Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej o dmc do 3,5t wraz z osprzętem (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzyminie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387910423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Weteranów 31
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 226676885
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016320933
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: 11 Listopada 2
1.11.4.) Miejscowość: Radzymin
1.11.5.) Kod pocztowy: 05-250
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.11.9.) Numer telefonu: 226676903
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: cuw@radzymin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.radzymin.pl/przetargi/660
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej o dmc do 3,5t wraz z osprzętem (II)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a32564-a738-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019819/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup zamiatarki i osprzętu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl i ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), z którymi Wykonawca obowiązany jest się zapoznać przed przystąpieniem do składania oferty. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postepowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postepowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję ”Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz.2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotów środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy (Dz. Z 2020 poz. 2415).Zgodnie z §11 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywani informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (zwane dalej rozporządzeniem) określa się niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające korzystanie z poczty elektronicznej Zamawiającego:1) dostęp do sieci Internetu o minimalnej przepustowości ni mniejszej niż 10 MB/s2) Komputer klasy PC lub MAC o parametrach wymaganych przez zainstalowany system operacyjny ( np. MS Windows 7, MAC Os X10,4, Linux lub ich nowsze wersje) 3) zainstalowane oprogramowanie umożliwiające wysyłanie wiadomości e-mail4) zainstalowany program Adobe Acrobat lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.5) dopuszczalny łączny rozmiaru przesyłanych plików w jednej wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 30MB załącznik, którego łączny rozmiar będzie większy niż 30 MB należy przesłać w kilku wiadomościach email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że administratorem danych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Radzyminie z siedziba w Radzyminie ul. Komunalna 2, 05-250 Radzymin, tel. 22 667 68 85, e-mail: zgk@radzymin.pl, BIP https://bip.radzymin.pl/artykuly/676/inspektor-ochrony-danych. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych - Sebastian Kępka e-mail: iod.radzymin@edukompetencje.pl. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne. Podanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym oraz do wykonania umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAO.26.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamiatarka kompaktowa fabrycznie nowa tj. wyprodukowana nie wcześniej niż w IV kwartale 2020r., z przebiegiem do 10 rbh, pochodząca z produkcji seryjnej; Dostawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego sprzętu na terenie Polski; Minimalny okres gwarancji 24 miesięcy;Zamiatarka ma posiadać certyfikat PM 2.5 i PM 10; Zamiatarka o DMC do 3,5 t; Zamiatarka przegubowa; Homologacja umożliwiająca poruszanie się pojazdu po drogach publicznych; Oświetlenie LED zgodnie z wymogami przepisów prawa ruchu drogowego; System szybkiej zmiany osprzętu, bez konieczności użycia narzędzi, Kosiarka rotacyjna z trzema nożami koszącymi o napędzie hydraulicznym, z możliwością zbierania trawy do zbiornika, wymagana możliwość regulacji wysokości cięcia. Pług dwulemieszowy o szerokości minimum 150 cm z hydrauliczną regulacją przechylenia, regulacją wysokości płozy i wymiennym lemieszem, Platforma ładunkowa z możliwością szybkiej zmiany, o ładowności minimum 500 kg z klapą tylną, z możliwością demontażu klapy oraz kiprowaniem do tyłu sterowanym z kabiny w celu załadowania posypywarki, Posypywarka listwowa o napędzie hydraulicznym i pojemności min. 150 l o szerokości rozrzutu minimum 0,9 m, skorelowana z platformą ładunkową w sposób umożliwiający automatyczne przenoszenie materiału z platformy ładunkowej do zbiornika posypywarki,