Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup mikrobusa do przewozu osób z niepełnosprawnościami do WTZ Strzelce Krajeńskie w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup mikrobusa do przewozu osób z niepełnosprawnościami do WTZ Strzelce Krajeńskie w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e82725-a54b-44a3-a7f2-39aad09fcf89
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84e82725-a54b-44a3-a7f2-39aad09fcf89
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
a) Sergiusz Paszkiewicz, adres e-mail: serpas@wp.pl
b) Jolanta Leżańska, adres e-mail: zamowienia@strzelce.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy").
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, iż:
1)administratorem danych osobowych jest Burmistrz Strzelec Krajeńskich z siedzibą przy Aleje Wolności 48; 66-500 Strzelce
Krajeńskie; Tel: +48 95 763 11 30; e-mail: urzad@strzelce.pl
2)w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych (IDO) można kontaktować się pod adresem e-mail: inspektor-odo@strzelce.pl,
tel. +48 95 7636311
2.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4.Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
5.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o
przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
8.Niezależnie od postanowień pkt 22.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać
przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
10.Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
11.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1)dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których
mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2)do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
3)do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowy z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
4)wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu typu minibus do Warsztatów Terapii Zajęciowej, ul. J. Słowackiego 14, 66-500 Strzelce Krajeńskie.
2. Wymagane parametry techniczne oraz wyposażenie dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wymagania ogólne
1. Pojazd fabrycznie nowy
2. Rok produkcji: 2024 r.
3. Homologacja umożliwiająca rejestrację pojazdu na terenie Polski
Parametry techniczne:
1. Nadwozie typu: minibus/mikrobus
2. Wymiary:
• Długość samochodu – maksymalna 5450 mm
• Szerokość z lusterkami – maksymalna 2275 mm
• Wysokość całkowita – maksymalna 1961-1978 mm
3. Boczne drzwi przesuwane z prawej strony
4. Tylne drzwi z oknem dwustronne, szyba ogrzewana z wycieraczką
5. Liczba miejsc w samochodzie: 9
- układ siedzeń 3+3+3 tj. 1+8 (kierowca + 8 pasażerów) w układzie:
• 1 rząd – kierowca + 2 pasażerów, regulacja manualna fotela kierowcy w 4 kierunkach, regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy,
• 2 rząd – 3 pasażerów – siedzenie od strony przesuwnych drzwi podnoszone lub składane w sposób umożliwiający wsiadanie pasażerom na 3 rzędzie,
• 3 rząd – 3 pasażerów – składany i wyjmowany z możliwością zwiększenia przestrzeni ładunkowej lub kanapa w trzecim rzędzie siedzeń,
6. Tapicerka ciemna materiałowa
7. Kabina pasażerska przeszklona.
8. Kolor nadwozia - biały
9. Wszystkie szyby termoizolacyjne, przyciemniane w części pasażerskiej i z tyłu.
10. Dopuszczalna masa całkowita umożliwiająca prowadzenie pojazdu na podstawie uprawnień prawa jazdy kat. B
Silnik
1. Rodzaj paliwa: olej napędowy
2. Pojemność silnika od 1 900 cm3 do 2400 cm3
3. Moc silnika minimum: 130 KM
4. Norma emisji spalin minimum EURO 6
Dopuszczalna emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów spełniająca wymogi minimum dla Europejskiego standardu Emisji Spalin Euro 6d-ISC-FCM
5. Zbiornik paliwa minimum 50 l
6. Zbiornik paliwa SSI
7. Zbiornik płynu adblue 20I
8. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP – w przedziale 7,0 l do 9,0 l/100km
9.Wartość uśredniona emisji dwutlenku węgla w cyklu mieszanym – do 210 g/km
Bezpieczeństwo i technologia
1. Czujniki parkowania - przód
2. Czujniki parkowania - tył
3. Elektryczny układ wspomagania kierownicy (EPAS)
4. Hamulce - system stabilizacji toru jazdy przyczepy TSC, układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC), system kontroli trakcji i system ABS
5. Inteligentny ogranicznik prędkości,
6. Kamera cofania,
7. Komputer pokładowy - zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna,
8. Lusterka boczne - elektrycznie sterowane i podgrzewane,
9. Monitor stanu pojazdu - system informacji dla kierowcy,
10. Możliwość wyboru trybu jazdy,
11. Podgrzewana przednia szyba,
12. Poduszka powietrzna kierowcy,
13. Poduszka powietrzna - pasażera z przodu (obejmuje wyłącznik poduszki powietrznej pasażera),
14. Poduszki powietrzne boczne, kurtyny powietrzne,
15. System kontroli pasa ruchu,
16.System monitorowania ciśnienia w oponach,
17. System rozpoznawania znaków ograniczenia prędkośc,i
18. System tankowania bez korka wlewu z zabezpieczeniem przed wlaniem niewłaściwego paliwa
19. System zapobiegający kolizjom (kamera) z asystentem skrętu w lewo
20. Szyby - elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi z funkcją otwierania szyby po stronie kierowcy jednym naciśnięciem przycisku,
21. Tempomat
22. Układ ułatwiający ruszanie pod górę (HSA)
23. Wycieraczki - automatyczne z czujnikiem deszczu
Systemy audio i komunikacji
- radio cyfrowe DAB, ekran dotykowy 13", modem, zestaw głośnomówiący Biuetooth® oraz 10 głośników
Skrzynia biegów
1. Manualna 6 biegów w przód + 1 bieg w tył
2. Formowany uchwyt dźwigni zmiany biegów
Układ przeniesienia napędu
Stały napęd na przód lub tył.
Układ hamulcowy:
1. hydrauliczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem,
2. korektor siły hamowania,
3. hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu,
Układ kierowniczy:
1. wspomaganie układu kierowniczego,
2. kierownica z przodu pojazdu po lewej stronie,
3. kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach,
4. Kierownica – poliuretanowa
Koła/opony:
1. pełnowymiarowe koło zapasowe,
Komfort
1. Formowany uchwyt dźwigni zmiany biegów
2. Klimatyzacja - z przodu pojazdu, z automatyczną regulacją temperatury
3. Mała konsola dachowa
4. Mała konsola środkowa
5. Ogrzewanie z recyrkulacją powietrza
6. Oświetlenie w kabinie - lampki do czytania w podsufitce
7. Oświetlenie wnętrza - oświetlenie wnętrza w tylnej części pojazdu z lampkami do czytania
8. Pojedyncze gniazdo USB z tyłu
9. Uchwyt na kubki - podwójny, zamontowany w desce rozdzielczej
10. Wykładzina gumowa na podłodze
11. Klimatyzacja w tylnej części pojazdu
Zabezpieczenia
1. Immobilizer
2. Zamki drzwi - konfiguracja odryglowywania nr 2 (1x naciśnięcie - drzwi kierowcy, pasażera i boczne drzwi przesuwne; 2x naciśnięcie - wszystkie drzwi)
3. Zamki drzwi - ochrona przed zatrzaśnięciem kluczyka
4. Zamki drzwi - z centralnym zamykaniem
5. Zamki drzwi - zdalne sterowanie centralnego zamka z 2 pilotami
Przestrzeń ładunkowa
1. Brak przegrody
2. Oświetlenie przestrzeni ładunkowej LED
3. Panele zabezpieczające ściany i drzwi przedziału ładunkowego - do połowy wysokości
- Przestrzeń ładunkowa-4 zaczepy mocowania ładunku zgodnych z normą DIN 75410
4. Zestaw do naprawy opon
Wygląd zewnętrzny
1. Chlapacze przednie,
2. Chlapacze tylne,
3. Drzwi - boczne drzwi przesuwne - po prawej stronie,
4. Drzwi tylne - dwuskrzydłowe z szybami, kąt otwarcia 168o z blokadą przy 90o,
5. Lusterka boczne - obudowy w kolorze czarnym,
6. Nadwozie-dach niski H1,
7. Okna boczne w drugim rzędzie po lewej, szyby stałe,
8. Okna boczne w drugim rzędzie po prawej, szyby stałe,
9. Okna boczne w trzecim rzędzie po lewej, szyby stałe,
10. Okna boczne w trzecim rzędzie po prawej, szyby stałe,
11. Przedni zderzak - częściowo w kolorze nadwozia (nakładki zderzaka),
12. Reflektory - automatyczna zmiana świateł drogowych na mijania,
13. Reflektory - automatyczne włączanie,
14. Reflektory - LED dla świateł mijania, halogenowe dla świateł drogowych Reflektory - światła do jazdy dziennej, 16. Światła tylne halogenowe,
15. Tylny zderzak - częściowo w kolorze nadwozia (nakładki zderzaka),
16. Ciemne szyby w tylnej części pojazdu
Gwarancja
1. Okres gwarancji mechanicznej: co najmniej 24 m-ce bez limitu kilometrów.
2. Okres gwarancji na powłoki lakiernicze: co najmniej 36 m-cy.
3. Okres gwarancji na perforację nadwozia: co najmniej 72 m-ce.
4. Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski – co najmniej 1 stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
Wraz z pojazdem należy dostarczyć
1. Instrukcję obsługi w języku polskim
2. Książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu
3. Książkę przeglądów serwisowych
4. Gaśnicę
5. Trójkąt ostrzegawczy
6. Podnośnik
7. Komplet kluczy
8. Kamizelkę odblaskową
9. Apteczkę
Dostarczony samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego.
Samochód musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.)
Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z przepisami Rozdziału 1a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał minimum dwie dostawy polegające na dostawie samochodów osobowych typu BUS do przewozu osób o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał minimum dwie dostawy samochodów osobowych typu BUS do przewozu osób o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy
2. Na skutek zmian przepisów prawnych;
a) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 kodeksu spółek handlowych.
3. Zmiany w umowie, stosownie do postanowień ust. 1, będą dokonywane po uzgodnieniu ich zakresu i warunków przez Strony w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. W odpowiedzi na wniosek jednej ze Stron o zmianę umowy, który powinien zawierać przynajmniej wskazanie zakresu proponowanych zmian oraz szczegółowego uzasadnienia ich wprowadzenia, druga Strona powinna wskazać, czy zmiana umowy jest w jej ocenie możliwa i na jakich warunkach może nastąpić.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-23