Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMilanówek
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-28
  • ZamawiającyGmina Milanówek
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-20
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00463929
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227583061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2500a6cd-a722-41eb-9c99-99c3396dc9ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042004/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://milanowek.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem:
https://milanowek.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej platformy
zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://milanowek.eb2b.com.pl/
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie
Zakupowej.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny
pod adresem internetowym https://milanowek.eb2b.com.pl/user/terms).
4. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się w SWZ.
5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
b) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów
operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
6. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według
Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiający
zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub
elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki
„Załączniki” w trakcie etapu składania ofert/wniosków. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie
dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy
użyciu zakładki „Pytania/informacje”. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej (o ile
dotyczy) itp., także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.
7. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 22 maja
2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024r, poz. 773). Zamawiający
zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.
Zamawiający rekomenduje użycie jednego rodzaju podpisu elektronicznego do wszystkich składanych dokumentów.
Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Realizując obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:
2. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, tel. 22 758 30 61, e-mail: miasto@milanowek.pl.
3. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych Panią Joanną Trusińską za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@inbase.pl lub pod numerem telefonu: 22 350 01 40.
4. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:
Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności weryfikacja okoliczności uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Okres przechowywania danych: Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy jednak niż do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron.
Dane osobowe są archiwizowane zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą
u administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:
Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.18.2024.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa w rozumieniu art. 7 pkt 4) Pzp, polegająca na zakupie i dostawie na potrzeby Zamawiającego profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją na mokro wraz z wyposażeniem, wymaganymi dokumentami, gwarancją oraz szkoleniem dot. jej obsługi.
a) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt (w ramach otrzymanego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust 1 PPU) dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, przeprowadzić rozruch zamiatarki oraz przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego – 2 operatorów w zakresie jej obsługi i konserwacji;
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ (zwaną dalej „OPZ” ) oraz specyfikacji oferowanej zamiatarki drogowej – załącznik nr 7 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (zwaną dalej „PPU”) – załączniku nr 5 do SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z formularzem oferty, wypełnionych wymagań Zamawiającego dla zakupu samojezdnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ – Specyfikacja oferowanej zamiatarki drogowej. Wykonawca ma obowiązek wypełnić lub zaznaczyć wszystkie pola w kolumnie „Parametry oferowane”. Specyfikacja oferowanej zamiatarki drogowej stanowi przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 107 ust 2 ustawy Pzp.
Proponowane przez Wykonawcę parametry zamiatarki nie mogą być gorsze lub sprzeczne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego.
2. Zadanie pn. „Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro” jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34921200-1 - Zamiatarki szosowe

34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium nr 1 - „Cena”- (C) – oferowana cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – znaczenie 60 % (60 pkt.).
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:
C = [C min / C bad] x 60 pkt.
gdzie: C – liczba punktów za cenę ofertową
C min – najniższa oferowana cena całkowita brutto spośród ofert badanych,
C bad – oferowana cena całkowita brutto oferty badanej
Oferta Wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium nr 2 – „Gwarancja”- (D) – okres udzielonej gwarancji na zamiatarkę drogową liczony od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru – znaczenie 24 % (24 pkt). Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Wartość punktowa za kryterium nr 2 „Gwarancja” przyznana zostanie zależnie od zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji, w następujący sposób:
24 mies. - 0 pkt, 25 mies. - 2 pkt, 26 mies. - 4 pkt, 27 mies. - 6 pkt,
28 mies. - 8 pkt, 29 mies. - 10 pkt, 30 mies. - 12 pkt, 31 mies. - 14 pkt, 32 mies. - 16 pkt, 33 mies. - 18 pkt, 34 mies. - 20 pkt, 35 mies. - 22 pkt, 36 mies. - 24 pkt.
Oferta Wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 24 pkt. Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.
3) Kryterium nr 3 – „Rozstaw osi” – odległość pomiędzy środkiem koła przedniego a środkiem koła tylnego zamiatarki – „E”, Ranga: 4 % = 4 pkt. Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Zamawiający w niniejszym kryterium, dokonując oceny oferty Wykonawcy, będzie stosował następującą punktację:
1751-1800 mm - 0 pkt, 1701-1750 mm- 1 pkt, 1651-1700 mm - 2 pkt, 1601-1650 mm - 3 pkt, 1600 – lub mniej - 4 pkt.
Oferta Wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 4 pkt. Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.
4) Kryterium nr 4 – „Promień skrętu” – promień koła zataczanego przez środek śladu opony, maksymalnie skręconego do wewnątrz przedniego koła wewnętrznego zamiatarki – „F”, Ranga: 4 % = 4 pkt.
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Wartość punktowa za Kryterium nr 4 – „Promień skrętu” przyznana będzie zgodnie z tabelą:
1406-1490 mm - 0 pkt, 1321-1405 mm - 1 pkt, 1236-1320 mm - 2 pkt, 1151-1235 mm - 3 pkt, 1150 –lub mniej -4 pkt.
Oferta Wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 4 pkt. Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.
5) Kryterium nr 5 – „Czas dostawy” – czas dostawy gotowej do pracy zamiatarki do siedziby Zamawiającego wraz z przeprowadzaniem rozruchu zamiatarki oraz przeszkoleniem wyznaczonych pracowników Zamawiającego liczony od dnia podpisania umowy - „G”, Ranga: 4% = 4 pkt.
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Wartość punktowa za Kryterium nr 5 – „Czas dostawy” przyznana będzie zgodnie z tabelą:
21 – 25 dni – 0 pkt, 16 – 20 dni – 1 pkt, 11 – 15 dni – 2 pkt, 6 – 10 dni – 3 pkt, 1 – 5 dni – 4 pkt.
Oferta Wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 4 pkt. Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.
6) Kryterium nr 6 – „Szerokość zamiatania” – Maksymalna szerokość zamiatania – „H”, Ranga: 2% = 2 pkt. Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wartość punktowa za Kryterium nr 6 – „Szerokość zamiatania” przyznana będzie zgodnie z tabelą:
1500-1900 mm - 0 pkt, 1901-2200 mm - 1 pkt, 2201 mm lub więcej - 2 pkt
Oferta Wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 2 pkt. Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.
7) Kryterium nr 7 – „Ładowność zbiornika” – Maksymalna ładowność zbiornika na zmiotki zamiatarki – „I” Ranga: 2% = 2 pkt.
Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Wartość punktowa za Kryterium nr 7 – „Ładowność zbiornika” przyznana będzie zgodnie z tabelą:
900-1000 kg - 0 pkt, 1001-1100 kg - 1 pkt, 1101 kg lub więcej - 2 pkt. Oferta Wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 2 pkt.
Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 2 – „Gwarancja”- (D) - okres udzielonej gwarancji na zamiatarkę drogową liczony od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru

4.3.6.) Waga: 24

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 3 – „Rozstaw osi” – odległość pomiędzy środkiem koła przedniego a środkiem koła tylnego zamiatarki – „E”

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 4 – „Promień skrętu” – promień koła zataczanego przez środek śladu opony, maksymalnie skręconego do wewnątrz przedniego koła wewnętrznego zamiatarki – „F”

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 5 – „Czas dostawy” – czas dostawy gotowej do pracy zamiatarki do siedziby Zamawiającego wraz z przeprowadzaniem rozruchu zamiatarki oraz przeszkoleniem wyznaczonych pracowników Zamawiającego liczony od dnia podpisania umowy - „G”

4.3.6.) Waga: 4

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 6 – „Szerokość zamiatania” – Maksymalna szerokość zamiatania – „H”

4.3.6.) Waga: 2

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 7 – „Ładowność zbiornika” – Maksymalna ładowność zbiornika na zmiotki zamiatarki – „I”

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem – również dla podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby.
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
Pozostałe informacje Zamawiający zamieścił w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć Specyfikację oferowanej zamiatarki drogowej (Załącznik nr 7 do SWZ) – potwierdzającą spełnienie wymagań określonych w SWZ.
Specyfikacja oferowanej zamiatarki drogowej (Załącznik nr 7 do SWZ) stanowi przedmiotowy środek dowodowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z art. 107 ust. 2 Ustawy Pzp Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Specyfikacja oferowanej zamiatarki drogowej (Załącznik nr 7 do SWZ) stanowi przedmiotowy środek dowodowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pozostałe informacje Zamawiający umieścił w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy: https://milanowek.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca musi złożyć ofertę obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) (jeżeli dotyczy) oświadczenia, o których mowa w ust. 3 i 7 Rozdziału XI SWZ;
3) specyfikację oferowanej zamiatarki drogowej – Załącznik nr 7 do SWZ;
4) dokumenty, z których wynika prawo do działania w imieniu Wykonawcy;
⎯ Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
⎯ odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty;
c) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
⎯ postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
⎯ wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
⎯ ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
d) ust. 4 pkt 4 tiret pierwszy oraz tiret drugi lit. a) dotyczy również osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu).
5) Wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego – wskazuje to w formularzu ofertowym lub odrębnym oświadczeniem (informację wykonawca załącza do oferty) - czy wybór oferty wykonawcy będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego.
6) Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy).
5. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 i ust 4 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Należy pamiętać o zaszyfrowaniu oświadczeń i dokumentów wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
6. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi
okoliczność wskazana w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8. Umowa zostanie zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia upływu okresu gwarancji. Termin biegu gwarancji rozpoczyna się w dniu następującym po dniu podpisania protokołu odbioru. Termin dostawy zamiatarki wynosi do 25 dni od daty podpisania Umowy, lecz nie później niż do 5 listopada 2024 roku.
9. Pozostałe informacje Zmawiający zamieścił w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewiezienie złożonej szafy - Garwolin - Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę przewiezienie złożonej szafy 2,5 0 z Garwolina do Józefowa. Jest to wniesienie na drugie piętro bez windy i złożenie na miejscu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: ”Rozbudowa drogi gminnej nr 170603W w m. Trzebień”
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Usługi drukowania dla Muzeum Wojska Polskiego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Milanówek: Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego w Milanówku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Zakup drona w ramach konkursu Inicjatywa Antysmogowa
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa koszy betonowych i ich ustawienie na terenie m.st. Warszawy