Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego wywrotki z przeznaczeniem do wykonywania zadań w Zarządzie Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Ciechocińska 22, Odolion
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.aleksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpodolion.rbip.mojregion.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie Dróg i Mostów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego wywrotki z przeznaczeniem do wykonywania zadań w Zarządzie Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6947169b-89e0-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039648/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6947169b-89e0-11ee-b55a-a22b2d7f700e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej zamowienia@zdp.aleksandrow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DUDiM.262.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego przystosowanego do zimowego utrzymania dróg.
2. Podstawowe parametry techniczne i wyposażenie pojazdu będącego przedmiotem zamówienia:
1) Rok produkcji nie starszy niż: 2002 rok;
2) Całkowity przebieg udokumentowany nie więcej niż 500 000 km;
3) Skrzynia biegów: manualna z dodatkowymi półbiegami;
4) Układ napędowy 4x4;
5) Pojemność skokowa silnika pow. 6 000 cm3;
6) Moc silnika minimum 260 KM;
7) Dopuszczalna ładowność minimum 7500 kg;
8) Wymagana liczba osi:2
9) Zabudowa pojazdu:
a) samowyładowcza;
b) trzystronnego działania;
10) Wymiary zewnętrzne skrzyni ładunkowej:
a) długość minimum 4 m;
b) szerokość minimum 2,4 m;
c) wysokość minimum 0,5 m;
13) Pojazd dodatkowo przystosowany do zimowego utrzymania dróg:
a) układ hydrauliki siłowej do współpracy z pługiem odśnieżnym
14) Wyposażenie dodatkowe:
a) blokada dyferencjału tylnego;
b) siedzenie kierowcy pneumatyczne;
c) lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym na kabinie
15) Zużycie ogumienia do 30%
Określone powyżej standardy są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia o lepszych parametrach, jeżeli zaoferuje o gorszych oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Uwagi dodatkowe:
1) samochód sprawny technicznie, bezwypadkowy, kompletny, wolny od wad, gotowy do pracy;
2) pojazd musi posiadać aktualne badanie techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego lub zaświadczenie o aktualności badań technicznych, aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC;
3) pojazd zarejestrowany poza granicami Polski musi posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji pojazdu w Polsce (w tym potwierdzenie wykonanych opłaty celnych o ile są wymagane ewentualnie potwierdzenie zwolnienia z opłaty celnej);
4) pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich;
5) pojazd musi spełniać warunki i wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunkach wynikających z ustawy 20 czerwca 1997 prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2021 poz. 450) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2020 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022);
6) wraz z pojazdem Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację (dowód rejestracyjny, 2 tablice rejestracyjne, ważne ubezpieczenie OC);
7) dostawa pojazdu nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w ciągu 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy;
8) Odbiór samochodu zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego;
9) pojazd w dniu dostawy musi posiadać ważne ubezpieczenie OC na minimum 30 dni kalendarzowych od dnia wyznaczonego jako dzień dostawy;
10) pojazd w dniu dostawy musi posiadać ważne badanie techniczne na minimum 30 dni kalendarzowych od dnia wyznaczonego jako dzień dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następującym znaczeniu:
1. C – „Łączna cena ofertowa brutto”
2. Gm – „Okres gwarancji mechanicznej”
Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 świadczenie polegające na dostawie używanego samochodu ciężarowego o wartości min. 150 000,00 zł brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
A w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie złożonego na wezwanie Zamawiającego wykazu dostaw wraz z dowodami, że dostawa została wykonana należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ, wzorem umowy oraz ustawą PZP
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć na platformie e-Zamówienia prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni