pompy ciśnieniowej: • Min. DN32, wraz z armaturą(zawory kulowe, ciśnieniowe przeguby obrotowe) • Prowadzenie rurociągów łagodnymi łukami dla zredukowania oporów przepływu i strat ciśnienia • Rurociąg napływu wody z zaworem odcinającym • Pneumatycznie załączany zawór ciśnienia • Filtr przepływu w aluminiowej obudowie z wkładem siatkowym min. DN80 ze stali nierdzewnej • Pneumatyczne opróżnianie układu wodnego z resztek wody System zabezpieczający pompę wodną: • Pneumatycznie regulowany zawór membranowy • Zawór przeciążeniowy • Zawór załączany dla otwarcia swobodnego obiegu wody • Bezstopniowa regulacja wydatku i ciśnienia • Akustyczny sygnał niskiego stanu wody • Automatyczne zatrzymanie pompy w przypadku braku wody Kołowrót węża ssącego: • Umiejscowiony horyzontalnie nad zbiornikiem • Hydrauliczny napęd • Pojemność kołowrotu – min. 17 mb min. DN125, Czynna długość węża min. 12 mb • Cynkowany i lakierowany proszkowo Główny kołowrót ciśnieniowy: • Nad zbiornikiem, horyzontalnie • Sterowany hydraulicznie • Pojemność min 120 mb węża min. DN25 , wzmocniony podwójnym oplotem tekstylnym • Cynkowany i lakierowany proszkowo • System automatycznego układania węża w bębnie Wysięgnik hydrauliczny – kombinowany: - Wspólne prowadzenie węża ssącego i ciśnieniowego - Dodatkowe napędy prowadzenia węży dla zapewnienia ciągłego ich napięcia - Posadowiony na dennicy tylnej i przegubie obrotowym, sterowany przekładnią ślimakową, - hydraulicznie odchylany o 180o - Przegubowe ramię wysięgnika (podnoszenie, wychylanie i teleskopowe wydłużenie) - Wysokość podnoszenia – min. 1500 mm - Udźwig – min. 450 kg ( bez konieczności rejestracji UDT) - Hydrauliczny teleskop – min. 1000 mm - Zasięg pracy – min. 1500 mm na lewą stronę pojazdu o min. 3400 mm na prawa stronę pojazdu o min. 180o obrót wysięgnika - Cynkowany i lakierowany proszkowo Pomocniczy kołowrót ciśnieniowy: • Z prawej strony zabudowy pod zbiornikiem • Wykonany ze stali. Cynkowany i lakierowany proszkowo. • Pojemność węża min. DN13 – min. 60 mb, wzmocniony podwójnym oplotem tekstylnym • By-Pass dla odprowadzenia nadmiaru wody • Pistolet wysokociśnieniowy z uchwytem • Napęd hydrauliczny Wyciągarka • Linka stalowa – min. 12 mb • Rejestrowany udźwig – min. 250 kg • Napęd hydrauliczny • Umieszczona na końcu wysięgnika Sterowanie zabudowy Stanowisko obsługi I: • Zabudowane w zamykanej wodoszczelnej szafce z blachy kwasowej • Sterowanie silnikiem podwozia: - Regulacja obrotów (+/-) - Obrotomierz • Przystawka mocy – włącz/wyłącz • Pompa ssąca – włącz/wyłącz - wakumetr • Zawór czterodrożny – ssanie, tłoczenie, odprężanie • Pompa ciśnieniowa – włącz/wyłącz - Manometr - Włącznik ciśnienia - Regulacja ciśnienia • Zawór kulowy min. DN25 – otwórz/zamknij • Zawór kulowy min. DN13 – otwórz/zamknij • Ryglowanie dennicy opróżniającej otwórz/zamknij (zawór ręczny) • Podnoszenie dennicy podnieś/opuść (zawór/ręczny) • Tłok opróżniający – przesuw / uszczelnianie • Ryglowanie pneumatyczne tłoka • Sterowanie ciśnieniem w uszczelce przegrody (manometr) • Licznik roboczogodzin pompy ciśnieniowej • Licznik roboczogodzin pompy ssącej • Licznik wysuwu węża ciśnieniowego • Wyłącznik bezpieczeństwa • Opisy przełączników w języku polskim Stanowisko obsługi II: • Wersja z kablem zdalnego sterowania – min. 10 metrów • Sterowanie silnikiem – obroty+ / obroty - • Pompa ciśnieniowa – ciśnienie wody • Pompa ssąca – ssanie • Zawór czterodrożny – ssanie, tłoczenie, odpowietrzanie • Wąż min. DN25/DN13 – otwórz/zamknij • Wąż ssący – zasuwa otwarta/zamknięta • Zrzut wody znad szlamu - zasuwa otwarta/zamknięta • Joy-stik dla węża ciśnieniowego – rozwiń/zwiń • Joy-stik węża ssącego – rozwiń/zwiń • Proporcjonalny Joy-stik do sterowania wysięgnikiem – wychył, podnoszenie, wysuwanie teleskopem • Regulacja prędkości obrotowej kołowrotu węża ciśnieniowego • Wyłącznik bezpieczeństwa Sterowanie radiowe III • Sterowanie silnikiem – obroty+ / obroty - • Pompa ciśnieniowa – ciśnienie wody • Pompa ssąca – ssanie • Zawór czterodrożny – ssanie, tłoczenie, odpowietrzanie • Wąż min. DN25/DN13 – otwórz/zamknij • Wąż ssący – zasuwa otwarta/zamknięta • Zrzut wody znad szlamu - zasuwa otwarta/zamknięta • Joy-stik dla węża ciśnieniowego – rozwiń/zwiń • Joy-stik węża ssącego – rozwiń/zwiń • Proporcjonalny Joy-stik do sterowania wysięgnikiem – wychył, podnoszenie, wysuwanie teleskopem • Regulacja prędkości obrotowej kołowrotu węża ciśnieniowego • Wyłącznik bezpieczeństwa • 2 piloty radiowe z 2 kompletami akumulatorów oraz ładowarka akumulatorów zamontowana na stałe w pojeździe Sterowanie na dennicy tylnej: • Ręcznie sterowane zawory hydrauliczne do: - Kołowrót węża ciśnieniowego – zwiń/rozwiń - Kołowrót węża ssącego – zwiń/rozwiń - Wysięgnik obróć – prawo/lewo - Wysięgnik – podnieś/opuść - Wysięgnik – teleskop wysuń/wciągnij System hydrauliczny: • Zasilany pompą zębatą z zaworami wspomagającymi • Napełniony olejem hydraulicznym podlegającym biodegradacji System pneumatyczny: • Wyposażony w zawór przeciążeniowy, dodatkowy zbiornik sprężonego powietrza, jednostkę obsługową, zawory sterujące i linie rozprowadzające powietrze Osłony pomp i modułów roboczych • Wykonane z tworzywa GFK, zamontowane za kabiną kierowcy, otwierane na boki • Wyciszające pracę pojazdu i zabezpieczające przed dostępem osób niepowołanych • Lakierowane w kolorze zabudowy Boczne osłony zbiornika i kołowrotów • Wykonane z lekkiego metalu po prawej i lewej stronie zabudowy • Lakierowane w kolorze zabudowy • Do wykorzystania jako powierzchnie reklamowe Wanny na węże • Po lewej stronie pojazdu otwarte wykonane ze stali kwasoodpornej • Zabudowane na stabilnej konsoli • Długość dopasowana do możliwości zabudowy podwozia Skrzynki na wyposażenie • Wykonane ze stali kwasoodpornej po prawej stronie zabudowy • Zamykane na klucz i otwierane do góry pokrywy zabezpieczające • Zabudowane na stabilnej konsoli, długość całkowita uzależniona od wolnego miejsca Dodatkowa szafka narzędziowa • Ze stali kwasoodpornej • Zamontowana pod ramą pojazdu • Wielkość i miejsce wg możliwości podwozia i życzenia zamawiającego Skrzynia na odpady • Wykonana z blachy stalowej kwasoodpornej • Z tyłu pojazdu po lewej stronie • Wywracana dla opróżnienia i zdejmowana • Pojemność min. 40 litrów Węże na wyposażeniu • Wąż ciśnieniowy główny min.120 mb min. DN 25 , wzmocniony podwójnym oplotem tekstylnym • Wąż ciśnieniowy pomocniczy min. 60 mb min. DN 13, wzmocniony podwójnym oplotem tekstylnym • Wąż ssący min. 17 mb min. DN 125 gumowy zbrojony, olejoodporny Oświetlenie do pracy nocnej • Lampa halogenowa podstawowa1 sztuka montowana na stałe na wysięgniku roboczym - Włączana na pulpicie sterowania • 1 sztuka dodatkowa – halogen przenośny z kablem min. 12 mb i automatycznym zwijadłem • Lampy stroboskopowe zamontowane w zderzaku szt 2 Uchwyty transportowe dla: • Dodatkowej rury ssącej, dopasowane do długości wanny (wraz z rurą ssawną) • Pachołków ostrzegawczych wraz pachołkami • Łopaty i szczotki (wraz z narzędziami) • Drabiny (wraz z drabiną) Lakierowanie • Zabudowa lakierowana w jednym kolorze lakierem akrylowym • Kolor zabudowy wg standardu RAL 2011 kabina biała wg standardu RAL - 1x piaskowanie wszystkich elementów - 1x podkład - 2x wypełniacze - 1x powłoka zewnętrzna (warstwa zewnętrzna nie mniej niż 100 µ) Okleiny (oznakowanie) ostrzegawcze • Folia odblaskowa wg normy DIN 30710 z przodu i z tyłu pojazdu Jakość wykonania • Producent musi posiadać certyfikat DIN EN ISO 9001: 2008 • Deklaracja zgodności wg wymogów UE i znak bezpieczeństwa CE Wyposażenie pojazdu • Światła ostrzegawcze ledowe –lokalizacja i umieszczenie po rozstrzygnięciu przetargu • Dysza płucząca na mały i duży wąż – po 1 szt. • Dysza przebijająca „bomba” szt. 1 • Banan szt. 1 • Rolka prowadząca szt. 1 • Inżektor szt. 1 • Imadło szt 2 • Umywalka z wodą do mycia rąk (ciepła/zimna woda) z dozownikiem mydła, środka dezynfekującego 2. Specyfikacja techniczna podwozia nośnego Podwozie 1) Samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2019), 2) Dopuszczalna masa 18 ton 3) Rozstaw osi 3800-4100 mm Silnik: a) Wysokoprężny 320 KM, Common – Raily b) Silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 z Ad Blue c) Maksymalny moment obrotowy silnika 1600 Nm d) Skrzynia biegów półautomatyczna 12 biegowa dwuzakresowa z półbiegami z dwoma biegami pełzającym i dwoma biegami wstecznymi e) Wydech wyprowadzony do góry f) Od silnikowa przystawka poboru mocy g) Tempomat do sterowania pracą pompy h) Ograniczenie prędkości do 85 km/h (+/- 1 km/h) i) Wyciszenie pojazdu do 80 dB j) System zabezpieczający przed przechyłem k) Blokada przeciw staczaniu się pojazdu na wzniesieniach podczas ruszania Oś przednia: a) Przednie zawieszenie – resory paraboliczne nośność 9 ton b) Stabilizator osi przedniej Oś tylna: a) Tylne zawieszenie - resor nośność 13 ton b) Stabilizator osi tylnej c) Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej d) Napęd 4x4 rozłączany Przystawki odbioru mocy: • Przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy Układ hamulcowy: a) Hamulec osi przedniej i tylnej – bębnowe b) Układ hamulcowy z systemem ABS c) System kontroli poślizgu + ESP d) Hamulec silnikowy e) Osuszacz powietrza Układ kierowniczy: a) Układ kierowniczy ze wspomaganiem b) Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem c) Fabryczny immobiliser Układ elektryczny: a) Akumulatory 12V min. 225 Ah – 2 sztuki b) Wyprowadzenie instalacji elektrycznej do skrzynki sterowniczej z tyłu pojazdu z przyciskiem Start-Stop Zbiornik paliwa • min 200 litrów z zamykanym korkiem Koła • 22,5 z oponami 315/80R, bieżnik do warunków terenowych Bieg wsteczny • Akustyczny sygnał dźwiękowy biegu wstecznego Kabina a) Kabina dzienna w kolorze RAL , 3 miejscowa b) Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym z pasem zintegrowanym c) Klimatyzacja d) Elektrycznie i podgrzewane lusterko wsteczne z prawej strony (od pasażera) zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego e) Szyby sterowane elektryczne f) Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego g) Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie h) Regulacja zasięgu świateł i) Tempo-mat j) Komputer pokładowy z menu w języku polskim k) Tachograf cyfrowy posiadający legalizację l) Radio CD z 2 głośnikami m) Osłona przeciwsłoneczna kabiny n) Kamera cofania z kolorowym LCD 7 o) Pokrowce na fotele p) Dywaniki gumowe fabryczne q) Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, podnośnik, wąż do pompowania opon z manometrem Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 34114000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  8   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 700 000,00 zł. w przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia wskazanego w Rozdziale VI ust. 1 pkt b) SIWZ Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, obejmujące dostawę, samochodu specjalnego do czyszczenia kanalizacji wyposażonego w spełniające kryteria wskazane w OPZ następujące elementy: - dwa zwijadła umieszczone horyzontalnie na zbiorniku, - wysięgnik kombinowany z prowadzeniem równoczesnym dwóch węży ssący ciśnieniowy, oraz udźwigu 490 kg wraz z jego technicznymi parametrami jak zasięg wysuwu, obrotu i zasięgu. - wartość min. 1 000 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zawartych w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które wymieniono w rozdz. Rozdziale VI ust. 2 SIWZ, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) wykazu wykonanych głównych dostaw określonych w Rozdziale VI ust. 2 pkt a) SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; c) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza przedłożenie polisy OC opłacanej zgodnie z terminami płatności rat wynikającymi z umowy. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył dokument potwierdzający opłacenie składki/raty. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt b) SIWZ polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt c) SIWZ dotyczącej tych podmiotów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz Oferty, zawierający oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zmówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
rękojmia i gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. 2. Wprowadzenie zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności: 1) zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach: a) ograniczenia zakresu dostaw przez zamawiającego, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia wykonawcy zostanie pomniejszona o kwotę odpowiadającą zaniechanym dostawom, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana ustawowej składki podatku od towarów i usług; 2) zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy. Siła wyższa oznacza zdarzenie nieprzewidywalne, znajdujące się poza kontrolą stron umowy i któremu strony nie mogły zapobiec nawet przy dochowaniu należytej staranności. 3. Warunki dokonywania w/w zmian winny odbywać się następująco: 1) Inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego. 2) Dokonanie zmiany wymaga zgody Zamawiającego. 3) Wymagana forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksową usługę przeprowadzki mienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.