Zakup nowego lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup nowego lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą z przeznaczeniem na wyposażenie OSP
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiastków Kościelny
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-08
  • ZamawiającyGmina Miastków Kościelny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-31
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup nowego lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego
z funkcją gaśniczą z przeznaczeniem na wyposażenie OSP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastków Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Miastków Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256841632

1.5.8.) Numer faksu: 256841643

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@miastkowkoscielny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nowego lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego
z funkcją gaśniczą z przeznaczeniem na wyposażenie OSP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cc25f17-0a28-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003037/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup nowego lekkiego specjalnego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą z przeznaczeniem na wyposażenie OSP.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miastkowkoscielny.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 227642,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Dane techniczne podwozia:
Rok produkcji minimum 2020 –fabrycznie nowy
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu maksimum 4500 kg
Podwozie z kabiną modułową czterodrzwiową w kolorze czerwonym
Zderzaki i nadkola w kolorze białym
Rozstaw osi 3500 mm
Długość pojazdu maksymalna 6500mm
Wysokość maksymalna pojazdu 2700 mm

Dane techniczne silnika i napędu:
Wysokoprężny z turbo doładowaniem o pojemności minimum 2000 cm3
Moc minimalna 150 KM
Norma emisji spalin min. EURO 6
Skrzynia biegów minimum 6-biegowa (manualna) plus bieg wsteczny
Układ jezdny 4x2, napęd na oś tylną na kołach podwójnych z blokadę mechaniczną mechanizmu różnicowego tylnego mostu
Układ kierowniczy ze wspomaganiem
Układ hamulcowy wyposażony w ABS z elektronicznym korektorem siły hamowania oraz układ wspomagania nagłego hamowania
Samochód wyposażony w system kontroli trakcji jezdnej ESP – lub równoważny
Hamulce tarczowe na obu osiach

Kabina
Kabina czterodrzwiowa przystosowana do przewozu 6 osób
Układ kabiny 1+1+4
Wszystkie fotele wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa
Przedział wyłożony elementami tapicerskimi
Poduszka powietrzna dla kierowcy
Centralny zamek z dwoma kluczami w tym minimum 1 z pilotem
Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane
Szyby w drzwiach przednich sterowane i opuszczane elektrycznie, w drugim rzędzie siedzeń dopuszcza się ręczne sterowanie drzwi.
Klimatyzacja manualna
Radio CD z głośnikami w kabinie
Radiotelefon
Dane fizyczne:
• wyświetlacz - numeryczny, wskaźniki diodowe LED
• konfiguracje - montaż na tablicy rozdzielczej
• przycisk awaryjny - programowany
• dostępna płytka dodatkowa

Właściwości urządzeń radiowych:
• urządzenia peryferyjne - wyłącznik awaryjny, głośnik zewnętrzny, mikrofon biurkowy, mikrofon Visor
• powiadamianie głosowe
• przerwani nadawania
• inteligentny dźwięk
• odstęp międzykanałowy - 12.5, 20, 25
• sygnalizacja alarmowa
• zintegrowany głos i dane
• samotny pracownik
• wybór kanału pamięci
• połączenie jeden-do-jednego
• programowany przy użyciu komputera
• tryb systemu nagłośnieniowego
• skanowanie - priorytet, usunięcie uciążliwego kanału, usługa Talkgroup
• selektywne blokowanie sygnału radiowego
• programowalne przyciski
• wskaźnik siły sygnału
• sygnalizacja - PL/DPL, MDC, Quik-Call II, 5 Tone
• obejście przekaźnika
• możliwość przesyłania wiadomości tekstowych
• licznik limitu czasu
• kompresja głosu X-pand i niski poziom rozprzestrzeniania się

Technologia:
• typ systemu - Tradycyjny, Capacity Plus, Linked Capacity Plus, IP Site Connect
• technologia cyfrowa

Środowisko użytkowe:
• standardy wojskowe - 810 C, 810 D, 810 E, 810 F, 810 G
• normy IP - IP54
Gniazdo 12 V –2 szt.

Zabudowa pożarnicza
Sygnalizacja świetlno–dźwiękowa (belka świetlna, generator sygnałów, głośnik), lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, lampy przednie błyskowe umieszczone nad przednim zderzakiem w atrapie samochodu -komplet wykonane w technologii LED
Fala świetlna
Oświetlenie przedziału sprzętowego LED włączane z kabiny kierowcy i automatycznie po otwarciu żaluzji
Konstrukcja zabudowy szkieletowa wykonana z kształtowników z aluminium
Oświetlenie pola pracy: minimum dwa reflektory po bokach zabudowy, minimum jeden z tyłu pojazdu LED
Dach w formie podestu roboczego pokrytego blachą antypoślizgową, wytrzymałą na obciążenie dwóch strażaków i przewożonego sprzętu.
Oświetlenie platformy dachowej za pomocą reflektora LED uruchamianego z kabiny kierowcy
Agregat wysokociśnieniowy wodno-pianowy, wydajność minimum 80l/min przy ciśnieniu 40 bar. Zbiornik wody 1000l w tym minimum 10% na zbiornik na środek pianotwórczy, linia szybkiego natarcia minimum 60 mb, zwijadło ręczne aluminiowe kątowe, prądownica pistoletowa z regulacją strumienia wody –świadectwo CNBOP
Maszt pneumatyczno-elektryczny LED o mocy minimum 26000lm (360W) sterowany automatycznie z pilota bezprzewodowego, zasilany sprężarką z układu elektrycznego 220V lub z agregatu prądotwórczego. wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora minimum 1,5 m, stopień ochrony reflektorów IP 67
Pojazd wyposażony w poduszki pneumatyczne wzmacniające tylne zawieszenie
Przedział sprzętowy wyposażony w niezależne ogrzewanie postojowe, ogrzewanie postojowe kabiny (Webasto)
Oświetlenie platformy dachowej za pomocą reflektora LED uruchamianego z kabiny kierowcy
Żaluzje w kolorze naturalnym aluminium zamykające skrytki zabudowy, pyłoszczelne, wodoszczelne, w układzie 2+2+1 o wymiarach: boczne minimum 1180 mm, tylna minimum 800mm.
Długość zabudowy minimum 2500 mm
Półki boczne (w tylnej części zabudowy, z regulacją wysokości) minimum 2 szt.
Uchwyty i mocowanie na w/w półkach pod sprzęt np: prądownice, gaśnice
Szuflada wysuwana pod sprzęt typu pompa szlamowa lub sprzęt hydrauliczny
Półka-podest pionowy wysuwana do montażu np. aparatów tlenowych
Półki boczne, uchwyty, szuflady – liczba, wymiary ustalone zostaną z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.
Skrzynia na dach o wymiarach minimum 1600x500x300 mm
Deska ortopedyczna z szynami Kramera – 1 szt.
Aparat tlenowy – 2 szt.
Aparat powietrzny z maską i butlą kompozytową minimum 7l/300 bar
Maska mocowana szybkozłączem. Aktywacja pierwszym wdechem, duży przycisk odpowietrzający.
Reduktor wysokiego ciśnienia HP/MP, wyposażony w drugie wyjście średniego ciśnienia umożliwiające podłączenie: drugiego użytkownika lub osoby ratowanej, systemu wentylacji ubrań gazoszczelnych. Montowany na ruchomym zawiasie ułatwiającym podłączenie butli różnego typu.
Po zastosowaniu trójnika, aparat powinien pracować zarówno z jedną, jak i z dwoma butlami.
Reduktor wyposażony w zawór bezpieczeństwa. Manometr wysokiego ciśnienia i sygnał alarmowy
Noszak regulowany, dwupozycyjny, antystatyczny, odporny na wysoką temperaturę, bezpośrednie działanie płomieni zgodnie z najnowszą dyrektywą PED i EN 137-2006.
Pasy nośne wygodne, szerokie i łatwe do wyregulowania pasy naramienne spełniające wymogi normy 137-2006.
Maska pełnotwarzowa posiadająca zgodność z normą EN 136 – III (do stosowania w przemyśle i strażach pożarnych).
Drugie wyjście średniego ciśnienia służące do podłączenia drugiej maski lub kaptura ucieczkowego.
Napełnianie zgodnie z normą DIN EN 144-2 / EN
Aparat certyfikowany zgodnie z standardem europejski EN 137-2006; EN 136.

Motopompa pływająca
Medium - woda
Wydajność minimum - 1100 l/min
Ciśnienie minimum 2,9 atm
Moc nominalna silnika – minimum 5 KM
Pojemność zbiornika paliwa – minimum 5 l
Przybliżony czas pracy – minimum 3,0 h
Wylot tłoczny o średnicy - 3" zakończony nasadą tłoczną T75 wg PN-91/M.-51038

Wciągarka elektryczna zamontowana z przodu pojazdu o uciągu minimum 5000kg z liną stalową o długości minimum 25 mb. Wciągarka sterowana z pilota
Hak holowniczy kulowo-oczkowy z gniazdem elektrycznym
Orurowanie przedniego zderzaka
Gniazdo z zasilaniem 12V –2 szt.
Główny wyłącznik prądu urządzeń pozafabrycznych
Gniazdo ładowania akumulatorów umiejscowione na zewnątrz z kontrolką ładowania
Prostownik ładowania akumulatora kompatybilny z gniazdem w samochodzie
Numery operacyjne na pojeździe wg (DZ.Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8) oraz herb gminy i logo osp (projekty dostarczone przez zamawiającego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
2) Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

2. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert:
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:


Lp Kryterium Waga
1 Cena oferty brutto (C) 60%
2 Okres gwarancji i rękojmi (G) 40%

1) KRYTERIUM - 1 - cena oferty brutto (C) - waga 60 %.
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty. Do wzoru podstawiana będzie cena oferty brutto za całość przedmiotu zamówienia. Oferta w kryterium 1 może uzyskać maksymalnie – 60 punktów, według następującego wzoru:

Cmin
C = ------ x 100 pkt x 60%
Cb
gdzie:
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium 1
Cmin – oferta brutto z najniższą ceną
Cb - cena brutto oferty badanej

2) KRYTERIUM – 2 – okres gwarancji i rękojmi (G) - waga 40%

W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty. Oferta w kryterium nr 2 może uzyskać maksymalnie 40 punktów, wg następującego wzoru:
Gbad
G = ------ x 100 pkt x 40%
Gmax

gdzie:
G– liczba punktów przyznanych za okres gwarancji i rękojmi - kryterium nr 2
Gbad- okres gwarancji jakości i rękojmi (podana w miesiącach) zaproponowana przez wykonawcę w badanej ofercie, krótszy niż 24 miesiące – 0 pkt
(Silnik, podzespoły i zabudowa)
Gmax –okres gwarancji jakości i rękojmi zaproponowany przez wykonawców, nie krótszy niż 24 miesiące – 40 pkt.
(Silnik, podzespoły i zabudowa)

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą ilość punktów, wg wzoru:
(ogółem punkty= C+ G)
3. Punktacja: liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty obliczane będą z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która po uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną, a jeśli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

4. Jeżeli wykonawca, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonała w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, co najmniej 1 dostawę samochodu ratowniczo-gaśniczego z przeznaczeniem dla jednostek ochrony przeciwpożarowej o wartości minimum 200 000,00 zł brutto. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykaz dostaw - sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, odpowiednio na dzień składania ofert, składane wraz z ofertą przez wykonawców w postępowaniu w celu potwierdzenia, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz spełnią warunki udziału w postępowaniu;
1) Wykaz dowodów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2) Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 ppkt 1), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) oferta o treści zgodnej ze wzorem formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
5) Oświadczenie Wykonawców - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 ppkt 1), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

Oferta o treści zgodnej ze wzorem formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;

Oświadczenie Wykonawców - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 9 do SWZ.

Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający określa, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, następujące warunki dokonania zmiany umowy:
2. w razie zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy - poprzez dostosowanie treści umowy do tych zmian,
2) w razie zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a) wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, w tym siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach,
b) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
3. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
4. Wniosek Wykonawcy o zmianę umowy wymaga wykazania i uzasadnienia okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Gwarancja oceniana w ofercie:
Silnik, podzespoły i zabudowa 24 m-ce
Gwarancja wymagana:
Perforacja podwozia 60 m-cy
Powłoka lakiernicza 36-mcy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.)- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę foteli przednich w Mercedes W221 (2008r.). Fotele przednie nie masują. Pompka centralnego zamka i dociągania wszystkich drzwi pracuje bez zarzutu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI