Zakup samochodu 9 – osobowego (8+1), dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodu 9 – osobowego (8+1), dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Jedwabnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJedwabno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jedwabno
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-01
  • Numer ogłoszenia630367-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 630367-N-2018 z dnia 2018-10-01 r.

Gmina Jedwabno: Zakup samochodu 9 – osobowego (8+1), dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Jedwabnie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedwabno, krajowy numer identyfikacyjny 53562300000, ul. ul. Warmińska  2 , 12122   Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (89) 621-30-80, e-mail ug@jedwabno.pl, faks (89) 621-30-94.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.jedwabno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.jedwabno.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.jedwabno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Jedwabnie, Warmińska 2, 12-122 Jedwabno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9 – osobowego (8+1), dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Jedwabnie
Numer referencyjny: ZO.271.8.2018.D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: rzedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, spełniającego niżej wymienione, minimalne wymagania, tj.: 1) Fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2018r. samochodu osobowego – przystosowanego do przewozu 8 osób niepełnosprawnych + 1 kierowca, samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na jednym wózku z dostawą do siedziby zamawiającego. 2) Samochód należy wyposażyć w przenośne, aluminiowe najazdy z bieżnią antypoślizgową, służące do wjazdu wózków inwalidzkich, o długości nie krótszej niż 2 000 mm. 3) Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (świadectwa należy dostarczyć wraz z samochodem), wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2015 poz. 305 z późn. zm.) jak również warunki przewidziane w przepisach prawa Wspólnotowego Unii Europejskiej dla samochodów osobowych. 4) Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Polski, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd – badanie techniczne oraz badanie stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji samochód przystosowany jest do przewozu osób niepełnosprawnych) zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo ruchu drogowym. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji pojazdu na zastosowane podzespoły/elementy dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca w dniu odbioru przedstawi odpowiednie certyfikaty. 5) Charakterystyka techniczna Zakupiony samochód powinien być aktualnie wytworzony przez producenta, którego co najmniej jedna stacja obsługi znajdują się w odległości nie większej niż 100 km od miejscowości Jedwabno. a) Silnik - silnik wysokoprężny z zapłonem samoczynnym, diesel z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą o mocy nie mniejszej niż 100 KM i pojemności nie mniejszej niż 1590 cm3 i nie większej niż 2 600 cm3 - silnik musi spełniać normę emisji spalin EURO 6. b) Układ napędowy Skrzynia biegów manualna co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny, układ kierownicy ze wspomaganiem i możliwością regulacji kolumny kierowniczej, napęd na przednie koła. c) Nadwozie - 9-cio miejscowe, fotel kierowcy z regulacją wysokości, dwa rzędy foteli trzyosobowych z możliwością szybkiego demontażu, szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego z kompletami pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, - podsufitka dachu na całej długości kabiny, - uchwyty wejściowe na słupku przy drzwiach przesuwnych, - nadwozie przeszklone, wszystkie szyby termoizolacyjne, drzwi boczne przesuwane z prawej strony, drzwi tylne dwuskrzydłowe symetryczne z wycieraczką, - kolor nadwozia do uzgodnienia z zamawiającym bez dopłaty, - podłoga łatwo zmywalna, antypoślizgowa na całej długości pojazdu, - podsufitka tapicerowana, ściany boczne tapicerowane dookoła okien, d) Oznakowanie pojazdu Oznakowanie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych. e) Wymiary samochodu Typ nadwozia kombi o następujących parametrach: - długość pojazdu min. 5200 mm - rozstaw osi min. 3 400 mm - szerokość bez lusterek bocznych min. 1 900 mm - wysokość min. 1 950 mm od poziomu ziemi f) Bezpieczeństwo - ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, - ASR – system kontroli momentu obrotowego, - ESP – system stabilizacji toru jazdy, - MSR – system optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem, - poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, - centralny zamek - czujnik parkowania w zderzaku tylny, - sygnalizator zapięcia pasów bezpieczeństwa, - sygnalizator niedomkniętych drzwi, - apteczka pierwszej pomocy,––– - gaśnica, - trójkąt ostrzegawczy, - zabezpieczenie drzwi przesuwnych przed otwarciem od wewnątrz, - alarm antywłamaniowy z własnym zasilaniem, - zestaw narzędzi fabrycznych, - immobilaiser, h) Ogumienie - opony letnie bezdętkowe na felgach ze stopów lekkich - opony zimowe bezdętkowe na felgach stalowych i) Komfort i funkcjonalność Fotel kierowcy z podłokietnikiem, regulacja wysokości fotela kierowcy , fotele kierowcy i pasażerów tapicerowane, wszystkie fotele z zagłówkami pokryte materiałem koloru ciemnego, klimatyzacja ze sterowaniem w przestrzeni kierowcy i przestrzeni pasażerskiej, ogrzewanie w części kierowcy i przestrzeni pasażerskiej ,centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie opuszczane szyby przednie, okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej , siedzenie podwójne z prawej strony siedzenia kierowcy, siedzenie dwuosobowe + jednoosobowe odchylane w II rzędzie siedzeń, siedzenia pojedyncze 3 sztuki demontowane w III rzędzie siedzeń ,siedzenie środkowe w III rzędzie demontowane i wymieniane na wózek inwalidzki, uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni pasażerskiej, lusterka boczne regulowane elektrycznie podgrzewane , gniazdko elektryczne 12V, punkty mocowania pod bagażnik dachowy, oświetlenie wewnętrzne w części przedniej i przedziale pasażerskim umiejscowienie w podsufitce, radioodtwarzacz CD lub Mp3, plus cztery głośniki. j) Wyposażenie dodatkowe - trzecie światło hamowania, - regulacja zasięgu reflektorów, - sygnalizator pozostawienia włączonych świateł, - oświetlenie wnętrza w tylnej i przedniej części samochodu, - reflektory halogenowe, - światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, - szyby pojazdu izotermiczne, - awaryjne zaczepy holownicze z przodu i z tyłu, - koło zapasowe pełno wymiarowe z obręczą stalową wraz z koszem k) Opis zabudowy specjalnej: • uchwyty podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego – 1 szt., • dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu, • oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem „inwalidzi” zgodnie z przepisami, • komplet pasów ze zwijaczami do mocowania wózka inwalidzkiego do uchwytów podłogowych – 1 szt. z atestem, • pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim – 1 szt., • najazdy teleskopowe aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową o długości 2000 mm, • dodatkowy stopień przy wsiadaniu po prawej stronie pojazdu – automatyczny. II. Terminy i sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 10 grudnia 2018 r. 2. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, wszelkie koszty związane z dostawą samochodów ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy samochodów, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 4. W dniu dostawy samochodów, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu w szczególności: 1) Wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu; 2) Książkę gwarancyjną; 3) Książkę przeglądów serwisowych; 4) Dokumentację techniczną z instrukcją obsługi w języku polskim; 5) Komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu uwzględniając zabudowę specjalistyczną do przewozu osób niepełnosprawnych; 1. Wykonanie przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez przedstawicieli każdej ze Stron umowy. II. Warunki gwarancji i rękojmi: 1. Na zakupiony samochód zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji: 1) minimum 24 miesiące gwarancji mechanicznej na silnik, wszystkie zespoły i podzespoły elektryczne, mechaniczne – bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy 2) minimum 8 lat na perforację nadwozia - bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy. 3) minimum 36 miesięcy na powłokę lakierniczą - bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy. 1. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji, w przypadku wystąpienia wad i usterek zobowiązany będzie niezwłocznie przystąpić do ich usunięcia, nie później niż w terminie 5 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia w minimum 2 stacjach serwisowych oddalonych od siedziby zamawiającego w granicach 100 km, a określonej w wykazie stacji serwisowych - Załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy technicznie uzasadniony termin usunięcia wad i usterek od dnia przyjęcia zgłoszenia. 2. Wszelkie koszty związane z usuwaniem wad i usterek w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. 3. Na czas naprawy gwarancyjnej samochodu w okresie gwarancyjnym, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojazdu zastępczego. W odniesieniu do auta zastępczego, Zamawiający wymaga jedynie, aby był to bus 9-cio miejscowy, bez konieczności wyposażenia go we wszystkie elementy wymienione w specyfikacji technicznej. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o oddanie do dyspozycji samochodu zastępczego, w przypadku napraw przekraczających 14 dni, liczonych od momentu zgłoszenia naprawy przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zobowiązuje się do użytkowania samochodu oraz stosowania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta samochodu. 5. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości.

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym dla wykonania zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, że co najmniej dwie stacje serwisowe obsługi dla oferowanego samochodu znajdują się w odległości nie większej niż 100 km od miejscowości Jedwabno. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę Załącznika nr 7 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potencjał techniczny - wykaz stacji serwisowych (Załącznik Nr 7) - wykonawca musi wykazać, że co najmniej dwie stacje serwisowe obsługi dla oferowanego samochodu znajdują się w odległości nie większej niż 100 km od miejscowości Jedwabno
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł /słownie/ dwa tysiące złotych. • Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. • W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. • Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: • w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym w Szczytnie Oddział Jedwabno Nr konta bankowego: 73 8838 1015 2004 0105 8519 0006 z adnotacją: "Wadium – zakup samochodu ŚDS” . • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. • W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. • Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji mechanicznej 20,00
Okres gwarancji na perforację nadwozia 10,00
Okres gwarancji na powłokę lakierniczą 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport telewizora z Rotterdamu - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport telewizora z Rotterdamu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI