Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w ramach likwidacji barier transportowych w Mieście Otwock (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-12
  • ZamawiającyGmina Otwock
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00254548
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w ramach likwidacji barier transportowych w Mieście Otwock (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Otwock w imieniu i na rzecz Zamawiającego: Szkoła podstawowa nr 7 im. Batalionu „Zośka” z oddziałami Integracyjnymi w Otwocku, ul. Majowa 267 05-400 Otwock Województwo mazowieckie. NIP:5322071379 REGON: 367997925 adres elektroniczny: sp7@oswiata-otwock.pl nr telefonu: (22) 779 27 01

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.11.4.) Miejscowość: Otwock

1.11.5.) Kod pocztowy: 05-400

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.11.9.) Numer telefonu: 22 779-20-01 wew. 107

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.otwock.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, w ramach likwidacji barier transportowych w Mieście Otwock (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1374dab4-3c78-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://otwock.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie„zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w
procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie
zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.60.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz parametrów technicznych pojazdu wymaganych przez Zamawiającego
1 2 3
Autobus z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych z windą dla załadunku wózków inwalidzkich w tylnej części pojazdu


1. Rok produkcji Pojazd bazowy nie starszy niż 2020. Autobus fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, kategorii M3
2. Rodzaj silnika Silnik wysokoprężny zasilany olejem napędowym z turbo doładowaniem
3. Zbiornik paliwa Zbiornik paliwa minimum 100 litrów
Zbiornik Adblue minimum 20 litrów
4. Wymogi ekologiczne Jednostka napędowa spełniająca normę emisji spalin min. EURO VI
5. Pojemność skokowa silnika / moc Minimum 2900 cm3 / minimum 180 KM
6. Liczba miejsc Autobus 22 miejsc siedzących + kierowca + jedna osoba stojąca w tym trzy miejsca dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (z możliwością przewozu po demontażu tylnych rzędów siedzeń)
7. Układ elektryczny Instalacja elektryczna pojazdu zabezpieczona i dostosowana do wyposażenia dodatkowego
8. Dopuszczalna min. masa całkowita pojazdu 5600 kg
9. Konstrukcja nośna auta Konstrukcja fabryczna – brak ingerencji w wydłużanie konstrukcji
10. Oznakowanie pojazdu Oznakowanie pojazdu jako auto dla niepełnosprawnych zapewniające łatwy demontaż np. magnetyczne
11. Układ hamulcowy Hamulce przednie tarczowe wentylowane, tylne tarczowe, wyposażony w system zapobiegający blokowaniu kół ABS
12. Układ kierowniczy 1.Wspomaganie układu kierowniczego
2.Przekładnia z blokadą koła kierownicy
4.Elektryczna blokada zapłonu
5.System ESP lub równoważny
13. Koła / ogumienie 1.Opony letnie na obręczach stalowych
2.Koło zapasowe – pełnowymiarowe
3. Opony zimowe komplet
3.Tylne koła bliźniacze
4.Komplet narzędzi, w tym podnośnik oraz klucz do kół
14. Bezpieczeństwo Poduszka powietrzna czołowa dla kierowcy
Fotele kierowcy i pasażerów wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa
15. Wyposażenie 1.Centralny zamek fabryczny w kluczyku lub sterowany pilotem
2.Immobiliser fabryczny
3.Fotel kierowcy z regulacją: podparcia odcinka lędźwiowego; przesuwu; kąta oparcia; wysokością siedziska
4.Nagłośnienie wnętrza – głośniki 4 szt. średnica 10’
5. Ocieplenie/ogłuszenie gąbką trudnopalną
6. Oświetlenie na pasie sufitowym min 3 szt. dzień / noc
Oświetlenie półek
Oświetlenie wejścia LED
Oświetlenie bagażnika LED
Półki na bagaż podręczny bez nawiewów
7.Elektrycznie regulowana szyba w drzwiach kierowcy i pasażera
8.Tapicerka w kolorze ciemnym. Materiał trwały i łatwy do czyszczenia
9.Komplet dywaników gumowych
10.Barwa nadwozia: jednolita
11. Klimatyzacja:
Niezależny system dla kierowcy (manualny/auto) i pasażerów (automatyczna). W przestrzeni pasażerskiej klimatyzacja min. 11 kW z centralnym nadmuchem .
12.Tachograf cyfrowy.
13.Lusterka zewnętrzne z wbudowanymi kierunkowskazami regulowane elektrycznie,
14.Przednie reflektory led przeciwmgłowe z doświetleniem zakrętu
15. Lampy przeciwmgłowe z doświetleniem zakrętu
16.Gaśnica, apteczka (typ autobusowy), apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy umieszczone w oznaczonym, dostępnym miejscu
17. Młotki do wybijania szyb min 4 szt.
18. Drzwi tylne, dwuskrzydłowe, otwierane pod kątem min. 270 stopni
19. Boczne szyby przyciemnianie

20. Okno dachowe
21.Drzwi boczne
22.Uchwyt przy prawych drzwiach ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym
23.Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową
24.Wewnętrzna wysokość części pasażerskiej – minimum 1960 mm
25. Długość pojazdu minimum 7500 mm
26. Liczba osi – 2
Rozstaw osi minimum 4100 mm
27. Fotele wewnętrzne sztywne bez rozsuwania na boki
16. Winda Hydrauliczna - wewnętrzna
17. Gwarancje Gwarancja na cały pojazd wraz z wyposażeniem – minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów
18. Serwis 1.Serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 150 km od Zamawiającego
19. Dokumentacja 1. Karta pojazdu
2. Świadectwo homologacji
3.Instrukcja obsługi i konserwacji pojazdu oraz wyposażenia znajdującego się w pojeździe w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji
4. Książka gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji w języku polskim lub prowadzona elektrycznie przez ASO
5. Książka serwisowa w języku polskim lub prowadzona elektrycznie przez ASO
6. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi


Dodatkowe wymagania dotyczące zamówienia:
- Zamawiający nie dopuszcza ingerencji w karoserię i fabryczne powłoki lakiernicze pojazdu bazowego, wyjątek stanowią drzwi wejściowe autobusu oraz montaż szyb, klimatyzacji i ogrzewania. Przez ingerencje w karoserię i fabryczne powłoki lakiernicze pojazdu bazowego Zamawiający rozumie przedłużanie, wydłużanie, spawanie;
Dostarczony pojazd musi:
- być fabrycznie nowy, sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

34121000-1 - Autobusy i autokary

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zapisów w ust. 2.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://otwock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie prowadzone jest przez Gminę Otwock na podstawie udzielonego pełnomocnictwa w imieniu i na rzecz Zamawiającego:

Szkoła podstawowa nr 7 im. Batalionu „Zośka” z oddziałami Integracyjnymi
w Otwocku, którą reprezentuje:

Dyrektor: Pani Agnieszka Adamowicz
ul. Majowa 267
05-400 Otwock
Województwo mazowieckie.
NIP:5322071379
REGON: 367997925
adres elektroniczny: sp7@oswiata-otwock.pl
nr telefonu: (22) 779 27 01
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do współpracy przewoźników z solówkami - Pruszków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam do współpracy w dystrybucji przewoźników z solówkami, wymagania: sztywna zabudowa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI