Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKwidzyn
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Kwidzyn
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-23
  • Numer ogłoszenia567228-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567228-N-2019 z dnia 2019-07-23 r.

Miasto Kwidzyn: Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki bioodpadów” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działanie 11.02 Gospodarka odpadami współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn, krajowy numer identyfikacyjny 52354800000000, ul. ul. Warszawska  19 , 82-500  Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 6464700, 6464777, e-mail zp@um.kwidzyn.pl, faks 556 464 703.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kwidzyn.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.kwidzyn.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kwidzyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kwidzyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście
Adres:
Urząd Miejski w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19, pok. 311

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów
Numer referencyjny: RZP.271.18.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
na wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów Zadanie nr 1: Zakup i dostawa pojemników na bioodpady w ramach projektu „Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki odpadów Zadanie nr 2: Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl>> Zamówienia Publiczne Gminy miejskiej Kwidzyn >> Aktualne >> Nazwa zamówienia 3. W przypadku wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia, oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itp.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia „Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów” Zadanie nr 1 I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na bioodpady w ramach projektu „Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki odpadów II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Pojemniki na odpady o pojemności 80 litrów w ilości 2300 sztuk a) Konstrukcja pojemnika • pojemniki fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych, wszystkie jednakowego rodzaju; • pojemność 80 litrów, wymiary zgodnie z normą PN-EN 840, • jednolity korpus i płaska pokrywa wyposażona w uchwyt, • wykonane z tworzywa sztucznego HDPE w technologii wtrysku ciśnieniowego, o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury i środki chemiczne, • wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, b) Części metalowe i koła • dwukołowy system jezdny, koła ogumowane o średnicy 200 mm osadzone na zamkniętej osi stalowej, • wszystkie części metalowe powinny być ocynkowane w celu ochrony przed korozją, c) Kolor i oznakowanie • kolor brązowy, według palety RAL 8011, 8024 lub zbliżony, • kolory odporne na działanie promieni UV (nieulegające odbarwieniom), • trwałe oznakowanie poprzez naniesienie na korpusie, na przedniej stronie pojemnika logo zamawiającego „U.M. Kwidzyn ” /czcionka co najmniej 7 cm/ oraz napisu „BIO” /wielkość czcionki co najmniej 10 cm/, • oznakowanie wykonane metodą termo druku lub wtłaczania wtryskowego w kolorze białym, d) Dokumenty wymagane dla pojemników • posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny, • posiadają certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm PN-EN 840, • posiadają certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub TUV. Dokumenty należy dostarczyć co najmniej dwa dni przed podpisaniem umowy. 2) Pojemniki na odpady o pojemności 240 litrów w ilości 615 sztuk a) Konstrukcja pojemnika • pojemniki fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych, wszystkie jednakowego rodzaju; • pojemność 240 litrów, wymiary zgodne z normą PN-EN 840, • jednolity korpus i płaska pokrywa wyposażona w uchwyt, • wykonane z tworzywa sztucznego HDPE w technologii wtrysku ciśnieniowego, o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury i środki chemiczne, • wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, b) Części metalowe i koła • dwukołowy system jezdny, koła ogumowane o średnicy 200 mm lub 250 mm osadzone na zamkniętej osi stalowej, • wszystkie części metalowe powinny być ocynkowane w celu ochrony przed korozją, c) Kolor i oznakowanie • kolor brązowy, według palety RAL 8011, 8024 lub zbliżony, • kolory odporne na działanie promieni UV (nieulegające odbarwieniom), • trwałe oznakowanie poprzez naniesienie na korpusie, na przedniej stronie pojemnika logo zamawiającego „U.M. Kwidzyn ” /czcionka co najmniej 7 cm/ oraz napisu „BIO” /wielkość czcionki co najmniej 10 cm/, • oznakowanie wykonane metodą termo druku lub wtłaczania wtryskowego w kolorze białym, d) Dokumenty wymagane dla pojemników • posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny, • posiadają certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm EN-840, • posiadają certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub TUV. Dokumenty należy dostarczyć co najmniej dwa dni przed podpisaniem umowy. III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA ORAZ MIEJSCE ROZŁADUNKU: Zamówienie będzie realizowane dostawami częściowymi (partiami) w następujących terminach: 1. Pojemniki o pojemności 80 l - 750 szt. do 30.09.2019 r. 2. Pojemniki o pojemności 80 l - 750 szt. do 15.10.2019 r. 3. Pojemniki o pojemności 80 l - 800 szt. do 30.10.2019 r. 4. Pojemniki o pojemności 240 l - 615 szt. do 15.11.2019 r. Dostawa obejmuje również rozładunek oraz usytuowanie pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj.: magazyn zlokalizowany na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Owcza 7, 82-500 Kwidzyn. Możliwy termin dostawy – w dni robocze w godzinach 900 – 1700. Koszty transportu do zamawiającego oraz rozładunku ponosi Wykonawca. Zadanie nr 2 I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów. II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Pojemniki na odpady o pojemności 1100 litrów w ilości 85 sztuk /35 szt. koloru żółtego, 25 szt. koloru zielonego, 25 szt. koloru niebieskiego/ a) Konstrukcja pojemnika • pojemniki fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych, wszystkie jednakowego rodzaju; • pojemność 1100 litrów, wymiary zgodne z normą PN-EN 840, • jednolity korpus i płaska pokrywa wyposażona w uchwyt, w pokrywie pojemnika koloru żółtego i zielonego otwory wrzutowe, odpowiednie dla standardowych butelek, w pokrywie pojemnika niebieskiego otwór wrzutowy w postaci daszka, uniemożliwiającego dostanie się do środka wody deszczowej, • wykonane z tworzywa sztucznego HDPE w technologii wtrysku ciśnieniowego, o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury i środki chemiczne, • wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, • korek drenażowy umożliwiający mycie i czyszczenie pojemników, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, b) Części metalowe i koła • czterokołowy system jezdny, koła ogumowane o średnicy 200 mm, 2 sztuki kół przednich wyposażone w blokady (hamulce), • wszystkie części metalowe powinny być ocynkowane w celu ochrony przed korozją, c) Kolor i oznakowanie • 35 szt. kolor żółty, według palety RAL 1016, 1018 lub zbliżony, • 25 szt. kolor niebieski, według palety RAL 5005, 5015 lub zbliżony, • 25 szt. kolor zielony, według palety RAL 6011, 6018 lub zbliżony, • kolory odporne na działanie promieni UV (nieulegające odbarwieniom), • trwałe oznakowanie poprzez naniesienie na korpusie, na przedniej stronie pojemnika logo zamawiającego „U.M. Kwidzyn ” /czcionka co najmniej 7 cm/ oraz napisu: na pojemniku żółtym „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, na pojemniku niebieskim „PAPIER”, na pojemniku zielonym „SZKŁO” /wielkość czcionki co najmniej 10 cm/, • oznakowanie wykonane metodą termo druku lub wtłaczania wtryskowego w kolorze białym, d) Dokumenty wymagane dla pojemników • posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny, • posiadają certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm PN-EN 840, • posiadają certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub TUV. Dokumenty należy dostarczyć co najmniej dwa dni przed podpisaniem umowy. 2) Pojemniki na odpady o pojemności 360 litrów w ilości 15 sztuk /5 szt. koloru żółtego, 5 szt. koloru zielonego, 5 szt. koloru niebieskiego/ a) Konstrukcja pojemnika • pojemniki fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych, wszystkie jednakowego rodzaju; • pojemność 360 litrów, wymiary zgodne z normą PN-EN 840, • jednolity korpus i płaska pokrywa wyposażona w uchwyt, • wykonane z tworzywa sztucznego HDPE w technologii wtrysku ciśnieniowego, o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury i środki chemiczne, • wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, b) Części metalowe i koła • dwukołowy system jezdny, koła ogumowane o średnicy 200 mm osadzone na zamkniętej osi stalowej, • wszystkie części metalowe powinny być ocynkowane w celu ochrony przed korozją, c) Kolor i oznakowanie • 5 szt. kolor żółty, według palety RAL 1016, 1018 lub zbliżony, • 5 szt. kolor niebieski, według palety RAL 5005, 5015 lub zbliżony, • 5 szt. kolor zielony, według palety RAL 6011, 6018 lub zbliżony, • kolory odporne na działanie promieni UV (nieulegające odbarwieniom), • trwałe oznakowanie poprzez naniesienie na korpusie, na przedniej stronie pojemnika logo zamawiającego „U.M. Kwidzyn ” /czcionka co najmniej 7 cm/ oraz napisu: na pojemniku żółtym „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, na pojemniku niebieskim „PAPIER”, na pojemniku zielonym „SZKŁO” /wielkość czcionki co najmniej 10 cm/, • oznakowanie wykonane metodą termo druku lub wtłaczania wtryskowego w kolorze białym, d) Dokumenty wymagane dla pojemników • posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny, • posiadają certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm PN-EN 840, • posiadają certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub TUV, Dokumenty należy dostarczyć co najmniej dwa dni przed podpisaniem umowy. III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA ORAZ MIEJSCE ROZŁADUNKU: Termin dostawy do 15 września 2019 r. Dostawa obejmuje również rozładunek oraz usytuowanie pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj.: magazyn zlokalizowany na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Owcza 7, 82-500 Kwidzyn. Możliwy termin dostawy – w dni robocze w godzinach 900 – 1700. Koszty transportu do zamawiającego oraz rozładunku ponosi Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 34928480-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) dla zadania nr 1 – dostawa realizowana będzie dostawami częściowymi (partiami) w następujących ilościach oraz w następujących terminach: a) do dnia 30.09.2019 r. pojemniki o pojemności 80 l.: • 750 sztuk pojemników b) do dnia 15.10.2019 r. pojemniki o pojemności 80 l.: • 750 sztuk pojemników c) do dnia 30.10.2019 r. pojemniki o pojemności 80 l.: • 800 sztuk pojemników d) do dnia 15.11.2019 r. pojemniki o pojemności 240 l.: • 615 sztuk pojemników 2) dla zadania nr 2 - do dnia 15.09.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia; w odniesieniu do zadania nr 1 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje min. 2 dostawy, polegające na dostawie pojemników na odpady komunalne wykonane z tworzywa sztucznego o dowolnej pojemności o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda. w odniesieniu do zadania nr 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje min. 1 dostawę, polegającą na dostawie pojemników na odpady komunalne wykonane z tworzywa sztucznego o dowolnej pojemności o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt. b), c) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o których mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wszystkie dokumenty składana do Zamawiającego przez Wykonawcą w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymogi określone w § 14 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. d) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ust. 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, określonych w rozdziale V ust.1 SIWZ – przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (oryginał);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: dla zadania nr 1 – 9 000,00 zł dla zadania nr 2 – 1 900,00 zł 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z póź. zm.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadku, gdy w czasie obowiązywania niniejszej umowy nastąpi zmiana wysokości stawek podatku od towarów i usług za roboty objęte niniejszą umową, to wynagrodzenie o którym mowa w ust. 2 ulegnie odpowiedniej zmianie, a wysokość nowego wynagrodzenia strony potwierdzą w stosownym aneksie do umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1. zmiany terminu realizacji: a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; d) z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie przewidzianych przed zawarciem umowy, dostaw; e) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2. zmiany wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego; b) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dołączone do oferty informacje, że nie mogą być one udostępnione należy złożyć wraz z dokumentem (pismem) wykazującym, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Zaleca się, aby informacja wraz z wykazem i były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca jest jednocześnie zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa pojemników na bioodpady w ramach projektu „Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki odpadów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na bioodpady w ramach projektu „Rozbudowa RIPOK w Gilwie Małej oraz rozwój systemu selektywnej zbiórki odpadów II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Pojemniki na odpady o pojemności 80 litrów w ilości 2300 sztuk a) Konstrukcja pojemnika • pojemniki fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych, wszystkie jednakowego rodzaju; • pojemność 80 litrów, wymiary zgodnie z normą PN-EN 840, • jednolity korpus i płaska pokrywa wyposażona w uchwyt, • wykonane z tworzywa sztucznego HDPE w technologii wtrysku ciśnieniowego, o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury i środki chemiczne, • wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, b) Części metalowe i koła • dwukołowy system jezdny, koła ogumowane o średnicy 200 mm osadzone na zamkniętej osi stalowej, • wszystkie części metalowe powinny być ocynkowane w celu ochrony przed korozją, c) Kolor i oznakowanie • kolor brązowy, według palety RAL 8011, 8024 lub zbliżony, • kolory odporne na działanie promieni UV (nieulegające odbarwieniom), • trwałe oznakowanie poprzez naniesienie na korpusie, na przedniej stronie pojemnika logo zamawiającego „U.M. Kwidzyn ” /czcionka co najmniej 7 cm/ oraz napisu „BIO” /wielkość czcionki co najmniej 10 cm/, • oznakowanie wykonane metodą termo druku lub wtłaczania wtryskowego w kolorze białym, d) Dokumenty wymagane dla pojemników • posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny, • posiadają certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm PN-EN 840, • posiadają certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub TUV. Dokumenty należy dostarczyć co najmniej dwa dni przed podpisaniem umowy. 2) Pojemniki na odpady o pojemności 240 litrów w ilości 615 sztuk a) Konstrukcja pojemnika • pojemniki fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych, wszystkie jednakowego rodzaju; • pojemność 240 litrów, wymiary zgodne z normą PN-EN 840, • jednolity korpus i płaska pokrywa wyposażona w uchwyt, • wykonane z tworzywa sztucznego HDPE w technologii wtrysku ciśnieniowego, o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury i środki chemiczne, • wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, b) Części metalowe i koła • dwukołowy system jezdny, koła ogumowane o średnicy 200 mm lub 250 mm osadzone na zamkniętej osi stalowej, • wszystkie części metalowe powinny być ocynkowane w celu ochrony przed korozją, c) Kolor i oznakowanie • kolor brązowy, według palety RAL 8011, 8024 lub zbliżony, • kolory odporne na działanie promieni UV (nieulegające odbarwieniom), • trwałe oznakowanie poprzez naniesienie na korpusie, na przedniej stronie pojemnika logo zamawiającego „U.M. Kwidzyn ” /czcionka co najmniej 7 cm/ oraz napisu „BIO” /wielkość czcionki co najmniej 10 cm/, • oznakowanie wykonane metodą termo druku lub wtłaczania wtryskowego w kolorze białym, d) Dokumenty wymagane dla pojemników • posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny, • posiadają certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm EN-840, • posiadają certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub TUV. Dokumenty należy dostarczyć co najmniej dwa dni przed podpisaniem umowy. Dostawa obejmuje również rozładunek oraz usytuowanie pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj.: magazyn zlokalizowany na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Owcza 7, 82-500 Kwidzyn. Możliwy termin dostawy – w dni robocze w godzinach 900 – 1700. Koszty transportu do zamawiającego oraz rozładunku ponosi Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie będzie realizowane dostawami częściowymi (partiami) w następujących terminach: 1. Pojemniki o pojemności 80 l - 750 szt. do 30.09.2019 r. 2. Pojemniki o pojemności 80 l - 750 szt. do 15.10.2019 r. 3. Pojemniki o pojemności 80 l - 800 szt. do 30.10.2019 r. 4. Pojemniki o pojemności 240 l - 615 szt. do 15.11.2019 r.


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Pojemniki na odpady o pojemności 1100 litrów w ilości 85 sztuk /35 szt. koloru żółtego, 25 szt. koloru zielonego, 25 szt. koloru niebieskiego/ a) Konstrukcja pojemnika • pojemniki fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych, wszystkie jednakowego rodzaju; • pojemność 1100 litrów, wymiary zgodne z normą PN-EN 840, • jednolity korpus i płaska pokrywa wyposażona w uchwyt, w pokrywie pojemnika koloru żółtego i zielonego otwory wrzutowe, odpowiednie dla standardowych butelek, w pokrywie pojemnika niebieskiego otwór wrzutowy w postaci daszka, uniemożliwiającego dostanie się do środka wody deszczowej, • wykonane z tworzywa sztucznego HDPE w technologii wtrysku ciśnieniowego, o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury i środki chemiczne, • wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, • korek drenażowy umożliwiający mycie i czyszczenie pojemników, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, b) Części metalowe i koła • czterokołowy system jezdny, koła ogumowane o średnicy 200 mm, 2 sztuki kół przednich wyposażone w blokady (hamulce), • wszystkie części metalowe powinny być ocynkowane w celu ochrony przed korozją, c) Kolor i oznakowanie • 35 szt. kolor żółty, według palety RAL 1016, 1018 lub zbliżony, • 25 szt. kolor niebieski, według palety RAL 5005, 5015 lub zbliżony, • 25 szt. kolor zielony, według palety RAL 6011, 6018 lub zbliżony, • kolory odporne na działanie promieni UV (nieulegające odbarwieniom), • trwałe oznakowanie poprzez naniesienie na korpusie, na przedniej stronie pojemnika logo zamawiającego „U.M. Kwidzyn ” /czcionka co najmniej 7 cm/ oraz napisu: na pojemniku żółtym „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, na pojemniku niebieskim „PAPIER”, na pojemniku zielonym „SZKŁO” /wielkość czcionki co najmniej 10 cm/, • oznakowanie wykonane metodą termo druku lub wtłaczania wtryskowego w kolorze białym, d) Dokumenty wymagane dla pojemników • posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny, • posiadają certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm PN-EN 840, • posiadają certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub TUV. Dokumenty należy dostarczyć co najmniej dwa dni przed podpisaniem umowy. 2) Pojemniki na odpady o pojemności 360 litrów w ilości 15 sztuk /5 szt. koloru żółtego, 5 szt. koloru zielonego, 5 szt. koloru niebieskiego/ a) Konstrukcja pojemnika • pojemniki fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych, wszystkie jednakowego rodzaju; • pojemność 360 litrów, wymiary zgodne z normą PN-EN 840, • jednolity korpus i płaska pokrywa wyposażona w uchwyt, • wykonane z tworzywa sztucznego HDPE w technologii wtrysku ciśnieniowego, o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury i środki chemiczne, • wyposażone w uchwyty transportowe i załadunkowe, • przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową, b) Części metalowe i koła • dwukołowy system jezdny, koła ogumowane o średnicy 200 mm osadzone na zamkniętej osi stalowej, • wszystkie części metalowe powinny być ocynkowane w celu ochrony przed korozją, c) Kolor i oznakowanie • 5 szt. kolor żółty, według palety RAL 1016, 1018 lub zbliżony, • 5 szt. kolor niebieski, według palety RAL 5005, 5015 lub zbliżony, • 5 szt. kolor zielony, według palety RAL 6011, 6018 lub zbliżony, • kolory odporne na działanie promieni UV (nieulegające odbarwieniom), • trwałe oznakowanie poprzez naniesienie na korpusie, na przedniej stronie pojemnika logo zamawiającego „U.M. Kwidzyn ” /czcionka co najmniej 7 cm/ oraz napisu: na pojemniku żółtym „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, na pojemniku niebieskim „PAPIER”, na pojemniku zielonym „SZKŁO” /wielkość czcionki co najmniej 10 cm/, • oznakowanie wykonane metodą termo druku lub wtłaczania wtryskowego w kolorze białym, d) Dokumenty wymagane dla pojemników • posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny, • posiadają certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm PN-EN 840, • posiadają certyfikat jakości RAL GZ 951/1 lub TUV, Dokumenty należy dostarczyć co najmniej dwa dni przed podpisaniem umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA ORAZ MIEJSCE ROZŁADUNKU: Termin dostawy do 15 września 2019 r. Dostawa obejmuje również rozładunek oraz usytuowanie pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj.: magazyn zlokalizowany na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Owcza 7, 82-500 Kwidzyn. Możliwy termin dostawy – w dni robocze w godzinach 900 – 1700. Koszty transportu do zamawiającego oraz rozładunku ponosi Wykonawca.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z ciągnikami typu mega na trasy SE-IT (najlepiej z podstawowym ADR). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI