Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Cer

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Ceranów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCeranów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-21
  • ZamawiającyGmina Ceranow
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00113522
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Ceranów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ceranow

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceranów 140

1.5.2.) Miejscowość: Ceranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-322

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257870779

1.5.8.) Numer faksu: 257870954

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceranow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceranow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Ceranów

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711582842

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Ceranów 140

1.11.4.) Miejscowość: Ceranów

1.11.5.) Kod pocztowy: 08-322

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.11.9.) Numer telefonu: 257870779

1.11.10.) Numer faksu: 257870954

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ceranow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.ceranow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Ceranów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c20b9b5b-e471-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059911/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Ceranów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl , https://ceranow.bip.net.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenia zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu 295c0hocw6/SkrytkaESP
c) poczty elektronicznej: urzad@ceranow.pl

2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: j.zochowska@ceranow.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 850000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest na zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Ceranów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do SWZ
2. Wspólny słownik zamówień publicznych:
34 14 42 10-3 Wozy strażackie
35 11 00 00-8 Sprzęt gaśniczy ratowniczy i bezpieczeństwa
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena oferty – 60 punktów
2) okres gwarancji- 40 punktów
2. Podstawą obliczenia punktów oferty będzie wzór:
a) kryterium cena:
C = (Cmin : Cbad ) x 60 gdzie:
C - ilość punktów przyznana za cenę oferty,
Cmin - cena najniższa wśród ofert,
Cbad - cena oferty danego wykonawcy

b) kryterium okres gwarancji:

Punkty za kryterium gwarancja zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia doty-czącego okresu udzielonej gwarancji zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny po-szczególnych ofert w kryterium gwarancja stosując poniższe zasady:
Gwarancja 24 miesiące – 0 pkt
Gwarancja od 24 do 26 miesięcy – 10 pkt
Gwarancja od 27 do 30 miesięcy – 15 pkt
Gwarancja od 31 do 33 miesięcy – 20 pkt
Gwarancja od 34 do 36 miesięcy – 30 pkt
Gwarancja od 37 do 41 miesięcy – 40 pkt.
Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach), ponad mini-mum wymagane tj. ponad 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 41 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje ponad 41 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium oceny ofert, tak samo jak Wykonawca, który zapro-ponuje 41 miesięcy gwarancji.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach, spośród ofert spełniających wszystkie wyma-gania określone przez zamawiającego w SWZ.
4. W toku oceny ofert zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w tekście oferty oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełnia wymagane kryteria.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony przez wykonawcę załącznik Nr6 stanowiący potwierdzenie spełnienia przez oferowany pojazd wymagań Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 6 stanowiący potwierdzenie spełnienia przez oferowany pojazd wymagań Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na skrzynkę podawczą Zamawiającego w EPUAP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI