Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w miejscowości Węglówka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w miejscowości Węglówka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKorczyna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyGMINA KORCZYNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00102315
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w miejscowości Węglówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18A

1.5.2.) Miejscowość: Korczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-420

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 540 80

1.5.8.) Numer faksu: 13 43 540 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Korczyna upoważniona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Węglówce do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440560

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Rynek 18a

1.11.4.) Miejscowość: Korczyna

1.11.5.) Kod pocztowy: 38-420

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.11.9.) Numer telefonu: 13 43 540 80

1.11.10.) Numer faksu: 13 43 540 96

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korczyna.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.korczyna.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w miejscowości Węglówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df8df6fb-d986-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004245/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w miejscowości Węglówkai

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.korczyna.bip.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
2. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu MiniPortal (dostępny na stronie www.uzp.gov.pl) oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Zaleca się również podanie adresu e-mail.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci
elektronicznej, w jednym z formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (np. .pdf, doc, .docx […]) i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został
w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale.
Zamawiający uzna ofertę, stanowiącą oświadczenie woli wykonawcy za dokument elektroniczny (ofertę złożoną w postaci elektronicznej) niezależnie od tego, czy jej postać elektroniczna powstała wyłącznie przy użyciu programu komputerowego, czy też na skutek przekształcenia postaci papierowej do postaci elektronicznej, jeżeli tylko dokument elektroniczny zostanie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U z 2020r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonania zlecenia, usługi oraz zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO)
1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Korczyna reprezentowana przez Wójta. Kontakt - adres: 38-420 Korczyna, Korczyna 18a, tel. wojt@korczyna.pl
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych e-mail: iodkorczyna@gmail.com
3. Podstawą prawną przetwarzania danych może być:
a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz.1740) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019).
4. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia i realizacji umowy, wykonania dostaw. Dane będą przetwarzane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglówce” prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1) ustawy Pzp.
5. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia, zawarcia umowy oraz jej realizacji. Nie podanie danych skutkuje brakiem możliwości podjęcia współpracy.
6. Dane będą przechowywane przez okres współpracy, trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu przez okres wymagany kategorią archiwalną. W przypadku danych zawartych jedynie na fakturach dane są przechowywane przez okres 5 lat (kat. B5), w przypadku umów cywilnoprawnych bez składki na ubezpieczenie społeczne przez okres 10 lat (kat.B10).
7. Administrator może przekazać dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych może być np: operator pocztowy w przypadku prowadzenia korespondencji, bank realizujący usługi bankowe. Szczegóły dotyczące odbiorców można uzyskać w siedzibie Administratora.
8. Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje żądanie następujących uprawnień:
1) prawo dostępu do danych osobowych;
2) prawo do żądania sprostowania danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
10. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.
11. W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EPP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu specjalnego typu GBA min 2/16 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglówce, którego charakterystyka została sporządzona w oparciu o następujące założenia:
- Podwozie: Moc silnika nie mniejsza niż 220kW; Podwozie – 4x4 uterenowione, resory paraboliczne, blokady mechanizmów różnicowych, stabilizatory przechyłów; Napęd szosowy i terenowy, skrzynia biegów manualna 6-biegowa+wsteczny, Rodzaje kół - pojedyncze na osi przedniej, podwójne na osi tylnej; Ogumienie – szosowo-terenowe przystosowane do różnych warunków atmosferycznych, obręcze kół min. 22.5, Koło zapasowe; Lampy przeciwmgielne.- Kabina jednomodułowa czterodrzwiowa - 6 osobowa w układzie miejsc 1+1+4;
- Wyposażenie: klimatyzacja, elektryczne sterowanie podnoszeniem szyb, centralny zamek; Zamontowany sprzęt łączności radiowej - radiostacja przewoźna dostarczona przez zamawiającego; Sygnał - pneumatyczny, włączany włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy; - niezależny układ ogrzewania umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku; Mocowanie aparatów powietrznych w oparciach tylnych siedzeń; Podest do ładowania radiostacji przenośnych i latarek w kabinie kierowcy.
- Zabudowa pożarnicza: Konstrukcja i poszycie zewnętrzne wykonane w całości z materiałów kompozytowych, jako konstrukcja samonośna ze zintegrowanymi zbiornikami odpornymi na korozję, Układ skrytek - 3+3+1; Podesty uchylne - otwierane pod wszystkimi schowkami, ułatwiające dostęp do sprzętu; Żaluzje - aluminiowe wodo i pyłoszczelne z zabezpieczeniem otwarcia i samoczynnym zamykaniem; Półki sprzętowe - wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji wysokości; Dach zabudowy - wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Schowki wyposażone w regały.
- Zbiornik wody i środka pianotwórczego: pojemność zbiornika wody – min. 2000l, Zbiornik środka pianotwórczego - 10% pojemności zbiornika wody;- Układ wodno-pianowy - Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 2400 l/min przy 8 barach i wydajności na wysokim ciśnieniu min. 300 l/min przy 40 barach; Wyposażenie autopompy – układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, układ wyposażony w automatyczny zawór napełniania hydrantowego, zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornik wodny z możliwością przełączenia na pracę ręczną; Linia szybkiego natarcia – długość węża min. 60 mb z prądownicą wodno-pianową (napęd zwijadła elektryczny i ręczny)-przedmuch linii sprężonym powietrzem; Działko - wodno-pianowe z DWP-16; Dozownik środka pianotwórczego – ręczny : 3% ÷ 6%; Zraszacze - przednie i boczne – 4 dysze, funkcja ograniczenia stref skażeń.
- Instalacja elektryczna: Oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego - na dachu kabiny zamontowana płaska lampa zespolona LED, cztery lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu na wysokości lusterka wstecznego samochodu osobowego, dwie wyprofilowane lampy niebieskie umieszczone na ścianie tylnej pojazdu wbudowane w naroże nadwozia; Nagłośnienie - 200W, generator sygnałów, manipulator na przewodzie z funkcją dzień i noc; Oświetlenie samochodu - lampy boczne do oświetlenia pola pracy LED nad żaluzjami, z tyłu pojazdu w dolnej części po obu stronach pojazdu zamontowane obrysówki LED widoczne w lusterkach wstecznych kierowcy; Oświetlenie powierzchni dach LED; Fala świetlna LED - umieszczona na tylnej ścianie zabudowy, nad tylną żaluzją; Skrytki - wyposażone w oświetlenie LED – umieszczone po obu stronach, załączane po otwarciu żaluzji; Ogrzewanie autopompy - niezależne ogrzewanie przedziału pracy autopompy sterowanie z kabiny;
- Wymiary pojazdu: Planowane wymiary samochodu podane w przybliżeniu wynoszą odpowiednio: maksymalna długość wraz z wyciągarką 8000 mm., maksymalna wysokość pojazdu nie może przekroczyć 3150 mm.
- Pozostałe wyposażenie standardowe: Układ ładowania akumulatorów pojazdu z zewnętrznego źródła 24 V - z wyrzutnikiem - samo rozłączalny w momencie rozruchu silnika, zblokowany z szybkozłączem do uzupełniania powietrza z sieci stacjonarnej; Maszt oświetleniowy – o wysuwie pneumatycznym z lampami LED-30 000 lm, zasilany z instalacji pojazdu, wysokość min. 5 m od podłoża; Wyciągarka elektryczna – o uciągu minimum 5 ton z liną min. 28m z hakiem- w zewnętrznej obudowie kompozytowej; Kamera cofania - wyposażona w monitor przekazujący kolorowy obraz w kabinie, w zasięgu wzroku kierowcy o przekątnej
ekranu min. 7 cali; Skrzynia na drobny sprzęt - aluminiowa, o wymiarach 200x550x260 mm., umieszczona na dachu pojazdu z oświetleniem wewnętrznym typu LED.
2) Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.
3) Pojazd powinien spełniać minimalne „Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej” - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. (Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z późn. zm.).
4) Pojazd musi być fabrycznie nowy, silnik i podwozie z kabiną pochodzące od tego samego producenta. Podwozie z roku produkcji 2021 oraz z silnikiem o mocy nie mniejszej niż 220 kW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 7 do SWZ Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 (kategoria 2: uterenowiony), dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Węglówce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na nadwozie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,
2) spełniają warunki udziału w postepowaniu określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia tj.:
8.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.2. Spełniają warunek dotyczący wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.3. Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
8.4. Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej;
Określenie warunków:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże,
iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co
najmniej dostawę dwóch samochodów ratowniczo-gaśniczych o zbliżonych
parametrach do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż
650 000,00zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz z
podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są
wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty.
Jeżeli wymagane wartości robót wyrażone będą w innej walucie niż PLN,
Zamawiający przeliczy te wartości w oparciu o średni kurs walut Narodowego
Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi
publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie
opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego
dnia przed dniem publikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) złożyć wykaz dostaw określonych rodzajowo w punkcie 8.4.a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich:
- wartości, - przedmiotu - daty wykonania, - podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; oraz załączyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje, - inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów zgodnie z art. 108ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na podstawie art. 106 ust. 1 zamawiający może żądać innych niżą wskazane w art. 104 i art. 105 przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, jeżeli są one niezbędne do przeprowadzenia postępowania. Zamawiający wskazuje wymagane przedmiotowe środki dowodowe w ogłoszeniu lub dokumentach zamówienia.
Wykonawca składa wraz z ofertą uzupełniony załącznik nr 7 do SWZ - minimalne wymagania techniczno - użytkowe dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.
4. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadza Gmina Korczyna upoważniona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Węglówce do przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia.
Umowa z Wykonawcą wyłonionym w przedmiotowym postępowaniu zostanie podpisana przez Ochotniczą Straż Pożarną w Węglówce.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę nowej kosiarki-Przemyśl
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę nowej kosiarki.Traktorek Stiga- problemy z rozruchem silnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI