Zakup imiennych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do korzystania z usługi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup imiennych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do korzystania z usługi dowozu do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w regularnym transporcie drogowym osób, w roku szkolnym 2020/2021 i 2020/2022 z zastosowaniem ustawowej ulgi na przejazd
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSusz
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Susz
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-06
  • Numer ogłoszenia558485-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558485-N-2020 z dnia 2020-07-06 r.

Gmina Susz: Zakup imiennych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do korzystania z usługi dowozu do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w regularnym transporcie drogowym osób, w roku szkolnym 2020/2021 i 2020/2022 z zastosowaniem ustawowej ulgi na przejazd
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susz, krajowy numer identyfikacyjny 53030100000000, ul. ul. Wybickiego  6 , 14-240  Susz, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 786 015, e-mail susz@susz.pl, faks 552 786 222.
Adres strony internetowej (URL): www.bip susz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.susz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnj
Adres:
Urząd Miejski w Suszu, 14-240 Susz, ul. Józefa Wybickiego 6, pokój 102, I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup imiennych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do korzystania z usługi dowozu do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w regularnym transporcie drogowym osób, w roku szkolnym 2020/2021 i 2020/2022 z zastosowaniem ustawowej ulgi na przejazd
Numer referencyjny: RLZP.I.271.18.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania „Zakup imiennych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do korzystania z usługi dowozu do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w regularnym transporcie drogowym osób, w roku szkolnym 2020/2021 i 2021/2022, z zastosowaniem ustawowej ulgi na przejazd”. 2. Dowóz dzieci będzie wykonywany na terenie Gminy Susz do następujących placówek edukacyjnych: 1) Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu, 2) Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, 3) Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich, 4) Szkoły Podstawowej w Piotrkowie, 5) Szkoły Podstawowej w Kamieńcu, 6) Szkoły Podstawowej w Lubnowych, 7) Przedszkola w Suszu. 3. Zamawiający będzie nabywał imienne bilety miesięczne dla dzieci w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 910 ze zm.), z zastosowaniem ustawowej ulgi w wysokości 49% dla dzieci i uczniów od rozpoczęcia obowiązkowego wychowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia zgodnie z zapisami art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295 ze zm.). 4. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów, a wysokość ich stawek powinna być uzależniona od liczby faktycznie przejechanych kilometrów. 5. Zamawiający najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na imienne bilety miesięczne na kolejny miesiąc trwania umowy. 6. Wystawione na podstawie przekazanego przez Zamawiającego zapotrzebowania bilety miesięczne Wykonawca przekaże do placówek oświatowych. 7. Ogólny opis systemu przewozu. Trasa przewozu powinna być w miarę możliwości najkrótszym odcinkiem drogi pomiędzy szkołą, a daną miejscowością. Autobusy przewożące dzieci powinny zatrzymywać się tylko na oznakowanych (znak D15) przystankach autobusowych w danej miejscowości i w najbliższym sąsiedztwie placówek edukacyjnych t.j przy: 1) Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu, 2) Szkole Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, 3) Szkole Podstawowej w Jawtach Wielkich, 4) Szkole Podstawowej w Piotrkowie, 5) Szkole Podstawowej w Kamieńcu, 6) Szkole Podstawowej w Lubnowych. Przejazdy będą realizowane na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumianych jako dojazd dziecka z przystanku znajdującym się w miejscu zamieszkania do wskazanej placówki i powrót po skończonych zajęciach do przystanku znajdującego się w miejscu zamieszkania dziecka. Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci na terenie Gminy Susz będzie realizowane w ramach regularnego transportu drogowego osób. Wykonawca zapewni dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Susz z następujących miejscowości: Adamowo, Bałoszyce Małe, Bornice, Bronowo, Brusiny, Brusiny Małe, Dąbrówka, Dolinia, Emilianowo, Emilianowo-Róża, Fabianki, Janowo, Januszewo, Jawty Małe, Kamieniec, Lubnowy Małe, Lubnowy Wielkie, Michałowo, Nipkowo, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Różnowo, Rudniki, Stawiec, Ulnowo, Zieleń, Babięty Wielkie, Babięty Małe, Czerwona Woda, Huta, Jakubowo Kisielickie, Krzywiec, Redaki, Różanki, Jawty Wielkie, Bałoszyce, Bałoszyce Małe, Wądoły, Wiśniówek, Żakowice, Chełmżyca, Falknowo, Falknowo Małe, Grabowiec.8. Zamówienie podzielone jest na części: Część I – Dowóz dzieci z miejscowości: Adamowo, Bałoszyce Małe, Brusiny, Emilianowo, Emilianowo-Róża, Januszewo, Jawty Wielkie, Ulnowo, Bałoszyce, Wądoły, Wiśniówek, Żakowice, Czerwona Woda, Huta, Jakubowo Kisielickie, Krzywiec, Redaki, Różanki, Chełmżyca, Falknowo, Falknowo Małe, Grabowiec do placówek edukacyjnych na terenie Gminy Susz.Przewozy wykonywane z następujących miejscowości do szkół i przedszkoli: 1) Adamowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 5 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 2, 2) Bałoszyce Małe: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 4, 3) Brusiny: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 15- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 3, 4) Emilianowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 17 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 4, 5) Emilianowo – Róża:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 2, 6) Januszewo:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 16 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 5, 7) Ulnowo:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 28- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 8, 8) Bałoszyce:- do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich - liczba dzieci: 25, 9) Wądoły:- do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich - liczba dzieci: 2, 10) Wiśniówek:- do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich - liczba dzieci: 7, 11) Żakowice:- do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich - liczba dzieci: 6, 12) Czerwona Woda: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich - liczba dzieci: 9, 13) Huta: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 12, 14) Jakubowo Kisielickie:- do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 18, 15) Krzywiec:- do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 10, 16) Redaki:- do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 17, 17) Różanki: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 8, 18) Chełmżyca:- do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie - liczba dzieci: 3, 19) Falknowo:- do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie - liczba dzieci: 1520) Grabowiec: - do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie - liczba dzieci: 9 Część II – Dowóz dzieci z miejscowości: Bornice, Bornice, Bronowo, Fabianki, Jawty Małe, Kamieniec, Lubnowy Małe, Lubnowy Małe (Pachutki), Lubnowy Wielkie, Michałowo, Nipkowie, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Różnowo, Rudniki, Stawiec, Zieleń, Dąbrówka, Dolina do placówek edukacyjnych na terenie Gminy Susz. Przewozy wykonywane z następujących miejscowości do szkół i przedszkoli: 1) Bornice: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1 - do Szkoły Podstawowej w Lubnowych - liczba dzieci: 13, 2) Bronowo:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 22- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 1, 3) Fabianki:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 1, 4) Jawty Małe:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 9- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 4, 5) Kamieniec:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 3, 6) Lubnowy Małe:- do Szkoły Podstawowej w Lubnowych - liczba dzieci: 13, 7) Lubnowy Małe (Pachutki):- do Szkoły Szkoły Podstawowej w Lubnowych – liczba dzieci: 7, 8) Lubnowy Wielkie:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1, 9) Michałowo:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 36, 10) Nipkowie:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 36- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 1, 11) Olbrachtowo:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1, 12) Olbrachtówko:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 16- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 4, 13) Różnowo:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 21- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 3, 14) Rudniki:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 8- do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu - liczba dzieci: 9, 15) Stawiec:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1, 16) Zieleń:- do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1, 17) Dąbrówka:- do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu - liczba dzieci: 10, 18) Dolina:- do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu - liczba dzieci: 5, 9. Łącznie liczba uczniów przewidziana do przewozu wynosi: 463, co stanowi miesięczną liczbę imiennych biletów miesięcznych będących przedmiotem całości zamówienia ( 250 biletów w części I i 213 biletów w części II ). 10. Wykonawca dostosuje godziny dowożenia uczniów do godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w placówkach. Godziny dowożenia mogą zostać zmienione z uwagi na potrzeby placówek, w szczególności wynikające z rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego lub innych dni uroczyście obchodzonych przez placówki. 11. W każdej z 2 części ofert Wykonawca zobowiązuje się do podania 4 autobusów, które będą przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Wykaz pojazdów stanowi wzór formularza - załącznik nr 1 do SIWZ.12. Wykonawca jest zobowiązany do stałej łączności z dyrektorami szkół, a w szczególności informowania dyrektora o awariach i spóźnieniach autobusów trwających powyżej 10 minut. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości wykonania zamówienia w okresie i na warunkach określonych w umowie, także poprzez zorganizowanie zastępczego wykonania przewozów przez innego przewoźnika na koszt i ryzyko Wykonawcy, na warunkach określonych w niniejszej umowie, w wypadku przemijających zdarzeń losowych uniemożliwiających przejściowo wykonanie umowy przy użyciu własnych pojazdów Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie przewozu. Pojemność i ilość pojazdów na całej trasie będzie dostosowana do ilości przewożonych osób. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi przewożonymi autobusami polegającej na obecności opiekunów, których zadaniem będzie czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas wsiadania, przejazdu oraz wysiadania i przeprowadzenia przez jezdnię w kierunku placówki. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich uczniów dla których Gmina Susz będzie zakupywała imienne bilety miesięczne oraz ich opiekunów. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących przewozu dzieci szkolnych, pojazdy powinny być ubezpieczone i posiadać aktualne przeglądy techniczne. W pojazdach w okresie zimowym i letnim powinna być zapewniona odpowiednia temperatura. 15. Zamawiający będzie mógł zlecić uprawnionym do tego służbom (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) sprawdzenie stanu technicznego pojazdu, bez poinformowania Wykonawcy. 16. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowcy pojazdów, osoby zajmujące się opieką nad dziećmi w czasie przewozu. 17. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 18. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;  zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 19. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1 % ceny brutto określonej w par. 9 ust. 1 umowy, za każdy dzień niespełnienia przedmiotowego wymogu przez Wykonawcę. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 20. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 21. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie ustaleń ze SIWZ zgodnie z obowiązującymi przepisami. 22. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 34980000-0 – Bilety przewozowe, 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego, 23. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do SIWZ jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 24. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 25. Zastosowanie w dokumentacji oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 26. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu. 27. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 28. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 29. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

II.5) Główny kod CPV: 34980000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-01   lub zakończenia: 2022-06-24
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2022-06-24

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: od 1 września 2020 r. do 24 czerwca 2022 r., z wyłączeniem okresu ferii letnich, określonego właściwymi przepisami dotyczącymi organizacji roku szkolnego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego osób na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2140 ze zm.) Wykonawca powinien legitymować się Zezwoleniem lub zezwoleniami na wykonywanie regulowanego krajowego transportu drogowego osób w relacjach umożliwiających przewóz dzieci do placówek edukacyjnych. Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał licencję/zezwolenie przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące wzór nr 2 formularza oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące wzór nr 2 formularza oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, iż: a) w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie, zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia”, należy rozumieć wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do placówek edukacyjnych. b) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie dzieci szkolnych o wartości nie niższej niż 160.000,00 zł brutto wraz z podaniem informacji o tych usługach. c) Wykonawca dysponuje odpowiednimi pojazdami, które przeznaczy do realizacji zamówienia, tj.:• przynajmniej 4 w pełni sprawnymi autobusami. Każdy z pojazdów musi spełniać następujące wymagania:  być dopuszczony do przewozu osób  posiadać dowody rejestracyjne pojazdu/pojazdów wraz z opłaconymi ubezpieczeniami OC,  posiadać ważne badania diagnostyczne,  mieć odpowiednie oznakowanie pojazdu,  spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne. d) Wykonawca posiada odpowiednią kadrę, tj.: • przynajmniej 1 opiekun zatrudniony na umowę o pracę dla każdego pojazdu oddzielnie, 4) Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje zdolnościami technicznymi i zawodowymi, niezbędnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę wypełnionych formularzy: • „Doświadczenie zawodowe” - wzór Nr 3do SIWZ , • „Wykaz pojazdów”, - wzór Nr 3a do SIWZ, • „Wykazu osób”, - wzór nr 3b do SIWZ, • „Oświadczenie o spełnieniu warunku” zgodnie z wzorem nr 2 do SIWZ oraz dołączonych dowodach potwierdzających spełnienie wymogów tj. UWAGA:1. Dowodami o których mowa powyżej są: a) referencje; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w lit. a).c) Kserokopia dokumentów pojazdów (podbite za zgodność z oryginałem), które zostały zgłoszone do realizacji przedmiotu umowy. W skład tych dokumentów wchodzi dowód rejestracyjny, polisa OC, 5) W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego ustawy wskazane we wzorze nr 3 , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia tych warunków dokonana będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”, na podstawie załączonych dokumentów do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunki.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument przedstawia każdy wykonawca we własnym imieniu)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dokument licencji lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego osób na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 roku, poz. 58 z późn. zm.) Wykonawca powinien legitymować się Zezwoleniem lub zezwoleniami na wykonywanie regulowanego krajowego transportu drogowego osób w relacjach umożliwiających przewóz dzieci do placówek edukacyjnych. b) Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi były lub są wykonywane (wg wzoru Nr 3). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, może dołączyć oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Wykaz pojazdów (wg wzoru Nr 3a) z załączeniem dowodów potwierdzających posiadany wykaz pojazdów. d) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – Wykaz osób (wg wzoru nr 3b)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zdolnościach technicznych i zawodowych lub i sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy - wg wzoru 4 – wykonawca składa to oświadczenie, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców b) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty. Kopię pełnomocnictwa „za zgodność z oryginałem” poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz. c) Jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów składa: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: a) część nr I – 8.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w terminie przed upływem terminu składania ofert, b) część nr II – 10.000,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Suszu Nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z adnotacją - Wadium na ,, RLZP.I.271.18.2020 Zadanie nr … ” - o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) składania ofert. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 58 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok. 109 (Pn, wt., czw., piąt. 7.00 - 14.00, śr. 8.00-14.00) 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Susz reprezentowaną przez Burmistrza Susza, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpienia zmian określonych w § 9 ust. 9 umowy, 3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowóz dzieci z miejscowości: Adamowo, Bałoszyce Małe, Brusiny, Emilianowo, Emilianowo-Róża, Januszewo, Jawty Wielkie, Ulnowo, Bałoszyce, Wądoły, Wiśniówek, Żakowice, Czerwona Woda, Huta, Jakubowo Kisielickie, Krzywiec, Redaki, Różanki, Chełmżyca, Falknowo, Falknowo Małe, Grabowiec do placówek edukacyjnych na terenie Gminy Susz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewozy wykonywane z następujących miejscowości do szkół i przedszkoli: 1) Adamowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 5 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 2; 2) Bałoszyce Małe: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 4; 3) Brusiny: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 15 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 3; 4) Emilianowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 17 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 4; 5) Emilianowo – Róża: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 2; 6) Januszewo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 16 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 5; 7) Ulnowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 28 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 8; 8) Bałoszyce: - do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich - liczba dzieci: 25; 9) Wądoły: - do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich - liczba dzieci: 2; 10) Wiśniówek: - do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich - liczba dzieci: 7; 11) Żakowice: - do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich - liczba dzieci: 6; 12) Czerwona Woda: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich - liczba dzieci: 9; 13) Huta: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 12; 14) Jakubowo Kisielickie: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 18; 15) Krzywiec: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 10; 16) Redaki: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 17; 17) Różanki: - do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich – liczba dzieci: 8; 18) Chełmżyca: - do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie - liczba dzieci: 3; 19) Falknowo: - do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie - liczba dzieci: 15; 20) Grabowiec: - do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie - liczba dzieci: 9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34980000-0, 60100000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2022-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowóz dzieci z miejscowości: Bornice, Bornice, Bronowo, Fabianki, Jawty Małe, Kamieniec, Lubnowy Małe, Lubnowy Małe (Pachutki), Lubnowy Wielkie, Michałowo, Nipkowie, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Różnowo, Rudniki, Stawiec, Zieleń, Dąbrówka, Dolina do placówek edukacyjnych na terenie Gminy Susz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przewozy wykonywane z następujących miejscowości do szkół i przedszkoli:1) Bornice: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1 - do Szkoły Podstawowej w Lubnowych - liczba dzieci: 13; 2) Bronowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 22- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 1; 3) Fabianki: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 1; 4) Jawty Małe: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 9 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 4; 5) Kamieniec: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 3; 6) Lubnowy Małe: - do Szkoły Podstawowej w Lubnowych - liczba dzieci: 13; 7) Lubnowy Małe (Pachutki): - do Szkoły Szkoły Podstawowej w Lubnowych – liczba dzieci: 7; 8) Lubnowy Wielkie: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1; 9) Michałowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 36; 10) Nipkowie: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 36 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 1; 11) Olbrachtowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1; 12) Olbrachtówko: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 16 - do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 4; 13) Różnowo: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 21- do Przedszkola w Suszu - liczba dzieci: 3; 14) Rudniki: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 8 - do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu - liczba dzieci: 9; 15) Stawiec: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1; 16) Zieleń: - do Szkoły Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu - liczba dzieci: 1; 17) Dąbrówka: - do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu - liczba dzieci: 10; 18) Dolina: - do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu - liczba dzieci: 5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34980000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia: 2022-06-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego 20,00
Termin płatności 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport wozidła 1800kg - 260 dł - szer 180 - 170 wys - Limanowa lipowe - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport wozidła 1800kg - 260 dł - szer 180 - 170 wys Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI