Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych typu BUS 9 osób, w tym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych typu BUS 9 osób, w tym 1 miejsce dla osoby nie pełnosprawnej na wózku inwalidzkim.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPniewo
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PNIEWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00408925
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych typu BUS 9 osób, w tym 1 miejsce dla osoby nie pełnosprawnej na wózku inwalidzkim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PNIEWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Pniewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Pniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-311

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 242851069

1.5.8.) Numer faksu: +48 242851069

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpspniewo@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dpspniewo.powiatkutnowski.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych typu BUS 9 osób, w tym 1 miejsce dla osoby nie pełnosprawnej na wózku inwalidzkim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a6dbf4-5434-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00401891/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych typu BUS 9 osobowy , w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4a6dbf4-5434-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl dalej jako "Platforma" pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy oraz poczty elektronicznej dpspniewo@poczta.fm, przy czym czym oferta musi zostać złożona z a pośrednictwem Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Instrukcji użytkowania systemu ( https://miniportal.uzp.gov.pl/instrukcja _uzytkowania_miniPortal-ePUAP.pdf).
Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Instrukcji użytkowania systemu
(https://miniportal.uz.gov.pl/instrukcja _uzytkowania_miniPortal-ePUAP.pdf

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.dpspniewo.powiatkutnowski.eu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych typu BUS 9 , w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium kosztu oraz gwarancja mechaniczna na pojazd wraz wyposażeniem.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowana gwarancja mechaniczna na pojazd wraz z wyposażeniem.

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu:
1)zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia ( zał.2 zał 7d o SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

opis technicznego oferowanego samochodu, zakresu rzeczowego - specyfikacji technicznej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, że działają na podstawie art.107 ust. 2 przewiduję,że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.Wykonawcy, o który mowa w ust. 1ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie , z którego wynika , które dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr9 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana zawartej umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art.455 ust. 1 i2 oraz określonych w umowie.
2.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
a)zmiana Wykonawcy realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni , że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym Wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy Wykonawca musi wykazać spełnieniem warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny określonych w zapytaniu ofertowym w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy Wykonawca.
Nowy Wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w SWZ.Nowy Wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym Wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowany
b)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mający wpływ na realizację przedmiotu umowy,
c)niezbędna jest zmiana sposobu ,terminu i miejsca wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
d)dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych postanowień Umowy nie jest możliwe ze względu na okoliczności, na które strony nie mają wpływu,
e)Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku:
- zmiany przepisów dotyczących ustawowej stawki podatku VAT,
-zmiany wskaźnika cen i w zakresie tej zmiany, gdy nie było możliwe przewidzenie zmiany wskaźnika cen w przedmiotowej wysokości w dniu składania oferty.
3. zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzeni tych zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników i zestawy 13. 60 / 24 T - Leszno, Olsztyn, Lublin, Łodz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Nawiążemy współpracę z przewoźnikami do pracy na terenie kraju. Poszukujemy przewoźników, posiadających zestawy 13. 60 / 24 T (firanka). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: ZAKUP, DOSTAWA I SERWIS FABRYCZNIE NOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ PRZEGUBOWEJ.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa ambulansu A2
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI