Zakup samochodów osobowych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodów osobowych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPruszcz Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-31
  • Numer ogłoszenia507776-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 507776-N-2020 z dnia 2020-01-31 r.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego: Zakup samochodów osobowych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000, ul. ul. Wojska Polskiego  16 , 83-000  Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 834 999, e-mail zamowienia@powiat-gdanski, faks 586 834 899.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-gdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=301

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=301

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pocztą lub osobiscie do siedziby zamawiającego
Adres:
Powiat Gdański ul. Wojska Polskiego 16 83-000 Pruszcz Gdański

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodów osobowych na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
Numer referencyjny: ZP.272.02.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 11. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych, nieużywanych samochodów osobowych typu LIFTBACK lub SEDAN oraz KOMBI, posiadających świadectwo homologacji na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: 1) Zadanie Nr 1 –fabrycznie nowy samochód osobowy typu LIFTBACK lub SEDAN dla Starostwa Powiatowego 2) Zadanie Nr 2 – jeden fabrycznie nowy samochód typu KOMBI dla Wydziału Infrastruktury Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych -Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub oba zadania. 3. Wymagania dotyczące samochodów: 1) fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2020, modele aktualnie wytwarzane przez producenta, 2) typ nadwozia – liftback lub sedan (zad. nr 1), kombi (zad. nr 2) przystosowany do przewozu 5 osób, 3) spełniające wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r, poz. 110) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4) posiadające homologacje, wystawione zgodnie z art.70a ustawy – Prawo o ruchu drogowym, 5) spełniające wymogi – minimum Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, 6) nieużywane, technicznie sprawne. 4. Parametry i wyposażenie samochodów. Parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych: Zadanie Nr 1: 1) typ nadwozia LIFTBACK lub SEDAN, 2) rozstaw osi- min. 2830 mm, 3) pojemność bagażnika- min. 550 l, 4) odległość od siedziska tylnego do dachu – minimum 980 mm, 5) liczba miejsc:5, 6) nadwozie w kolorze srebrnym, 7) silnik benzynowy pojemność powyżej 1900 cm3 i mocy minimum 200KM, 8) 7 biegowa automatyczna skrzynia biegów, 9) napęd 4x4, 10) system stabilizacji toru jazdy z ABS, 11) tempomat z ograniczeniem prędkości, 12) światła do jazdy dziennej LED, 13) światła mijania i drogowe ful LED, 14) światła tylne LED, 15) poduszki powietrzne boczne: kierowcy, pasażera, 16) poduszki powietrzne kurtynowe, 17) poduszka chroniąca kolana kierowcy, 18) klimatyzacja automatyczna trójstrefowa sterowana elektronicznie, 19) czujniki parkowania z przodu i z tyłu, 20) kamera cofania, 21) system wykrywający zmęczenie kierowcy, 22) system monitorujący odstęp z funkcją awaryjnego hamowania, 23) spryskiwacze reflektorów przednich, 24) czujnik deszczu, 25) kierownica multifunkcyjna ze sterowaniem radia oraz zestawu głośnomówiącego, 26) elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, 27) zdalnie sterowany zamek z pilotem, 28) gniazdo do ładowania telefonów dla drugiego rzędu siedzeń, 29) fabryczny immobilizer oraz instalacja alarmowa, 30) kierownica regulowana w minimum dwóch płaszczyznach, 31) komplet fabrycznych dywaników gumowych, 32) elektrycznie sterowane, podgrzewane i ściemniające się lusterka boczne zewnętrzne z funkcja kierunkowskazów w kolorze nadwozia, 33) komputer pokładowy, 34) przednie fotele podgrzewane i sterowane elektrycznie ( fotel kierowcy z pamięcią ustawień), 35) kanapa tylna dzielona i składana oraz podgrzewane fotele zewnętrzne, 36) tapicerka materiałowa w kolorze ciemnym, 37) fabryczna instalacja radiowa z funkcją głośnomówiącą oraz nawigacją i mapą Europy i obsługą głosową oraz wejściem SD i USB, 38) pełnowymiarowe koło zapasowe z lewarkiem i kluczem do wymiany kół, 39) system kontrolujący ciśnienie w oponach, 40) felgi ze stopów lekkich min. 17 cali, 41) gniazdo 12V w konsoli centralnej; 42) pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania, 43) zagłówki przednie i tylne, 44) wspomaganie układu kierowniczego, 45) fotochromatyczne lusterko wsteczne, 46) przyciemniane szyby tylne, 47) samochód wyposażony w apteczkę spełniającą wymogi normy DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy oraz gaśnicę, Zadanie Nr 2: 1. typ nadwozia KOMBI 2. silnik benzynowy o pojemności powyżej 950 cm3 i mocy min. 100 KM, 3. fotele przednie z regulacją wysokości, 4. zagłówki przednie i tylne, 5. tapicerka materiałowa w kolorze ciemnym, 6. manualna skrzynia biegów, 7. ABS, 8. system wspomagania ruszania pod wzniesienia 9. fabryczny immobiliser, 10. komputer pokładowy, 11. gniazdko 12 V w konsoli centralnej, 12. ogranicznik prędkości, 13. osłony przeciwsłoneczne kierowcy i pasażera z lusterkiem, 14. oświetlenie części bagażowej, 15. przyciemniane szyby tylne, 16. fabryczna instalacja radiowa z bluetooth, 17. system Start-Stop, 18. światła do jazdy dziennej LED z czujnikiem zmierzchu, 19. system kontroli ciśnienia w ogumieniu, 20. wycieraczka tylnej szyby, 21. zwijana roleta nad przestrzenią bagażową, 22. relingi dachowe, 23. kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami bocznymi, 24. lusterka i klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia, 25. czujniki parkowania z tyłu, 26. przednie światła przeciwmgielne, 27. obręcze kół ze stopów lekkich min. 15” 28. poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera z przodu, kurtyny powietrzne, 29. klimatyzacja, 30. elektrycznie sterowane szyby przednie, 31. elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne, 32. zdalnie sterowany centralny zamek, 33. trzy punktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu, 34. wspomaganie układu kierowniczego, 35. pełnowymiarowe koło zapasowe z lewarkiem i kluczem do wymiany kół, 36. kolor srebrny 37. komplet fabrycznych dywaników gumowych, 38. samochód wyposażony w apteczkę spełniającą wymogi normy DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy oraz gaśnicę, 5. Warunki dotyczące odbioru i serwisu pojazdu: 1) Odbiór techniczny pojazdów odbędzie się w salonie Wykonawcy w obecności przedstawicieli obydwu stron i zakończony zostanie podpisaniem protokołu odbioru. W trakcie odbioru Wykonawca umożliwi Zamawiającemu między innymi kontrolę zgodności przedmiotu odbioru z wymaganiami specyfikacji technicznej pojazdu (odpowiednio Załącznik Nr 4a oraz/lub nr 4b), niniejszej SIWZ, a także zgodności z ofertą Wykonawcy oraz umożliwi wykonanie jazdy próbnej. 2) Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis pogwarancyjny w autoryzowanym przez producenta punkcie serwisowym w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodów komplet dokumentów: karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin). 4) Gwarancja producenta na samochód musi wynosić co najmniej 24 miesiące (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdziale 11 SIWZ). Gwarancja na powłokę lakierniczą, co najmniej 36 miesięcy. Gwarancja na perforację blach nadwozia, co najmniej 144 miesiące (12 lat). 6. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza Specyfikacji technicznej pojazdu (Załącznik nr 4a oraz/lub nr 4b do SIWZ), zgodnie z wymaganiami funkcjonalnymi, konstrukcyjnymi i parametrami technicznymi, opisanymi w ust. 4 powyżej.

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
4

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie wymaga spełnienia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wymaga spełnienia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie wymaga spełnienia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy będzie zobowiązany do złożenia w/w dokumentu również w odniesieniu do tych podmiotów
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składane wraz z ofertą przez Wykonawcę: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełniony formularz -Specyfikacja techniczna pojazdów załącznik nr 4a i 4b Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Oświadczenie można złożyć zgodnie z załączonym wzorem (załącznikiem nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji producenta 10,00
Termin dostawy 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, chyba że konieczność zmiany umowy wynikać będzie ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na dostawę przedmiotu umowy, w tym zmiany stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-12, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne zadania. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 7. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty (zał. nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 8. Podmioty występujące wspólnie: 1) Wykonawcy na podstawie art. 23 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Przed dniem podpisania umowy, podmioty występujące wspólnie w myśl art. 23 ustawy Pzp zobowiązane są do dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1), ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 –fabrycznie nowy samochód osobowy typu LIFTBACK lub SEDAN dla Starostwa Powiatowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania dotyczące samochodów: 1) fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2020, modele aktualnie wytwarzane przez producenta, 2) typ nadwozia – liftback lub sedan (zad. nr 1), kombi (zad. nr 2) przystosowany do przewozu 5 osób, 3) spełniające wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r, poz. 110) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4) posiadające homologacje, wystawione zgodnie z art.70a ustawy – Prawo o ruchu drogowym, 5) spełniające wymogi – minimum Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, 6) nieużywane, technicznie sprawne. 4. Parametry i wyposażenie samochodów. Parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych: Zadanie Nr 1: 1) typ nadwozia LIFTBACK lub SEDAN, 2) rozstaw osi- min. 2830 mm, 3) pojemność bagażnika- min. 550 l, 4) odległość od siedziska tylnego do dachu – minimum 980 mm, 5) liczba miejsc:5, 6) nadwozie w kolorze srebrnym, 7) silnik benzynowy pojemność powyżej 1900 cm3 i mocy minimum 200KM, 8) 7 biegowa automatyczna skrzynia biegów, 9) napęd 4x4, 10) system stabilizacji toru jazdy z ABS, 11) tempomat z ograniczeniem prędkości, 12) światła do jazdy dziennej LED, 13) światła mijania i drogowe ful LED, 14) światła tylne LED, 15) poduszki powietrzne boczne: kierowcy, pasażera, 16) poduszki powietrzne kurtynowe, 17) poduszka chroniąca kolana kierowcy, 18) klimatyzacja automatyczna trójstrefowa sterowana elektronicznie, 19) czujniki parkowania z przodu i z tyłu, 20) kamera cofania, 21) system wykrywający zmęczenie kierowcy, 22) system monitorujący odstęp z funkcją awaryjnego hamowania, 23) spryskiwacze reflektorów przednich, 24) czujnik deszczu, 25) kierownica multifunkcyjna ze sterowaniem radia oraz zestawu głośnomówiącego, 26) elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, 27) zdalnie sterowany zamek z pilotem, 28) gniazdo do ładowania telefonów dla drugiego rzędu siedzeń, 29) fabryczny immobilizer oraz instalacja alarmowa, 30) kierownica regulowana w minimum dwóch płaszczyznach, 31) komplet fabrycznych dywaników gumowych, 32) elektrycznie sterowane, podgrzewane i ściemniające się lusterka boczne zewnętrzne z funkcja kierunkowskazów w kolorze nadwozia, 33) komputer pokładowy, 34) przednie fotele podgrzewane i sterowane elektrycznie ( fotel kierowcy z pamięcią ustawień), 35) kanapa tylna dzielona i składana oraz podgrzewane fotele zewnętrzne, 36) tapicerka materiałowa w kolorze ciemnym, 37) fabryczna instalacja radiowa z funkcją głośnomówiącą oraz nawigacją i mapą Europy i obsługą głosową oraz wejściem SD i USB, 38) pełnowymiarowe koło zapasowe z lewarkiem i kluczem do wymiany kół, 39) system kontrolujący ciśnienie w oponach, 40) felgi ze stopów lekkich min. 17 cali, 41) gniazdo 12V w konsoli centralnej; 42) pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania, 43) zagłówki przednie i tylne, 44) wspomaganie układu kierowniczego, 45) fotochromatyczne lusterko wsteczne, 46) przyciemniane szyby tylne, 47) samochód wyposażony w apteczkę spełniającą wymogi normy DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy oraz gaśnicę,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji producenta 10,00
Termin dostawy 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 – jeden fabrycznie nowy samochód typu KOMBI dla Wydziału Infrastruktury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania dotyczące samochodów: 1) fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2020, modele aktualnie wytwarzane przez producenta, 2) typ nadwozia – liftback lub sedan (zad. nr 1), kombi (zad. nr 2) przystosowany do przewozu 5 osób, 3) spełniające wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r, poz. 110) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4) posiadające homologacje, wystawione zgodnie z art.70a ustawy – Prawo o ruchu drogowym, 5) spełniające wymogi – minimum Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów, 6) nieużywane, technicznie sprawne. 4. Parametry i wyposażenie samochodów. Parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych: Zadanie Nr 2: 1. typ nadwozia KOMBI 2. silnik benzynowy o pojemności powyżej 950 cm3 i mocy min. 100 KM, 3. fotele przednie z regulacją wysokości, 4. zagłówki przednie i tylne, 5. tapicerka materiałowa w kolorze ciemnym, 6. manualna skrzynia biegów, 7. ABS, 8. system wspomagania ruszania pod wzniesienia 9. fabryczny immobiliser, 10. komputer pokładowy, 11. gniazdko 12 V w konsoli centralnej, 12. ogranicznik prędkości, 13. osłony przeciwsłoneczne kierowcy i pasażera z lusterkiem, 14. oświetlenie części bagażowej, 15. przyciemniane szyby tylne, 16. fabryczna instalacja radiowa z bluetooth, 17. system Start-Stop, 18. światła do jazdy dziennej LED z czujnikiem zmierzchu, 19. system kontroli ciśnienia w ogumieniu, 20. wycieraczka tylnej szyby, 21. zwijana roleta nad przestrzenią bagażową, 22. relingi dachowe, 23. kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami bocznymi, 24. lusterka i klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia, 25. czujniki parkowania z tyłu, 26. przednie światła przeciwmgielne, 27. obręcze kół ze stopów lekkich min. 15” 28. poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera z przodu, kurtyny powietrzne, 29. klimatyzacja, 30. elektrycznie sterowane szyby przednie, 31. elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne, 32. zdalnie sterowany centralny zamek, 33. trzy punktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu, 34. wspomaganie układu kierowniczego, 35. pełnowymiarowe koło zapasowe z lewarkiem i kluczem do wymiany kół, 36. kolor srebrny 37. komplet fabrycznych dywaników gumowych, 38. samochód wyposażony w apteczkę spełniającą wymogi normy DIN 13164, trójkąt ostrzegawczy oraz gaśnicę,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji producenta 10,00
Termin dostawy 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem - Słupsk - Stawiszyce
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa zamiatarki
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa pojemników na odpady
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI