"Zakup lekkiego samochodu operacyjnego SLOp dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Zakup lekkiego samochodu operacyjnego SLOp dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-10-13
  • ZamawiającyKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00429642
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zakup lekkiego samochodu operacyjnego SLOp dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092367370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 51

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523956400

1.5.8.) Numer faksu: 523956415

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.chojnice@straz.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kppsp-chojnice

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup lekkiego samochodu operacyjnego SLOp dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-741f1708-61ea-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00417787/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa lekkiego pojazdu operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-741f1708-61ea-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w uPzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 1) Zamawiający wykorzystuje platformę e-Zamówienia; 2) adres strony internetowej platformy: https://ezamowienia.gov.pl/. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: "Formularz złożenia, zmiany, wycofania oderty lub wniosku" i "Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Chojnicach, ul. Gdańska 51.
2. W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@straz.gda.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty przetwarzające na rzecz administratora.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 Rozporządzenia prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 Rozporządzenia prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.);
- na podstawie art. 18 Rozporządzenia prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia, (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531-03-00, fax. 22 531-03-01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy Rozporządzenia.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osobom, których dane osobowo dotyczą, nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Indormacja o ograniczeniach w realizacji praw określonych w art. 16 i 18 RODO.
Zamawiający informuje, iż w związku z art. 19 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:
- skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
- w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2023.MO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chojnicach. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej "OPZ", stanowiącym załącznik nr 2 so Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SWZ" oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie. Pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego.

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100% = 100 pkt). Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert:
Cena oferty (A) 60 pkt
Moc silnika (B) 20 pkt
Gwarancja mechaniczna na podespoły i silnik (C) 20 pkt

Kryterium Ceny oferty "A"
Do ceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium "Cena oferty" (A) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określowe w SWZ.
Jako cenę przyjmuje się wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym.
Punkty będą liczone według wzoru:
A- liczba punktów w ramach kryterium ceny oferty (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Wmax- waga kryterium- maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 60 pkt.

Kryterium Moc silnika "B"
Do ceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium "Moc silnika" (B) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu mocy silnika badanej oferty z największą spośród mocy silnika przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określowe w SWZ.
Punkty będą liczone według wzoru:
B- liczba punktów w ramach kryterium moc silnika
Wmax- waga kryterium- maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 20 pkt.
Jeżeli Wykonawca w swojej ofercie nie wskaże mocy silnika, wówczas Zamawiający przyzna 0 pkt.

Kryterium Gwarancja mechaniczna na silnik i podzespoły mechaniczne "C"
Do ceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium "Gwarancja(...)" (C) zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu okresu gwarancji badanej oferty z najkorzystniejszym okresem gwarnacji z przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określowe w SWZ.
Punkty będą liczone według wzoru:
C- liczba punktów w ramach kryterium gwarancja mechaniczna(...)
Wmax- waga kryterium- maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 20 pkt.
Okres gwarancji mechanicznej bez ograniczenia przebiegu nie może być krótszy niż 24 miesiące. Oferty, w których Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesięcy lub nie wskaże w ogóle okresu gwarancji zostaną odrzucone. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji wynoszący maksymalnie 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny i wyliczenia punktów w powyższym kryterium maksymalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy.
następnie wg wzoru: Sn = A + B + C

gdzie:

Sn - bilans punktów oferty „n”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc silnika

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja mechaniczna na silnik i podzespoły mechaniczne – proporcjonalnie wg wzoru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, jak we wzorze oświadczenia, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ i załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, jak we wzorze oświadczenia, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ i załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 – załącznik nr 4 do SWZ i załącznik na 6 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia za pośrednictwem Platformy wraz z wypełnionym Formularzem Ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) i Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznikiem nr 2) składają wypełnione i podpisane odpowiednio:
- Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ,
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę o służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
- wspólnie:
a) pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym
w Rozdz. XI pkt 5 SWZ;
b) oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy rozumieją takie zmiany, które wskazane są w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wskazanym w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie:
a. terminu realizacji Przedmiotu umowy w sytuacji, gdy:
• zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy, w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji nie będzie zmianą niekorzystną dla ZAMAWIAJĄCEGO,
• zagrożone byłoby terminowe realizowanie zadania i płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych i decyzji otrzymywanych od dysponenta nadrzędnego, w tym w sytuacji zbyt późnego otrzymania decyzji o przydzieleniu środków finansowych,
• zaistnienia siły wyższej,
• sytuacji związanej z stanem epidemii albo zagrożenia epidemiologicznego np. w związku z COVID-19.
b. w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia Pojazdu zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do Umowy, z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę Umowy
w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia Pojazdu, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu, a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego,
c. w przypadku zmiany po zawarciu niniejszej Umowy przepisów prawa lub norm, którym odpowiadać ma Przedmiot umowy, a także w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionych pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia Pojazdu albo jego wyposażenia zmiany rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do opisu przedstawionego w załączniku nr 1 do Umowy – dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wskazanych w ww. formularzu rozwiązań konstrukcyjnych,
d. w przypadkach uzasadnionych względami potrzeb Zamawiającego, kwestiami ekonomicznymi lub logistycznymi – dopuszcza się zmianę Umowy polegającą na ustaleniu innych niż pierwotnie zasady przeprowadzenia inspekcji produkcyjnej, odbiorów,
e. miejsca dostawy i odbioru, w szczególności w przypadku pojawienia się sytuacji kryzysowych na terenie siedziby jednostki, na terenie której miałoby dojść do dostawy/odbioru.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt od a) do e) zmiany będą dopuszczalne przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem - Słupsk - Stawiszyce
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wanny do transportu ziemniaków luzem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI