Zakup samochodu do przewozu wychowanków OR-W w Janowie Lubelskim

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodu do przewozu wychowanków OR-W w Janowie Lubelskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJanów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-07
  • Numer ogłoszenia559186-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559186-N-2020 z dnia 2020-07-07 r.

Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy: Zakup samochodu do przewozu wychowanków OR-W w Janowie Lubelskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy, krajowy numer identyfikacyjny 06156882000000, ul. Jana Zamoyskiego  77 , 23-300  Janów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158431420, e-mail orwjanow@onet.pl, faks 158431420.
Adres strony internetowej (URL): https://orwjanow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=54
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://orwjanow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=54

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://orwjanow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=54

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Janowie Lubelskim ,ul. Jana Zamoyskiego 77, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 7 (sekretariat).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do przewozu wychowanków OR-W w Janowie Lubelskim
Numer referencyjny: ORW.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu do przewozu wychowanków Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego w Janowie Lubelskim.2. Szczegółowy zakres zamówienia (Opis Przedmiotu Zamówienia):Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego autobusu z 19 miejscami pasażerskimi plus kierowca, w tym przystosowanego do przewozu 4 osób na wózkach inwalidzkich. Autobus musi posiadać homologację w zakresie przewozu osób o niepełnosprawności ruchowej. Wykonawca wraz z autobusem i kompletnym wyposażeniem winien dostarczyć komplet dokumentów umożliwiających jego odbiór i rejestrację. Zamawiający dopuszcza dwuetapową rejestrację pojazdu, w takim przypadku rejestracji dokona wykonawca i dostarczy pojazd zarejestrowany zgodny z przedmiotem zamówienia. 3. Wymagane parametry techniczne, jakościowe, wyposażenie podstawowe i dodatkowe:1) Rok produkcji 2019/20202) Dopuszczalna masa całkowita min. DMC 5500 kg3) Liczba miejsc siedzących 19+14) Silnik: -4.1) Norma emisji spalin - Euro VI - D4.2) Rodzaj paliwa - olej napędowy4.3) Ilość cylindrów - 44.4) Moc silnika - min. 150 KM4.5) Skrzynia biegów - automatyczna min. 6 biegowa4.6) Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym [l/100 km] - Max. 8,0 l 5) Nadwozie: -5.1) Kolor - do wyboru zamawiającego z podstawowej oferty wykonawcy, metaliczny5.2) Drzwi autobusu - Wejście drzwiami po prawej stronie fotela kierowcy. Wejście wyposażone w dwa dodatkowe stopnie ułatwiające wsiadanie osób niepełnosprawnych. Dodatkowo drzwi przesuwne z prawej strony pojazdu, w ich świetle zamontowane dwa fotele ze składanymi siedziskami umożliwiające wnoszenie osób niepełnosprawnych. - Tylne dwuskrzydłowe, otwierane pod kątem 1800 W ich świetle montowana winda dla osób niepełnosprawnych.5.3) Szyby - Podwójne zespolone, w części pasażerskiej przyciemniane, duże5.4) Lusterka boczne - regulowane elektrycznie, podgrzewane5.5) Kierunkowskazy - dodatkowe zamontowane w tylnej części dachu pojazdu5.6) Światło STOP - Dodatkowe zamontowane w tylnej części dachu pojazdu6) Wnętrze pojazdu: -6.1) Uchwyt pomocniczy, ułatwiający wsiadanie do samochodu, zamocowany przy drzwiach bocznych - TAK6.2) Oświetlenie - miejsca kierowcy - tylniej części pasażerskiej – oświetlenie dzień/ noc listwowe podsufitowe na całej długości pojazdu6.3) Podświetlone stopnie wejścia. Dodatkowe oświetlenie przypodłogowe w części dla osób niepełnosprawnych - TAK6.4) Pełna zabudowa przestrzeni pasażerskiej elementami tapicerskimi. Tkaniny i tworzywa łatwe w utrzymaniu czystości ( zmywalne ) - TAK6.5) Półka bagażowa podsufitowa w przestrzeni pasażerskiej wyposażona w poręcz do trzymania. 1 szt. strona lewa pojazdu - TAK6.6) Podłoga płaska wyłożona wykładziną antypoślizgową, łatwo zmywalna - TAK6.7) Siedzenia: -6.8.1) Fotel kierowcy Fotel kierowcy regulowany komfortowy z podłokietnikiem 6.8.2) Fotele w części pasażerskiej Fotele uchylno – rozsuwane tapicerowane miękkie obszyte w całości eko skórą w kolorze ciemnym wyposażone w zintegrowane zagłówki, i składane podłokietniki. Fotele przestrzeni dla wózków inwalidzkich z możliwością samodzielnego szybkiego demontażu 6.8.3) Czteropunktowe atestowane automatyczne pasy bezpieczeństwa dla pasażerów - TAK6.8.4) Szyny podłogowe do mocowania 4 szt. wózków inwalidzkich - TAK6.8.5) Atestowane pasy do mocowania wózków inwalidzkich 4 komplety. Atestowane pasy biodrowe do stabilizacji w czasie jazdy osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim 4 komplety - TAK6.9) Klimatyzacja z odrębnym kompresorem dla części przedniej i części pasażerskiej. Klimatyzacja fabryczna będąca wyposażeniem pojazdu bazowego w przedniej części pojazdu. Nadmuchy zamontowane w kokpicie. Odrębny układ klimatyzacyjny w części pasażerskiej z centralnym nadmuchem na osobnym kompresorze o mocy minimum 11 kW6.10) Ogrzewanie niezależne od pracy silnika o mocy minimum 4 KW z możliwością ustawiania nadmuchu, temperatury i czasu pracy urządzenia. Ogrzewanie o mocy minimum 4 KW montowane w podwoziu pojazdu z rozprowadzeniem ciepłego powietrza we wnętrzu pojazdu minimum 4 wyloty przy ścianie bocznej.7) Systemy bezpieczeństwa ABS, ASR, ESP;Kamera cofania z funkcją wyświetlania obrazu;Poduszka powietrzna dla kierowcy;Sygnalizacja optyczna lub akustyczna nie zapiętych pasów kierowcy i nie zamkniętych drzwi;Centralny zamek sterowany pilotem;2 komplety kluczyków z pilotami;Immobiliser, autoalarm;8) Koła: -8.1) Felgi stalowe 8.2) Opony 2 komplety kół (letnie i zimowe). Jeden na wyposażeniu pojazdu drugi dodatkowy. 8.3) Koła zapasowe Pełnowymiarowe 9) Dodatkowe wyposażenie: 9.1) Lewarek/podnośnik hydrauliczny samochodowy - TAK9.2) Trójkąt ostrzegawczy - TAK9.3) Gaśnica 2 szt - TAK9.4) Klucz do kół - TAK9.5) Kamizelka ostrzegawcza dla osoby dorosłej - TAK9.6) Apteczka typu autobusowego - TAK9.7) Dywanik w części podłogi przeznaczony dla kierowcy - TAK9.8) Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych) zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym - TAK9.9) Radio - Radio 2 DIN zintegrowane z kamerą cofania 9.9.1) Nagłośnienie - System nagłośnienia fabrycznego będącego na wyposażeniu pojazdu bazowego w miejscu pracy kierowcy oraz minimum cztery głośniki zamontowane w tylniej części pasażerskiej 10) Winda dla osób na wózkach inwalidzkich - Winda hydrauliczna o napędzie elektrycznym. Nośność (udźwig) min. 300 kg , załączana automatycznie z pilota lub przycisku zamontowanego na tylnym słupku pojazdu.4. Wymagania dodatkowe:1) Uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację windy przez Wykonawcę.2) Wykonawca dostarczy na własny koszt, jednak nie później niż w dniu dostarczenia autobusu, sporządzoną w języku polskim dokumentację gwarancyjno-eksploatacyjną przedmiotu umowy tj.a) kartę pojazdu,b) kartę gwarancyjną,c) książkę przeglądów serwisowych,d) instrukcję obsługi w języku polskim,e) 2 komplety kluczy,f) świadectwo zgodności WE albo świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu - o ile dotyczyg) dokument potwierdzający zapłatę akcyzy na terytorium kraju od nabytego wewnątrzwspólnotowo samochodu niezarejestrowanego wcześniej na terytorium kraju – o ile dotyczy, odpowiednie certyfikaty i homologacje na wszelkie zastosowane wyposażenie, w szczególności na: windę, mocowania wózków inwalidzkich, itp.h) Wykonawca przeszkoli pracownika OR-W w zakresie eksploatacji samochodu i jego wyposażenia. Przeszkolenie odbędzie się w trakcie odbioru.3) Dostawa na miejsce: loko baza Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29.4) Wykonawca ma obowiązek wypełnić w ofercie rubrykę „Oferowane” w tabeli dot. Opisu przedmiotu zamówienia, co będzie wskazywało na dostawę samochodu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego tj. opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2.2 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 34121000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Skrócenie terminu wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale 12 SIWZ.Przez dostawę przedmiotu umowy rozumie się dokonanie odbioru przez Zamawiającego zamówienia protokołem zdawczo odbiorczym przedmiotu umowy bez zastrzeżeń oraz przekazanie Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.2. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 25,00
Wielkość zużywanej energii (w cyklu łączonym) 5,00
Wielkość emisji dwutlenku węgla 5,00
Wielkość łączna emisji zanieczyszczeń: tlenków azotu (NOx), węglowodorów (NMHC) i cząstek stałych 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada Wykonawca.2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę poduszki pod silnikiem w Skoda Octavia 2 fl 2010r, 1,9 tdi- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę poduszki pod silnikiem w Skoda Octavia 2 fl 2010r, 1,9 tdi w dniu 04 lub 06.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Janów Lubelski: Dostawa odczynników do immunochemii z dzierżawą analizatora
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzepedzi
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI