Zakup samochodu osobowego, samochodu osobowo – ciężarowego 4+1 oraz samochodu bus...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodu osobowego, samochodu osobowo – ciężarowego 4+1 oraz samochodu bus 8+1 dla Oddziału ZUS w Gdańsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-09-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-12
  • Numer ogłoszenia592226-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592226-N-2019 z dnia 2019-09-12 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku: Zakup samochodu osobowego, samochodu osobowo – ciężarowego 4+1 oraz samochodu bus 8+1 dla Oddziału ZUS w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 00001775600514, ul. Chmielna  27/33 , 80-748  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 078 200, , e-mail Malgorzata.Rzepko@zus.pl, , faks 583 018 459.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.zus.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1) przesłać na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w gdańsku, Zamówienia Publiczne, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk,; 2) dostarczyć osobiście, w zaklejonej kopercie i złożyć na sali obsługi Klienta (parter) - Dziennik podawczy - budynek Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk (czynne od godz. 08:00)
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego, samochodu osobowo – ciężarowego 4+1 oraz samochodu bus 8+1 dla Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer referencyjny: 100000/271/14/2019-ZAP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 samochodów dla Oddziału ZUS w Gdańsku. Oferowane pojazdy muszą być fabrycznie nowe, spełniające warunek dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z parametrami i wyposażeniem określonymi w częściach: 2. POZOSTAŁE WYMAGANIA 1. Samochody powinny zostać dostarczone wraz z książkami gwarancyjnymi w języku polskim i instrukcjami obsługi w języku polskim. 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu pojazdy zarejestrowane wraz z kompletem wymaganych prawem dokumentów. 3. Z czynności odbioru samochodów zostanie sporządzony protokół odbioru. 4. Do chwili podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu Umowy. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dotrzymanie przedstawionych w ofercie parametrów pojazdów. 3. GWARANCJA I RĘKOJMIA: 1. Wykonawca odpowiada za wady dostarczonego samochodu z tytułu gwarancji oraz rękojmi, według zasad określonych w Kodeksie cywilnym. 2. Rękojmia na przedmiot niniejszej umowy wynosi 24 miesiące od daty podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu odbioru. 3. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia wad lub usterek albo zgłoszenia naprawy głównej podlegających gwarancji, dokonać na własny koszt naprawy. W przypadku jeżeli naprawa wymaga sprowadzenia części termin naprawy przedłuża się do 30 dni. 4. Usunięcie wad i usterek będzie stwierdzone protokolarnie. 5. Gwarancja udzielona Zamawiającemu przez Wykonawcę obejmuje koszty wynikłe na skutek niesprawności pojazdu. 6. Warunki gwarancji określone w niniejszej umowie przez Zamawiającego mają pierwszeństwo przed warunkami gwarancji wynikającymi z książki gwarancyjnej.

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34115000-6
34115200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem zapis ust. 11. d)oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na każdą część oddzielnie do upływu terminu składania ofert w wysokości: Cz. I – 1 400,00 zł /słownie: jeden tysiąc czterysta złotych/, Cz. II – 1 500,00 zł /słownie: jeden tysiąc pięćset złotych/, Cz. III – 2 200,00 zł /słownie: dwa tysiące dwieście złotych/. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ). 3. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy Pzp., stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiajacego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiajacego. Wadium wniesione w formie gwarancji ( bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzura stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów. 5. Wadium nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności w skutek zwrotu dokumentu gwarancji. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – PKO BP SA II Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie nr rachunku: 09 1020 5590 0000 0402 9090 7019 Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium – Zakup samochodu cz. …….- 100000/271/14/2019 - ZAP” 7. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy – nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 b ustawy – Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Drugi komplet kół 5,00
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa 10,00
Czujnik parkowania przedni i tylny 10,00
Fotochromatyczne lusterko wsteczne 5,00
Tempomat 5,00
Podgrzewane fotele przednie 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy/ Wykonawców – zasady określa § 10 we wzorach umów - Załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Samochód osobowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. CZĘŚĆ 1 Samochód osobowy - oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, spełniający warunek dopuszczenia do ruchu drogowego, opisane poniżej parametry techniczne oraz posiadające wymagane wyposażenie. 1. Dane pojazdu: 1) Rok produkcji: 2019 2) Wersja nadwozia: kombi 3) Liczba miejsc siedzących: co najmniej 4 4) Lakier nadwozia: srebrny metalizowany - po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się zmianę koloru samochodu 5) Wnętrze tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu 6) Rozstaw osi: co najmniej 2 650 mm 7) Rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1 500 mm 8) Długość: co najmniej 4 500 mm 9) Pojemność bagażnika: co najmniej 500 litrów 10) Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie 2. Silnik z układem przeniesienia mocy: 1) Paliwo: benzyna Pb95 2) Maksymalna pojemność silnika: 1 600 cm3 3) Moc silnika: co najmniej 120 KM 4) Skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny 5) Napęd: na przednią oś 6) Pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 47 litrów 7) Norma emisji spalin: Euro 6 zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin 8) Emisja CO2: maksymalna 130 g/km 3. Wyposażenie: 1) Centralny zamek sterowany pilotem 2) Dywaniki podłogowe - gumowe z przodu i z tyłu 3) Elektrycznie sterowane podgrzewane lusterka zewnętrzne 4) Elektrycznie sterowane szyby co najmniej z przodu 5) Fotele tapicerowane z zagłówkami 6) Gniazdo 12V - co najmniej jedno 7) Immobilizer 8) Klimatyzacja manualna lub automatyczna 9) Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach 10) Komputer pokładowy z funkcją rejestracji ilości spalonego paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu 11) Konsola centralna z podłokietnikiem 12) Lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi lakierowane w kolorze nadwozia 13) Obręcze kół stalowe z kołpakami lub aluminiowe co najmniej w rozmiarze 16" (4 szt.) 14) Oparcie tylnej kanapy składane i dzielone z przejściem do przestrzeni bagażnika 15) Oświetlenie części bagażowej 16) Oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka 17) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 18) Port USB 19) Relingi dachowe 20) Roleta zasłaniająca przestrzeń bagażową 21) Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera 22) System kontroli ciśnienia w oponach 23) System nagłośnienia z co najmniej 4 głośnikami 24) System przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania 25) System stabilizacji toru jazdy 26) System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania 27) Światła do jazdy dziennej w technologii LED 28) Trzecie światło stop 29) Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu 30) Tuner radiowy 31) Układ kierowniczy ze wspomaganiem 32) Zapasowe koło stalowe pełnowymiarowe zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej pojazdu wraz z zestawem niezbędnym do wymiany koła 33) Zderzaki w kolorze nadwozia 34) Podłokietnik ze schowkiem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Drugi komplet kół 5,00
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa 10,00
Czujnik parkowania przedni i tylny 10,00
Fotochromatyczne lusterko wsteczne 5,00
Tempomat 5,00
Podgrzewane fotele przednie 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Samochód osobowo ciężarowy 4+1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II. CZĘŚĆ 2 Samochód osobowo-ciężarowy 4+1 Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, spełniający warunek dopuszczenia do ruchu drogowego, opisane poniżej parametry techniczne oraz posiadające wymagane wyposażenie. 1. Dane pojazdu: 1) Rok produkcji: 2019 2) Wersja nadwozia: zamknięte typu kombivan 3) Liczba miejsc siedzących: 5 4) Lakier nadwozia: srebrny metalizowany - po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się zmianę koloru samochodu 5) Wnętrze (włącznie z przestrzenią ładunkową): tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu 6) Rozstaw osi: co najmniej 2 650 mm 7) Rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1 500 mm 8) Długość: co najmniej 4 200 mm 9) Ładowność: co najmniej 550 kg 10) Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie 2. Silnik z układem przeniesienia mocy: 1) Paliwo: olej napędowy ON 2) Maksymalna pojemność silnika: 1 600 cm3 3) Moc silnika: co najmniej 100 KM 4) Skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny 5) Napęd: na przednią oś 6) Pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 55 litrów 7) Norma emisji spalin: Euro 6 zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin 8) Emisja CO2: maksymalna 150 g/km 3. Wyposażenie: 1) Centralny zamek sterowany pilotem 2) Drzwi boczne przesuwane i przeszklone po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia 3) Drzwi tylne dwuskrzydłowe z podgrzewanymi szybami i wycieraczką, otwieralne pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach, Zamawiający dopuszcza zastosowanie klapy tylnej z ogrzewaną szybą i wycieraczką 4) Dywaniki podłogowe - gumowe z przodu i z tyłu 5) Elektrycznie lub ręcznie sterowane podgrzewane lusterka zewnętrzne 6) Elektrycznie sterowane szyby co najmniej z przodu 7) Fotele tapicerowane z zagłówkami 8) Gniazdo 12V - co najmniej jedno 9) Immobilizer 10) Klimatyzacja manualna lub automatyczna 11) Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach 12) Komputer pokładowy z funkcją rejestracji ilości spalonego paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu 13) Lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia 14) Lusterko wsteczne 15) Obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 15" (4 szt.) 16) Ochronne listwy boczne 17) Oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka 18) Pełne przeszklenie przedziału pasażersko-ładunkowego 19) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 20) Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera 21) System kontroli ciśnienia w oponach 22) System przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania 23) System nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami 24) System stabilizacji toru jazdy 25) System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania 26) Trzecie światło stop 27) Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu 28) Tuner radiowy 29) Układ kierowniczy ze wspomaganiem 30) Zapasowe koło stalowe pełnowymiarowe zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej pojazdu wraz z zestawem niezbędnym do wymiany koła 31) Podłokietnik ze schowkiem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34115000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Drugi komplet kół 5,00
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa 10,00
Czujnik parkowania przedni i tylny 10,00
Fotochromatyczne lusterko wsteczne 5,00
Tempomat 5,00
Podgrzewane fotele przednie 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Samochód bus 8+1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III. CZĘŚĆ 3 Samochód bus 8+1 Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, spełniający warunek dopuszczenia do ruchu drogowego, opisane poniżej parametry techniczne oraz posiadające wymagane wyposażenie. 1. Dane pojazdu: 1) Rok produkcji: 2019 2) Wersja nadwozia: osobowo-ciężarowy typu furgon, van, mikrobus 3) Liczba miejsc siedzących: 9 - w 3 rzędach (3 z przodu, 3 w drugim rzędzie, 3 w trzecim rzędzie) 4) Lakier nadwozia: srebrny metalizowany - po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się zmianę koloru samochodu 5) Wnętrze: tapicerka materiałowa w ciemnym odcieniu 6) Rozstaw osi: co najmniej 2 900 mm 7) Rozstaw kół (przód, tył): co najmniej 1 600 mm 8) Długość: co najmniej 4 800 mm 9) Maksymalna wysokość: 2 100 mm j. Ładowność: co najmniej 900 kg 10) Dopuszczalna masa całkowita: do 3 500 kg 11) Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego z kierownicą po lewej stronie 2. Silnik z układem przeniesienia mocy: 1) Paliwo: olej napędowy ON 2) Maksymalna pojemność silnika: 2 200 cm3 3) Moc silnika: co najmniej 120 KM 4) Skrzynia biegów: manualna co najmniej 5 biegowa do przodu i bieg wsteczny 5) Napęd: na przednią lub tylną oś 6) Pojemność zbiornika paliwa: co najmniej 70 litrów 7) Norma emisji spalin: Euro 6 zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi emisji spalin 8) Emisja CO2: maksymalna 199 g/km 3. Wyposażenie: 1) Centralny zamek sterowany pilotem 2) Dywaniki podłogowe - gumowe z przodu i z tyłu 3) Drzwi boczne przesuwane i przeszklone po prawej stronie lub po obu stronach nadwozia 4) Drzwi tylne dwuskrzydłowe z podgrzewanymi szybami i wycieraczkami otwieralne pod kątem 180 stopni z ogranicznikiem przy 90 stopniach 5) Elektrycznie sterowane szyby z przodu 6) Elektrycznie sterowane podgrzewane lusterka zewnętrzne 7) Fotele tapicerowane z zagłówkami 8) Gniazdo 12V - co najmniej jedno 9) Immobilizer 10) Klimatyzacja manualna lub automatyczna 11) Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach 12) Komputer pokładowy z funkcją rejestracji ilości spalonego paliwa, średniego zużycia paliwa, zasięgu 13) Lusterka zewnętrzne oraz klamki drzwi w kolorze tworzywa lub lakierowane w kolorze nadwozia 14) Lusterko wsteczne 15) Obręcze kół stalowe z kołpakami co najmniej w rozmiarze 16" (4 szt.) 16) Ochronne listwy boczne 17) Oświetlenie wnętrza co najmniej 1 lampka 18) Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego 19) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 20) Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera 21) System kontroli ciśnienia w oponach 22) System przeciwdziałania poślizgowi kół napędowych podczas gwałtownego przyspieszania lub ruszania 23) System nagłośnienia z co najmniej 2 głośnikami 24) System stabilizacji toru jazdy 25) System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania 26) Trzecie światło stop 27) Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu 28) Tuner radiowy 29) Tylne siedzenia z możliwością wymontowania - 2, 3 rząd siedzeń 30) Układ kierowniczy ze wspomaganiem 31) Zapasowe koło stalowe pełnowymiarowe zamontowane w pojeździe w sposób nieograniczający przestrzeni ładunkowej pojazdu wraz z zestawem niezbędnym do wymiany koła 32) Podłokietnik ze schowkiem 33) Dodatkowy system nadmuchu powietrza (zimno-ciepło) sterowany z przedziału pasażerskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34115200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Drugi komplet kół 5,00
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa 10,00
Czujnik parkowania przedni i tylny 10,00
Fotochromatyczne lusterko wsteczne 5,00
Tempomat 5,00
Podgrzewane fotele przednie 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI