Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego z przystosowaniem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla DSOSW nr 12 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 dla Uczniów Niesłyszących i Słabosłyszących oraz z innymi niepełnosprawnościami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000704570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-144
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 730949900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oswdn.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osrodek12.wroclaw.dolnyslask.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego z przystosowaniem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla DSOSW nr 12 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-500f6c4a-949c-437c-8453-447e51fbb14a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-500f6c4a-949c-437c-8453-447e51fbb14a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: - https://ezamowienia.gov.pl
- ePUAP
-sekretariat@oswdn.wroclaw.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane zostały w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: 4/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu 9-osobowego z przystosowaniem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 12 dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia wymagane w SWZ w zakresie:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP
b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz 6 służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Z 2022r., poz. 835 z późn. zm.)
2. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP.
a) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie prawnym
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.
- uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.
- zdolność techniczna i zawodowa:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP należy dołączyć do oferty według wzoru- załącznik nr 4 do SWZ. Potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
aneks
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni