Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczyty
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyOchotnicza Straz Pożarna w Szczytach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00070557
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straz Pożarna w Szczytach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590748371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 74

1.5.2.) Miejscowość: Szczyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 606766654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorzwroblewski4@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ospszczyty.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Stowarzyszenie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność mająca na celu zapobieganie pożarom i współdziałanie w tym zakresie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d7da03d-c2bd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ospszczyty.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ospszczyty.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
7.12 . Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7.13. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informuję że, ADMINISTRATOR DANYCH
Ochotnicza Straż Pożarna w Szczytach INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH u
ADO grzegorzwroblewski4@o2.pl lub pisemnie na adres administratora.CELE PRZETWARZANIA I
PODSTAWAPRAWNA Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące
postępowanie,np. „Rozbudowa sieci wod-kan na terenie Działoszyna”znak OSP.271.1.2021
prowadzonym w trybie podstawowym.; na podstawie art. 275 ust. ust1. ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019) ODBIORCYDANYCH Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019roku – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; atakże odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26września
2001 r. (Dz.U.2020.2176 t.j. ) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisówogólnychPRZYSŁUGUJĄCE PRAWA posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO
prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo
dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
naruszaprzepisy RODO;

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług transportowych - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług transportowych dla nie więcej niż 21 uczestników DDP od daty podpisania umowy do 30.04.2027r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI