Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W KĄTACH WROCŁAWSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932042505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowowiejska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 33 47 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zojo@katywroclawskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zojo.katywroclawskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a50c9ae5-8815-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034519/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Przetargowa Logintrade SA. zw. dalej Platformą oraz poczta elektroniczna z zastrzeżeniem, że oferty (wraz z załącznikami) należy składać wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Adres Platformy: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
adres poczty elektronicznej:
zojo@katywroclawskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną.
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem sprawy oraz tytułem zamówienia określonym w niniejszej SWZ.
3. Ofertę sporządzoną w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej (zw. dalej również platformą), dostępnej pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Ofertę może złożyć Wykonawca, który wcześniej zarejestrował się na platformie tzw. Wykonawca zalogowany, a także Wykonawca tzw. Niezalogowany, jednakże Wykonawca Niezalogowany składając ofertę będzie musiał podać określone dane i ostatecznie także zostanie zarejestrowany. W Instrukcji został szczegółowo opisany sposób składania ofert przez Wykonawców zalogowanych i niezalogowanych.
4. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
5. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej: https://katywroclawskie.logintrade.net/ ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
6. Zamawiający informuje, że Platforma Przetargowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 150 MB. W związku z tym, większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości.
7. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną powinny być przekazywane za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem:
https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej (zw. Instrukcją) dostępna jest pod adresem https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładkach:
1) rejestracja Wykonawcy na platformie,
2) wymagania techniczne,
3) zadawanie pytań do postępowania
4) udział w trybie podstawowym bez negocjacji
9. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
b) Google Chrome
c) Mozilla Firefox
d) Opera
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zamawiający informuje, że zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
• Administratorem Państwa danych osobowych jest: Dyrektor Zespołu Obsługi Jednostek Oświatowych w Kątach Wrocławskich, ul. Nowowiejska 4, 55-080 Kąty Wrocławskie
• Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: biuro@infoic.pl
2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach:
• realizacji umowy na podstawie art.6 ust.1 lit. b ogólnego rozporządzenie o ochronie danych - w tym zakresie dane będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz po jego zakończeniu w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (wyrażonego w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy);
• prowadzenia dokumentacji finansowej i księgowej związanej z realizacją umowy na podstawie art..6 ust.1 lit. c oraz stosownych przepisów prawa (Ustawa o Finansach Publicznych, Ustawa o rachunkowości oraz akty wykonawcze – w tym zakresie dane przechowywane będą przez okres 6 lat;
• ustalania, obrony i dochodzenia roszczeń na podstawie art.6 ust.1 lit. f ogólnego rozporządzenie o ochronie danych jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora - w tym zakresie dane przetwarzane będą przez okres po którym przedawnią się roszczenia;
• tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne na podstawie art.6 ust.1 lit. f ogólnego rozporządzenie o ochronie danych jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora – w tym zakresie dane przetwarzane będą do momentu realizacji celu a następnie przez okres po którym przedawnią się roszczenia;
3. Państwa dane przekazujemy:
1) Podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
2) Podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, uczestniczącym w wykonywaniu naszych czynności:
• Podmiotom świadczącym nam usługi informatyczne, pomoc prawną,
• Innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
• Podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
• Podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze)
4. Posiadają Państwo prawa w odniesieniu do danych osobowych:
• prawo do żądania dostępu do danych osobowych,
• prawo do sprostowania danych osobowych,
• prawo usunięcia danych,
• prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,
• prawo do przenoszenia danych
• Posiadają Państwo prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
• Podanie danych osobowych w zakresie zawarcia i realizacji umowy oraz realizacji wymagań określonych przepisami prawa jest obligatoryjne. Podanie danych przetwarzanych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora jest dobrowolne jednakże odmowa podania danych będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy.
• Przekazanie danych do państwa trzeciego – nie dotyczy.
• Zautomatyzowane podejmowanie decyzji – nie jest stosowane.
• Na podstawie ustawy pzp Zamawiający informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 (Prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą) rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
• Na podstawie ustawy pzp Zamawiający informuje, że wystąpienie z żądaniem (Prawo do ograniczenia przetwarzania)rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 261.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Obsługi Jednostek Oświatowych w Kątach Wrocławskich o następujących parametrach:
ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
I WARUNKÓW GWARANCJI
Rodzaj pojazdu:
1 Samochód osobowy fabrycznie nowy rok produkcji 2022
2 Typ: osobowy (kategoria homologacji M1)
3 Ilość miejsc siedzących: 8 pasażerów + kierowca (razem 9)
4 Kolor: biały
5 Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg
6 Długość pojazdu: maksimum 5986 mm
7 Szerokość pojazdu z lusterkami zewnętrznymi
maksimum 2427 mm
8 Wysokość: maksimum 2390 mm
Rodzaj silnika:
9 Wysokoprężny (diesel)
10 Pojemność silnika min 1968 cm³ o min mocy 140 KM spełniający wymagania Euro 6
11 Rodzaj paliwa: olej napędowy
12 Skrzynia biegów manualna – 6 biegowa
Wyposażenie:
13 Komputer pokładowy w języku polskim
14 Układ kierowniczy ze wspomaganiem
15 Immobiliser elektroniczny
16 System ABS
17 System ESP
18 Czujniki parkowania przód i tył
19 Napęd na przednie koła
20 Autoalarm
21 Centralny zamek z pilotem na fale radiowe i uruchamianiem wewnętrznym
22 Dwa składane klucze radiowe
23 Osłony przeciwsłoneczne kierowcy i pasażera
24 Dodatkowa półka w przedziale kierowcy pod sufitem
25 Radio
26 Zestaw głośnomówiący
27 Dodatkowe głośniki sufitowe 2 szt., zintegrowane z radiem fabrycznym, w części pasażerskiej
28 Izolacja termiczno – akustyczna w przedziale osobowym (ściany oraz sufit)
29 Ocynkowana karoseria
30 Wzmocniona wersja zawieszenia – wzmocnienie stabilizacji
31 Przeszklone nadwozie
32 Climatronic z dodatkowym ogrzewaniem i chłodzeniem tylnych miejsc pojazdu w części pasażerskiej
33 Dodatkowy wymiennik ciepła i dodatkowy parownik dla przedziału pasażerskiego
34 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z możliwością dezaktywacji poduszki pasażera
35 Szyby boczne z przodu ze szkła atermicznego
36 Szyby boczne z tyłu oraz tylna szyba ze szkła termicznego przyciemniane
37 Szyba przednia klejona ze szkła atermicznego podgrzewana
38 Drzwi boczne przesuwne z prawej strony, w przedziale pasażerskim
39 Drzwi tylne przeszklone dwuskrzydłowe, kąt otwierania 180 stopni, z szybą ogrzewaną i z układem wycieraczek i spryskiwaczy szyb
40 Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie
41 Reflektory przeciwmgielne z dodatkowym reflektorem do jazdy w zakrętach
42 Lusterka zewnętrzne regulowane i ogrzewane elektrycznie
43 Lusterka zewnętrzne (prawe i lewe) wypukłe ze zintegrowanym kierunkowskazem LED
44 Napięcie robocze 12V
45 Cztery gniazda 12V w kabinie kierowcy (trzy na tablicy rozdzielczej, jedno w lewej podstawie siedzenia kierowcy)
46 Fotele przednie czarne, tapicerka materiałowa lub welurowa, fotel kierowcy z regulacją wysokości i na odcinku lędźwiowym
47 Fotele w części pasażerskiej komfortowe (miękkie) w ciemnym kolorze, tapicerka welurowa wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa i z regulowanymi zagłówkami
48 Środkowe fotele II i III rzędu wypinane 2 szt. kamloki (szybkozłącza) celem umiejscowienia do transportu dwóch wózków inwalidzkich z osobami niepełnosprawnymi, szerokość wózka inwalidzkiego min 650 mm
49 Opony 235/65 R 16 C 115/113 zoptymalizowane pod kątem oporu toczenia, całoroczne
50 Stopień boczny mechaniczny zamontowany przy drzwiach przesuwnych (manualny)
51 Dodatkowe uchwyty, po prawej i lewej stronie ułatwiające wsiadanie
52 winda wewnętrzna do transportu osób niepełnosprawnych wraz z montażem i przygotowaniem do Urzędu Dozoru Technicznego o następujących parametrach:
- masa własna 140 kg
- udźwig 350 kg
- platforma min 1000 mm max 1080 mm
- 2 siłowniki podnoszące (jednostronnego działania)
- automatycznie rozkładana blokada wózka na końcu platformy
- automatycznie rozkładana płyta łącząca platformę z podłogą pojazdu
- automatyczne rozkładanie poręczy
- mechaniczna blokada platformy w pozycji do jazdy
- sterowanie 2-przyciskowy pilot na kablu spiralnym z funkcjami: otwieranie/zamykanie, opuszczanie/podnoszenie
- wbudowany w prawą poręcz 2-funkcyjny przycisk z funkcjami: opuszczanie/podnoszenie
- awaryjny system opuszczania platformy
- maksymalna wysokość podnoszenia 900 mm
- zasilanie 12V
- ręczna pompa hydrauliczna
- agregat elektryczno - hydrauliczny zamontowany w ramie windy
- wyłącznik prądu wbudowany w agregat
- gniazda sworzni posiadają ułożyskowanie bezobsługowe
- montaż za tylnymi drzwiami
- winda musi spełniać Dyrektywy bezpieczeństwa UE i posiadać znak CE.
53 Szyny podłogowe i pasy mocujące 2 wózki dla osób niepełnosprawnych
54 Pasy szelkowe i pasy biodrowe dla 2 osób niepełnosprawnych na wózkach
55 Tapicerka materiałowa boków ścian bocznych i sufitu (dół ciemny, góra jasna) dla drugiego i trzeciego rzędu siedzeń (sufit jasny kolorystyką zbliżony do fabrycznego materiału wraz z oświetleniem LED), nadkola tapicerowane-ciemne
56 Podłoga z płyty PCV wodoodpornej na całej długości pojazdu o grubości 10 mm
57 Zabudowa blachy progowej za pierwszym rzędem siedzeń
58 Odbojnice w części pasażerskiej po bokach
59 Pełno wymiarowe stalowe koło zapasowe z oponą do jazdy, zestaw narzędzi i podnośnik samochodowy
60 Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa, gaśnica, linka holownicza
61 Pojazd oznakowany na płycie magnetycznej symbolem przewozu osób niepełnosprawnych z przodu i z tyłu – 2 szt. oraz z tyłu znakiem przewozu dzieci – 1 szt.
62 Opis firmy za drzwiami kierowcy i pasażera: „ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W KĄTACH WROCŁAWSKICH” w kolorze szarym oraz herb Gminy Kąty Wrocławskie
63 Dokumentacja homologacyjna o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
64 Dopuszczenie windy do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
cena - 60 pkt
dodatkowe wyposażenie - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe wyposażenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, obejmujące dostawę samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie 3 miesięcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 455 ust 1 pkt 1) Zamawiający działając zgodnie z art. 455 ust 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, uniemożliwiające dotrzymanie terminu wykonania określonego w Umowie;
b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca;
c) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy;
d) wystąpienia sił wyższych (huragan, powódź, trzęsienie ziemi, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza oraz warunki atmosferyczne uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby trzecie nie związane z Wykonawcą, nowe obostrzenia wynikające ze stanu zagrożenia epidemiologicznego lub stanu epidemii, decyzje odpowiednich władz uniemożliwiających prowadzenie robót lub pozostałych działań itp.) niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym w umowie terminie;
2) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, sposobu realizacji przedmiotu umowy, wymogów w zakresie odbioru, terminu wykonania i innych okoliczności w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) Zamawiający dopuszcza zmiany, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej rozumianej jako nadzwyczajne zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od Stron umowy, których nie można było przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności; dla ustalenia, czy dane zdarzenie lub zdarzenia stanowią siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego;
4) Jeżeli nie postanowiono inaczej przedłużenie terminu będzie mogło nastąpić o okres równy dniom roboczym, w których wstrzymano realizację przedmiotu umowy i z tego tytułu nastąpiło opóźnienie w realizacji przedmiotu Umowy z uwagi na powyższe okoliczności.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny) za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni