Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup pojazdu do transportu mieszkańców Miasta Łęczyca do placówek medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁĘCZYCA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610018479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 14
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 721 03 00
1.5.8.) Numer faksu: 24 721 03 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okubas@leczyca.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu do transportu mieszkańców Miasta Łęczyca do placówek medycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b19241ea-b586-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000480/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup pojazdu do transportu mieszkańców Miasta Łęczyca do placówek medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za
pomocą platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostępną pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert).
4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: okubas@leczyca.info.pl (nie dotyczy składania
ofert).
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet,
2) komputer klasy PC lub MAC,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, FireFox lub Internet
Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
7. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca
dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp.
8.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do
konkretnego Wykonawcy.
9.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomościbezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec
awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Szczegółowo określono w rozdziale I pkt 11
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100
Łęczyca2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iodo@leczyca.info.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 271.2.2.2022;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z
dofinasowaniem ze środków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą
danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki.
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
wsposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym
są udostępniane na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca, tak jak ogłoszenie o
wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.
12. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione
na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawarł
umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie
danych osobowym, m.in. Urząd Miasta Łęczyca, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie,
usługi informatyczne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR. 272.2.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup pojazdu do transportu mieszkańców Miasta Łęczyca do placówek medycznych”.
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34121400-5 - Autobusy niskopodłogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się
niżej podanymi
kryteriami i ich wagami procentowymi.
Lp. Nazwa kryterium Waga (pkt)
1. Cena brutto (całkowity koszt wykonania zadania) 60
2. Okres gwarancji całopojazdowej 40
Razem: 100
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
C min.
A. Kryterium nr 1 – Cena: Cn = ------------- x 60 (pkt.)
C bad.
gdzie:
Cn - ilość punktów oferty badanej
C min. - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej
B. Kryterium nr 2 – Okres gwarancji całopojazdowej.
W kryterium okres gwarancji i rękojmi punkty (G) zostaną przyznane punkty kolejno ocenianym ofertom
w następujący sposób:
Okres udzielonej gwarancji całopojazdowej (pkt)
18 - Punktacja za okres udzielonej gwarancji całopojazdowej 0
24 - Punktacja za okres udzielonej gwarancji całopojazdowej 20
36 i więcej - Punktacja za okres udzielonej gwarancji całopojazdowej 40
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji całopojazdowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3.4.zdolności technicznej lub zawodowej:
3.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:
3.4.1.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszegopostępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) – dostaw
polegających na wprowadzeniu na rynek państw członkowskich Unii Europejskiej lub w państw z
którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców 1
autobusu oferowanej marki i typu z podaniem jego wartości, przedmiotu, okresu realizacji i
odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te
zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 10 do SWZ).
3.4.2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym rozdziale
specyfikacji, nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz
został określony w rozdziale IV SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór)
– wg zał. nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem
niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) –
dostaw polegających na wprowadzeniu na rynek państw członkowskich Unii Europejskiej lub w państw
z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców 1 autobusu
oferowanej marki i typu z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu realizacji i odbiorców. Do wykazu
należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie –
wg zał. nr 10 do SWZ (wzór);
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z
innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie zobowiązany jest podać jedynie te dostawy w
których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg zał. nr 7 do SWZ (wzór) - jeśli
dotyczy,
2} oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 8 do SWZ - jeśli dotyczy,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona
osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji
działalności gospodarczej - jeśli dotyczy,
4) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw.
„konsorcja” oraz spółek cywilnych) - jeśli dotyczy,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami
wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera
(pełnomocnika), o którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z
wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do
SWZ (wzór).
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo
musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do
złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 5 do SWZ (wzór).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej)
składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg zał. nr 6 do SWZ (wzór).
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający
może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich
wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie internetowej profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-19